FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mai inseamna ceva jocul in viata mea de acum?(retorica intrebare)
Text postat de Ritta Cleopatra Coman
Nu pot nicicum sa opresc timpul indiferent cat as incerca, insa timpul se opreste in mintea mea,se duce inapoi si imi arata ca un film alb-negru ce am fost acum 10 ani, cum ma ascundeam dupa stele, cum visam printre ramurile mutilate ale copacilor, cum vedeam divina culoare a ochilor ingerilor aruncata poate la furie sau disperare pe cer si totul mi se parea ca pluteste in jurul meu si numai EU eram pe pamant,iar cand voi fi mare,imi imaginam ca as fi putut sa-i dezvalui macabrele mistere care atunci mi se pareau scanteietoare si pline de surasuri.... Of,cat de gresit! Acum nimic nu e asa,in esenta.Imi vine sa plang...De ce nu putem fi toata viata copii? Sa simtim pur si simplu imensa bucurie de a fi pe lume, imbinand totul cu infantila senzatie ludica si extazul zambetului ce insoteste acest ritual primordial. EU, o mica picatura de viata pe acest pamant, nu stiam ce inseamna ura,furie,violenta, in vocabularul meu, cat de rudimentar era nu existau decat cuvinte frumoase stropite cu nuante dulci si pulberi din Eden. Acum peste tot s-a asezat tacerea, atata tacere incat pot auzi chiar si norii miscandu-se. Nu mai stiu cum e sa te bucuri de cea mai mica raza de euforie ce te cuprindea cand intrai in ametitorul descantec al "Omului Negru" sau "Cat e ora?". Timpul se oprea atunci peste tot universul iar eu, in inimioara mea speram sa traiesc vesnic asa...
Jocul m-a invatat cum sa fiu copil insa nu mi-a aratat cum sa pastrez sufletul lui si mai incolo.
Oare adultii nu se mai joaca? NU. Viata si toate problemele ce le ridica le-a cumparat la fiecare un "Manual de dezvatare a jocului" sau editia revizuita si adaugata cu fiecare deceniu a cartii "Cum sa uiti sa fii copil-curs rapid". Viata ar trebui condamnata la o eternitate inchisa intr-o gradinita sau si mai bine, in leaganul nemuririi copilului universal, plin de sclipiri in par si fericire in suflet.
Imi pun acum intrebarea: mai inseamna ceva jocul in viata mea de acum?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE