FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Revista Europeea
Text postat de Emanuel Cristescu
Va rog sa nu mai trimiteti texte in corpul e-mail-ului ci numai ca atach.

Va rog, inclusiv pe aceia care au trimis pana acum, sa trimiteti si cate o fotografie si cateva date biografice.

Sper ca este de la sine inteles că se vor selecta dintre textele primite si că TRIMITEREA DE TEXTE nu înseamnă și publicarea lor.

Mulțumesc celor care au trimis și mai așteptăm pentru acest număr, până la adata de 15. 02.2008 ora 20.00.

Succes.

PS Pentru stabilirea tirajului este bine să vă manifestați intenția de a achiziționa revista. (eventual intenția de a vă abona)

Adresa [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si dupa 15, ce sa fac? Sa plec in vacanta? Ati vrea, dumneavoastra! :)))
O sa trimit si eu, nu scapati, dar sa ma gandesc... ce!:)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-02-13 21:40:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Iqilina,

Tu apari alternativ: odată în numerele pare altă dată în cele impare. Toate însă pot fi lăsate drept moștenire. Nu numai literară.

Da nu prea te-ai învrednicit cu păcatul trimiterii.

Felicitări pentru "păcatele" literare. Muncesc aici ca un rob și în scurtele pauze mă delectez cu textele tale. Continuă cel puțin până în 15 când termin și eu cu proiectele.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-02-13 21:31:41
         
 
  Domnu' Emanuel, daca ma publicati numai pe mine, promit sa cumpar toate numerele, trecute, prezente si viitoare! Altfel, ma abonez numai la numerele in care apar io!  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-02-13 21:12:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE