FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
INVITAȚIE
Text postat de Emanuel Cristescu
Cei care sunteți interesați, trimiteți materiale valoroase pentru primul număr tipărit EUROPEEA.

Materialele pot fi din toate genurile literar-artistice inclusiv foto pictură sau grafică, de preferință inedite.

Primul număr va fi dedicat eternului feminin european și nu numai.

Adresa de e-mail la care puteți trimite este [email protected].

Selecția materialelor și decizia de publicare vor aparține redacției.

Rog pe aceia care, de-a lungul timpului, și-au manifestat dorința de a mă sprijini în această inițiativă să mă contacteze și să-mi trimită nr de telefon.

Fac apel la bună înțelegere, în sensul de a nu mă condiționa cu aserțiuni în genul "nu particip dacă participă X" Este loc pentru toată lumea și am da o dovadă de inteligență și înțelepciune dacă, de exemplu, și iau unul extrem, am publica în celași număr, un eseu scris de Corneliu Traian Atanasiu și un text scris de Traian Voicu, mai cunoscut sub nickul ecsintescu virtual. Evident în limbaj ecoliterar. Invitația către cei doi este subînțeleasă.

De asemenea pe site, au activat mulți membri deosebit de valoroși care, din varii motive, nu mai activează. Dacă sunteți în contact cu vreunii dintre aceștia transmiteți-le și lor invitația sau dați-le link-ul către acest topic.

Cei care doresc să achiziționeze această publicație sunt invitați să trimită intenția lor la aceeași adresă de e-mail.

Eventualii sponsori sunt bineveniți.

DATA LIMITA DE PRIMIRE A MATERIALELOR DIN CARE SE VA FACE SELECTIA PENTRU ACEST NUMAR 15 FEBRUARIE 2008
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Dan David, sa inteleg ca...?"


:))))
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-02-01 08:15:58
         
 
  Oare vor fi fiind nimerite la acest topic toate comentariile de mai jos?

Petre sa intelegem ca totusi ai prezentat aici o varianta soft? Ceva ad usum Delfini?

Contez pe discernamantul tau in compatibilizarea postarilor tale cu directia de nisa a Europeei.

Dan David, sa inteleg ca v-ati inteles?

Fluerici, n-ai inteles nimic.
Franta a intentionat candva sa trimita un ambasador la Bucuresti. Ambasadorul purta un nume corect in Franta insa in Romania acest nume reprezenta partea dorsala a corpului uman. Explicandu-li-se farncezilor situatia, acestia, oameni fini si rationali, au schimbat ambasadorul.
Este ultima mea remarca in raport cu prezenta ta aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-02-01 00:26:44
         
 
  dane, te rog eu, nu ma lua cu faze din astea ieftine, de genul stiu eu.

nu, nu stiu.

spune-mi si mie ce e vulgar in pasajele astea:

“Simte distanța dintre ea și lumea brusc pacificată, nimic nu o neliniștește, totul o distrează. Recunoaște cu bucurie simptomele unei infinite rigidități. Se lasă să se afunde în fotoliu, își scoate pantalonii și se mângâie cu palma peste chilotul minuscul. Își privește mâna mișcându-se între coapse, în cercuri regulate, accelerează mișcarea și își ridică bazinul. Ridică privirea spre ecran, unde fetei, care se ține de balustradă, i se balansează capul la stânga și la dreapta, în timp ce ondulează din fund pentru a putea înghiți tot sexul bărbatului. There’s an emotion in me, there’s an emotion in me. Emotion number 13 blows my mind away, it blows me away.”

“Îl sărută îndelung, dar el nu prea are curaj să o pipăie. Nadine bănuiește că se teme să nu o supere. Are buzele cărnoase, trăsături de copil pe figură de bărbat, de copil arogant și exigent, obișnuit cu multă dragoste. Cu ochii întredeschiși, o lasă să îl mângâie, iar ea îi simte sexul întărit dincolo de țesătura pantalonilor. Se lasă în genunchi în fața lui, îi scoate sexul și i-l linge, binecuvântând circumcizia. Dacă ar face-o cum știe ea mai bine, dacă i-ar lua-o în gură așa cum îi place ei, mângâindu-i testiculele cu degetele, dacă ar face-o cum știe ea mai bine, sigur l-ar auzi gemând. Ridică privirile pentru a se uita la el, faimosul schimb de priviri dintre cea care suge și cel căruia i se suge.”


“Cu vârful degetelor mângâie patul pistolului și masturbează țeava, freacă metalul ca pentru a-l face să se întărească și să se lungească, să-i descarce în gură sperma lui de plumb. E gata, uimită de cât poate fi de calmă. Scoate arma din buzunar, ghiftuită de soare. Când glonțul va pleca, se va gândi la Manu și astfel vor rămâne împreună. E culcată la pământ, pe burtă. Cu brațele zdravăn sucite la spate de un bărbat care stă în genunchi călare pe ea. Dezarmată. Legată. Au sărit pe ea fără a-i mai lăsa timp să înțeleagă ce se întâmplă. Unii sunt în civil, alții în uniformă. La câțiva pași, se aude rumoarea trecătorilor care s-au adunat în jur, au înțeles cine este și se felicită că au capturat-o. Își simte sângele curgând din gură. Și-a mușcat buzele în cădere. Aceste lucruri trebuiau să se întâmple. Ai fi crezut că le poți scăpa.”



te rog frumos, spune-mi si mie unde sunt expresiile licentioase aici? eu vad doar cuvinte normale. Ce exprima ele e altceva, si se numeste literatura erotica. Nu vulgara, erotica.

o sa fie vulgaritate in urmatoarea mea recenzie, la Versetele satanice ale lui Rushdie, care chiar are un limbaj marfa. ;) asta e viitorul.

petre

 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-31 19:40:07
         
 
  Domnule (doamnă?) fluierici sică (sica?), dacă acesta îți este numele real, sunt primul de pe lista celor aflați pe punctul de a-și prezenta scuzele pentru călcarea în picioare a numelui pe care-l porți. Am însă o teribilă îndoială cu privire la sinceritatea afirmației pe care o faci.

În afară de teribila îndoială de mai sus, mai am eu și o teribilă alergie la acele persoane care, atunci cînd scriu uitînd de elementarele norme ale limbii în care se exprimă, parcă te-ar înjura în față.

Comentariul tău de mai jos seamănă teribil cu o cămașă murdară îmbrăcată atunci cînd te duci în vizită, invitat sau nu carevasăzică. Tinere aspirant la gloria literară, dă-mi voie să-ți spun că, în astfel de ocazii, îmbraci o cămașă curată, îți lustruiești pantofii și, mai ales, înlături doliul de sub unghii și damful de transpirație. Oricît ai fi de grăbit.

Numele pe care ți l-ai ales pentru a activa pe acest site arată o totală desconsiderare a acelor persoane cărora vrei să le prezinți creațiile. Cu care creații eu nu am nimic. Fiecare scrie după cum simte. Mai bine, mai puțin... Dar să pretinzi utilizatorilor acestui spațiu, că vor fi fiind ei simpli cititori, că vor fi fiind autori de poezie sau proză, să citească texte precum comentariul îngălat de mai jos, e prea de tot.

Te-aș sfătui să începi cu punctuația. Îți cer prea mult? Nu cred, pentru că, după asta, urmează altele, mai grele. Declinări, conjugări, mă rog, toată bucătăria internă a unei limbi cinstite și curate. Gloria vine mai tîrziu. Mult mai tîrziu.

Cu acidă subtilitate directă,

Liviu S.Bordaș

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-31 19:12:45
         
 
  niciun, evident

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-31 19:10:57
         
 
  dane, eu nu sunt genul care sa fuga la autoritate cum ceva nu merge.

si nu am cum sa imi validez propriul text.

te-am rugat sa imi spui pentru ce cuvinte vulgare a fost invalidat textul. Atat

nu este niciun cuvant vulgar.

am spus sex, masturbare, etc. nici-un cuvant licentios. Unde le-ai vazut tu?

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-31 19:10:32
         
 
  precizez, pentru ca sa nu se faca confuzii, ca nu am nicio legatura cu personajul care semneaza sub pseudonimul fluierici sica.

p.s. am si eu o intrebare: dan david, ce-a avut saracul meu text de l-ai invalidat? :)
expresiile haide sa le zicem putin vulgare faceau parte din niste citate. Iar restul era cu conotatie, dar nu vulgar. De fapt, cred ca in tot textul era o singura expresie care poate fi considerata cat de cat vulgara. si nici macar...

astept si eu macar o explicatie, ca de la editor la editor.

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-31 18:52:24
         
 
  o veste demna de apreciat...o rupere din 'compromisul virtual - literar' cu o consecinta meritorie...negru pe alb (sau color) activitatea de aici de pe 'europeea' se transforma in 'bancnota convertibila'...felicitari!


regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-31 18:23:56
         
 
  Domnule Fluieras, am cateva intrebari..pana-mi raspunde Petre la nelamuririle-mi politice.

1. De unde stii mneata ca pe acest site nu scriu nume mari ale literaturii romane contemporane (in travesti), care, din perversitate, isi iau aluri naive? Poti demostra contrariul?

2. O ironizai la un moment dat pe colega dumitale Gina Bultoc...de faptul ca nu ar fi romancuta. La asta te refereai cand ziceai "segregari de neam", "discriminari rasiale"? Asta fara a mai lua in considerare faptul ca susnumita are o atitudine etnic-verticala, sanatoasa de-a dreptul. Cum ti-ai putut permite sa faci referiri in batista cand te stii cu musculita pe caciula?

3. Mie-mi mirosi a clonisoara, una mioritic-melancolica.

4. Dumnezeu a fost, este si va fi substantiv comun.

.."cei care se cred dumnezeii liricii Romanesti..."

Il gasim in apa, in ozon, in tarana. Apropo, eu l-as intreba altceva pe domnul Cristescu - si mie-mi plac geniile (ca profesoara dau media zece doar pentru ca in respectivul intuiesc vulcani si caramizi arse, sumeriene) dar de-aici si pana la a permite unor "artisti" sa-si bata joc de "sacru"...e un conflict de interese. Major.

5. Ati fost "hartuit" domnule Fluieras? Si eu. Si am inceput sa prind gustul. E subtil-acid.

6. Olanda era in veacul XVII patria tolerantei..avea portile deschise pentru protestanti si pentru evreii din toata lumea. Si acum ne este data ca exemplu in manualele de liceu si facultate.

Se uita insa a se spune un lucru - catolicii erau crunt persecutati acolo in acelasi veac (a lui Paul Hazard).

In Australia Bush e injurat peste tot. Tinerii fac din el subiectul tuturor discutiilor in jurul meselor de ceai. Mandria lor de a fi "liberi", de a vorbi despre o
"orice", se contorsioneaza insa cand incerci sa aduci vorba despre Mel Gibson (de pilda). Incet-incet toleranta se ingusteaza pana la a ajunge o palnie. Iata-i pe rebeli facand front comun impotriva lui Malreaux.

:)

Fluieras? Canta "Ciobanas cu trei sute de oi". Incet si trist.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-01-31 17:52:01
         
 
  Lipsa de respect /fata de site?/
Lipsa de respect /fata de dvs?/nu vad logica..
tot eu nu am lipsa de respect,ca nou venit si luat in deradere de unii si de altii? ciudat!..
Tin sa va anunt,ca din punctul meu de vedere pe site-ul dvs se intampla multe fenomene dubioase ,se produc in masa; insulte, segregari de neam,abuzuri,atacuri la pesoana, si dvs va faceti ca nu observati,protejati pe cei care insulta,pe cei care se cred dumnezeii liricii Romanesti,dar in prealabil, nimeni nu are o carte in librarii. int-adevar sunt 3- 4 persoane care au publicat,dar si au ajuns bataie de joc pe acest site..mare pacat. culmea, multi s-au retras si acum le cereti sa revina.pt.colaborare.
Nu observati, personele nou venite ca sa-si posteze textele lor aici, si dupa cateva ore parasesc site-ul,
pentru ca sunt; hartuiti,batjocarati,s-a facut chiar discriminari rasiale. Astea nu se vad?
Tot eu, nu am respect?..eu care am fost blamat,luat in ras,numele meu calcat in picioare,tot eu sunt cel fara de respect domnule Cristescu?..
tot dvs ati scris ,ca a fost o replica subtil-acida.
ciudat raspuns...
Cu mult respect,
tanti Fluierici.
ps.Asa am fost botezat pe site-ul dvs ,frumos!!!..
VB.cuiva de aici,nu-mi aratati usa, o gasesc si singur...

Domnilor editori,doresc sa lasati sa treaca acest comentariu.multumesc!
Altffel,voi recurge la lege..
 
Postat de catre fluierici sica la data de 2008-01-31 15:04:14
         
 
  Adriana.. dar poate Fluierici e numele de familie si Sica e prenume, nu degeaba, un distins coleg, a scris "tanti Fluierici":)

maimuța de mătase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-31 12:37:11
         
 
  Domnule Corbu, va multumesc !  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-31 12:35:08
         
 
  Elena, Cat vrei. Selecția o vom noi.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-31 12:30:58
         
 
  Distinse....Fluerici tocmai ati dat un exemplu de lipsa de respect față de site, față de timpul meu și față de replica subtil-acidă a colegului nostru și din păcate și al dumneavoastră, Liviu Bordaș.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-31 12:27:44
         
 
  Domnule Fluierici, intreb si eu: cand v-ati ales un asemenea pseudonim, nu v-ati gandit si la reactiile inerente?

a, stiu, o sa-mi raspundeti ca Sica este numele de familie si Fluierici - numele de botez.
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2008-01-31 12:12:35
         
 
  Domnule Emanuel..uitati aici un exemplu:

'' fluierici, ăsta e numele tău în poezie sau în orchestra căminului cultural?''
Întreb și eu...


Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-30 20:01:39

Va multumesc!.
 
Postat de catre fluierici sica la data de 2008-01-31 10:31:54
         
 
  Domnule Corbu, poate ar trebui specificat și cât material putem trimite, selecția făcându-se dintr-un număr de texte, picturi, foto, etc. Ar scuti și redacția de muncă în plus și ne-ar ajuta și pe noi în alegerea materialului.

cu stimă
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-31 10:21:50
         
 
  Gânduri frumoase pentru început de an. Vă felicit pentru inițiativă și urez apariție de succes primului număr tipărit Europeea.

Cu stimă
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-31 10:11:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE