FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
GEORGE SAVU- falsa comemorare
Text postat de Marian Radulescu
Postez acest text fără acordul lui George Savu, asumându-mi riscul de mă încărca de „respect” din partea lui și de a suporta consecințele ulterioare.. Pentru că , fiind editorul lui de carte, îi cunosc reținerea în a se expune ca persoană publică, altfel decât prin textele, de care este mereu nemulțumit și scârbit, chiar și după ce le publică.. Dovadă că una din formulele lui de salut preferate este: „Olelie, lie, e coprofilie ideea de-a scrie”. I-am publicat în 2007, romanul-frescă, PROFANA SCRIITURA, o critica sociala a societatii actuale, cu un umor de la savuros la cinic, care „face valuri „ și de flux și de reflux. Unii nu mai știu cum să-l laude iar alții „se umplu de bale” în a-l desființa, mai ales dintre cei ce s-au recunoscut printre personajele negative..
Dar nu acesta este subiectul în chestiune. În urmă cu sase luni, pe drumul dintre Covasna si Focsani, fiind însoțiți și de regretatul nostru prieten, poetul Dumitru Pricop, veni vorba despre literatura virtuală și făceam un clasament al saituror literare. Că așa este firea oamenilor, trebuie să se raporteze mereu la ceva. Iar George făcea următoarele afirmații (îl citez cu aproximație): „Tot saitul Europeea mi se pare mai interesant și inedit. Un sait eterogen, necenzurat, democratic, nu ca de pe Agonia. Cu adevărat că intră cine vrea și rămâne cine poate. Am găsit acolo câteva voci de excepție – și a bifat nume, precum Gina Bultog, Radu Ștefănescu, Carmen Anghelina, Liviu S. Bordaș, Loredana Cristea, Kosta Vianu și alții, - păcat că unii dintre ei își risipesc talentul în literatură și geniul în polemici sterile.” Cu alta ocazie imi spunea despre acelasi site, Europeeea: „Texte valoroase, adevărate bijuterii trec neobservate, iar o banală epigramă sau o oarecare inepție e vizionată de sute de ori și comentată de zeci de ori. Comentariile nu se axează pe text, sunt laconice și de obicei degenerează în atacuri la persoană. Acum, că tot sunt în convalescență și voi vegeta o vreme, - tocmai se externase din spital în urma unui nefericit accident vascular, – o să încerc un experiment.”
Nu știu dacă experimentul i-a reușit în totalitate, dar i-a reușit cumva. Ferparul este concludent, pentru că George are în lucru un roman, zis Lumea de dincolo, așa că tare mă face să cred că este doar o introducere care lasă loc unor mesaje din altă lume. Iar eu îmi permit să fac speculații, contând pe faptul că odat㠄dispărut”, nu ar îndrăzni să riposteze public, pe sait. Oricum, „nepoții” lui v-au promis surprize.
Ce m-a mirat, a fost reacția lui tăioasă, dar nici voi nu l-ați menajat. Omul ăsta are un sarcasm cronic, dar să știți că râde în aceiași măsură și de el și de alții. Citiți-l și apoi mai vorbim.
Primilor zece solicitanți, le ofer gratuit, din partea editurii, câte un exemplar al romanului Profana scriitură. E suficient doar să-mi comunicați pe [email protected] o adresă de expediere și să suportați doar taxele poștale.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dupa cele crestinesti am savarsit praznicul de trei zile intru cinstire celui caruia sufletul pribegeste pana-si gaseste locul. sper sa iti gasesti linistea.
Suflete ratacitor nu raspund la provocare intru nedesconspirarea brunetei care facea frectie... o minunatie... la recomandarea ta..
Intru pomana si vesnica amintire tuturor dam cartea promisa numai dati locul trimiterii, chiar si fara lumanare...
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2008-02-03 22:41:46
         
 
  Conform canoanelor patristice, stabilite prin chilii și concilii, spiritul meu auctorial nevoit să mai adaste încă trei zile în această lume rea și dușmănoasă s-a convins că:
1. încă mai are prieteni. Mariane (Rădulescu) și Nicolae (Tudor), să înțeleg că îmi luați apărarea? Vă mulțumesc, dar unde erați în dimineața zilei, cînd mergeam cu urina la analize și m-a agresat sexual juna aia blondă de nouăsprezece primăveri?
2. pentru ce spune Marian eu nu am nici o vină. Voi fi comentat eu ceva pe aproape, dar de aceea a fost inventat cuvîntul, ca să ascundă gîndurile și să ne justifice faptele.
3. musai trebuie să-i trimit pe nepoții nepoților mei să-i ia un interviu maestrului Liviu S. Bordaș.
Altfel, urez și eu sănătate și fericire la toată lumea. Iar pentru Radu Ștefănescu, adaug: Marele Manitou să-i călăuzească pașii numai acolo unde se fumează calumetul și se bea apa de foc. Howgt!
 
Postat de catre george savu la data de 2008-02-03 14:13:56
         
 
  „Texte valoroase, adevărate bijuterii trec neobservate, iar o banală epigramă sau o oarecare inepție e vizionată de sute de ori și comentată de zeci de ori.
(George Savu catre Marian Radulescu)

Domnu Marian acum sunt convins ca s-a referit si la mine, deci nu mai sunt asa gelos ca la prima interventie. Spuneti-i din partea mea ca ii urez refacere grabnica si multa sanatate. Si ca vina odata cu securea aia a razbelului, dar sa fie bine ascutita, ca padurea asta are lemne tari care ar putea s-o lase fara dantura.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-02-03 01:58:11
         
 
  p.s

'Ce o fi cu George de nu a raspuns si nici nu mi-a dat un telefon plin de (sa ma puna la) "respect", in stilu-i caracteristic?.. Ne coace el ceva... Stati pe aporape!..'

Marian-R


ei na...acum este ocupat sa asiste la 'dezgroparea securii'...se aude de aici...

gand bun,

g.


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-02-02 21:03:38
         
 
  mai intai de toate sanatate lui George-S...mai apoi, unul dintre voi imi este dator un miel ( promit ca nu o sa-l mananc)...e Gina BultoC...fratilor!nu BultoG...

gand bun si

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-02-02 20:48:32
         
 
  erata
multe discutii*
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2008-02-02 19:52:45
         
 
  Prieteni, nu-mi luati in nume de rau, dar memoria mi-a retinut mai multe nume enumerate de George, numai ca din comoditate am trecut atatea, iar pentru ceilalti imi cer scuze... Pe tema aceasta am avut mult discutii, ca de altfel pe diverse teme literare, si era cam afectat de spiritul de tagma al unora, care-si dau stelute unii la altii, restul neexistand... ceea ce si pe mine ma supara...
Dragilor toti trei aveti cartea numai sa imi spuneti unde o trimit...
Ce o fi cu George de nu a raspuns si nici nu mi-a dat un telefon plin de (sa ma puna la) "respect", in stilu-i caracteristic?.. Ne coace el ceva... Stati pe aporape!..
 
Postat de catre Marian Radulescu la data de 2008-02-02 19:50:57
         
 
  Ne-enumerarea numelui meu printre cele de exceptie nu m-a dat gata fiindca stiam cat de bun sunt pana sa nu mi-o spuna George. Asta nu inseamna ca-i port cumva raca, deci il voi cadorisi in continuare cu nimicnicia catrenelor mele atunci cand isi va mai face timp si pentru Europeea.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-02-02 17:25:27
         
 
  erată: stinghereală  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-02-02 15:37:22
         
 
  Citindu-mi numele, pomenit de George Savu alături de altele pe care le admir (mai mult sau mai puțin zgomotos), am simțit un soi de stighereală chinuindu-se să ia de beregată voioșia aia tâmpă pe care o simte în prima clipă orice babă care își plimbă pudelul în parc, când aude un fluierat din spate...

Marian, asigură-l pe George cu ocazia asta, că n-ar fi fost nevoie să-i citesc nici un roman pentru a-i simți ''stofa'', dar că acum am s-o fac, cu siguranță, daca mi se va oferi prilejul. Mai spune-i ca nu mă sperie sarcasmul lui, dacă e direct și onest, dimpotrivă... Nu știu dacă voi fi printre primii solicitanți ai romanului, dar voi fi unul dintre ei.

urează-i sănătate

cu prietenie,

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-02-02 15:36:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Marian, enumerarea numelui meu printre vocile de excepție m-a dat gata. Ochii minții mă înfățișau deja pe scena Scalei, cu sala plină de muieret de vîrsta a doua și a treia vînturîndu-și evantaiele pe lîngă sînii prea încinși de emoție artistică.

Dacă George nu mai vine [asta nu e din Coșbuc :)], îmi pare sincer rău. Se pare că n-a fost atît de tăios pe cît am fost noi de deciși în a nu-l menaja. Eu îi aștept în continuare nepoții. Dacă nu vor coborî loviturile sub brîu (în zona sfincterelor, de exemplu), poate ieși un război pe cinste. Unul literar, ca răspunsul plin de umor pe care l-a dat Radu Ștefănescu. Promit să le împărtășesc din cele adunate de-a lungul vremii.

Gestul tău, încercarea de conciliere și de apropiere a unor autori de pe acest site, este de apreciat. Cu tot riscul ""respectului"" de care s-ar putea să ai parte.

Îl aștept în continuare și pe George. Fără să mă angajez prin asta la menajamente.
Pe care nu i le cer nici lui. Nici nepoților și nepoților nepoților lui...

Cu drag,
placidul Domingo


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-02-02 15:09:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE