FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Hormonii sau ºi despre neuroni
de gheorghe Sârbu

( din cartea de sertar Ce este alchimia )

Materia cenuºie sã dea randament mediu, ci ºi superior, trebuie posesorul ei sã þinã cont ca, eliberarea încãrcãturii hormonale sã se facã complet, refulare inhibiþionalã care nu poate fi dusã pânã la formã de oricine, ºi nici oricum. O împreunare camã - femeie-bãrbat, ca sã fie aptã din punct de vedere al depresurãtorului neuronic, trebuie sã dureze între trei sferturi de ora ºi o orã ºi jumãtate, interval de timp în care preludiul, inclusiv cel post se înscrie … Devine evident cã, atât femeia, cât ºi bãrbatul, pe lângã calitãþile naturale cu care vin spre ogoirea cãutãrii de sine, trebuie sã apeleze ºi la cunoºtinþele specifice, pe care se presupune cã s-au aplecat în vederea însuºirii: cãrþi, dar ºi nectarii, dintre care cuvânt definitoriu îl are de spus experienþa ºi exerciþiul, cu la purtãtor distincþia: lobby-ul care clasificã rãmâne mãrimea penisului, respectiv, mãrimea vulvei, potenþa - totuºi. Pentru a ieºi definitiv din eludarea de milenii a de ce-ului, expun precizarea: vulva satisface orice bãrbat, nu ºi penisul orice femeie – satisface, dar nu ºi împlineºte. Astfel, de când existã viaþã pe pãmânt, o parte a oamenilor de ºtiinþã au fost atraºi în egalã mãsurã de elixirul tinereþii, cum ºi de permanentizarea dragostei - organe genitale de mãrime optimã, ºi virile în speþã. Gãsesc oportun sã reliefez: contopirea a douã raþiuni trupeºti prin sex este artã, ºi nu numai în sens, ci ºi în satisfacere de gust, poem cosmic în prozã, unde funcþia erectilã este una dintre rime. Tânãr eºti, ºi bãrbat eºti, câtã vreme falusul se achitã cu brio de îndatorire. Nimic altceva nu echivaleazã cu barca sexelor rãsfirate. Acolo unde nãvodul bãrbãtesc întâlneºte copca femeiascã, nici lunã nu este ºi nici soare, ci o puzderie de stele pe un cer arcuit de curcubeu, una mai coloratã decât alta. Se intrã în tainele vocilor lãuntrice prunc ºi se iese flãcãu, ºi numai în cazul excepþie adult crupier. Si totul se întâmplã întru lizibil postaþi neuronii, ceea ce dã organismului coerenþã, dar, ºi conclucrarea binelui la scarã de 1 pe 1 cu indice variabil - raport de funcþie perpetuu ascendent. Nu intrã în calcul probabilitatea: binele nu în hormoni se gãseºte, ci sub calotã; de felul cum partenerii de amor - fie acesta ºi sportiv, gândesc, se instaureazã sau nu se instaureazã deschiderea, singurul factor determinant în egalitatea omniprezentã dintre axiomã ºi concret; aºadar, hormonii reperezintã cele douã gãteje necesare obþinerii focului; aºadar, neuronii reprezintã instinctul care selecteazã mijlocul prin care singularul poate fi nãscãtor de soluþii, aplicabile tuturor categoriilor fluente. Cu cât arderea dintre simþurile hormonilor dezlãnþuite este sofisticat prelungitã, cu atât fermentul materiei cenuºii – neuronii, sunt funcþional echilibraþi. De o parte tarlaua orgasmicã, de cealaltã parte, tarlaua pinealã, cu între ele islazul ( … ) pasul înainte al elongalogiei ca metodã de gândire, cu drept legitim la < a fi în este > punct de reper. In precãdere, pãmântul umblãtor poate fi prelungit, ºi nu doar sub ipostaza sa sobrã, ºi nu doar sub ipostaza sa comicã, ºi nu doar sub ipostaza sa de abscisã, câtã vreme prefixul sintagmei, acest pc programat de Dumnezeu, este superior faþã de accepþia pe care noi înºine suntem dispuºi sã i-o acordãm. La ºfichi exprimat, contextul aratã aºa: cine intrã în alcov doar pentru a avea de unde veni, se dezminte.
Nimic altfel nu poate sã se miºte liber sub dãinuire.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mai vreau despre hormoni. da, da, mai vreau despre hormoni, sunt sigur, ma repet, mai vreau despre hormoni sau si despre neuroni, numai nu pe sit de literatura, de altfel asa cred io.
 
Postat de catre hose armando pablo la data de 2005-10-04 22:07:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE