FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
FRAȚILOR, NU MAI POSTAȚI !
Text postat de Dan Norea
Citez din articolul de fond al domnului Cristescu (fără ghilimele, bănuiți de ce):

Sigur vor fi pierderi colaterale însă eu sper ca din baza de date pe care o avem să putem reconstitui cât mai repede și cât mai 'la zi' site-ul.

Vă sugerez ca tot ce ați postat după evenimentul fatidic să vă salvați deoarece restaurarea bazei de date se va face la cea mai apropiată dată disponibilă care s-ar putea să fie cu ceva timp în urmă și bănuiesc tot ce s-a postat după acea dată va fi pierdut.



Ori nu l-ați citit, ori n-ați înțeles bine. Aici se spune negru pe alb că se încearcă restaurarea bazei de date dintr-o imagine salvată cu ceva vreme în urmă, să zicem în ziua Z. Și că tot ce s-a postat după ziua Z va fi pierdut. Mai clar - tot ce postați în acest moment, tot ce a fost postat după incident, se va pierde.

TEXTELE DE AZI SUNT PIERDUTE. DACĂ LE AVEȚI SALVATE LE PUTEȚI REPOSTA ULTERIOR. DAR COMENTARIILE, STELUȚELE, VOTURILE VOR FI PIERDUTE CU SIGURANȚĂ. DECI POSTAȚI DEGEABA, FRAȚILOR. AȘA CĂ VĂ PROPUN O PAUZĂ TOTALĂ PÂNĂ LA RESTAURARE.

Pe de altă parte vă spun cinstit, DACĂ restaurarea nu reușește, eu părăsesc site-ul definitiv. Nu în semn de protest. Nu din mâhnirea de a-mi fi pierdut toate textele postate. Ci din cauză că n-am nicio garanție că situația nu se va repeta în viitor.

Mi-ar părea rău să recurg la un asemenea gest. Există aici mulți oameni pe care îi admir, îi respect iar pe unii dintre ei pot spune că îi consider chiar prieteni. Dar să continui ar însemna să am în permanență senzația de insecuritate, asemănătoare cu prezența în largul mării, cu o gașcă de prieteni e adevărat, într-o bărcuță șubredă fără colace de salvare.

Aștept cu speranță în suflet restaurarea promisă.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tea, mi-ar părea tare rău. Soluția, evident, nu e să plecăm ci să căpătăm încredere în securitatea site-ului.

Toate cele bune, fericire, sănpătate, sărbători fericite !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-22 19:54:25
         
 
  Si eu ma gandesc sa ma las pagubasa....

dar pana una-alta... sa fim sanatosi...vedem noi!

la multi ani, Dane...sanatate si bucurii intregii afmilii

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-12-22 19:45:11
         
 
  Gina, sarbatori fericite și 2008 să vină numai cu bucurii !

Dan

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-22 11:15:17
         
 
  fratilor nu mai postati
inainte sa salvati!!

La Anu' si la multi altii norica!...un Craciu ferit de 'erori' ori 'loop'-i...de mare!

Sarbatori fericite tie si celor dragi!

regards,

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-12-21 18:23:57
         
 
 
Da aveți dreptate, eu când am tradus, am fost cu gândul la prima de Crăciun.
Așa că e scuzabil, mai crapă și unde nu dai.

Încă o data Sărbători Fericite.

Cu toată stima și consideraținea Teo.

 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2007-12-21 16:32:49
         
 
  Teo, glumeam, să știi. Până să-mi traduci deja căutasem în dicționar 'Hundert' (care înseamnă o sută nu o mie) și 'Befel' (pe care nu l-am găsit, o fi având altă transcriere). Restul cuvintelor îmi erau clare. E adevărat, nu știam că e titlul unui cântec.

Iar titlul meu nu e un 'Befel' ci un 'Achtung'. Adică un sfat, o atenționare: nu mai postați degeaba că tot ce postați acum va dispărea.

Sărbători fericite și ție, Teo !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-21 15:53:36
         
 
 
Vai Domnule Dan Norea,
Nu îmi permit eu așa ceva.

Am întrebat doar:
„Ce este aceasta?
O mie de oameni și un ordin!”

Vă rog să îmi iertați această mică glumă legata de titlul unui vechi cântec german, dar vedeți și dumneavoastră titlul acestui text, cam aduce a un ordin.

Vă doresc Un Crăciun Fericit și La Mulți Ani!
Numai și numai bucurii alături de cei dragi.

Cu stimă și considerație Teo.




 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2007-12-21 15:23:39
         
 
  Teo, profiti de nestiinta mea si ma injuri :)
Eu in germana stiu numai cateva cuvinte:
und
ein zwei drei polizai
hande hoch !
achtung !

Ultimele sunt din romanele rusesti citite in copilarie, cu rusii buni si nemtii rai.
Asa ca fii (un neamt) bun, te rog, si tradu injuratura.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-21 14:26:14
         
 
 
Was ist das?
Hundert Mann und ein Befel!


 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2007-12-21 13:23:11
         
 
  Adrian, glumeam. Consider ca fiecare are dreptul sa-si aleaga sexul care-i place. Mie, de exemplu, imi place sexul opus.
:)

Radu, e posibil să ai dreptate, dar până nu se revine la normal eu nu mai postez niciun text. Nici măcar catrene pe post de replici.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-21 00:16:38
         
 
  Dane, eu sunt ceva mai optimist. Dar cred că va mai dura până la intrarea navei în docuri pentru reparații... poate după sărbători.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-21 00:01:39
         
 
  Dan, poți renunța la paranteză, cu tot uc literă. De altfel, am și descoperit de unde greșeala. Gândeam că am scris "De când am ineput a ACTIVA pe Europeea...".De fapt, scrisesem, de cand am devenit...

Deci...


Cu bine!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-12-20 23:49:41
         
 
  Adrian(a), sărbători fericite și ție ! Nu îmi fac sânge rău, numai îmi spun părerile.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-20 23:42:35
         
 
  Raluca,

...Nici nu acuzam, crede-mă. Mai degrabă dizolvam eroarea într-un alt fond, umoristic. De acolo si semnalul- ":P"

...Radu, na, femeia din mine nu mai rezista. Amu, serios, eu-mi fac si-o poza la bolentin daca-i necesar :).


mama, ce offtopic mi-s!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-12-20 23:28:57
         
 
  Dana, la comentariile obisnuite nici eu nu tin, dar cu catrenele e altceva.

Îți urez și eu un Crăciun fericit și un an nou mult mai bun decât 2007 și ceva mai slab decât 2009 !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-20 23:24:47
         
 
  glad to meet you, Adriana!

simțeam eu ceva-ceva...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-20 23:24:31
         
 
  Adrian, cu parere de rau.... editorii Europeei nu au in 'fisa postului' obligatia de a efectua schimbare de sex.
Poate ca a vorbit partea feminina din tine?!? :PP
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-20 23:22:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  erată: "De când am devenit activa pe Europeea" -ori cineva din redacția editorilor se joacă cu mine :P, ori am tastat eu cu gândul aiurea. E, bunînteles, de când am devenit ACTIV, pentru că-s un el in plinititudinea forțelor :D  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-12-20 23:18:51
         
 
  Dan,


...De când am devenit activa pe Europeea am evitat să mă implic în orice scandal. Cred eu că am trecut de mult de vremea în care am scindat clar între literatură și mediul în care și cum se face optând pentru litere.


...De aceea nici azi nu voi zice nimic. Poate doar că, uite -ăsta era singurul lucru care mai trebuia îndeplinit pentru ca Europeea să devină circ ablitat, deoarece, cu excepțiile unor oameni care într-adevăr folosesc adecvat acest spațiu literar, site-ul este un circ continuu și vil. nu-i secret, nu?


...Sărbători fericite și...nu-ți mai face gânduri rele. :)
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2007-12-20 23:10:04
         
 
  Laura, o casă, ca să te simți bine în ea, trebuie să îndeplinească niște condiții. Una din ele este să fie solidă.
Și cred că m-ai înțeles greșit. Practic toate textele le am salvate pe hard, scrise în word, nu despre asta e vorba. Ci de faptul că dacă intru pe pagina mea de autor și văd 200 de texte numite 'arbitraje' și încă 1800 de comentarii la 'arbitrajele' altora, mă apucă jalea. Eu obișnuiam să mă uit pe replici, atât cele de la textele mele cât și cele ale altora. Îmi reluam unele catrene din comentarii, le revizuiam puțin și le repostam ca texte independente. Acum îmi e imposibil s-o mai fac.
Și pe de altă parte consider că atunci când cineva
zice 'Fraților, veniți pe site-ul meu' e obligat să asigure niște condiții minime de securitate.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-12-20 23:01:07
         
 
  eu sincer nu las never comentarii gândndu-mă că posteritatea le va citi

textele mi le postez aici după ce le salvez, evident, țin la ele, în rest, virtualul nu e ceva fără de moarte și nu îți oferă nicio legitimație de poet

am tot intrat pe europeea dar am văzut oameni certându-se, scandaluri, unele la marginea bunului simț...uneori, sincer îți spun, că postam din reflex

cred că totul e ok atât timp cât nu dăm o importanță prea mare virtualului

importanți sunt oamenii, nu-i așa?

iată de ce, ca de la om la om, îți spun aici:

sărbători fericite, Dan Norea!

salut
:)
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2007-12-20 22:53:54
         
 
 
Nu stiu cum vad ceilalti Europeea, dar eu, cu toate contradictiile ei, o simt ca o casa.

Uite, Laura, și eu o văd ca pe o casă dar... de toleranță și abia de fac un joc de cuvinte. Aici se tolerează, adică se admit, se suportă, se trec cu vederea fapte de nepermis. Asta spune și Dan. Nu toți sînt încîntați de spiritul pe care-l exaltă Corbu și un grup belicos și limbut. Asta-i tot, omul își spune părerea și vrea să-ți deschidă ochii. Poți iubi în continuarea acest site, dar ce ce n-ai ști ce iubești? Și handicapații sînt iubiți, nu-i așa?

Nici măcar atunci cînd vezi cu ochii tăi ce se petrece.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-12-20 22:49:47
         
 
  Dan, evident ca solutia ar fi postarea si pe alte site-uri. Nu spune nimeni ca nu putem activa si in alta parte.
Dar.. asa cum spui tu ca te retragi de pe Europeea daca nu simti ca textele sunt in siguranta, asa vor spune si altii.
Ar fi pacat!
Nu stiu cum vad ceilalti Europeea, dar eu, cu toate contradictiile ei, o simt ca o casa.
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2007-12-20 21:30:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE