FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BONAPARTE(Cotcodăcesc găinile-n cotețe)-sonet
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Cotcodăcesc găinile-n cotețe,
Si foci se-mperecheaza.Ce supliciu
Îndur când pleci aiurea!Vreau șoriciu’
Să-ți mângâi, de Ignaturi, cu tandrețe.

Parol că m-a pișcat o muscă țețe,
Iți scriu nonstop, deși am panariciu
La dește...Dar te iubi, din oficiu,
De cand m-ai inspectat printre fânețe.

E iarnă...Anofelii fug spre Marte,
Sunt Moș Crăciunul tău dement și, parcă
Te-aș călări, sălbatică tătarcă
Deși hlamida-mi e doar o tohoarcă...

Când, Josephino, te cuprind de toarte,
Să-mi zici pe nume, simplu: Bonaparte!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am citit toate comentariile sunt savuroase in comparatie cu poezia la toate punctele doamna datcu
a iesit penibila plec de aici cu o oarecare greata si cu o mare admiratie
sarpele
 
Postat de catre darius levante la data de 2007-11-09 22:53:35
         
 
  Dorule,
sa nu crezi ca aceste comentarii ale comentariilor tale au fost "osanale". In niciun caz, caci am pretentia ca am privit (mereu) obiectiv o scriitura si am stiut sa despart textul de autor.
Nu am considerat acest sonet ca fiind unul extraordinar - si ca dovada primul meu comentariu pentru acest text. Erau multe "puncte slabe" ale textului, o parte i le-am spus aici, o parte i le-am comunicat personal. Dar asta nu-i anuleaza alte scriituri excelente!
Aceasta referitor la textul in sine.

Cat despre atacul la persoana, acesta s-a produs numai in subsolul textului (iar un conflict implica intotdeauna 2 sau mai multe persoane, fiecare avand vina sa), scriitura - la baza -neavand nicio legatura cu Lory Cristea; de asta te pot asigura eu.

Orice text poate fi atacat sau ridicat in slavi. Cine poate construi o grila in literatura prin care sa faca o scriitura atacabila sau ne-atacabila? Nimeni! Si atunci?!?
Te intreb eu pe tine: Qui prodest?
Si iti raspund tot eu: ma bucur ca ai rabdarea, incapatanarea si studiile critice pentru a demonta un text. Inseamna ca mi-am gasit (si eu) un partener de discutii literare pe masura!

noi sa fim sanatosi si sa ne contram fericiti!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-23 23:37:08
         
 
  mama mia!
ati luat-o razna, amandoi
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-23 23:12:50
         
 
  Sabina, interpretarea ta nu mă surprinde.

Este perfect justificată, pentru că un bun critic poate să facă legături între Sfinxul de pe Marte și gândacii de Colorado, între încălzirea globală și ritualurile de curtare ale pinguinilor din Insulele Kerguelen, ori juxtapunerea semiotică a motivului recurent al colombinei din lirica neosimbolistă și simbolul falusului Pécuchetian din imaginarul flaubertian.

Nu sunt însă de acord cu atacul la persoană.
Să nu facem acum pe niznaii și pe pliznăii.
Toată lumea de pe site-ul ăsta știe cine e Josephine. Replicile dure ale lui Rudy din acest subsol dovedesc că targetul era voit și conștient asumat.

O mai dovedește și retragerea de pe Europeea a lui Lory, o poetă de valoare. Qui prodest? Aceasta a atras și retragerea altei poete de calitate, nu îi dau numele aici, dezgustată de atacurile acestea la persoană incalificabile.

Dorește Rudy să rămână singur pe acest site, eventual cu admiratorii săi care să-i recite în cor osanale și encomioane? Va avea și critici duri, îl asigur.

Crede Rudy că lirica lui e inatacabilă?
Eu pot să demonstrez contrariul.
A se reciti mai jos câte obiecții PE TEXT am adus acestui sonet rudy-an. Tot ce am afirmat a fost PE TEXT, repet.
Iar eu am răbdarea, încăpățânarea și studiile critice necesare pentru a demonta orice text.
Timpul o va dovedi.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-23 23:00:23
         
 
  Ca să discutăm și textul în sine...
De fapt a doua strofă a sonetului arată astfel în varianta originală:

[Parol că m-a pișcat o musca țețe,
Visez de-atunci doar țâțe și vagine,
Când văz un film obscen, cu bubaline,
Îmi vine să te bântui prin fânețe.]


Da, sigur, sa discutam textul in sine.

Strofa in sine nu contine nimic atat de obscen pe cat doresti tu sa exprimi.
Este reluat motivul "jocului sexual", atat de frecvent in postmodernism. Autorul ajunge in pragul ofilirii, epuizandu-si fortele creatoare. Ca in orice tara civilizata, victima consumului absolut este salvata prin fortele autoreglate ale unei societati prevazatoare. Si intrucat problema autorului este una de creatie, tratamentul menit a-i reface puterile (pro)creatoare este unul bine-cunoscut – sesiuni prelungite de exercitiu sexual.
La modul postmodernist, "eroul" ascunde ceva ce anevoie ar marturisi. Intr-un spatiu claustrat (vezi acel "cotete") se desfasoara "jocul de spirit" caruia, la prima vedere, i-am spune sexual. In repetate randuri, se o-pune spiritul trupului, su-pune spiritul trupului, dar re-pune in drepturi spiritul creator, in termenii organici ai semintei aruncate in pantecele mamei Ghea. Topos postmodernist al condeiului-penis ce scrie pe hartia-glie.
Postmodernista este si insistenta asupra trupului ca suprafata pe care se inscriu semnele lumii. Doar trupul pastreaza sapate literele alfabetului vietii.
Muza ca inlocuitor al autorului. Derrida ar zice – ca supliment.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-23 21:55:42
         
 
  Ca să discutăm și textul în sine...
De fapt a doua strofă a sonetului arată astfel în varianta originală:

[Parol că m-a pișcat o musca țețe,
Visez de-atunci doar țâțe și vagine,
Când văz un film obscen, cu bubaline,
Îmi vine să te bântui prin fânețe.]

http://club.neogen.ro/incercariliterare/
bonaparte-_cotcod-cesc-g-inile-n-cote-e_/180024/1

O strofă plină de tandrețe și duioșie, de gingășie și delicatețe, de emoție și sfioșenie.

Și din care se înțelege mai bine geniul creator al lui Rudy, și cam ce vrea el de la Josephine.
Bravos, metrî!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-23 14:31:17
         
 
  Sabina, Doru,
am sa va spun numai atat: suficient cat s-a discutat fara a se comenta literar textul in sine.
Exista un alt text pe prima pagina semnat Emanuel Cristescu - daca aveti obiectii referitoare la comportamentul vreunui membru al site-ului, am sa va rog sa va exprimati acolo.
Multumesc pentru intelegere.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-21 23:43:30
         
 
  Doru Lubov - sunt una din persoanele care iti apreciaza talentul poetic; vin cu un apel la calm...
Nu este momentul sa te lansezi intr-o vendeta fara niciun rost. Comentariile oricand de indreptatite ar fi se descalifica din start prin sentimentul negativ fara de Rudy pe care il transmit... Trage aer in piept si incearca sa revii intr-un moment de liniste... Altfel nu faci dacat sa strigi in fata unor porti inchise si sa te trezesti ca regele din cetate nu-ti raspunde ba mai mult trimite pe unul din strajeri sa iti verse smoala in cap...
Cristi
PS Imi cer scuze pentru comentariile anterioare
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-21 23:29:15
         
 
  Nup, asta daca vrei pot sa-ti demonstrez ca este parte a teoriei sistemelor neliniare - parol.
Dar nu este singura parodie pe care a facut-o. De ce cauti tu numai parodiile dupa Loredana Cristea? ia, cauta, cauta...sa vezi cate sunt.

Asta cu plictiseala am mai auzit-o (culmea, chiar si pe marele maestru l-am plictisit)... asa ca nu ma mai impresioneaza de mult timp.

Rudy nu iti va iesi la inaintare, precum eu nu sunt "fan". Cel mult, dupa spusele tale, "clona".

Nu inteleg ce ai cu mine. Mie imi este drag de tine si de comentat spusele tale, iar tu ma alungi... Plang cu lacrimi mari, de crocodil. RAULE!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-21 23:05:31
         
 
  E `varză` tot poemul!
de Radulescu Florin [Rudy Valentino]

E `varză` tot poemul și mi-aș băga într-însul
Piciorul, căci poeta, visând cu ciocu-n pernă,
A scrijelit pe scoarță o nouă balivernă
Cu îngerași isterici, de te apucă plânsul.

S-a despuiat, zăluda, de țoale pân’ la brâu,
Pigmeii să-i admire, de sub buric, `splendoarea`,
I-aș trage două bețe, cu poftă, pe spinarea
Ce-i călărită zilnic de câte-un pazvantlâu!

Aici geneza-i nulă și prostu’ nu sunt eu,
Cu striptisul în versuri nu faci nici o scofală,
Micutzo, pune-ți fusta, că nu te țin în poală
Ca `unchiul` Icsulescu.Te du cu Dumnezeu!


Poezia parodiată:
Mi-e drag de tot poemul
de Loredana Cristea

http://www.agonia.ro/
index.php/poetry/243979/index.html


Sabina, si parodia de mai sus e tot un poem `tragic`, `grav`, plin de `tandrete si duiosenie`?

Hai, ca ma plictisiti.

Vreau sa vorbesc direct cu agramatul Rudy, cel care scrie `într-ânsul`, pune virgula intre subiect si predicat, comite pleonasme, dar se crede geniu.
Astept, Rudy, sa iesi la inaintare.
Sau ti-e teama, de iti trimiti fanii?
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-21 22:52:17
         
 
  Dorule, eu iti spuneam sa nu incluzi membrii site-ului in comentariul tau. Ai cazut cumva in capcana asta? Come on... ai uitat sa citezi si ideea lui rudy (e drept, nu tocmai plastic exprimata) ca poezia nu o includea pe Josephina - membra site-ului ci pe Josephina lui Napoleon- personajul istoric, ca sa spun asa. Deci ramane intrebarea: ce comentai tu de fapt? Ca acum imi dau seama ca nu poezia...

Daca ai vazut, m-am referit la un comentariu strict literar, evitand alte "ganduri" enuntate de tine si care nu au nicio sustinere REALA - vezi : "În capul lui, desigur, pentru că în realitate e un biet timid pe care nimeni nu l-a văzut vreodată, în afară de clonele sale." (Cumva esti o clona de-a sa de l-ai vazut si il cunosti atat de bine?!?)

Anyway - poezia nu are nicio legatura cu comentariile de dupa. E simplu. Poezia a generat comentariile si nu invers.

La inceput a fost gaina - chiar daca in cotet...

Si comment, Dorule, comment. Chiar asa, dai bir cu fugitii?
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-21 22:29:51
         
 
  Il citez pe Mr. Rudy:

`diferenta valorica incomensurabila dintre textul postat de mine si replica de doi bani postata de o membra insignifianta a site-ului`

` Josephino, tu chiar te crezi nevasta lui NApoleon? NU e vina mea ca ti-ai luat un nick care te depaseste...P.S.Traiasca prostia omeneasca!`

`Promit sa incetez cu replicile acide cand o sa se retraga de pe site domnischioara asta cu aere de vedeta de circ!`

A se compara cu varianta Sabinei:

`Nu implica aiurea membrii site-ului. Poezia ramane poezie, iar Napoleon si Josephina sunt personaje de istorie, nu nick-uri pe site-uri literare. Nicio legatura cu ‘poeta’.`

No comment.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-21 21:55:26
         
 
  Dorule, cu parere de rau, trebuie sa te contrazic din nou...

Să vedem unde este umorul acestui text de 3 stele.

De fapt, textul este unul foarte tragic. Nu inteleg de unde ai dedus tu ca ar fi plin de umor...
Dar, sa o luam cu inceputul, pe puncte (ca intotdeauna):

[Cotcodăcesc găinile-n cotețe]
Un enunț de o banalitate înfiorătoare. E ceva nostim într-un fapt decupat din realitate, care nu reușește să transmită nimic prin tehnica îngroșării sau a contrastului, specifice umorului?


In aceasta afirmatie nu exista niciun umor.Banalitatea este cea caracteristica lumii inconjuratoare, la o prima vedere. Dar, metaforic vorbind, ‘cotetele’ exprima claustrarea, nefericirea ingradirii intre patru pereti, tragismul unei vieti traite in izolare.

[foci se-mperecheaza]
Rutul este un fenomen normal. Numai niște obsedați s-ar putea amuza privind pe Discovery împerecheri de animale.


Fara a fi o observatie de ‘obsedat’, claustrarea te face sa vezi lucrurile marunte, obisnuite, pe care altfel le-ai scapa din vedere. Desigur, un fenomen atat de banal precum imperecherea intre membrii unei specii, scapa adesea neobservata. Dar sa luam aminte la faptul ca actul in sine este esential in mentinerea diversitatii specifice, si ar trebui evidentiat ori de cate ori avem ocazia.


[Ce supliciu îndur când pleci aiurea!]
Este această afirmație amuzantă? Este un truism de zile mari! Unde este umorul, stimabile Rudy, explică-mi și mie!


Iarasi, aceasta afirmatie este plina de tragic. Plecarea, indiferent de timpul stat departe, nu poate fi decat dureroasa – de aici, exclusa ‘afirmatie amuzanta’.

[Vreau șoriciu’ să-ți mângâi, de Ignaturi.]
IGNÁT s.m. (Pop.) Nume dat zilei de 20 decembrie, în care țăranii obișnuiesc să-și taie porcii îngrășați în vederea sărbătorilor de iarnă.

Aici persoana vizată, recte Josephine, este metamorfozată într-o scroafă, iar Rudy visează să o tranșeze de Ignat, adică să facă din ea caltaboși, presupun. Este o imagine grotescă, de un sinistru desăvârșit.
În Germania, pentru așa ceva Rudy ar face închisoare: instigare la canibalism. Este umor în acest trop, domnilor? Eu nu pot să râd. Numai un psihopat ar putea râde la așa ceva.

de fapt, nu exista nicio metamorfozare. In aceasta lume banala, a animalelor, un gest simplu, incarcat de parere de rau, de tandrete si duiosenie. Nu, nu radem, dar sa nu acuzam de canibalism un gest firesc, plin de parere de rau.


[Parol că m-a pișcat o muscă țețe]
Rudy se jură că e mușcat de țețe, adică are halucinații și delirează din cauza bolii somnului, tripanozomiază. Este amuzant? Din contră, mie îmi inspiră milă. În loc să se trateze, Rudy comite parodii, deși situația lui e gravă.


Nimic amuzant, de asemenea. Trecerea catre vis- reverie-reintoarcere catre starea initiala. Musca tete – vector al somnului. Motivul visului – vezi Unamuno (‘Que es el mundo real sino el sueno que sonamos todos, el sueno comun?’) Il ai si tu intr-o poezie – stiu asta – asa ca nu ti-l mai dezbat.

[Iți scriu nonstop, deși am panariciu]
Rudy suferă de grafomanie, acea disfuncție neurologică prin care bolnavul este împins să umple site-urile literare cu inepții, numai ca să se simtă băgat în seamă. Recunoaște cu seninătate că și-a inflamat articulațiile degetelor, dar, problema lui fiind de natură compulsivă, știe că nu există nicio șansă ca să se oprească vreodată. Păcat de noi.


Scriitorul depaseste conditia sa tragica, boala, durerea, pentru a duce la bun sfarsit datoria ce i-a fost incredintata.

[Te iubi, din oficiu, de cand m-ai inspectat printre fânețe.]
Problema lui Rudy este că visează că face sex cu Josephine. Este fascinat de talentul ei, de frumusețea ei, de personalitatea complexă și veselă a poetei, și fabulează că a și făcut deja sex cu ea, [printre fânețe]. Or, aceasta arată adevărata cauză a atacurilor lui Rudy: frustrarea sexuală. Probabil este un om imaturizat, care își compensează eșecurile amoroase și respingerile de către femei prin aceste parodii jignitoare.


paranteza: Aici esti chiar departe de realitate. Nu implica aiurea membrii site-ului. Poezia ramane poezie, iar Napoleon si Josephina sunt personaje de istorie, nu nick-uri pe site-uri literare. Nicio legatura cu ‘poeta’.

Versul, in sine, reia oarecum ideea exprimata in versul cu ‘focile’, doar decorul este putin schimbat – cadru natural: fanete. Vezi acolo cum lucrurile marunte contribuie la mentinerea echilibrului ecologic al planetei.

[E iarnă...Anofelii fug spre Marte]
Numai Dumnezeu știe ce o fi vrut Rudy să exprime aici. Țânțarii anofeli fug pe planeta Marte, deși iarna nu mai există țânțari demult. E o viziune S.F., jalnică, ilogică, și, în niciun caz, nu e strop de umor aici. În plus, Rudy se simte în plină iarnă în octombrie! No comment.


imagine provenita din vis, unde totul este permis. Chiar sa simtim ca este primavara in toiul iernii. ‘Anofelii ce fug spre Marte’ arata inaltarea (spirituala) in vis, prin vis, prin vers.


ETC. (nu de alta, dar deja m-am plictisit)

In concluzie: interpretarea ramane la latitudinea fiecaruia, daca vezi. Nu exista niciun atac la persoana. Aluziile sexuale le inteleg cei ce, la randul lor, folosesc aluzii sexuale.

Ultima propozitie ‘versificator excelent, dar netalentat.’ suna a ‘e bun dar e rau’

Sfatul criticului: take it easy, Dorule. Interpretari se gasesc o mie si tin de fiecare receptor si dorinta/puterea lui de a intelege – eu asa am invatat cand am devenit critic- .

Sfatul criticului bis: Si mai scrie comentarii din astea pe puncte. Imi place mult sa le combat. Mersi.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-21 21:28:25
         
 
  Of, dupa ce am citit defularea lui Doru Lubov mi s-a facut dor(u) de CTA. Grav.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-21 20:36:21
         
 
  Doru, replica lui Rudy va avea maxim 20 cuvinte, si te va beșteli, fara indoiala.

Lucru regretabil, pentru ca eu consider ca amandoi aveti talent: mai mult decat mine, in orice caz. Ma intreb de ce fiecare weekend aduce conflicte. Un raspuns il da unul care a emis o teorie relativ simpla despre descarcarea frustrarilor acumulate in timpul saptamanii la serviciu.
Din acelasi motiv s-a constatat ca in weekend vremea in general se strica... (nu e gluma, daca vreti, pot reveni mai tarziu cu un link)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-21 20:33:46
         
 
  Mi-e greu sa recunosc dar, da, este o greseala intentionata (vezi comentariul). Dar asta nu inseamna ca nu esti binevenita sa-mi citesti textele si sa le amendezi... :).

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-21 20:13:16
         
 
  Să vedem unde este umorul acestui text de 3 stele.

[Cotcodăcesc găinile-n cotețe]
Un enunț de o banalitate înfiorătoare. E ceva nostim într-un fapt decupat din realitate, care nu reușește să transmită nimic prin tehnica îngroșării sau a contrastului, specifice umorului?

[foci se-mperecheaza]
Rutul este un fenomen normal. Numai niște obsedați s-ar putea amuza privind pe Discovery împerecheri de animale.

[Ce supliciu îndur când pleci aiurea!]
Este această afirmație amuzantă? Este un truism de zile mari! Unde este umorul, stimabile Rudy, explică-mi și mie!

[Vreau șoriciu’ să-ți mângâi, de Ignaturi.]
IGNÁT s.m. (Pop.) Nume dat zilei de 20 decembrie, în care țăranii obișnuiesc să-și taie porcii îngrășați în vederea sărbătorilor de iarnă.

Aici persoana vizată, recte Josephine, este metamorfozată într-o scroafă, iar Rudy visează să o tranșeze de Ignat, adică să facă din ea caltaboși, presupun. Este o imagine grotescă, de un sinistru desăvârșit.
În Germania, pentru așa ceva Rudy ar face închisoare: instigare la canibalism. Este umor în acest trop, domnilor? Eu nu pot să râd. Numai un psihopat ar putea râde la așa ceva.

[Parol că m-a pișcat o muscă țețe]
Rudy se jură că e mușcat de țețe, adică are halucinații și delirează din cauza bolii somnului, tripanozomiază. Este amuzant? Din contră, mie îmi inspiră milă. În loc să se trateze, Rudy comite parodii, deși situația lui e gravă.

[Iți scriu nonstop, deși am panariciu]
Rudy suferă de grafomanie, acea disfuncție neurologică prin care bolnavul este împins să umple site-urile literare cu inepții, numai ca să se simtă băgat în seamă. Recunoaște cu seninătate că și-a inflamat articulațiile degetelor, dar, problema lui fiind de natură compulsivă, știe că nu există nicio șansă ca să se oprească vreodată. Păcat de noi.

[Te iubi, din oficiu, de cand m-ai inspectat printre fânețe.]
Problema lui Rudy este că visează că face sex cu Josephine. Este fascinat de talentul ei, de frumusețea ei, de personalitatea complexă și veselă a poetei, și fabulează că a și făcut deja sex cu ea, [printre fânețe]. Or, aceasta arată adevărata cauză a atacurilor lui Rudy: frustrarea sexuală. Probabil este un om imaturizat, care își compensează eșecurile amoroase și respingerile de către femei prin aceste parodii jignitoare.

[E iarnă...Anofelii fug spre Marte]
Numai Dumnezeu știe ce o fi vrut Rudy să exprime aici. Țânțarii anofeli fug pe planeta Marte, deși iarna nu mai există țânțari demult. E o viziune S.F., jalnică, ilogică, și, în niciun caz, nu e strop de umor aici. În plus, Rudy se simte în plină iarnă în octombrie! No comment.

[Sunt Moș Crăciunul tău dement]
Aici Rudy începe să recunoască faptul că problemele lui nu sunt numai literare, ci și psihice. Pentru el este o sursă de mândrie. Eu nu pot să râd de un om care suferă, însă.

[și parcă te-aș călări, sălbatică tătarcă]
Aceeași frustrare sexuală, exprimată plat, banal, fad, sec, fără imaginație, fără pic de talent. Toți bețivii de mahala spun că [și-au călărit] femeia. E ceva nou? E ceva funny aici? Kitsch-ul metaforic vi se pare amuzant? Vorbele spuse și răsuflate, care sunt truisme ale tuturor rataților?

[Deși hlamida-mi e doar o tohoarcă...]
TOHOÁRCĂ, tohoarce, s.f. (Reg.) Cojoc mare ciobănesc, făcut din piei neprelucrate (cu lâna în afară)

Rudy visează să o călărească pe Josephine cu tohoarca în spinare. Eu nu văd ce e distractiv aici, în afară de penibilitatea lui Rudy, care se măgulește singur, că ar fi un fel de zeu barbar al sexului, irezistibil. În capul lui, desigur, pentru că în realitate e un biet timid pe care nimeni nu l-a văzut vreodată, în afară de clonele sale.

[Când, Josephino, te cuprind de toarte]
Este vechiul banc al femeii perfecte, care are urechi în formă de toartă ca să te prinzi de ele când faci sex. Este deci un plagiat, Rudy ia bancuri și le prezintă drept umorul său. Singura chestie cât de cât din text este furată.

[Să-mi zici pe nume, simplu: Bonaparte!]
Seamănă cu patetismul nebunilor de prin azile care își spun Napoleon, pentru a-și compensa ratarea socială și în carieră. Nu e nimic haios. Doar o imensă milă mă cuprinde pentru acest personaj aflat la vârsta dorințelor acneice, chinuit de neîmpliniri, și care se defulează pe site-uri inutil.

În concluzie: scoateți aluziile sexuale și atacurile la persoană din parodiile lui Rudy, și nu mai rămâne absolut nimic!
Ceea ce înseamnă că Rudy, departe de a fi un Mare Maestru Internațional, e doar un versificator excelent, dar netalentat.

Sfatul criticului: Rudy, citește Foarță, Brumaru, Dinescu, Dimov, Azap. Și ia notițe.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-21 20:11:00
         
 
  Cristiiiiii, zau asa... "mi-e" e scris in gluma asa sau nu? ca daca nu e gluma, o sa-ti vizitez eu cu obstinatie textele...:))  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-21 19:32:38
         
 
  Rudy ești imberb, doar să râd îmi vine când mă uit la tine , d-aia te întreb...zise Josephina...micul Bonaparte s-a ținut de toarte și cu ghilotina?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-10-21 16:37:10
         
 
  Doru! Daca iti spun si eu LA NIVELUL TAU,CHIAR CA NU AVEM CE DISCUTA! promiti ca o sa vizitezi cu obstinatie si textele mele pentru a le corecta? :)
Si eu mai fac greseli, si mi-e mai imi scapa virgule si typo-uri, etc...

:)
Cristi

PS Comentariul tau aduce a amenintare sau a vantatoare de vrajitoare... :(
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-21 09:17:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Corectează următoarele greșeli de ortografiere:

Si
se-mperecheaza
Iți
cand

`și, parcă te-aș călări`

Scoate virgula, pentru că e virgulă între subiectul subînțeles (eu) și predicatul `te-aș călări`.
(Ce tristă e o virgulă între subiect și predicat la un Mare Maestru Internațional. Greșeală de clasa a IV-a, dar se pare că acesta este nivelul real.)

După TĂTARCĂ virgula e obligatorie.

Dacă tu nu discuți cu mine, am să discut eu cu tine. De acum, la fiecare text pe care îl vei mai posta.
Parol, monșer!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-21 03:03:55
         
 
  Raluca, presupun ca esti un editor care inca nu sforaie la ora asta!Promit sa incetez cu replicile acide cand o sa se retraga de pe site domnischioara asta cu aere de vedeta de circ!Merci de vizita!

Sabina, poate ca ai dreptate, poate ca nu...Ramane sa mai discutam,la un pahar de suc de grep natural, cestiunea incriminata...Merci !

Gina,incantat sa te gasesc in pagina mea,micutzo...

Doru , nu te condamn pt parerea ta...LA NIVELUL TAU,CHIAR CA NU AVEM CE DISCUTA!

Maestre Cristi, onorat de prezenta domniei tale!!

Stef,esti un diplomat desavarsit...Multumesc,amigo,pentru prezenta si nu numai...Ma mai gandesc la varianta oferita de tine,care nu e deloc rea...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-20 22:31:06
         
 
  sugestie pt ritmul incriminat:

''Deși hlamida-mi grea e doar tohoarcă...''

Observatia cu iarna dupa ''fânețe'' nu se sustine temporal, iarna e acum, dar autorul iubeste de mai demult, inca de pe vremea fânețelor.

Boala lui Rudy de a nu apasa ''space'' dupa semnele de punctuatie e mai veche, dar asta e sarmul lui discret.

Mie mi-a placut, asa ca

votez

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-20 22:19:00
         
 
  Nu mai e textul raspuns... s-a sters. ii duceti dorul?  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-20 22:07:26
         
 
  Dar unde este mirobolantul text de raspuns? S-a facut mic si s-a ascuns?

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-10-20 22:03:54
         
 
  [panariciu la dește] e pleonasm

PANARÍȚIU, panariții, s.n. Inflamație de natură infecțioasă, localizată la degete.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=panari%C5%A3iu

Dupa semnele de punctuație se lasă un spațiu liber.
(ex. La dește...Dar)

Dar te iubi
greșeală de amator

După [fânețe] urmează direct [E iarnă...]
Confuzie sezonieră.

[Deși hlamida-mi e doar o tohoarcă]
are un ritm suferind

Umorul e cam diluat, infantil.
Cam așa ne distram prin clasa a V-a cu bilețele de amor și oracole.
Parol!
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-10-20 21:55:57
         
 
  faine imagini, indraznete cuvinte...ca e umor/e/ insa mai mult e 'desteptaciune' ori imblanzirea cuvintelor...atmosfera e teribila...infocata...Josephina nu e 'de 'ici' de colo...e chiar EA!...fain maestre,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-20 21:47:56
         
 
  ' putin mai mult' inseamna chiar un destul de mult.

Strofa a treia sufera de prea multe verbe 'a fi', si, in plus, este un amestec de cuvinte inedite cu expresii foarte simplute. Se cere a fi reformulata pastrand anumiti termeni, eventual rimele.
Strofa a doua este foarte diluata - o apa lunga, impartita intre musca tete si tantarul anofel. Partea cu 'te iubi, din oficiu' - obligatoriu trebuie intervenit - chiar daca e din oficiu iubirea asta.

si, ar mai fi cateva...

hai, schimbam? :)

Sabina - reaua
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-20 21:14:52
         
 
  Domnisoara Cristea, domnule radulescu, am sa va rog sa incetati cu aceste replici inutile.

Poezia este buna, "spumoasa" ca sa citez un coleg, merita putin mai mult lucrata. Recomand spre lectura.

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-20 20:56:46
         
 
  ,,.S.Traiasca prostia omeneasca!``

Marele Mameluc Imberb (MMI)

sigur imi vei manca coliva!!!!

:))))

la multi ani! ca-i meriti!:))))
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-10-20 19:16:26
         
 
  Josephino, tu chiar te crezi nevasta lui NApoleon?Textul postat de mine nu avea nici macar o simpla referire la gandaci de colorado,ca tine...NU e vina mea ca ti-ai luat un nick care te depaseste...P.S.Traiasca prostia omeneasca!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-20 19:13:27
         
 
  looool:)))))))))))))))))))  
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-10-20 19:08:20
         
 
  Multumesc editorului Dan David pentru stelutza!Sper sa observe si altii diferenta valorica incomensurabila dintre textul postat de mine si replica de doi bani postata de o membra insignifianta a site-ului!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-10-20 19:06:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE