FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Inca odata te-am prins mare maestre Atanasiu.
Te-am avut ludic si am stiut cum vei reactiona. Pacat. Esti slab. Nu pentru ca ma ataci pe mine. Ci pentru simplu motiv ca ii ataci pe ceilalti.
Liviu Bordas, Emanuel Cristescu, Ioana..Gina Bultoc, Florin Radulescu.
Nu ai inteles ca acest site este unul literar. Ca prea putin conteaza daca ecsintescu este din Techirghiol sau Bucuresti sau Paris. Nu ai inteles si nu vei intelege veci de ce scriu atat de bine ( puseu arogant rog Caragea sa nu-si bata conjugal sora lu ceas).
sOMNULE Atanasiu notre respect...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-30 00:06:43
         
 
 
Și nu uitați, toată săptămîna, după ora 18, Corbu dă bere gratis.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 23:58:15
         
 
 
E miezul nopții, fantomele dispar. Sînt sigur că nu-mi veți duce dorul. Rămîneți cu bine. Cu murăturile voastre literare. În toamna asta nu mai puneți altele, cele vechi vă prisosesc.

Am închis mustăria.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 23:55:24
         
 
 
Ce spui tu, umbră veche! De brăcinari trage-te cu cela-n blugi ardelenești.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 22:28:14
         
 
  Cornelinio, ai promis ca te retragi!De ce o mai lungesti aiurea?Fa-o draq odata si nu ma mai plictisi cu logoreea ta!

Rest in peace,amigo
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-09-29 21:53:54
         
 
 

Cîndva, mi-ai spus că aproape înțelegi apropoul mitocănesc și suprasolicitat cu viagra, dar nu vrei să-l dai în vileag. Trebuie să înțelegi că acum, fără să ți-le prescriu expres, pentru că nu le știu numele, îți administrez pilule pentru nanism (nu-mi permit să folosesc și litera o, sînt un pudic totuși).

Nu trebuie să-mi amintești, într-adevăr, dacă n-ai fi lipsit de subtilitate, ai fi înțeles chiar de atunci că era mărul cu care ne seducea zilnic mascota site-ului. Vorbea direct și simplu de vaginita pe care o promova fără răgaz dînsul. Știi ce cred eu? Tu nu folosești ochelarii pentru a vedea mai bine, ai adoptat pe cei care te obligă să vezi, ca să nu te sperii, doar ceea ce vrei.

Tu te joci doar jocuri serioase, de-a patriotismul. N-ai zis niciodată, ca mai nimeni, o vorbă despre cei care au spurcat agonia, în schimb preferi ca gunoiul acestui site să fie măturat sub covor. Știi bine ce e gigea, și ce e caca. Definitv, dintotdeauna.

Jocul de-a josnicia l-ai mai jucat, dar se numea altfel, era (cu ochelari de cal) patriotism și nu șovinism sadea.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 21:40:04
         
 
  Asta era!
Cuvîntul cheie. Subtilitatea.
M-am liniștit, maestre. Pe vremea în care te dădeai în stambă, erai de fapt subtil. Umilele mele scuze. Cum dracu' de mi-au scăpat umorul caustic, debordant, al clonelor tale? Și al tău, de ce nu?

Popa din exemplul de ieri, cel cu bancul dulce, dulce, a avut un precursor. Să-ți amintesc de causticitatea acelei imagini cu jumătatea de măr, dulce, dulce...? Era menită, acea imagine, era premeditată de-a dreptul, să facă bășcălie de toleranța saitului. Sarcasm, ce mai...

Corneliu, iaca, trag de brăcinarul blugilor generației în care am rămas și mă întreb cu mirare ce caută să demonstreze insul ăsta care m-ar invita să ne jucăm de-a josnicia, el purtînd șpilhozenul vîrstei primare...

Nu te teme, nu prea te-am luat în serios.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-09-29 21:06:44
         
 
 
Și zău, nu este o tragedie că pe acest site evoluează ecsintescu virtual, pe undeva și un tiz al tău, Florin Rădulescu, eu, Corneliu Traian Atanasiu și alții. Mulți, mulți alții. Chiar dacă unii nu se suportă.

Nu, nu este nici o tragedie comédia de aici. Sper că n-o să mă luați în serios. Mai am pînă la sinucidere. Și atunci voi găsi motive, hai să zicem, mai temeinice.

Liviu e într-adevăr, dragul, un băiat mare, dar lipsit de subtilitățile adulte. A rămas în blugii generației. El vrea să-și facă musai dreptate în democrația de aici (mult mai puțin reglementată decît în alte locuri) și dacă nu reușește, vorba amicului său, turbează (de mînie, cred).

Înțelege el că eu am două clone, dar mie nu-mi dă voie, deși userul number one, prea-fericitul, are mult mai multe și exemplul său s-a dovedit extrem de prolific. Pare a nu pricepe că le-am făcut chiar cu scopul premeditat de a face bășcălie de toleranța site-ului. Eu n-am voie, asta este doar pentru amicul său. Și pentru singurul gen de impertinență pe care-l agreeaz㠖 grobianismul. Insolența mea caustică îl supără groaznic. La sarcasm face urticarie. Nu vrea să ne jucăm de-a josnicia.

Domnule Corbu, în seara asta, doar e ultima, sînt în bună dispoziție. Sigur mă veți înțelege. Sînt și eu destul de ocupat, am de făcut multe și diverse, unele îmi aduc satisfacții pe care nu le am aici. Știu să-mi găsesc și să-mi cultiv bucuriile. Și, pentru că am fost deconspirat, rolele mi-ajung, mai ales că după o tură bună beau și o bere. Singur, pe malul bălții.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 19:50:58
         
 
  Corneliu Traian Atanasiu,

Ete păcat să te superi pe Liviu Bordaș, Liviu dragul de la Cluj cum îl alint eu. Sunt sigur că nu-ți vrea răul.

Vă invit să vă logați pe Europeea intrând prin pagina principală, aceea cu elipsa și steluțele cu stegulețele țărilor, și, NEAPÂRAT, cu boxele ori căștile conectate. Și să continuîm polemicile de idei și să putem merge împreună la o bere.

Eu îți fac invitația de a merge împreună la o bere. În principiu sîptâmâna viitore după 18 mă pot disponibiliza oricând.
Accepți invitația?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-29 18:52:13
         
 
  De la eurovacanță la adio dar rămân cu tine


După autoasumata eurovacanță, iată, Corneliu Traian Atanasiu ne anunță, ușor dramatic, un ””adio””. Nu unul convențional ori protocolar. Nici un ””adio”” însoțit de suspine, regrete ori sincere păreri de rău. Ca să nu mai vorbesc de un ””adio”” simplu și nespus ca atare. Adică o simplă și discretă plecare, pe care unii ar fi observat-o alții nu. Ar fi fost posibil și un ””adio”” în răspăr, în doi peri, un ””adio”” parodic ori sarcastic. Și, evident, formele de manifestare a le unui ””adio”” marcă înregistrată și copyright asigurat, tip Corneliu Traian Atanasiu, ar fi putut continua.
Frumusețea dialogului uneori și a despărțirilor poate consta tocmai în modul surprinzător și elegant în care se materializează. Ei bine, ca un adolescent, ori ca un personaj camilpetrescian, distinsul nostru coleg, ori ex-coleg- istoria site-ului, ori mai știi, cândva, istoria literaturii române sau, de ce nu istoria literaturii intergalactice, poate vor consemna mai precis acest statut- găsește de cuviință să ne spună un ””definitiv adio”” . Adică un gest final un gest irepetabil, un adio ca un sfârșit de lume. Ca un cataclism.
Cutremurați de fermitatea și măreția gestului, mulți dintre noi, mai sensibili, ori mai cu frica lui Dumnezeu, începem a ne culpabiliza. Ore nu și eu voi fi fost cauza? Oare cum să îndrept necugetatul gest de a-l fi adus pe acest distins coleg în această situație dramatică? Ce să fac să repar ireparabilul? Unii mai bisericoși, probabil se vor fi dus la biserici să se spovedească ori să plătească acatiste. Pentru că, Doamne ferește, un asemenea gest ar putea fi continuat cu vreunul și mai dramatic. Doar se știe că luciditatea naște drama și chiar tragedia.
Și, în tot acest proces tulburător, iată deus ex machina. Nimeni altul decât… Ei să vă văd acum! Așadar cine credeți că apare? Poate cumva spiritul păcii ori al răzbunării sau vreun maratonist care să ne anunțe cine știe ce nenorocire abătută asupra aceluia căruia în inconștiența noastră, plini de cruzime, i-am făcut viața insuportabilă pe acest site și l-am împins la gesturi disperate. Nu, nici vorbă. Nimeni altul decât ””definitivadiotul”” adică, bingoooooo, ați ghicit ”” ””Ofensivi ai dracu' dracii. Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 17:14:17”” Cooooorneliu Traaaaaaaiaaaaaannnnnn Aaaaaaatanasiuuuuuuuu…. Aplauzeeeee.

Bine ai revenit Corneliu. Ești prea inteligent să nu constați că aici poți spui ce vrei cu minime reguli de postare. Nu ești obligat ca prin alte părți să gâdili orgoliul cine știe cui. Și ai înțeles că numai bolnavii își doresc unanimități. Oamenii normali și inteligenți știu că pot exista, și este bine că este așa, opinii contrare, fără ca asta să însemne că acela care nu împărtășește opiniile noastre trebuie aneantizat

Așadar în loc de un ””definitiv adio”” un ””adio dar rămân cu tine””.
Sper că din ambiția de a nu-mi da dreptate nu vei renunța de a posta pe site-ul care cu toate neîmplinirile tehnice, este un site valoros, prietenos, în care o comunitate de oameni, etorogenă, extrem de eterogenă, a învățat exercițiul de a coexista.
Și zău, nu este o tragedie că pe acest site evoluează ecsintescu virtual, pe undeva și un tiz al tău, Florin Rădulescu, eu, Corneliu Traian Atanasiu și alții. Mulți, mulți alții. Chiar dacă unii nu se suportă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-29 18:37:28
         
 
 
Nu simt nicio notă de regret în cele afirmate mai sus. Dimpotrivă, răzbate din conținutul lor un fel de superioritate de neînțeles. Probabil e felul tău de a-ți cere scuze, deși am serioase îndoieli că știi ce înseamnă asta. Am mai afirmat-o și altădată.

Nici eu nu simt decît porniri pătimașe și rigiditate partizană în tot ce spui. Și, evident, o remarcabilă superioritate a suficienței. Nu-ți cere nimeni să-ți ceri scuze pentru felul în care ai susținut cu falsa ta imparțialitate terorizarea membrilor site-ului. Poți însă să nu bați cîmpii prin Ardeal cînd e vorba de Nămoloasa. Eu pretind simplu: nu am nevoie de scuzele cuiva care a beștelit tot site-ul. Să le ceară tuturor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 18:24:54
         
 
  icsulescule, știi vorba lui Dabija?... E plină de duh!

Grija și dragostea mea pentru tine sunt nețărmurite! :)


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-09-29 18:22:28
         
 
  Prostul nu stie decat de frica, domnule CTA.

Iar faptele, textele mizerabile si comentariile raman in pagina autorului.

Povestea cu Ion si Lupul am auzit-o de atatea ori...

Ecsintescu, uimeste-ma!



Bordas, chiar ca esti exceptia care confirma regula, apreciez grija si dragostea pentru grobian. Textele sale mizerabile nu le-ai putea acoperi decat daca, il iubesti si te iubeste sau daca te cheama la ranch si-ti citeste viata carciuma doua usi.

 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-09-29 18:04:08
         
 
  >La cererea publicului exprimată prin gura autoproclamatului său purtător de cuvînt, incoruptibilul cu aura zdrențuită, simt că trebuie să mă mobilizez și să vă spun un definitiv adio.<

Invitația lansată de incoruptibilul cu aura zdrențuită (mulțumesc pentru infinita grijă acordată aurei mele) a fost adresată ca expresie a stupefacției resimțită la o frază nu tocmai elegantă: Patria este fatalitatea care ne ține împreună. Adică pe mine și pe inegalabilul Sean Bond, cel căruia prezența mea îi creează un disconfort olfactiv de nesuportat. N-am invitat pînă acum pe nimeni să părăsească situl. Dar nici n-am simțit că vreunul dintre cei de aici nu ar avea loc de mine, așa cum am simțit-o la citirea textului la care am făcut referire. Fatalitatea e doar aparentă, devreme ce poți pleca oricînd.
Invitația era adresată lui Sean Bond. În spatele căruia te-ai ascuns, așa cum ai făcut-o și sub masca Urticăi Dioica. Ai împroșcat de acolo cu texte mult mai mizerabile decît cele pe care le combați cu atîta aplomb sub numele real – Corneliu Traian Atanasiu. Afirmi în textul de mai sus:

>În ce privește această luptă, nu am dus-o în halul, în care ea a fost dusă, ca să mă aleg acum cu o închipuită satisfacție apoteotică. Miza ei a fost, departe de a-mi dori o imagine incoruptibilă, dorința de putea conviețui cu ceilalți pe un site decent ca atmosferă.<

Cît de decentă a fost atmosfera instituită de inegalabilele postări ale lui Sean și ale Urticăi, și ce vor fi crezut despre acest site cei care au avut curiozitatea să-l acceseze pentru prima dată și au dat peste respectivele postări, nu e greu de apreciat. N-am încetat nicio clipă să mă întreb de ce ai simțit nevoia acestei dedublări. Am un răspuns. Prefer să-l trec sub tăcere.

>Îmi recunosc derapajele și-i rog pe cei care s-au simițit lezați sau vexați să le considere neavenite.<

Nu simt nicio notă de regret în cele afirmate mai sus. Dimpotrivă, răzbate din conținutul lor un fel de superioritate de neînțeles. Probabil e felul tău de a-ți cere scuze, deși am serioase îndoieli că știi ce înseamnă asta. Am mai afirmat-o și altădată.
Dicționarul limbii române e cum nu se poate mai clar în ceea ce privește sensul sintagmei ‘sunt neavenite’. Potrivit lui, derapajele tale sunt nule, inexistente. E firesc atunci să nu fie nevoie de scuze. Atîta doar că, în opinia mea, derapajele tale numai neavenite nu au fost. Au avut un scop și o țintă precisă. Și au fost cît se poate de valabile din punct de vedere al elementului intențional și formal.
E adevărat că scuzele, dacă le-ai fi exprimat, n-ar fi diminuat daunele produse. Ar fi dat în schimb, așa cum afirmi, un aer mai uman celor doi monștri sub al căror chip te-ai desfășurat: Sean Bond și Urtica Dioica.
Încep să înțeleg de ce nu consimți la rușinoasa pace separată de la Nămoloasa Tekirghiol.

În ceea ce mă privește, nu e cazul să-ți faci probleme cu privire la scuzele pe care unii sau alții ar trebui să mi le ceară. Sunt băiat mare. Chiar mai mare decît mi-aș fi dorit, și suficient de conștient de lumea în care mă învîrt. Ori ai cumva mustrări de cuget pentru faptul că la momentul la care chiar tu ai fost în situația de a trebui să-ți ceri scuze ai trecut cu prea mare ușurință peste acel moment? Nu-mi purta de grijă, Corneliu Traian Atanasiu, știu să-mi feresc singur pașii…

>Site-ul, e sigur, nu va dispărea, o spune și ddm în www.ro, dar treptat va fi găsit în nomenclatură doar sub titluri ca website-ul sindicatului veleitarilor literari, gazeta de perete a refuzaților ortografiei și lexicului limbii române.<

Oare acel >să vă spun un 'definitiv' adio< te include în categoria veleitarilor literari sa a refuzaților ortografiei și lexicului limbii române? Întreb și eu. Spre deosebire de tine, dau mai rar sentințe 'definitive'.

Textul tău e doar un fel de a-ți plînge singur de milă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-09-29 17:36:51
         
 
 
Ofensivi ai dracu' dracii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-29 17:14:17
         
 
  Scuze = temelie pentru o nouă ofensă
Definiție, din Dicționarul diavolului, de Ambroise Pierce.

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2007-09-29 17:07:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE