FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Gigi, rămîi un interlocutor valabil și în fața ta mă rușinez fără jenă. Epigrama ta, subtilă și bine făcută, mă obligă, fără ca asta să fie o scuză, să te rog să schimbi puțin ochelarii și să te abați pe unde te trimite linkul de mai jos.

Ti-o spun deschis: (si nu-s nebun)
Tu esti un critic foarte bun...
Ba chiar de-a dreptul epocal
Caci ochelarii-ti sunt de cal.

Îmi place cu ce dioptrii lucrezi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-27 12:24:31
         
 
  Cine nu vrea să evolueze de la stadiul de primată ? Ciumpalacul care se ascunde sub un „ev” defulator(iu).

 
Postat de catre Cat Ballou la data de 2007-09-27 10:30:45
         
 
  cine nu vrea sa fie acneic? Gerontofilii.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-27 10:12:49
         
 
 
Dacă nu mai ai corector, scrierile tale regresează la stadiul incoerenței, chiar dacă vrei să dai impresia că doar o mimezi. Exersezi într-o direcție greșită, te întorci, fără să te îndemne nimeni, la origini.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-27 10:02:45
         
 
  NE-a Cornele,
avem nevoie de un corector..platim in sensul semantic al cautatului de papura in alexandru macedon. ce te faci mare maestre.

sincer regret peste poate ca marsezi sepultural la harjoneala extrem de ludica.

sunt convins ca-ti fierbe lipsa hormonului in eseul hemoglobinei.

in spiritul Europeei intind o mana. si nu e sora lu ceas cu ramura de maslin.

Domnule Atanasiu pana la urma cine nu are batrani sa si-i cumpere. Pun mare pret pe vitriolanta dvs.
Avem nevoie de o imagine defazata. De optica timp si spatiu.
Notre respect si sa stiti ca vasectomia este un puseu literar. A scris Bergson despre asta. Si din pacate nu va cunostea..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-27 09:27:18
         
 
  ``[...] Cit priveste coprofagia, n-ai concurență, nu te teme, nu te lamenta. E mai simplu decît să te alfabetizezi cu adevărat. Dealtfel, cred că e și prea tîrziu. [...] `` - ar fi fost frumos (de remarcat!) ca in exprimarea dvs. sa nu regasim acelasi fel de scriere. :(  
Postat de catre Gigi Duru la data de 2007-09-27 09:07:36
         
 
 
Sunt doi editori - si ii salut cu aceasta ocazie - care efectiv judeca lucrurile din acest plan.

Pe acest plan, eu zic că degeaba te scălîmbăi. Din punctul (sau chiar unghiul) meu de vedere, a face pe măscăriciul de fiecare dată cînd ești prins cu mîța-n sac (de unde ai strîns atîtea?), agravează lucrurile. Și te face, cum îți stă în firea cu accese umaniste, să cazi într-un limbaj suburban.

Și eu îi salut pe cei doi editori dacă vor fi mai atenți la modul tău de exprimare licențios peste măsură. Deși regulamentul este cam plat, adică plan.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-27 08:45:44
         
 
  eu am gasit inca trei greseli.

ce ne facem ne-a Cornele...SECOIA e o planta? o inteligenta? o frustrare?

reclama la marca PRUTEANU.

NE-A..M PLICTISIT mai nea Cornele...

Nu-i mai frumos sa dejunezi Agonia asa cum ai facut cu ceva timp in urma...si mai vb de pupincurisme...

Ne-a Cornele bine ai venit. Frustrarea tine de tosteteron sau testoterin ...ua sa videm aflii ma-ta?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-27 08:30:57
         
 
 
Scuze pentru sufiecientă, din grabă nu m-am uitat destul de atent nici pe textul cu pricina, virgula mai e absentă și aici: senectutea, nea cornele e, ca și aici: Nea Bula nu stiu.

Desigur, îl puteți iubi, dar iubiți-l activ: învățați-l să scrie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-27 08:05:35
         
 
 
Te-ai trezit? Duhnești și textu-i răsuflat rău. Dar, recunosc, mahmureala dumitale face deja fraze, ai renunțat la stilul goian. Nu și la cel golan.

Chestia tristă este că totuși stai prost cu vechile clase primare în care ai deprins obiceiul de a mînca pe i: de ce devi, flatulatile, si ceva virgule: Apropos Lory esti.

Cit priveste coprofagia, n-ai concurență, nu te teme, nu te lamenta. E mai simplu decît să te alfabetizezi cu adevărat. Dealtfel, cred că e și prea tîrziu.

Cine nu știe ce-i cu semnatarul de mai jos, poate găsi bibliografie sufiecientă aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=10369

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-27 07:57:45
         
 
  senectutea, nea cornele e ca un arbore.
Secoia. E mare si degeaba.

Ăsta e motivul pentru care nu pot pune proptele site-ului, răspunzînd la apelul din editorial. Apel care îmi aduce aminte de un banc de demult în care pînă și Bulă dovedea destul tact ca să nu se lase provocat:

- Am auzit c-ai intrat în partid...

- În ce zici c-am călcat?

Nea Bula nu stiu de ce devi pesonaj de banc. Te-a rugat cineva sa intri in ce mananci. Sa ne aducem aminte cine devora flatulatile pe Agonia. Chiar Loredana Cristea a semnalat acest lucru. Apropos Lory esti uriasa cand nu esti Carpe si armasu sI nu il votezi pe fratele tau Tacutu.
Sa fim iubiti...


 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-27 06:59:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE