FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 43
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Text de tinuta, limbaj academic. Cam rar asa ceva pe virtual... Respect, iulia r.  
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-09-28 23:47:41
         
 
  'De exemplu întrebi pe cineva căruia tot și toate îi afectează simțul olfactiv: ””Tu nu știi să cânți?”” Cu o ilogică impecabilă el îți va demonstra doct, cu argumentele ilogicii, că întrebarea conține un ””m㔔 nanoperceptibil, pe care olfactometrul domniei sale l-a decelat încă de pe când intenționai să articulezi întrebarea și, evident, va răspunde la o întrebare, care nu a fost pusă.'

(Emanuel Cristescu)

...si daca o sa-l intrebi: 'tu poti sa iubesti...sau poti sa nu ucizi cuvantul?'...o sa-ti aduca aria piramidei ca o dependenta de reguli, teoreme si conservatorism...'aria bazei x inaltimea'...ca niste urme care in nisip dispar...textul este sublim...detaliile aduse acopera patologicul care in fapt insamanteaza subiectivismul ca o cataracta ideologica...cu falsa idee de sine sau de continuitate empatica...

cu placerea lecturii si a exercitiului logicii intr-o fractie existentiala...


regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-27 22:42:41
         
 
  Unde sunt oare CTA si Burtica Dorica....? Ii asteptam in urmatoarele ore, minute, secunde...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-27 13:47:11
         
 
  E bună și ilogica, dar să aibă logică, domnule !


Mănânc, pe pâine, logică la masă
Dar când ’mnealui mă-njură vitejește,
I-ofer disprețul care-mi prisosește
Și îi arunc, ilogic, o grimasă.


 
Postat de catre Cat Ballou la data de 2007-09-27 12:46:52
         
 
 
I-atît de anost ce ați comis încît după 32 de afișări cititorii-și scuipă-n sîn. De lăudat n-au ce, să critice n-ar îndrăzni. Să nu-mi spuneți că e vreun pamflet? Ar fi de rîsul curcilor.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-09-27 12:45:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE