FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 51
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
...proiectele mele. Care din fericire sunt multe si cu succes.

Găunos înseamnă fără miez, triumf(l)ător, stil gogoșar.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-09-05 21:39:16
         
 
 

Raspunsul este mai simplu decat va inchipuiti. Oamenii mi-au trimis e-mailuri. Aceasta era solicitarea dupa cum ati fi putut vedea si domnia voastra daca nu ati fost orbit de o neinteleasa, pentru mine, patima care va face rau. Ca va amuza discursul meu nu ma surprinde. Inseamna ca inca mai gustati umorul. Asta inseamna ca sunteti recuperabil. Pentru umor. Ca este gaunos, ar trebui sa puteti demonstra. Daca prin gaunos domnia voastra intelege ca nu mi-am atins toate obiectivele discutia devine superflua. Oricum nu contez pe Dvs in proiectele mele. Care din fericire sunt multe si cu succes. Prioritatile? Dati-mi voie sa mi le stabilesc singur. Eu sincer va doresc succes iar daca va pot fi de folos, cu toate multiplele proiecte in care sunt angrenat, ma ofer sa va sprijin.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-05 15:23:03
         
 
 
De când am rămas singur pe Europeea

E bine că mai aveți simțul ironiei, dar se vede și pe această pagina ceea ce e limpede:

- aveți o susținere șovină din partea unui alarmist, naționalist de nevoie și speriat de propria-i umbră

- în rest, intervențiile dv. sînt prilej de amuzament din partea celor ce v-au simțit discursul găunos.

Care să fie sensul interpelării domniei voastre?

Vă întreb și eu:

Care să fie tîlcul faptului că n-aveți nici o intervenție în sensul celor solicitate?

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-09-05 12:48:52
         
 
  Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket  
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-09-04 23:54:26
         
 
  asta-i facatura agonica!
sarpele-i trimis in gradina Eden (Europeea)
cu gandul de-a defaima si de-a sfida userii cinstiti care scriu cinstit in atelier.
acest sarpe (ionut)- Sean Bond nici nu trebuie bagat in seama.
este o iscoada taratoare.
Domnule Cristescu sa nu mai cadeti in pacat.
:))
 
Postat de catre mihai-oliviu cristea la data de 2007-09-04 22:22:38
         
 
  De când am rămas singur pe Europeea am 13,25 posturi de editori și 1,33 membri. Însă nu mă plâng. Scriu și mă comentez singur. Mulțumit?

Se zice că la Hollywood, in urma unui anunț pentru un rol de june prim, s-a prezentat un cetățean care era antiteza unui june prim.

Un membru al juriului îl întreabă: ai citit afișul? Ai văzut ce căutam noi? De ce ai venit? La care respectivul răspunde; am venit să vă spun să nu contați pe mine.

Care să fie sensul interpelării domniei voastre?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-04 19:43:47
         
 
 
Cîte posturi de editor aveți în schemă? Mai multe sau mai puține decît numărul membrilor?

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-09-04 19:08:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE