FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cat balloon habar n-am cine esti...insa ma bucur ca faci voluntariat si te plimbi brat la brat cu don proffessore prin lumea de 'carton animat'...un fel de Lolek si Bolek...???...

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-28 22:50:42
         
 
  Deci pana la urma (dupa o oarecare sfortare e drept, precizari ajutatoare, etc...) ai inteles... Atunci am incheiat discutia...

Cristi :)

Am zis
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-28 12:40:37
         
 
 
E atît de adînc ce ai vrut să spui, încît, revenind la suprafață ca să ne explici, era să te îneci în încîlceala ca brădișul a exprimării dintîi.

Nu te formaliza, sîntem într-un atelier, treptat înveți. Sper.

 
Postat de catre Urtica Dioica la data de 2007-09-28 12:34:38
         
 
  Sa iti explic si ce am vrut sa spun cu
"La tine "Am zis" nu poate fi decat un fel de "yaba yaba doooooooo". Atat..."
sau te descurci de unul singur...

Cristi :)
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-28 12:20:11
         
 
  Mos Martine ( sa iti explic analogia : Cat Ballou - Baloo (http://www.imdb.com/title/tt0061852/) - urs - Mos Martine - batran - CTA)... :) - e destul de complicat in doar doua dimensiuni :) ...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-28 12:17:15
         
 
 
Epigrama și arta abrevierii

Păi de-aci de la Tașkent,
Îmi veni un gînd pervers:
Cu atît de mult talent
Ai s-o scrii și într-un vers!

(De fireasca poticneală a expresiei nu mă mir la un sonetist profesionist.)

 
Postat de catre Urtica Dioica la data de 2007-09-28 11:56:52
         
 
  Cristinele, n-ai avut televizor când erai mic, ori mămica nu te-a lăsat să te uiți la cutia cu minuni ? Uite, în mărinimia mea, pun prima cărămida la construcția culturii tale generale, oferindu-ți niște date care altminteri se află la îndemâna oricui, pe google:

„Cat Ballou” – film artistic, Statele Unite ale Americii, 1965, comedie western, 93 minute, color; Distribuția:
Jane Fonda (Catherine 'Cat' Ballou)
Lee Marvin (Kid Shelleen ) – premiul Oscar pentru rol secundar
Michael Callan (Clay Boone)
Dwayne Hickman (Jed)
Nat King Cole

Yaba daba doo – expresia lui Fred Flintstone din serialul american de televiziune The Flintstones, realizat sub forma unor seriale de desene animate prezentate de canalul de televiziune ABC și produs de Hanna-Barbera Productions (1960-1966).

 
Postat de catre Cat Ballou la data de 2007-09-28 11:43:55
         
 
  Burtos Doica de atata praz
Ingurgitat imi ragai in obraz
Frustrarile din vintre, fara haz.

Cristi :)
PS (cam asa trebuie sa arate o epigrama decenta!)
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-28 11:38:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 

Eu pot sa inchei cu Am zis...

Ești sigur că ce spui nu-i doar un naz?
Involuntar, să știi că ai chiar haz.

 
Postat de catre Urtica Dioica la data de 2007-09-28 11:24:15
         
 
  "Cat Ballou" nu esti decat un hilar personaj de desene animate... Nu existi ...Nu poti sa inchei cu "Am zis" pentru ca nu ai consistenta decat in 2 dimensiuni: lingvistica (limbistica) si gramatica... La tine "Am zis" nu poate fi decat un fel de "yaba yaba doooooooo". Atat... De fapt nici pesonajul a carui proiectie esti nu poate fi banuit de adancime in a treia, a patra dimensiune, etc... Eu pot sa inchei cu "Am zis"...

Am zis
Cristian Vasiliu
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-28 11:06:33
         
 
 
“Cta- (care nu este diminutiv de la Constanta!)”
(Gina Bultoc)

C-ța reprezintă PRESCURTARE a substantivului propriu care denumește orașul Constanța. Diminutivul, ce se poate aplica, în acest caz, doar numelui de persoană Constanța, ar fi “Constănțica” – pe scurt, “Tănțica”.

Corneliu are dreptate. Mai pune mâna pe o gramatică de clasa a doua. Și, eventual, pe un abecedar.


Am zis,

 
Postat de catre Cat Ballou la data de 2007-09-28 10:19:06
         
 
 
Gina, nici mie nu mi-au plăcut profesorii, dar la tine aversiunea asta a lăsat sechele. Irecuperabile.

Ai grave idiosincrazii lingvistice. Cu alte cuvinte, folosești idiotisme atît de personalizate încît nici dracul nu înțelege nu subtilitatea, dar nici măcar sensul celor pe care le bîigui.

Pariez că nu poți dumiri pe nimeni ce-ai vrut să spui cu lespedea și revelațiile și nici cu sinele necircumcis exteriorului. Eu bănuiesc că sînt elucubrațiile unei minți care face abuz de cuvinte pe care nu le cunoaște sau pe care nu știe să le articuleze între ele. Dar poate că ele conțin revelații de care numai mileniile ce vin vor da seamă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-28 09:18:24
         
 
  Și așa aș fi rămas dacă goia, megafonul răgușit al sacrelor cuvinte patriarhale, stupind o sintagmă aglutinată într-un singur și ultim răcnet al modei de pe site, nu m-ar fi edificat brusc și definitiv. Savantlîcul patriarhal mi s-a dezvăluit pe de-a-ntregul în acel țipăt de sinceritate netrucată.

(don proffesssoree)

de la megafon ragusit la o simpla intrebare de laborator:

Cta- (care nu este diminutiv de la Constanta!)- de ce periodic ma adaugi ca o lespede 'revelatiilor dvs?'...mai mult de atat te intreb de ce ucizi cuvantul atunci cand poeticul ii da alte forme decat 'cele-dex-generic' atribuite?...ideea de nisa implineste si momentul de adapost sau de odaie unde sinele se poate manifesta 'necircumcis' exteriorului...liber prin sine si impunator achitat de orice-alte 'acuzatii nefondate'...este un sit literar nu este un borcan bine sterilizat de o gospodina inainte de a conserva muraturi...chiar daca e toamna...si chiar daca se numara bobocii...nu ai nicio circumstanta atenuanta care sa te pastreze 'calcand pe ape'...'megafon ragusit'...thanks...

kamikaze

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-27 23:52:03
         
 
  Cu toată ura revărsată-n gușă,
Deunăzi, serafica păpușă,
L-a așteptat să-i prindă mâna-n ușă;
Dar ce noroc că el avea mănușă!

Cristi

P.S. CTA-ule CTA-ule (si cele doua voci in game minore Burtica si Bond)...:) ce bine ca epigramele mele pot fi asa de usor corectate :)
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-27 10:49:05
         
 
  Viagra are si efecte secundare, hipertensiune cum ar veni.
nea Cornele in postura de frondist esti flasc. Ca o hipotensiune adrelaninara. Macaroana fiarta demonstreaza utopia destinului.
....bine ai revenit nea Cornele...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-09-27 03:37:46
         
 
  Ca și cum >lucru (!) în echipă< ar fi în DO MAJOR!
Deh, edentații gramaticale... Dar la Urtica merge și așa.

N-ar strica o gargară. Vocalizele nu cred să mai ajute. Poate niște prișnițe?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-09-26 21:51:16
         
 
 
Domnule karatist, stilistic, e mai bine ca, atunci cînd ortografiați, să vă scoateți mănușile de box pe care le folosiți la edentații.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-09-26 21:04:41
         
 
 
La așteptat să-i

Tinere cantautor, ați luat o notă falsă. La este în altă gamă, se intonează ca i-ați din melodia săgetătoarei. Mai faceți vocalize. Și reveniți.

 
Postat de catre Urtica Dioica la data de 2007-09-26 20:56:05
         
 
  Cu toată ura revărsată-n gușă,
Deunăzi, serafica păpușă,
La așteptat să-i prindă mâna-n ușă;
Dar ce noroc că el avea mănușă!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-09-26 16:43:03
         
 
  offf! emoția m-a doborât!

erată; i-ați strâns-o-a doua zi în ușă
(mâna... adică)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-09-26 15:13:08
         
 
  ,,Totuși ne-am privit în ochi, am dat mâna și zău nu-mi amintesc să-ți fi făcut vreun rău''

E-adevărat! îmi amintesc
Și lacrimi izvorăsc în gușă...
Lui Sache, dacă nu greșesc
I-ați strâns-o din greșeală-n ușă...

am chiar și poze de la eveniment.... emoționat! emoționant!

să păstrăm un moment de reculegere domn' profesor
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-09-26 15:10:06
         
 
 
Din păcate folosiți aceleași plăci de gramofon expirate - ură, frustrări personale, neputințe sublimate, delațiune publică - pe care le-ați adoptat de la axa bunătății sau le-ați servit lor pentru a perora în favoarea ineriției.

Stilistic nu pot adopta chestia asta cu mi-e milă de..., e un truc răsuflat și pueril, nu mai are impact decît la cei care nu și-au construit un stil mai caustic. Dacă doriți să vă iubesc din milă, nu e genul meu. Nu prea cred că a cerși mila e o strategie decentă.

De ce vă văitați cu răul făcut unuia și altuia, doar știți prea bine ca iadul e pavat cu bune intenții.

Mă scuzați că nu mai intru în amănunte, sînt pe fugă.

Cît privește Europeea sînt sigur că e înclinată spre veșnicie, un stearpă însă. Aceea a înghițitorilor de broaște. Poftă bună!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-09-26 13:58:50
         
 
  Safu, saru' mana,
Zice Jo pe data.
Dar e inca una
Din a ei ... sageata!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-09-26 12:50:10
         
 
  Doamne păzește, sefu'!

De unde reiese că mi-ați fi pricinuit vreun rău!!!

Pot și eu să comentez, scriu, prefer câte ceva de pe-aici? Nu folosesc cuvinte triviale, doar știți... le citesc doar:)

Săru' mâna!
Știam că aveți suflet de aur!
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-09-26 12:28:23
         
 
  O nouă axă?

Te amagesti dragă Corneliu. Ca să fie pamflet i-ar trebui ceva strălucire, fulgurație, subtilitate,har și originalitate. Ce ai scris tu aici este expresia unei frustrări personale și a unei neputințe sublimate într-o delațiune publică. De apreciat că ți-o asumi.
De ce te pierzi tu în fleacuri? Qui prodest?
Ai talent, știi să scrii sintetic, uneori parabolic. Poți fi un exeget de prima mână. Tu nu știi să iubești? De unde ura asta viscerală? Personal încerc un sentiment de compasiune pentru tine și sincer mă ofer să te ajut.

Să încercăm un exercițiu de imaginație: Europeea ar fi un site prost sau o "hazna" literară cum, scremut, încerci tu să demonstrezi în ceea ce crezi că ar fi un pamflet. De ce te cobori tu la acest nivel? Pur și simplu ignoră acest site și lasă-ne în "prostia noastră". Te deranjează că aici publică autori nevaloroși? Ori aceia valoroși? Fă un apel public și convinge-i să nu mai publice. Ori critică orice text la modul civilizat.

Îmi este greu totuși să înțeleg ce te deranjează, la modul personal, în activitatea mea ori a site-ului. Mi-ai făcut multe procese de intenție, mi-ai adus acuze, etc. Uneori am răspuns alteori, de cele mai multe ori, am ignorat. Totuși ne-am privit în ochi, am dat mâna și zău nu-mi amintesc să-ți fi făcut vreun rău. Care să fie explicația atitudinii tale? Cumva grija deosebită pentru Europeea?

Spuneam cândva că sunt pregătit să înghit zilnic o broască râioasă pe stomacul gol. Astăzi a fost o astfel de zi. Însă fii sigur proiectul Europeea va continua. Nimic nu mă va demobiliza atâta timp cât aici vor publica autori valoroși și chiar mai puțin valoroși.

Mutatis mutandis, cam aceleași întrebări și pentru tine Josephine Săgeată? Care este răul pe care eu ori Europeea ți l-am fi pricinuit?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-26 11:38:32
         
 
  e în fierbere palatul
și vi-l trimit pe prelatul
cu intenția fățișă
de-a intra și el în nișă

nu prea știe să creeze
dar îi place să foteze

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

domn' profesor! din bancă un 10!

Jo
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-09-26 10:18:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE