FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Cristian Fara
Vom merge într-o zi
sã punem capcane
pe malurile abrupte
ale visului nostru
despre iubire

cuvintele ne vor dojeni
risipite printre scoici
ºi algele ne vor împiedica
gândurile
sã alerge desculþe

doar digul ca o mânã împietritã
dupã ce s-a întins sã fure
razele de argint ale Lunii
ne va aminti
de întrebãrile noastre -

nu le vom mai ºlefui cuminþi,
ºcolãreºte
ca pe niºte versuri de vacanþã
vom lãsa valurile sã moarã
în ochii umezi ai brizei

noaptea va veni singurã
pe urmele noastre
ca o îmbrãþiºare fireascã
între cele douã lumi
din care am fugit

dar ºi clipa aceea
se va rostogoli repede
trecând pe lângã noi
dincolo de malurile abrupte
ale visului nostru
despre iubire
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ps: "stangaci, ridicoli, patetici..." nu se refereau, doamne fereste, la tine. Vorbeam absolut in principiu. Daca se refereau la cineva concret, atunci aceea nu as fi decat eu.
cu stima, din nou.
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-06-03 13:34:25
         
 
  Cristian, eu ma intreb de 5 ori pe zi daca sa mai scriu sau nu, de fiecare data imi raspund ca nu, fiindca nu gasesc nici un motiv temeinic sa continui sa o fac, iar apoi ma asez la computer (ca masa si pana sunt perimate (!):) ) si scriu mai departe.
Ma mir ca un scriitor de anvergura ta trece prin asa indoieli! Dar ma si bucur in acelasi timp...Asa trebuie sa si fie, cred eu (!):)
(Si ma mai bucur si ca nu sunt deci singura care trece prin asta! :)) Eu mai aplic si metoda margaretei cu smulsul de petale "mai scriu, nu mai scriu, mai scriu, nu mai scriu...". Ti-o recomand :))
Scrie, suntem multi cei care te citim cu placere si gasim mereu ceva in randurile tale.
Cu stima
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-06-03 04:57:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pe alocuri postmodern, stereotip si uzual ( negarea metaforei, obsesia perimarii, marcarea realitatii), pe alocuri sentimental ( bun(!), slabiciune, parem celorlalti, eu cred, nobil ), cu toate la un loc comentariul tau ma bucura... acum, cand ma intreb de ce continui sa scriu dupa atatea cuvinte care mi s-au spus impotriva in ultima vreme si nu pot adauga la lista cu stangaci, patetic, ridicol dacat "catar", uneori ironic siii... fara nici un dumnezeu.

sau poate am iar o zi proasta... mai vorbim si inca o data multumesc.
 
Postat de catre Cristian Fara la data de 2005-06-02 22:53:56
         
 
  pe alocuri e de un clasicism foarte desuet (razele de argint ale lunii,ochii umezi, noaptea care imbratiseaza, cuvintele care dojenesc etc) pe alocuri e spontana, fireasca, interesanta (sa punem capcane, digul ca o mana impietrita,scolareste, versuri de vacanta)insa cand le aduni pe toate la un loc, tu reusesti sa il faci sa devina un poem bun, fermecator, as zice desuet de fermecator.
intre realitatile iubirii si ceea ce imaginam este un mal abrubt, pe care uneori incercam sa il trecem, dar valtoarea este intotdeauna mai puternica decat noi, stim, si nu putem decat sa ramanem undeva la granita dintre ambele lumi, uneori cazand in ape, alteori catarandu-ne inapoi pe uscat.
de cate ori patrundem insa in "visul despre iubire" parem celorlalti dar si noua insine stangaci, ridicoli, patetici uneori, insa eu cred ca nu este nimic mai nobil decat sa ai acest curaj...
ori poate ca am eu o slabiciune pentru oamenii patetici, stangaci, ridicoli ca si pentru cauzele pierdute sau imposibile?!...:)
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-06-02 16:42:45
         
 
  multumesc pentru comentariu, ma bucur mereu cand gasesc un semn langa textele mele. Cu atat mai mult cand textul e o foaie draga dintr-un jurnal care nu s-a scris inca... cu toate ca timpul s-a rostogolit "dincolo de malurile abrupte ale visului..."  
Postat de catre Cristian Fara la data de 2005-06-02 13:20:01
         
 
  rumos, nu m-am putut abtine sa nu spun ca imi place cum scrii.
Succes!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2005-06-01 00:59:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE