FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Spiritul

Suntem în Era Vãrsãtorului.
Pe tabla cu materii prime a lumii, rãul capãtã teren. Cum de este posibil aºa ceva, se întreabã oamenii, din ce în ce mai des … Este cert cã facem faþã, sufocant de greu, presiunii care se exercitã asupra noastrã, rostogolitã parcã din neant, presiunii cameleonice a tuturor tendinþelor de orientare negativã. Dupã terorism, ce urmeazã? Logic, urmeazã fuga de realitate: capul sub nisip … Ce nu realizeazã declanºatorii de frustraþi ieºiþi la drumul mare, este cã cei cu capul sub nisip conºtientizeazã brusc cã dictonul “ Cunoaºte-te pe tine insuþi “ este aidoma cu “ Arca lui Noe “ a mileniului 3. De aici ºi pânã la Spirit nu mai sunt graniþe. Timid, oamenii încep sã gândeascã sãnãtos. Apoi, trec la gãsirea de soluþii … Pe urmã, la indice de individ, ne stabilim reºedinþa sub calotã. Observãm cã atributul Spiritului este sinonim cu atributul tãmâiei. Centrul de greutate, fãrã nici un efort, întoarce clepsidra cu necesarul în sus, rãul intrã în comã, ºi, fãrã sã realizeze de unde i se trage ieºirea din scenã, iºi dã obºtescul sfârºit. Nimeni nu plânge. Nimeni nu râde. De la mutarea centrului de greutate pe Spirit, toate ni se par tuturor fireºti. Ne desfãºurãm perpetuarea neîngrãdiþi de himere. Ne ridicãm credinþa pe soclul cu Valori. Privim la vecinul de palier ca la propriul nostru Eu.
Vezi, îi spun fiului meu, Minþile Înalte au dreptate când afirma cã, în Era Vãrsãtorului, pãmântul va deveni Casa Spiritului.
Cum altfel, tatã, imi zice fiul, Epiderma Inspiraþiei este Menirea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE