FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
xxxx
Text postat de Simona Dobrescu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sergiu, multam, da' vezi ca e boala molipsitoare :)

nebuna :)))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-22 12:56:28
         
 
  Eu nu te știu cucoană Anghelină
Dar tarrrre știi să faci tu pe nebuna!
Te urmăresc de-aseară de la cină
Să-ți zic, e drept, întârziat, un sărut mâna!

Cu La mulți ani! cu tot
Serge
 
Postat de catre moș teaca la data de 2007-01-22 12:42:56
         
 
  A-nșeput di ieri, sî cadî
Câte-o ste, acu o stat,
Nu știu și li-o cășunat
Sî s-aduni, bre, gramadî
Pisti sait?!

Nu-s pre liniștiti, da-i ghini
Cî sî vedi în fundal
Pregatire pentru bal
Șî niși unul văd, nu vini
Cu scandal!

Sînt di-ai mei, di bunî samî
Vin pi net mărșăluind
Uni-n barbî mormăind
Alțîi, mai atinși di flamî,
Chiuind!

Gură fac, zîși cî-i fanfarî
Fete faini șî voiniși,
Daniel, pocnind din ghiși
Calimer șî surioara
Simoniși!

Unii, o pornit sî-mpartî
Niscai vin șî cozonași,
Alțî-s sobri sau stângași,
Cum sî poati, Doamne, iartî,
Sî nu-i plași ?!

Cand pi sait șea tevaturî
Așa tari s-o-nmulțît,
Nu știu, Doamne, și-am pățît
C-am cascat așă o gurî
Ș-am muțît!

In primul rand, multumesc din suflet celor ce si-au amintit de aniversarea mea:

Simona, Dan, Cali, nu am cuvinte pe masura gestului vostru, am vazut textul inca de ieri dimineata, dar cand ma apucai si eu de multumit, ma lasa netul si ramasei cu multumirile pe buze! Va cer iertare de intarziere, a fost fara voie! Si ma intreb, a nu stiu cata oara, ce-am facut, sa merit, asa minunati oameni, in preajma mea ?! Sa-mi traiti, dragilor, iata, ciocnesc acum, cu voi, paharul cu sampanie al prieteniei!
Va multumesc, frumosii mei prieteni, ca existati!

Elenuto, multam, soro, chiar ma temeam a nu se termina sampania, gand la gand cu bucurie!:)

Norica, la fel si tie si, ca intre noi, bunicii, ce faci tu, sa-ti mentii acul teapan, ca al meu incepe sa ma lase ?! :)

Diana, multumesc, dea Domnul sa fie cum zici, la fel iti doresc, fetita!:)

Andrei, multumesc pentru flori si ganduri, bucuroasa sa te vad, si numai uneori, prin preajma mea!:)

Sora Ina, cu tineretea, mai greu, cu nazdravaniile, pare ca nu! Te imbratisez si hai, noroc, soro!:)

Andrei, multumesc, la fel si tie, copil cu suflet frumos!:)

Gina, multumesc mult, bine primit cela indreptar de soacra, poate-mi trimiti si unul de bunica? Promit sa te rasplatesc
in hohote de ras, sau, cel putin, asa sper!:)

Nea Mitica, Doamne-ajuta
Si sa fie, bre, cum vrei,
Ca cei ani, de-or fi o suta
Vom ramane singurei! :)

Tea, multumesc muult, doar ca eu deschid usa Varsatorului, desi trag dupa mine si « calitatile » Capricornului! Altfel zis, cam cu fundu-n doua luntre! :)

Epi, multam de urare si iar multam de minunatele glume din carticica aia, ce cu greu trecu oaceanul!:)

Multam, Rudy, multam de mai multe ori, prietenii stiu de ce!:)

Dana, fie anii acestia ce vin, precum spui, precum te scrii si precum te asterni tu intre culori, multumesc, fata frumoasa!:)

Sabina, multumesc, primesc urarea ta cu zambet si cu inima plina!:)

Elia, printesa a povestilor, dea Domnul sa fie cum zici, multumiri, la fel si tie!:)

Terenthe, Carmen mult iti multumeste,
Nici nu-i rea, nici nu uraste!
Ci, e-o astfel de faptura
Care...numai da din gura!:)

Gheorghe, multam din tot sufletul meu si sa dea Domnul sa ne intalnim cat mai des in paginile-acestea albastre!:)

Adelina, ce pot eu, oare, sa mai spun, in fata astor cuvinte ?! Multumesc, Femeie, ca existati, tu si cuvintele tale!:)

Lory, copil frumos, la fel si tie, cu tona, da’ fara matraguna!:)

Tomo, multam de urare, o obiectie am, totusi : decat fani frumosi, mai bine isteti!:)

Dana, nu-i tarziu, niciodata, pentru un cuvant si pentru un gand frumos, multumesc!:)

Tavy, cu placere primesc si urarea si floarea, multam, frate!:)

Liviule, curat grait-ai, la fel cum ti-s sufletul si gandul, bunule prieten, hai, sa-mi traiesti si tu si sa radem impreuna, ca de plans, se chinuie multi, altii, sa ne faca! :)

Anduto, ce-ti casuna, soro, cu cele sfaturi, ca, de cand le citii si ma apucai de pus in practica, am inghitit toate antiinflamatoarele din farmacii! Lasa, soro, ca-ti vine si tie, randul!:)

Mariana, multumesc, placut surprinsa de prezenta ta!:)

Val, nu-i tarziu sa-mi scrii, ramasei afectata rau de gelozie de la dedicatia facuta Gherghinei! Si da, ai dreptate, is neagra rau, da’ nu ca ma nascui noaptea, ci ca ma aduse o cioara, in loc de-o barza!:)

Aurel si popo Ganeo, asa sa ma tot blestemi, cat om fi si-om trai prin cele pagini virtuale si poate mi-i face-o prefata, cand m-oi publica pe hartie, ca ma bate un gand…multam, om bun!:)

Veronica, multumesc, bine-ar fi sa fie cum zici!:)

Ralu, multumesc, pentru urare si floare cu la fel de mult drag! :)

Emanuel, si nu in ultimul rand tie, multumesc, pentru urarea in avans, dar mai ales si mai ales pentru prezenta acestor oameni minunati in viata mea!:)

Tuturor, oameni frumosi, va multumesc!
Hai, noroc si sa-mi traiti! :)


 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-01-22 12:32:32
         
 
  AVERTISMENT

Te-avertizez: să-ți fie bine,
Să ai, câți ai nevoie, bani
Să scarmeni tot, când se cuvine
Și să trăiești și….„La mulți ani”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-20 23:11:14
         
 
  Mariana, Valeriu, Aurel, Veronica, Raluca, vă mulțumesc eu pentru urări, până sosește Carmen :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2007-01-20 20:16:46
         
 
 
Photobucket - Video and Image Hosting

La mulți și binecuvântați ani! Carmen

drag - Ralu
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2007-01-20 19:43:12
         
 
  Dane, faina propunerea!
Facem concurs. OK!
Dar pentru ceilalti, de unde naiba sabii? Care trebuie musai. Eu am doua in dotare, nedemne pentru o asemenea minunatie de sarcina.
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2007-01-20 17:40:55
         
 
  Voua, celor care ati felicitat-o pe Carmen, eu, Aurel Ganea, va multumesc. Sunteti oameni adevarati, fratilor. Din foarte "n" motive. In singuratatea mea cruda si nedreapta am gasit pe acest site suflete curate si profunde.
Iertati-ma pentru aceasta zvacnire patetica. Cum mi-ati putea opri lacrimile?
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2007-01-20 16:55:23
         
 
  La Multi Ani si de la mine! Cand vad cata lume te iubeste si te admira imi zic : "ia te uita, nu doar eu te admir, sunt MUUULTI altii!! Si poate ca nu e doar ca scrii formidabil, ceea ce toti o recunosc, dar oi fi avand tu si un fel de "vino-ncoace", pe care eu, de departe, nu-l stiu...Sa fii sanatosa, vioasa si mereu iubita ca azi.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-01-20 16:52:25
         
 
  La MULTI ANI, Carmen! Nu stiam ca e ziua ta. Si, daca tot e aniversara, te blestem eu, popa Ganea,
la multi ani de literatura adevarata, frumoasa printesa a cuvintelor. Nu am dreptul sa te dezleg de literatra si nici n-as face-o vreodata. Sa fie pacatul meu, carele stiu si nu graiesc.
La multi ani, preafrumoso si, vorba lui Nichita, mult prea neiubito!
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2007-01-20 16:32:58
         
 
  la mului ani ! Anghelino !
De stiam ca-i ziua ta iti scriam si eu ceva , numa' ca io am stiut ca tu te-ai nascut noaptea, ca d-aia esti asa bruneta ! Sa ne spui si noua cand ajungi la 30 !
La multi ani din nou si multumiri Simonei pentru postare !
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-01-20 15:46:34
         
 
  Dacă mai e loc de urări, și din partea mea La mulți ani! Să fii fericită, Carmen, haz ai cât o trupă de comici. Felicitări creatorilor pentru dedicațiile deosebite. Loc de steluțe nu mai e. Pot să iau una? Las un vot. O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-01-20 15:42:36
         
 
  Elia, Terenthe-Tavi, Gheorghe, Adelina, Lory, Toma, Dana B., Liviu, Anda,

Bine ați venit la petrecere ! Încă n-a început, din motive de întârziere a sărbătoritei, care sper pentru ca să nu se lase prea mult așteptată, ca să nu ni se usuce gâtlejurile cu gândul la șampanie, care eu zic să n-o desfacem până nu vine momentul ca să-i putem cânta în cor, cu toții: La Mulți Ani ! :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2007-01-20 13:29:39
         
 
  Soro, eu îți urez din toată inima La mulți ani și cum am aflat că te pregătești intens să-ți primești nepotul (sau nepoata) m-am gândit că nu ți-ar strica niște sfaturi...așa că m-am documentat temeinic și uite ce trebuie să faci pentru a fi o bunică perfectă:

Pentru a avea o idee despre cum va îți vei petrece serile, între orele 17h si 22h parcurge, în lung și în lat, sufrageria purtând în brațe un sac umed care cântărește între 4 și 6 kg. La ora 22h lasă sacul, reglează deșteptătorul la 00h00 și mergi la culcare. La miezul nopții, trezeste-te și parcurge din nou sufrageria purtând sacul timp de o ora. Regleaza deșteptătorul la ora 3h00. Imposibil să mai adormi, evident, așa că trezește-te la ora 2h00 și bea ceva. Intoarcerea în pat la 2h45. Când sună deșteptătorul, un sfert de oră mai tarziu, trezirea! Cântă cântecele de leagan până la ora 4h00. Pune ceasul să sune la 5h00. Trezește-te și prepară micul dejun. Mentine acest ritm timp de 5 ani...fară să-ți pierzi buna dispoziție!

Golește un pepene și practică, în mijloc, o gaură de talia unei mingi de golf. Suspendă-l de tavan cu o sfoară și balansează-l, de la stanga la dreapta. Dintr-o farfurie cu supă (foarte lichidă) încercă să hrănești "pepenele", jucandu-te de-a avionul cu o linguriță. Continuă exercițiul pănâ cand farfuria e pe jumatate golită, varsă restul... pe genunchii tăi...bravo! Acum știi să hranești un bebeluș!

Imbrăcatul celor mici nu e chiar o formalitate. Incepe prin a cumpăra o caracatiță și o plasă pentru pește. Incercă sa introduci caracatița în plasă. Timp prevăzut: toată dimineața.

Mergi la supermarket însoțită de ceva care se apropie cel mai mult de un copil mic: o capră adultă de preferință. Dacă intenționezi să ai mai multi nepoți, folosește mai multe capre. Fă-ți cumpărăturile fară să le scapi din ochi și platește, fară comentarii, tot ceea ce au distrus.
Dacă exersezi suficient de bine toate astea, s-ar putea ca părinții copilului să te declare bunica perfectă și să-ți ofere marea șansă s-o dovedești timp de zece ani neîntrerupt!

Vezi ce te așteaptă dacă n-ai fost cuminte?!:)))))

Să fii fericită, draga mea, alături de toți cei apropiați ție!

Felicitări Daniel, Simona, Laurențiu. Minunat gestul vostru, subscriu părerii lui Norică, dar 50 de ani mi se pare puțin!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-01-20 12:11:58
         
 
  Vin si eu cu doua rinduri (cenusii pe linga postarile si de mai sus, si de mai jos :)) ), dar cu sufletul luminos, si graiesc curat:

LA MULTI ANI, Matraguno!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-01-20 12:03:39
         
 
  Pentru dl Cristescu: propun să înființați postul de Mare Maestru de Ceremonii și pentru primii 50 ani să i-l încredințați Simonei.

M-am grăbit să-i urez toate cele lui Carmen și am uitat să-i felicit pe cei trei, era să zic mușchetari, dar nu-s decât doi și-o Milady.
Să trăiți și voi și să ne mai bucurați ochii și urechile cu asemenea creații aniversare.
Mulțumim toți cei cărora ne-ați dat ocazia să-i transmitem lui Carmen gândurile noastre bune !


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-20 11:10:04
         
 
  La multi multi ani Carmen
sa-ti fie zilele senine
sanatate multa si constanta

cu drag si-o floare
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-01-20 10:25:05
         
 
  ei, am ajuns cam târziu, scuze, la mulți ani, Carmen Anghelina, să fii fericită  
Postat de catre Dana Banu la data de 2007-01-20 10:23:31
         
 
  Draga nenii, Mătrăgună,
Îți urez o viață bună,
Mulți ani veseli și frumoși,
Texte bune, fani ochioși ! :)

La mulți ani, Carmen Anghelina !

 
Postat de catre Toma Nicolaevici la data de 2007-01-20 10:17:58
         
 
  Sănătate, bani, iubire, să ai cu tona
Iar de la mine-un trendafir și-o belladona!

La multi ani, Carmen!
cu drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2007-01-20 10:15:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Photobucket - Video and Image Hosting  
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-01-20 10:09:20
         
 
  Multi Ani Buni, draga Carmen!

sa ai parte de fericire, de bucurii, de voie buna ...
niciodata zimbetul mintii sa nu-ti inghete ...

o floare alba pentru cei care au initiat sarbatoarea.

un sarut pe caracter pentru toti,
gheorghe
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2007-01-20 10:07:38
         
 
  vin si eu cu uratura
pentru Carmen Anghelina
chiar de-i rea si ma uraste
`teri nu o ...pizmuieste!

La multi ani surata draga
la Simona in ograda
daca tot e cheful mare
sa taiem din "suparare"

:))
cu deosebit respect
`tery


 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2007-01-20 09:47:01
         
 
  La multi ani, Carmen. Sa ai parte numai de bucurii si de prieteni. Iar zambetul sa nu-ti dispara nicicand de pe buze, ca e jale. :)

Multumiri celor trei care te-au incercuit si omagiat. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2007-01-20 09:20:27
         
 
  Elena T., Dan N., Diana, Andrei G., Ina, Andrei P., Goia, nea Genu, Tea, Sorin, Florin, Dana S., Sabina,

vă mulțumim pentru gândurile frumoase adresate dragei noastre Mătrăgune :)

Iaca, o așteptăm să desfacă șampania :)
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2007-01-20 09:04:47
         
 
  Carmen.... multi ani plini de inspiratie sa ai!

sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-01-20 09:02:01
         
 
  dani bratu, cu drag pentru delicatele tale daruri impartite generos prietenilor.  
Postat de catre Dana Stefan la data de 2007-01-20 08:49:44
         
 
  Photobucket - Video and Image Hosting

te sarut, carmen.
La multi ani! cu ani buni si frumosi. cu tot ce poate fi mai bun pentru tine.
simona, laurentiu, cu pretuire pentru un gest frumos, prietenesc.

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2007-01-20 08:46:48
         
 
  CARMEN, LA MULTI ANI, MICUTZO!P.S::O "stelutza" pentru cele trei admirabile creatii!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-01-20 06:51:42
         
 
  Photobucket - Video and Image Hosting

LA MULTI ANI!

Sorin.
 
Postat de catre General Motors la data de 2007-01-20 03:19:44
         
 
  La multi ani, Carmen! Noi astia, capricornii suntem oameni cumsecade, cam ai dracu, zic unii, dar habar n-au desprece vorbesc. Inca odata Multi ami, Calvar  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-01-20 02:07:38
         
 
  pentru/așa o Mătragună:)))
un fir alb cu clopoței
să/ți aducă primavară
sănătate
iubiri multe
tot ce vrei!
cu drag și sinceră colegialitate
elena toma
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-20 01:51:38
         
 
  Carmen, Genu-ti zice-asa:
-ani o suta fata brava
sa te-ajute muza-ti rea
ca sa ne servesti otrava.

La multi ani si numai fericire si sanatate Carmen Anghelina!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-01-20 01:23:46
         
 
  Gonind, prin viorile-i vine, arar,
Hotarul cu dune de-albastru sau gri -
Etaje de fugă sau versuri cuibar

La fel o ascund sau ridică-n tării…


LA MULTI ANI!

Carmen Anghelina, sanatate si impliniri, bucurii si "Indreptar de soacra mica!" la dimensiunea buzunarului, pocket, cum se mai spune intre "poligloti", sa ne traiesti si sa ne bucuri, ca intotdeauna...

Buchet din fire de poeti, poetic imbobociti...


drag voua,

Simona, Daniel-bra si Laurentiu


cosideratii,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-20 01:18:11
         
 
  acu, pe bune, cine vede sampania aia, nu saliveaza? ca sa vedeti ce v-am facut, mai ales simonei, maestrului Calimero si Daniel..cred ca deja bea ceva:)))
felicitari colegilor pentru gestul frumos, dar nici eu nu ma las, carmen, sa stii...caut niste flori, sper sa le gasesc pana dimineata, si le aduc, proaspete, niste flori albe...ceva, asa, pur, ca gandurile tale..:) nu zambi:P:P
revin:)
cu drag
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-20 01:06:35
         
 
  CARMEN, LA MULTI ANI!!! CAT Mai multe fericiri si tot ceea ce iti doresti!!!

Simona, Daniel, Laurentiu, felicitari pentru demersul vostru!!!

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-01-20 00:57:54
         
 
  D-apoi măcar acu mă nimerii mai iute de picior și prinsei petrecerea de la început:)!
La mulți ani, surioară, să-ți rămână mereu spiritul la fel de tânăr și șturubaltic! Să fii fericită, iubită și împlinită!
Cu mult foc și cu ochii pe șampanie:))).

Despre cadou ce să mai zic decât că-s teribili de invidioasă:))! Trei talentați când își pun în cap să facă o surpriză... treaba e mai mult decât serioasă:)) Felicitările mele, oameni frumoși[
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-01-20 00:54:25
         
 
  Superbe dedicatii si urari.
Un buchet de flori virtual si de la mine pentru Carmen Anghelina, alaturi de cele mai bune ganduri:
La Multi Ani!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2007-01-20 00:46:25
         
 
  La Multi Ani, Carmen! Multa fericire, inspiratie si tot ce iti doresti! Felicitari Daniel, Simona, Laurentiu, pentru gest si creatii deosebite! Votez cu drag.  
Postat de catre Diana Luiza la data de 2007-01-20 00:39:18
         
 
  Carmen, îți urez ani mulți, fericiți, în care să debordezi de inspirație, să îți menții acul țeapăn, cu un pic de venin, în care să auzim de la tine un hohot de râs sănătos și să ne bucuram de bucuria ta !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-20 00:20:48
         
 
  LA MULTI ANI, CARMEN....UN PAHAR DE SAMPANIE IN CINSTEA TA!
CU DRAG
ELENA TOMA
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-01-20 00:15:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE