FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Adina Ungur
Premierã: „Omuleþul de nisip”, dupã 7 poveºti de H. C. Andersen în regia ºi scenariul Mariei Mierluþ. Afiºe stradale lunare. Sãli pline.





Luna martie a stagiunii 2004/2005 îi aºteaptã pe copiii clujeni cu mai multe surprize la Teatrul de Pãpuºi „Puck” din Cluj-Napoca.
Am plãcerea sã anunþ cã Teatrul „Puck” prezintã sâmbãtã, 12 martie 2005, ora 17 (pe scena de la sediu: I. I. C. Brãtianu, 23) premiera spectacolului „Omuleþul de nisip”, adaptare dupã 7 poveºti de Hans Christian Andersen.


În distribuþie:
Dana Bonþidean, Cãlin Mureºan, Doina Dejica, Frunzina Anghel, Ramona Atãnãsoaie, Angelica Lupeanu, Adina Ungur, Ruxandra Purdea, Laura Corpodean, Rareº Stoica.

Dramatizare: Maria Mierluþ
Scenografia: Mihai Pastramagiu
Muzica: Dumitru Buzoianu

Lumini: Cãlin Negrea
Sonorizare: Dorel Ciocan
Maºiniºti: Liviu Roba, Bogdan Motoaºcã
Regizor tehnic: Kovacs Ferenc

Ateliere:
Croitorie: Ani Susana, Augusta Bugnariu
Picturã: Marian Sandu
Sculpturã: Ovidiu Guleº
Tâmplãrie: Tudor Motoaºcã
Mecanisme: Gheorghe Cheþan
ªef de producþie: Gheorghe Stan

REGIA: Maria Mierluþ





Aº defini ineditul acestui eveniment ºi al lunii martie, pe de o parte, prin faptul cã spectacolul „Omuleþul de nisip” cuprinde douã spectacole în unul! Are douã serii a câte 45 de minute – atât cât dureazã un spectacol pentru copii - cu alte cuvinte, prima parte cuprinde 3 poveºti scrise de Andersen, „Micul hornar”, „Prinþesa ºi boaba de mazãre”ºi „Mica sirenã”, iar partea a doua cuprinde 4 poveºti de acelaºi autor, „Rãþuºca cea urâtã”, „Fetiþa cu chibrituri”, „Portretul bunicului” ºi „Micul porcar”. La premierã, spectatorii vor avea ocazia sã vizioneze ambele serii/spectacole, cuprinzând toate cele 7 poveºti! Altfel sau alte dãþi se vor juca alternativ: spre exemplu, în duminicile viitoare, câte una dintre serii se va juca de la orele 11 ºi 12.30. (Duminicã, 13 martie – „Omuleþul de nisip/ Mica sirenã”; duminicã, 20 martie – „Omuleþul de nisip / Rãþuºca cea urâtã”).
Un alt lucru inedit la Teatrul de Pãpuºi Puck din Cluj-Napoca ar fi de data aceasta, afiºele stradale, cu spectacolele jucate de ambele secþii (românã ºi maghiarã), pe întreaga lunã – cum e cel de faþã (deocamdatã n-am intrat în posesia afiºului de spectacol al premierei „Omuleþului”, însã acesta existã).
ªi al treilea lucru nou ar fi cã duminicile se vor juca de-acum câte douã spectacole, pentru cã sala e întotdeauna mult prea plinã de copiii clujeni, doritori sã vizioneze spectacolele propuse de acest teatru.


Cu emoþii ºi bucuroºi întotdeauna de micii spectatori, actorii Teatrului de Pãpuºi „Puck” din Cluj- Napoca, le spunem ºi cu aceastã ocazie: „Bun venit!” ºi „Vizionare plãcutã!”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE