FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Asculta-ti inima cum bate.
Nicaieri.
A reusi autocontrolul de-a se lasa macinat din picioare, aspirat de-o banita.
Nicidecum.
Imaginatia converge imprumatandu-se de strabism. Dimensiunile spatiului se impacheteaza sintagmatic.
Nici o vina.
A avea si-a nu pastra. Deviatiile in neted ale cactusului reflexiv descriu partii absconse. A scobi in dinti reminiscente ale tonelor de substanta. Zglobie oda parasita, stiricind infometarea cosmica la care te pretezi. Clont dupa clont, unitatile de masura dau bir cu fugitii raportandu-se la vid.
Nici un secret.
Ziua de targ pica pe-alaturi de calendar. Malaiul udului esti, impricinat cu saruri. Voiajul iese din rubrici, si-atunci iti spui: ce opera! Din corpul robust, gramezi si-au retras reperele circuitului domestic - milioane de nimic in garda bunei vecinatati cu notiunea iesindului.
Nicaieri e o stiinta.
-Intoarce armele, autodidactule. Abia dupa ce ai jucat pe aschiile sensibilitatii - unt proaspat de sugari neofili - inovatie doar a ta, iesirea, te-ntampina cu aplauze. Te poti felicita. De-aici incolo, coliba fara tulpini, donjonul ales, urmeaza trasa ideala. Amidon si rumegus, galben strident in ograda udului, intaietatea bate viata.
Nici un stapan.
Gloria dintilor.
Fum gros, articularea ultimelor cuvinte ale miristii.
Se mai poate.
-Salut noroi constant!
In asteptarea celei de-a patra dimensiuni, se da un ultim asalt la parghiile trecerii, catapultand intregul obiectelor ascutite si taioase pana la negrul de sub marele brici - un nou recensamant al rumegusului.
“Annona!” rage Neimblanzirea, scarpinandu-se de partiile cuvioase. Religie, te mananc.
…
La inmormantarea Timpului, Elefantul e daruit cu doua rotule. In genunchii stagnarii el isi incarcereaza auzul. Soriceii au mana libera. Se-mparte amidonul. Nicaieri. Dascal afon, corbul croncane gratis unde scurte. Dusmania intrebarilor existentiale se contopeste in tandrete salina, suficienta prin simplul enunt. Ea va subzista.
Nu deznadajdui. E complicat a fi simplul enunt.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE