FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Da, iubito... E Sfanta Maria Mare, la namiezi... Zac intr-un lan de orz, copil al carui adult lipseste. Stau imbratisat cu al tau embrion, pe ses moale de stanca fertila, cocotat pe-un neuron. Vorbim... radem cu fetele-ascunse in albastrele. Imi odihnesc firul de par in suspinul molcom de roua... scap mana din mana mea. Luna e pe-o geana de apus, leganandu-si ultimele licariri de neliniste.

Intuneric.
Nu se-aude mai mult decat o rasuflare chinuita pe care-o caut, tremurand din tzatzani. Il regasesc speriat... ii trec mana prin suvitele-i blonde, de spic copt... tu, esti, copile? Tu esti, adiere? Tu, murmure? Vocea mi se sugruma in cosul pieptului, numarand secundele... Sunt aici... Vino la mine. Nu mai fugi. Te puteam pierde la doi pasi de spatiul nostru, expus frigului unei nopti pe atat de aprige pe cat de scurte. Seceta pe care-o plangi in rictusuri schimba vremea... a-nnoptat si-n suflet. Inimile stau... asteapta un semnal.
Naluci sfioase cresc canini in sanul lanului. Granele seaca, sange intrus curge in nestire... am uitat sa plangem... sa cerem ajutor. Suntem blestemati de celalalt. Fiecare-si tace aparte...
E vara, dar nu e zi. Te rascolesc salbatic cu ochii, cu tamplele, cu fiecare geana, iti inchid fiorul intr-o cutie veche din mine... te trag pe roata, in dragoste... dar nu te vad. Lasa-te inspre alta tara, unde cade lumina din belsug peste campurile-ntinse, cauta ploile, fiica a ranilor deschise. Cauta sa traiesti, chiar fara sa stii ce e dincolo de imbratisarea mea. Caldura mi se strange intr-un cerc ce arde pe deget, imi inlantuie dorinta de mantuire si curajul de a sfida sortii. Mi-e teama ca nu vei putea merge singura pe-ntuneric, odata ce-ti voi fi sorbit fiecare strop de roua, fiecare sarutare de plita.
Nu te feri decat de gropile-n care ne-am adapostit.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE