FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Dan Ionescu

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Se pare că-i place berii să se tolănească peste ...impudice !
Completez acest tablou cu o poezie de-a mea, poate o veți citi măcar ...dv.
Voi comenta mai pe larg altădată.

Exercițiu de incoerență

Vine căruțu cu mortu nene nu-l mai plimbă vine direct săpați că se consumă lumânărili ai măsurat mortu sau faci groapa din ochi dar dacă au făcut ăia coșciugu mai mare matale ce zici nu pot să-mi dau seama i-ote și eo care credeam că-ți dai seama taci mă și sapă…nene am terminat aia de ce mă de ce ți-am spus eo s-o termini mergea așa neterminată mi-ai consumat materialu nenorocitule ce spuneam i-am dat să mănânce și nu mai scap de el nene ăsta și-a vândut casa pă haleală uite cum mă-ntrerupe las că vede el mă dacă nu pui virgula unde trebuie degeaba mai bine pune-o, să fie ,…nu te-mbăta, nene, că ne faci de râs! Lasă-l să bea, poate se culcă și se liniștește. Bea, mă, bea, dar miroase-o. Psst! trece Xus, faceți-vă că munciți, poate ne lasă ceva. Nu-ți mai dă, nene, nimeni, nimic în ziua de azi, da’ cine-i « Sus » ăsta, Bigbrader? Taci mă, și pupă mortu, fii recunoscător, ce dracu! Si mai lasă carnetu ăla, ce-l tot cari după tini? Aici voiam eu s-o-ngrop pe mama. Nene, scriu o carte « Fuga ». Fugi mă, de-aci, und’ să fugi? Crezi că te bagă cineva-n seamă? Barem e de dragoste? E un fel de Duchamp. Ce dușamp, mă, mai bine taci și sapă… na, că mi-am mușcat limba. Ce spuneam? Mă, nu mai știu ce spuneam, fir-ar a dracului de limbă, sângerează…sapă, mă, sapă, c-așteaptă mortu…
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-08-20 11:59:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cam aiurea insa pare subtil. Trimiterile sunt evidente. Pare ca "boborul" desi pare nu doarme deloc.  
Postat de catre Daniel Criveanu la data de 2003-08-04 00:00:04
         
 
  Pub-ul intrat în coștiința publicului român după evenimentele din decembrie 89, ca spațiu cu o conotație bahică reprezintă o secvență de realitate subsumată aproape obligatoriu -daca nu consumi, nu prea ai ce cauta pe acolo- vechiului adagiu in vino veritas. Așadar dacă vrei o percepere nefardată a realității dintr-un spațiu dat mergi la pub sau într-un loc similar. Cunoașterea de acest tip făcută cu mijloace poetice, precum în cazul de față, devine relevantă.
Textul însă mi se pare excesiv de pudibond.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2003-08-02 00:00:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE