FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Help
Text postat de Emanuel Cristescu
Am schimbat, acum câteva zile, routerul ASUS cu unul DIGI. Ieri, neobosita Elena Toma mi-a semnalat că Europeea nu mai funcționează. Am revenit, acum, la routerul ASUS. Funcționează/ (Dar față de 1 GB cât am cu DIGI, cu ASUS am sub 100MB)

Îmi poate spune cineva ce setări să fac în DIGI astfel încât să am 1 GB și să se vadă și Europeea?

Configurația este următoarea: fibra optică intră într-un echipament Huawei. La acesta este cuplat routerul. Din router pleacă un cablu prin care este conectat severul Europeea care se află într-o altă încăpere decât routerul. Tot din router pleacă un cablu prin care este conectat laptopul meu.

Mulțumesc.

PS. Mulțumiri Elenei Toma pentru vigilență și semnalare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am înțeles acum. încercați ca mai jos, sau intrați pe un forum de discuții unde puteți obține setările specifice echipamentului pe care îl aveți.

http://www.drogoreanu.ro/tutorials/port-forwarding.php
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-10-30 09:13:21
         
 
  Nu am fost clar, probabil.

Routerul Digi este nou, a fost configurat de către Digi și funcționează perfect. Se simte diferența de viteză față de cel vechi care este ASUS. Acest Router, acum, este lângă mine, neconectat. Dacă îl conectez accesez toate link-urile din lume. MAI PUȚIN EUROPEEA:

De aceea l-am scos și am pus routerul cel vechi ASUS: Accesează toate link-urile din lume inclusiv Europeea. Dar nu are aceeași viteză ca Digi.

Este o problemă de setare. Eu am făcut printscreen-uri la setările Asus.

Știu să intru și în setările lui Digi. Dar au structură și denumiri diferite față de cele ale lui ASUS și, spre rușinea mea, nu am fost în stare să le identific. Sau să știu care sunt esențiale să le scriu in Digi așa cum sunt în ASUS. dacă mă voi mai elibera poate postez printscreen-urile.

Norocul a fost Elena care m-a sesizt. Altfel, schimbasem routerul iar Europeea nu mai funcționa.

Poate, sper eu, după ce se va mai restructura, de la sine, vor veni vremuri mai bune.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-10-30 00:00:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  de routerul Digi se ocupă Digi, dacă mai aveți probleme, sunați la service, operatorul o să-i facă un test online, și dacă i-a crăpat un port sau a uitat setările, vine o echipă și vi-l schimbă, e obligația lor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-10-28 10:11:33
         
 
  Respectele mele, d-le profesor ! Europeea este și căsuța mea virtuală plină de amintiri. Oricând, alături de dvs., cu prețuire.  
Postat de catre Elena Toma la data de 2019-10-16 22:44:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE