FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ingenuului coleg, Gheorghe Recheșan, scriitor și analist politic ad-hoc
Text postat de Emanuel Cristescu
onorabile și stimabile domn Corbu, nu intru în detalii dacă e sau nu constituțional sau legal boicotul, dar sunt curios, opțiunea dvoastră e directivă de la p.s.d.& a.l.d.e. sau o alegere personală, justificată de adînca introspecție a freamătului gunoiului demagogic suit pe val?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-24 09:55:40

p.s. nu de alta, dar felul în care vă faceți apariția în momentele cheie ale fragilei noastre democrații, deus et machina și reacționați, ca la ordin, mi se pare elocvent!
Postat de catre Gheorghe Rechesan, la data de 2019-05-24 09:58:28





Prezumțios, domnule Recheșan, prezumțios. Mie de ce nu mi-o fi trecut prin cap să cred că opiniile dumneavoastră ar fi urmarea vreunei directive? Dacă aș fi malițios m-aș gândi la extrapolarea cunoscutului, a experienței personale asupra altora. Dar, cum bine știți, un pic ironic mai sunt. Malițios, rar, destul de rar.

Pe fond. Nu am fost nu sunt și nu voi fi pesedist. Asta nu mă împirdică sa am prieteni pesediști. Mai mult, acum vreo zece ani cțnd eu vorbeam de creșterea accelerată a salariilor și pensiilor și alinierea lor într-un orizont de timp de 10 -12 ani, cu toții, inclusiv pesediștii din cercurile academice și nu numai săreau să-mi închidă gura că nu se poate, că productivitate, competitivitate etc. Eu postulam: este singura soluție pentru ca România sî nu se depopuleze și să nu iasă din istorie. Le-am trimis și pesediștilor calculele și propunerile mele. Care se află în pagina mea FB. Atunci, un singur om a înțeles, a preluat și a difuzat aceste idei: Ioan Ghișe. Mă bucur să constat că acum multe dintre ele sunt preluate de PWSD și, deși nu au încă anvergura să vadă finalul fac bine ceea ce fac. Adică sunt cu pașii în trend. De aceea nu am cum să susțin ideile unui partid din care am demisionat: PNL. Am făcut parte din Comisia de numărare a voturilor când au candidat Johannis și Ghișe. Deși delegații au avut mandat imperativ, să-l voteze pe Johannis care, în paranteză, nu avea vechimea necesară pentru a candida, a fost impus, totuși, așadar, cu toate acestea delegații au rupt rândurile și 13% au votat pentru Ghișe! Iar când unirea cu holera oranj nu a mai putut fi evitată, (am pledat aproape o oră în Congres împotrivă! Le-am spus, textual: când am intrat în sală și i-am văzut în primul rând pe Blaga, Boagiu, MRU și alții mie mi-a crescut tensiunea) am demisionat. Am dat apoi curs câtorva invitații (PD, Reformist) altora nu le-am dat curs am ajuns ca, acum, să creionez o forță politică nouă, curată, cinstită cu o doctrină europeană postmodernă și cu un program de redresare, renaștere și reindustrializare a României. Toate subsumate unui obiectiv fundamental: creșterea accelerată a salariilor și pensiilor și alinierea lor în 10 ani la mediile europene. Cu activități concrete, cu obiective investiționale nominalizate cu tot. Un proiect de țară articulat, coerent și fezabil.

Un crochiu, destul de avansat, găsiți la link:

PAB Partidul Acțiunea pentru Bunăstare
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Partidul bunăstării aleatorii!
„se putea, coane Zaharia, eu cu famelia mea care, de la patușopt încoace, eu carele a fost în toate comitetele și comițiile să nu m-aleg?”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-26 14:40:47
         
 
  Mulți. Sunt în pagina mea de facebook. Dar nu sunt echidistant decât ca drept, libertate de expresie și tratament al opiniilor. Pe fond sunt un partizan fervent al ideilor expuse în link-ul de mai sus.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-25 20:10:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dacă nu sunteți pesedist și aveți, totuși, prieteni pesediști, e lăudabil și demn de luat în seamă, dar echidistanța cu care vă mândriți ar fi și mai bine subliniată dacă ați avea și amici din opoziție. aveți?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-25 17:56:03
         
 
  Dacă PSD obține sub 30% înseamnă că trebuie să scape urgent de Dragnea.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-05-25 04:47:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE