FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Știați?
Text postat de Emanuel Cristescu
Că astăzi este ziua internațională a...

După cum arată pagina bleu care, pe zi ce trece seamănă mai mult cu o pagină de can can, se pare, autorii europeici sunt ocupați cu altele!

Ranchiuni personale, războaie fără sfârșit, ofense și jigniri, infatuare și aroganță. Toate acestea dau frâu liber divizării, faliei, hăului dintre oameni și, în special dintre români și...români. În fapt, aceasta este adevărata crimă: contrapunerea de români...românilor. Când am avea atâtea motive să ne solidarizăm, să slujim cu toții idealurilor nobile pe care România le are sau ar trebui să le aibă. Să amintim doar Unirea Basarabiei cu Țara mamă, reîntoarcerea diasporei acasă, renașterea, dezvoltarea și reindustrializarea României. Și multe altele.

Din păcate, iată, și astăzi, de ziua internațională a poeziei, suntem mai dezbinați ca oricând!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”dl Cristescu cvea partispriuri mititele cu poliția, o amendă de curculație, un buletin pierdut, fleacuri, colea...” Gh. Recheșan

De ce, domnule coleg, încercați să extrapolați asupra mea, probabila paradigmă existențială a domniei voastre?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 09:54:43
         
 
  Straniu, domnule Recheșan, este faptul că dumneavoastră, fie comiteți un act ratat, în sens freudian, fie o faceți premeditat. Citiți și rândul al doilea din ”Sancțiuni” aștept să vă prezentați scuze!

Și nu-mi mai tot faceți procese de intenție. Mai bine sprijiniți-mă. Mai întâi, prin exemplul personal.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 09:14:22
         
 
  e straniu, totuși că, vîrgulă, comisarul mitocan, după toate bălăcărelile adresate în șuvoi (urinar și nu numai)a rămas nesancționat! deh, o fi avînd și dl Cristescu cvea partispriuri mititele cu poliția, o amendă de curculație, un buletin pierdut, fleacuri, colea...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 09:03:16
         
 
  Eu nu mă plâng și nu ameninț. Constat și acționez. Și sunt tolerant: Și iert.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:52:32
         
 
  Nu. Bula nu ar fi capabil de un asemenea raspuns in doi peri.

PS: Fac chestii extrem de utile pentru tara. Cadillac, Corvette si Camaro. Si sunt platit pentru asta.

Pentru Europeea nu vreau sa fac nimic atata timp cat sunt amenintat cu cartonase. Nu vedeti ca va dati singur cu stangul in dreptul si apoi va plangeti ca ati fost faultat?



 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 03:43:54
         
 
  Domnu' Olariu, vă plictisiți așa de rău? Faceți și dumneavoastră ceva util! Pentru dumneavoastră, pentru Europeea, pentru țară etc. Nici Bulă nu ar fi capabil de asemenea întrebare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:32:44
         
 
  Domnu' Cristescu, nu mi-ati raspuns la intrebare. Daca imi schimb nickul ca mi-a ramas mic, o sa imi scadeti nivelul?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 03:15:17
         
 
  ”vorbiți de solidarizare, de slujirea idealurilor nobile, cum ar fi repatrierea diasporei, cu cine? cu cei care-i numesc lepre, vânduți, transfugi? care-i întâmpină înarmați până-n dinți?” Radu Ștefănescu

Ar trebui să ne cutremurăm că națíunea noastră a ajuns într-o astfel de situație de dezbinare. Care nu ne slujește nouă ci altora.

Cu toate acestea, domnule coleg, noi trebuie să facem, chiar imposibilul, și să ne solidarizăm. Și să facem ca România să renască. Mă încăpățânez să cred că este posibil.

God Bless Romania!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:14:40
         
 
  ”La ultima tentativă de reîntoarcere a diasporei acasă, mai precis în 10 august anul trecut, guvernul a decis să-i întîmpine pe diasporezi cum se cuvine, cu toate brațele înarmate larg deschise, ”

Greșit, domnule Recheșan! Absolut greșit. Mă nedumerește și mă surprinde poziția dumneavoastră. La acuitatea și spiritul de observație de care dați dovadă, în scris, să vă lăsați așa de ușor manipulat.

În 10 august, prezența ”Diasporei” a fost numai cu numele. Adică, forțe oculte, în numele și pe spatele ”Diasporei” au încercat preluarea prin forță a puterii în România. Care, după toate standardele democratice, se cheamă tentativă de lovitură de stat. Mărturisesc, sincer, că, după cât de bine a fost pregătită, după câtă propagandă a fost aruncată în piață, înaintea evenimentului, după sumele investite în logistica propagandistică și în indivizi care să constituie centre de manipulare (”ciobanii” (singurii plătiți) în raport cu ”oile” care, evident, rămân neplătite!) mă gândeam că au penetrat sistemul de apărare al statului. Și, aproape, credeam că va exista trădare. Din fericire, nu a fost așa.

Cu referire la ”Diasporă”, ei bine, aceasta, în viziunea mea, reprezintă o comoară de neprețuit a României. Oameni care, de voie de nevoie, și-au luat soarta în propriile mâini și au plecat să muncească în alte țări. Astfel s-au perfecționat și orice renaștere a României trebuie să ia în calcul reîntoarcerea acestei diaspore acasă. Cu stimularea procesului.

Desigur, domnule Recheșan, această Diasporă este și ea infiltrată. Sunt ”diasporezi” legendați (trimiși și ajutați să se realizeze) și apoi, la un semn sunt readuși și formează partide pritocite în laboratoare. Cu puțină băgare de seamă, puteți observa, chiar acum, în acțiune, astfel de ”creații politice” (Vă amintiți de ApR, de exemplu?) care s㠔salveze” România, care să fie pro România ori pișcări mopulare.

Închei reamintindu-vă că este incredibil câte lucruri de necrezut pot crede oamenii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:04:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Andreane, ești atatâta de sfrijit încât dacă ai să cazi în cap te împlânți!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 23:08:47
         
 
  șobo, n-ai priceput nimic, ești ”material didactic, ca să zic așa!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 22:32:31
         
 
  a, și alea din sua cad ca muștele când văd șandramaua cu echilibru instabil pe care o reprezinți cu un succes nebun!

du-te, bă, la furat, pribeagu te așteapă cuminte, pe raft! și nici nu îți mai poate da replică, din fericire!
:)))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 20:40:28
         
 
  Andreane, pai nu e o noutate, ci toata lumea stie ca ai o moaca de soricel beat fiert in lichid de frana.

De-aia a scazut populatia Romaniei, gabore! Avorteaza femeile cand te vad.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 20:34:40
         
 
  fumată, popârstoceo!
vino cu ceva nou!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 20:23:19
         
 
  du-te și vomită-ți fierea să te mai liniștești, rehișatule, că, altfel, o să crape pipota-n tine! crezi că n-am altceva mai bun decât să citesc operele tale nepieritoare?  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 20:22:41
         
 
  Andreane, dupa ce ca ai capul cat o gaina de-a lui peia iti mai sta si creierul lejer.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 20:19:35
         
 
  ipistate, ca să nu-ți crape teaca de mielină de pe ultimul neuron vînînd virgule și purici în brînză, am scos din arhivă alt sitcom.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=40931
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=40919
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=40939
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=40908

e drept, pe vremea cînd l-am scris, nu știam că ești sticlete pedofil cu apucături urologice, crdeam că ești un biet șobolan compostat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 20:10:51
         
 
  ipistate, ca să nu-ți crape teaca de mielină de pe ultimu-ți neuron vînînd virgule și pureci în brînză, am scos din arhivă alt sitcom!pe vremea cînd l-am scris nu știam că ești pedofil și amator de ploști medicale, credeam că ești un biet șobolan compostat!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2019-03-21 20:07:45
         
 
  buclucașa de virgulă, cum se ține ea, scai, de agramați!

e clar(,) ți s-a urcat ureea la neuron!

vezi de ce muriți, voi, de oftică? pentru că vă prind mereu cu budigăii-n vine și atunci vă apucă turbarea!

o dați pe pedofil, cașchetă, integrame... adică argumente de oameni inteligenți! brava, rechișatule!
:)))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:55:00
         
 
  e clar ți s-a urcat ureea la neuron! de ceva vreme te hlizești de unu singur, probabil că îți admiri în oglindă, mecla de pedofil-scatofil cu cașcheta pe-o ureche!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:44:31
         
 
  hai cu sitcomu „Cu mîinile slinoase”!
de ghiță rechișat...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:35:48
         
 
  câr, stăncuță, că faci praf! vezi că s-au băgat nuci la aprozar la tine în mahala, ia și sparge-le pe toate!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:33:05
         
 
  doar cu condiția ca, mai apoi, să-l foloseșți tu, ca acadea!

ai văzut ce dedicație ți-am făcut, un distih într-o grilă de 11x11: Rechesan e, garantat / Un fel de zero barat!

fă și tu, dacă ești în stare! dar cum să fii, dacă nici la șireturi nu ești capabil să îți faci fundă și mergi cu ele târându-le...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:31:12
         
 
  ete, scîrț matildo că ți-a picat osia de la trotinetă! dacă-ți admir fotografiile, chiposule și frumozule, ești egzact materie primă pt. săpun la ce meclă de căldărar ai!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:30:08
         
 
  ia creonu chemic dă sub cașchetă și bagăți-l în cloacă, poate-ți puie mintea încă o integramă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:26:07
         
 
  atenție cu mengele, că ăla se ocupa, cu predilecție, de evrei și de cioroi! iar tu te încadrezi în cea de a doua categorie...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:25:34
         
 
  rechișatule, mai bine roagă-te la cel de sus să nu îmi fac timp să intru pe textele tale și să iau creionul roșu, că ți le fac ca pe ouăle de paști!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:23:47
         
 
  așa, spre aducere aminte, că văd că iar ai tras cortina dincolo, rechișatule:

Topârceanu George, de citea aicea,
Se-nvârtea-n sepulcru iute ca elicea,
Că-nșirași cuvinte multe, fără rost,
Și-a ieșit maneaua fix ca tine: prost!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:22:09
         
 
  usualy aș zice că o ai...faci caz că aș fi omis un ”se” pe cînd tu mănînci cuvinte cu duiumul...o fi de la bere, de la olițe, Menghele care te-o trata știe!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:20:45
         
 
  e a ta, mahestre, nu a mea!
:)))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:19:37
         
 
  zăăăăăău??????
eu am idioțenia asta?

lasă-l să oftice, Sorine!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 18:23:06
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:18:34
         
 
  exact, caporale!una afirmi și alta fumezi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:15:10
         
 
  rechișatule, eu am făcut referire la modul în care (nu ești în stare să) scrii. Tu și ăllalt, mangalița de mișigan, în lipsă de argumente literare sau gramaticale, delirați pe teme induse de ideile voastre puține, dar fixe: pedofil, gabor, rebus... și cam atât!

voi nu sesizați că sunteți caraghioși și că lipsa de argumente se întoarce, de fapt, împotriva voastră? văd că dulea și soneatul sunt un pic mai deștepți ca voi și vă bagă la înaintare ca pe fraieri!

ce să zic? continuați, dacă asta vă excită, dar poate mai diversificați meniul, zic...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:11:39
         
 
  urofilule, fiecare primește ce-și dorește, e legea lui Murphy valabilă chiar și pentru curcanii cu cașchetă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 18:49:07
         
 
  ai sticleți mulți sub cașchetă, gaborașule! varianta fiziologică viabilă ar fi:

Fiindcă pîntecul mi-o cere
Aș sorbi-un butoi cu bere
Dar curînd am constatat
Că turnai pe gît p...t!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 18:20:31
         
 
  Oricum e mai bine așa, decât pe o mangaliță furăciosă ot mișigăn!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 17:46:49
         
 
  Gaborash de trei parale, ti-am spus de atatea ori ca ai pariat pe un cal mort. Si nici nu era cal, ci magar.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 17:39:21
         
 
  vorbesc din ce vreau, rechișatule! cred că te-am cam nimerit cu apelativul ăsta, de aia faci ca trenu în gara urlați!
:))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 17:34:32
         
 
  torționar bleg, nu ești la cazarmă, nici la circa cu curcani, ciocu-mic, că-ncepi vorbești ca ombilicea, din buric!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 17:28:30
         
 
  p.s.gabore, dacă mai bagi o integramă d-aia de-a ta, în culori de apă chioară, promit că-ți rezerv un rolul comisarului Mitocan, în sitcomul „Cu mîinile slinoase”!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 17:22:48
         
 
  comisare Mitocan, ai și clisme și izme, izmenele ți-s maculate de bravadă, iar la acorduri și acordioane ești varză bruseleză... ca orice gabor de stradă cu fluier la gît, fluieri și tu în doru-lelii, ca să-ți treacă de urît!(asta e varianta soft, cea hard o implică și pe aia de-ți dădu viață)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 16:58:18
         
 
  Doamne, ce băieți curați și luminați. Lacrima christi, nu alta. Boabă de strugure vezuvian. Dar, mai ales, bine intenționați! Nici nu-ți vine să crezi că sug colastră de la țâța securiștilor!

Turturele, golanii și bagabonții ăia care au făcut să semene piețușca cu un teatru de război, trebuiau împachetați fedeleș și puși la popreală. Toți. Restul ălora, care s-au vârât și ei la scandal, sunt fie niște slugi la multinațioanle, îi doare-n ștoi de ăia care abia-și duc zilele de azi pemâine; fie niște nătângi cu creiere spongioase, manipulați cu ușurință de aparatul securist, de compus scenarii. Aruncă un ochișor ager, de vulturel în travesti, către Franția, și vezi cum e p-acolo. Dupe care, vaită-te de pulane pe schinare.
Și da, răspândacule, ipocrizia ta fără margini, cu ochi azurii, se readeverește: ăia se vor mai întoarce aici doar în sicriu. Că pe-acolo sunt doar proprietari pe forța de muncă, plătită după standarde de nivel-emigranți, care fac muncile de jos.
Diasporezii sunt doar niște lași care și-au părăsit țara la greu. Ca să nu spun mai mult.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-21 16:56:44
         
 
  Ma intreb daca regulamentul eco permite folosirea unor apelative ca "dobitoc", "cretin",daca da,atunci e perfect,o sa le folosesc cu incredere!Chiar de ziua prostiei,pardon,poeziei!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-21 16:32:42
         
 
  Iata ce scrie de ziua poeziei domnul mihai buricea:

Esti un mare dobitoc, transfugule, niste cretini ca tine care nu au suportat ca le-am etichetat aberatiile postate mi-au micsorat nivelul si mi-au trecut textele la atelier. Dar cretin si dobitoc cum esti nu ai observat ca inaintea incidentului textele erau apreciate corespunzator.
Ai inteles popa pomanagiu ?
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-21 07:02:08
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-21 16:29:22
         
 
  Eu unul am vrut sa ma intorc in tara acum vreo doua luni si sa imi cheltui banii, dar nu m-a lasat peia.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 15:54:57
         
 
  nu știam, domnule Cristescu, dar n-are nicio importanță, oricum, eu nu cred în sărbători. vorbiți de solidarizare, de slujirea idealurilor nobile, cum ar fi repatrierea diasporei, cu cine? cu cei care-i numesc lepre, vânduți, transfugi? care-i întâmpină înarmați până-n dinți? o să încerc cu industrializarea...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-21 15:46:44
         
 
  să precizăm un fapt, domnule Cristescu! La ultima tentativă de reîntoarcere a diasporei acasă, mai precis în 10 august anul trecut, guvernul a decis să-i întîmpine pe diasporezi cum se cuvine, cu toate brațele înarmate larg deschise, adică: cu pulane pe spinare, lacrimogene, fumigene,tunuri cu apă, gaze de luptă! întrebați-l pe comisarul mitocan, poate știe, că era în dispozitiv!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 14:33:14
         
 
  te hlizești, comisare ca curca-n lemne dar ești, vorba latinului, defecatus în izmene!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 14:29:08
         
 
  Nu, rechișatule, ai scris după chipul și asemănarea ta: adică prost!
:))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:23:50
         
 
  divide et impera...am scris bine, stroie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 14:20:26
         
 
  pribegel mic și hoț!
:))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:20:05
         
 
  Andreane, te oftici ca peia? Paracios mic cu mecla de bocanc dezlipit.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 14:16:41
         
 
  muah, muah, pribeagu II, frumos ca din c(o)r scos!
:))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:11:05
         
 
  Paracios mic si urat!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 12:27:50
         
 
  Dle profesor Cristescu, cu speranța că nu vă veți supăra, aș vrea să vă contrazic, cu toată
delicatețea.

Uitați, eu, de pildă, simt multă iubire din partea unui om de spirit, cu aleasă noblețe sufletească, în acest comm la adresa mea.

Căldura gândurilor sale răzbate evident, dând
glas unei efuziuni de dincolo de litere, așa că n-am nici eu, la rândul meu, cum să nu-l iubesc pe pribeag(u) în devenire...


Bă peio, nu zice nimeni să arate ca mine sau, mă rog, ca Brad Pitt! Dar măcar să arate a om!
Tu nu veză că ăsta parcă-i unul din morții lui Dragnea! :)


Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-03-21 03:04:53
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 12:12:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE