FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule Cristescu, solicit redarea nivelului,conform regulamentului impus de domnia voastra!
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
"Ioan Peia și Florin Rădulescu, nivel 10 pentru o luna. Pot reveni si mai repede dacă scriu 12 texte consecutive în totalul respect al regulamentului"


Am postat 12 texte ECO, aprobate de editori,astept sa-mi fie redat nivelul binemeritat, ca sa pot posta free,fara cenzura. Multumesc anticipat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Va zică, am intuit perfect. Este o mânuță cremenală - evident de extracței haștag, căci nimeni altcineva nu ar putea fi, e logic - care triază comurile care-i convin au ba. Iată, îmi spuneți, dom-le, că veți invalida comul cu ”boșorogul scizofrenic”. Deci, altcineva a validat comentariul scârbos al ipochimneului.
Cine, oare?
Acum, iată, iar s-a validat un com cu ”hienele astea chelioase”, ale aceluiași ipochimen, care, desigur, nu se va liniști decât repus în lațul de unde l-ați eliberat, în mod imprudent.
Oare editorul parșiv, care umblă cu astfel de subversiuni mizere, nu ar trebui penalizat, pentru că vă boicotează?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-16 17:50:47
         
 
  "V-am expus istoricul poveștii de alaltăieri seară"

Faptele și rezultatul au contat. Spurcarea paginii bleu, indiferent cine începe, continuă sau termină este intolerabilă. Nu citesc nicio justificare când este vorba de spurcarea acestui spațiu.

Da, ”boșorogul schizofrenic” este o măgărie. Și voi invalida acest comentariu. Dar acum trec pe tenis. Și țin pumnii Simonei. Că va câștiga sau nu felicitări oricum" Dacă vreun alt editor este pe fază îl rog să invalideze al acel comentariu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-16 16:53:05
         
 
  ”Domnule Cristescu, stati bine cu timpul liber si cu rabdarea,ma intreb cine ar sta sa numere cate caractere eco am postat pe site-ul acesta,va preocupa niste nimicuri,incercati mereu sa-mi puneti bete in roate in loc sa eliminati definitiv de pe site un bosorog schizofrenic. Sa fiti sanatos!”
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2019-02-16 15:15:33

1. V-am expus istoricul poveștii de alaltăieri seară, din care se vedea clar cine a început să se slobozească în spirit gregar. Se pare că nu vă pasă.

2. Dom-le, în timp ce turbații se produc fără opreliște (exemplu de mai sus), domnia ta penalizezi pe alții. Iată, deși aveți în ochi comentariul jegos al individului scăpat din laț (dacă lanț nu vă place), se pare că nu vă deranjează niciun pic. Ba îl mai și reproduceți cu seninătate! Dar cine să fie ”boșorogul schizofrenic” invocat de ipochimen?! Ipotetic poate fi oricine, inclusiv domnia voastră. Umbli cu cioace, dom-le!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-16 16:21:29
         
 
  O sa revin la nivel minim 100,indiferent cate spume la gura vor face hienele astea chelioase. Amin!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-16 16:20:34
         
 
  adevărul e că (totuși) prezența unui personaj ca d-l profesor neaburicea în europeea e necesară pentru crearea unui anumit contrast. fiți milostiv, sau dați-i cu suspendare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-16 16:13:59
         
 
  Domnule Buricea, aveți un cartonaș galben. Atenție, urmează roșu.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-16 15:42:34
         
 
  Mă miră reflecția dumneavoastră, domnule Rădulescu,în legătură cu timpul liber. Suntem în 2019. 12 texte copy-paste si puse într-un fișier word 4 minute. Word Count 3 secunde. Prin urmare am utilizat 4 minute și 3 secunde. În raport cu peste o oră și jumătate când am vidanjat site-ul nu mi se pare o prea mare pierdere de timp. Dar, este adevărat, pierdere de timp.

Domnule Peia, aici nimeni nu este în lanț. Respectați regulamentul și nu veți mai avea prcepția, falsă, a lanțului. Spuneți-mi v-a plăcut cum arăta site-ul când v-ați dat măsura artei înjurăturilor dumneavoastră și domnul Rădulescu?

Europeea este și trebuie să rămână un spațiu ecoliterar. Și pentru aceasta, pe lângă igienizare, nu voi pregeta să utilizez vidanja. Ca acum câteva zle. Când ați reușit, într-o noapte, să o umpleți de mai multe ori!

Preluând o expresie dintr-o clasică în viață spun și eu: noi suntem ecoliterari și nu ne lăsăm!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-16 15:39:49
         
 
  nea budinca ,vezi-ti de poezelele tale stupide de care rad si curcile :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-16 15:36:39
         
 
  lica,de mine nu scapi,tataie,vorba unui clasic:te oftici?:))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-16 15:32:56
         
 
  Marele Nebun Intergalactic, la nivelul tău prea mic nu se mai poate nimic, ai umplut la tomberoane cu resturi de macoaroane !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-02-16 15:32:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cristescu, stati bine cu timpul liber si cu rabdarea,ma intreb cine ar sta sa numere cate caractere eco am postat pe site-ul acesta,va preocupa niste nimicuri,incercati mereu sa-mi puneti bete in roate in loc sa eliminati definitiv de pe site un bosorog schizofrenic. Sa fiti sanatos!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-16 15:15:33
         
 
  Iar îi dai, dom-le drumul din lanț? Chiar crezi că faci bine?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-16 15:06:42
         
 
  Apreciez respectarea regulamentului.
Nu apreciez citarea trunchiată. Paragraful integras spunea așa:

"Pot reveni si mai repede dacă scriu 12 texte consecutive în totalul respect al regulamentului. În total, textele trebuie să însumeze 12.000 de semne".

Aveți 12 texte. Dar ele însumează doar 4906 semne (caractere). Așa că, mai aveți de postat ecoliterar. Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-16 14:57:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE