FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru cel care va găsi această scrisoare
Text postat de Florentin Sorescu
La Centru sunt aduși copii pe care părinții lor nu și-au dat seama că i-au născut.
Ei sunt ambalați, atunci când sunt găsiți, în niște cutii speciale pe care nu este scrisă nicio adresă. Altminteri copiii ar găsi drumul înapoi către casă
Cei de la Centru ii sortează după mărime, le pun câte un număr și îi repartizează pe fiecare în niște camere pe care apoi le umplu până le refuz cu așteptare.
Personalul nu are voie să se apropie prea mult de noi pentru ca nu cumva să se contamineze.
Dacă etichetele cu care suntem numerotați ar fi puse corect, sigur părintii noștri ar ști unde ne pot găsi. Asta pentru când o să-și dea seama că ne-au născut și nu am vrut să plecăm singuri de-acasă. Cu siguranță ei ne iubesc, dar incă nu și-au data seama de acest lucru.
Orice copil care ajunge în Centru trebuie să aibă răbdare cu părinții lui. Ei trebuie înțeleși pentru că poate au fost foarte ocupați sau foarte grăbiți sau au avut altă treabă când ne-au născut.
Cei mai norocoși dintre noi și-au descoperit părinții, dar au ghinionul că părinții nu i-au descoperit pe ei. De aceea încearcă să se facă cât mai vizibili și fac zgomot când plâng, spre deosebire de ceilalți copii care plâng mai înfundat.
Centrul este o bază spațială in care suntem pregătiti pentru a popula alte planete unde nu există mâncare și jucării. Prin intermediul nostru omenirea vrea să afle dacă putem să ne adaptăm la condițiile de mediu în care nu există iubire. Care dintre noi rezistă mai mult fără să-și imagineze că va veni cineva să-l ia acasă, acela va fi primul trimis în spațiu. Ca să nu-i pară rău dacă face pană racheta și nu se mai poate întoarce acasă.
Toți însă visăm să avem o familie. De aceea zilele trec foarte încet pentru că este foarte greu să astepți pe cineva care nu vrea să vină la tine.
Această scrisoare am scris-o pentru că cei de la Centru ne-au spus că ne vor duce peste câteva zile să vedem și noi marea. Am citit intr-o carte că singura șansă de scăpare a unui naufragiat este să pună ultima lui scrisoare într-o sticlă și să o arunce in mare, pentru cazul în care o va găsi cineva și va sti unde să îl caute. Așadar, pentru cel care va găsi această scrisoare, află că eu sunt Valentina din Centrul de Plasament Voluntari, Judetul Ilfov, România. Te rog frumos, vino și ia-mă de-aici!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scuze, nu știu peste ce program am dat, parcâ ar fi google trnslate, numai că "a tradus" din românâ în românâ. Când am dat copy-paste a ieșit altceva decât scrisesem, nu știu pe ce am apăsat. Ultimul comentariu este cel valabil.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-18 15:38:40
         
 
  Miștocăreală este mintea ta, Kosta, dacă tu vezi aici miștocăreală. Adică ce-i în mintea ta este o glumâ. Și încă una proastă, de vreme ce ții neapărat să mânjești totul în jur cu ura ta viscerală. Io zic mai bine să-l iei în brațe pe Peia și să încheiați epopeea, că tot este aici fieful haștagiștilor, după cum ai ajuns să susții. Nu mai are omul loc de voi, orice atingeți transformați nu în aur, precum Midas, în gunoi.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-18 15:05:58
         
 
  De la mine, o frunza de stevie, virtuala, pentru modul neserios in care tratezi acest dureros subiect. Se vede de la o posta ca te doare-n bi ga! Un copil abandonat nu este subiect de mistocareala, e o tragedie fara seaman!
P.S. Biga este partea ascutita din prova navelor cu vele, nu te gandi la fo msacara, cum aveti voi, hastagii si tefelistii naravul..
.
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-08-18 14:03:29
         
 
  07  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-18 05:45:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE