FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru:
Radu Stefanescu
măi Gheorghiță




02

Pentru:
Gheorghe Rechesan
Jandarmul Păun



01

07

Pentru toate comentariile care folosesc expresii și cuvinte vulgare, discriminatorii și în care sunt atacuri la persoană
02

Considerați această fză ca una tranzitorie.
Nu am luat în considerare și nu voi lua texte și comentarii postate înainte de textul
Emanuel Cristescu
Răzlețe și nu tocmai



Perioada cât am lipsit de pe site, dinaintea acestui text, este o perioadă neagră în istoria Europeii. Trendul este clar: disoluția site-ului. S-a ajuns la o audiență de sub 200 vizitatori unici pe săptămână. Prin urmare, în acest mod, nu se mai poate continua. Am încercat cu binele, cu binișorul, cu fermitatea, cu forța. Sunt câțiva membri Europeea care o țin langa: încalcă regulamentul și compromit site-ul. Iar eu suport, inclusiv costuri financiare pentru acest site. Ar exista vreo rațiune pentru aceasta?
Așadar, voi încerca și metoda cu pictograme. Cine este atât de obtuz încât va continua să încerce să facă din Europeea o speluncă va trebui, fie să-și revizuiască și adapteze atitudinea, fie să nu mai aibă dreptul de a publica direct. Fără explicații, fără justificări din partea mea. Voi reduce nivelul și voi invalida textele și comentariile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar ce pașnic și nevinovat e deținătorul cartonașului verde, mânca-l-ar mama de îngerete, de un alb imaculat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-15 10:05:10
         
 
  Ce caraghioslâc!
Asta seamănă a joacă de copii la groapa de nisip! Mai trebuie niște găletușe și lopețele ca să înălțăm castele de nisip și comedia e deplină.
Se pare că erați mulțumit, mr Cristescu, de audiență, câtă vreme acest sait a fost oficină haștagistă. Adică atunci când se încurau soldățeii kioveșismului-coldist, actulamente ...uist, pe aici, ca caii prin trifoiște.
Dar când li s-a tăiat macaroana, și-au luat sculele de propagandă și s-au refugiat în zona postacilor cu leafă, de pe feizbuk. De-aici ce să mai câștige? Plăcerea de a se gratula reciproc, gâdilîndu-se la subsuori, pentru înatele idealuri securistoide? Uite că n-a mai ținut, c-o luară-n...uie și li s-a feștelit gloria.

În rest, numai de bine! Literatura online a devenit un fâs, și gata! În ciuda manevrelor de resuscitare ale jupânilor de orice culoare. Ca aici, unde se inventă un regulament demn de desene animate. E una dintre cele mai inutile și caraghioase gesturi comise de cineva vreodată!
Apropo, cât vă costă jucăria asta, dom Cristescu? Ca să vedem dacă mai merită efortul?

PS: Sunt foarte curios să aflu cine va ține cont de joaca asta de-a cartonașele. Și cât timp se vor tăvăli băiețeii haștagiști în nisip, cu inocența înduioșătoare a îngereilor ...uiști! Asta, ca să vă vindecați cumva de naivitate.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-15 09:58:10
         
 
  Am făcut acest topic, separat, întrucât autorii au închis comentariile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-15 04:19:26
         
 
  Dacă mai avem un informatician pe site care să mă ajute să integrăm aceste pictograme în structura funcțională a site-ului ar fi excelent. În primă fază, și membrii site-ului să aibă dreptul de a acorda frunze de laur. Diferențiat, în funcție de nivel.

Vă întreb, considerați utilă o pictogramă (sau mai multe) care să evalueze și negativ textele?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-15 04:16:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Până luni, va fi regim experimental, tranzitoriu. De luni intrăm în normal.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-15 04:12:55
         
 
  Când cineva va primi cartonaș galben

02


va trebui să-și revizuiască textul sau comentariul. În cazul în care nu o va face va primi cartonaș roșu.

03

Asta înseamnă că mai are o zi să-și revizuiască textul sau comentariul. Dacă tot nu o va face va avea nivelul redus.

Pentru texte bune voi acorda frunze de laur.

07

La 50 de frunze de laur textul va primi o jumătate de cunună. Iar dacă va acumula 100 de frunze de laur va primi o cunună de laur.

04

Cartonașul verde arată că textul este OK.

01

Iar cartonașul

06

Arată că textul este unul politicos.

Este cineva care nu a înțeles?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-15 04:11:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE