FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Răzlețe și nu tocmai
Text postat de Emanuel Cristescu
Adevăratul pericol pentru România: ÎNVRĂJBIREA

Românii din țară și din diaspora, cu inteligență, pot anihila acest pericol. Unindu-ne. Apreciindu-ne reciproc. Solidarizându-ne. Să crape de ciudă planificatorii!

Haideți că nu este greu. Să apreciem ce ne unește și să ignorăm ce, eventual, ne separă. Să spunem cu toții adio oricărei învrăjbiri. tineri -bătrâni, angajați - pensionari, angajați la stat-angajați în privat, români din țară-români din afară.

Noi, românii din țară și românii din diaspora trebuie să fim cu un cap mai deștepți decât ei!

Cum care ei? Cei care au planificat să ne ostilizeze între noi. Nu avem voie să fim fraieri și să le facem jocul.

După război, japonezii, pe cheltuiala statului, și-au trimis cei mai buni ingineri, îmbrăcați în salopete, în Germania, USA etc. Aceștia au învățat, s-au specializat și s-au întors. Și au reconstruit, cu japonezii din țară, fabuloasa Japonie de astăzi.

La noi, după 89, 5 milioane de români, o țară întreagă, au plecat în alte țări. Și, pe cheltuiala lor, au învățat și s-au specializat. Și formează Diaspora noastră. O adevărată comoară pentru România. Gata să se întoarcă. În mare parte., Și să pună umărul la redresarea, reindustrializarea și reconstruirea fabuloasei Românii de mâine. Împreună cu românii din țară. Iată de ce românii din țară nu trebuie să critice Diaspora iar Diaspora nu trebuie să critice românii din țară. Suntem unul și același neam. Suntem frați. Și acest cap de deșteptăciune, în plus, va dejuca planurile de a ne învrăjbi, diviza și stăpâni.

Prin urmare, haideți să nu ne mai certăm, să nu ne mai scoatem din listă. Să crape de necaz planificatorii!

Am spus, cu mult timp înainte, că mitingul din 10 august va fi un mare fâs. Dar nu mi-am imaginat cât de mare a fost pericolul

În numele și pe spatele Diasporei s-a încercat o mare ticăloșie. Și pericolul nu a trecut încă.

Operațiunea ”CORIDORUL” Adevăr sau intoxicare? Eșec sau doar amânare?

Dacă vom fi uniți și nu vom da curs chemărilor de sirenă, dacă vom proceda ca mama adevărată, din pilda lui Solomon, dacă vom refuza învrăjbirea operațiunea ”Coridorul” planificată în detaliu și cu termen 2018 se va solda cu un eșec. Pentru că ținta este războiul civil în România.

Se pare că ar fi vorba despre un plan secesionist de iugoslavizare a României!

”Discreditați tot ceea ce merge bine în țară! Implicați conducătorii în acțiuni ilegale! Subminați-le reputația, supuneți-i disprețului! Răspândiți discordia între cetățeni! Întărâtați-i pre tineri contra bătrânilor! Ridiculizați tradițiile”
Vladimir Volkoff, Tratat de dezinformare.


Vi se pare cunoscut? Întâlniți pe undeva așa ceva?
Oamenii inteligenți înțeleg și se solidarizează. Nu se lasă învrăjbiți. Naivii fac jocul ticăloșilor. Din păcate, propaganda este mai puternică decât realitatea. Iar manipulații nu vor recunoaște nici în ruptul capului că au fost manipulați. Când vor înțelege, de regulă este prea târziu. Acest mesaj este pentru toți românii. Și pentru toți europeicii!


Tratat_de_dezinformare
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  onorabile proprietar de site prezumtiv literar și european,domnule Cristescu aka Ion Corbu, sincer să fiu n-am niciun răspuns vis-avis de curiozitatea domniei voastre! cu excepția unei constatări amare:"canarii și hamsterii nu pot concepe libertatea înafara gratiilor coliviei în care trăiesc!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-14 13:19:11
         
 
  știu, adevărul supără, bade, dar aici nu e vorba de haz ci de necaz...aș fi vrut să văd dacă, să zicem absolut întîmplător ți-ai fi luat în freză niscai bastoane sau sprayuri cu piper și alte drăcii iritante, ca fraierii ăia de ziariști veniți să-și facă meseria, ca turiștii din Țara sfîntă)dracu i-o fi adus taman atunci unde n-aveau ce căuta)ori ca băieții de la SMURD(care umblau să-i ajute pe gazați, tot fiindcă asta li-e meserie) ce haz ai fi revărsat pe muie!(atenție, sensul nu-i unul obscen, peiorativ, cum ai crede!)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-14 12:57:36
         
 
  Ai devenit complet insipid, cioroiule! Mesteci aceleași și aceleași cârâieli încâlcite. N-ai niciun haz.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-14 12:00:15
         
 
  tu, meia, ești un întreg hemoroid care suge conștiincios scîrna și puroiul din dosul sultanului de deliorman!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-14 10:41:55
         
 
  Să-mi sugi "hemoroidul" în cea mai autentică limbă românească, migratorule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-14 10:13:25
         
 
  iote că pînă și un papagal xenofob poate cîrîi în limbi străine!ia să-ncerc să-i răspund pe limba lui:τσιμπούκι bade, c-așa se cade!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-14 10:05:15
         
 
  Carnaxî, cioară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-14 09:31:39
         
 
  ție, peia, hemoroid al sultanului erdogan de deliorman toată scîrba și disprețul de care dispun în acest moment!hai, pa, vuvuzea a jandarmeriei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-14 08:40:01
         
 
  Băi privighetoarea Carpaților, Răzgheșane, tu nu poți, mă, trăi fără să mă evoci pe mine în toate ceasurile zilei? La fel ca moșulică ăla cu patine pe rulmenți, care s etrezește ca cucul din orologiu și o lălăie dăștept, ca un telectual proaspăt inițiat în teoria modernă a muismului!!
Ce tot plângi pe aici cu mucii atârnându-ți în bărbie, ca niște lumânări de ceară trucată?
Văd că pui întrebări fundamnetale, legate, vai, de spiritul și factura Europeei, acuzându-i pe x și y că nu mai promovează ideea literară, că face politikie, în loc de asta. Iar tu cârâi de vreo zece ore pe tema haștagismului cu mintea răsculată. Cât primești, mă, pentru trilurile astea gâlgâite? Vedea-te-aș star în vârful hornului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-14 01:54:19
         
 
  PS. De agenții străini, infiltarți, care vorbeau în mai multe limbi ori nu vorbeau deloc, desigur, nu au fost decât în mintea mea.

PPS. Și mai lăsați-mă cu procesele de intenție. Nu am fost nu sunt și nu voi fi pesedist. L-am criticat pe Dragnea când cu legea defăimării. Nu am fost la vot la ultimele alegeri. Dar sunt un democrat convins și cred în principiul: amicus Plato, sed magis amica veritas.

V-am pus niște întrebări. Vă aștept răspunsurile!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 22:27:47
         
 
  Vă scapă elementul esențial. Evenimentul era NEAUTORIZAT. Asta înseamnă formal, nepașnic. Dar forțele de ordine nu s-au formalizat. I-au tolerat și așa.

Pericolul a început când au aruncat cu excremente în jandarmi, i-au atact, i-au bătut și au culminat cu intenția clară de a intra în curte guvernului. Din aceste momente s-au situat clar,cu mult în afara legii. Iar jandarmii au procedat cu excesivă curtoazie. Aveau dreptul și obligația să procedeze cum se procedează la Berlin, Bonn, Paris, etc.

Ori, domnule coleg, dacă grozăviile cu atactul forțelor de ordine, datul foc și aruncatul de pietre și alte obiecte, vi se pare ”pașnic” vă sugerez să tratați subiectul într-un text. De exemplu, trasul pașnic cu tunul, împușcarea pașnică cu mitraliera, și bombardarea, pașnică cu bombe atomice!

În plus, distinse coleg, de câteva luni (eu am scris de atunci că va fi un mare fâs) au anunțat explicit că va fi vorba de sânge, fum, revoluție ocuparea guvernului. Mă minunez de ce percepții aveți. Dar, cum v-am spus, vă respect opțiunile. Evident că nu le pot împărtăși.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 22:23:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  un guvern care a ordonat represiunea unei demonstrații pașnice reprezintă un cadru democratic?sunteți atît de previzibil și adînc ancorat în percepțiile partizane(latura a.l.d.e, a cincea roată la căruța lui jupîn dracnea)încît nici nu mai caut argumente obiective.rămîneți la aceste convingeri, eu aștept concluziile anchetei parchetului militar deși e limpede, la nivelul unu acestea vor fi limpezi dar se vor înnămoli cînd vor atinge factorul politic, decizional.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 22:07:17
         
 
  Domnule Recheșan, unde vreți să situăm discuția? În afara spațiului democratic? Pentru că, sunt mult mai mulți aceia care se opun demisiei. Așadar, domnule coleg, chiar vreți să abandonăm democrația?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 21:23:24
         
 
  Da, domnule coleg. După cum vedeți, vă puteți exprima liber opinia. Eu nu am dreptul să mi-o exprim?

De acord. Avem viziuni diferite asupra acestu eveniment. Asta nu înseamnă că trebuie să ne batem ori să ne omorâm.

Extremismul nu face bine!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 21:21:03
         
 
  pps:un gest de normalitate ar fi prezentarea demisiei de către cea care(în pofida evidențelor)a condus întreaga represiune, ministrul MAI)acesta da, ar fi un gest de conciliere între partidul stat (ale cărui teze le susțineți fervent)și societate(cea civică, atît de disprețuită de o parte a guvernanților)altfel, vă rămîn argumentele deputatului mitralieră!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 21:20:02
         
 
  er.în sprijinul afirmațiilor....stau mii de imagini și mărturii examinate acum de procuratura militară.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 21:16:42
         
 
  Aveți o rară abilitate în distorsionarea adevărului însușindu-vă manipularea grosolană a guvernanților care au ordonat represiunea și prezentînd-o ca o opinie proprie.Scopul mitingului Diasporei(cîteva zeci de mii plus alte cîteva zeci de mii de bucureșteni incriminați de propaganda pds drept trădători, lichele, etc.)era demisia guvernului Dăncilă și a lui Dragnea fiindcă în opinia lor(liber consfințită prin Constituția României) nu îi mai reprezintă)Niciun ziarist sau observator onest nu a putut să probeze că huliganii care s-au împins în gardurile mobile aveau ca scop o lovitură de stat ca aceea din octombrie 91 cînd guvernul Roman a fost lichidat de a doua mineriadă.În sprijinul afirmațiilor celor care cred că scopul mitingului a fost deturnat și intervenția jandarmilor(care apărau o clădire plină de armament, butelii cu gaz iritant și platoșe din kevlar)a fost una brutală și excesivă(în alte ocazii, în februarie de ex. ultrașii turbulenții și agitatorii violenți au fost extrași din masa pașnică a manifestanților)Și, fiindcă tot vorbim de scenariul Allende, impresia mea și altor zeci de mii de oameni a fost că rolul lui Pinochet a fost jucat de vătaful deliormănean al p.s.d.
Îmi propuneți un armistițiu în condițiile în nu doar divergențele asupra unui eveniment funest, oribil de brutal care a dus la prăbușirea imaginii României și-mi propuneți ce? un dialog civilizat și un fel de armistițiu acum,cînd avem 500 de victime așe represiunii de tip erdogan, iar cancelariile europene ne întorc spatele!Și mai aveți pretenția că diriguiți o revistă cu un prezumtiv curent eco-proeuropean!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 21:15:13
         
 
  Domnule Recheșan,

Nu cred că venind cu acuzele cu care ați venit, mergem pe cea mai bună cale care să se înscrie în spiritul topicului. Pacea, concilierea, reconcilierea, domnule coleg, se fac între neprieteni. Asta ca să nu spun dușmani. Și aici putem proceda așa, ca în modelul ONU. Vă cade vreun galon dacă întindeți o mână?

În spațiul acesta îmi doresc să fim exemple de capete în plus care să știe să conviețuiască și să se menajeze reciproc.

Prin urmare, haideți să nu mai dezgropăm morții, să nu mai provocăm și să nu ne mai certăm. Să demonstrăm că se poate.

PS. Cu toată deferență, aș dori să vă amintesc (poate v-a scăpat) că în 10 august oamenii aceea au participat la un miting ilegal cu obiectivul declarat de vreo două luni: intrarea în Guvern și răsturnarea acestuia prin forță. Cu toate că este un Guvern legitim și performant. Jandarmeria a acționat strict în limitele legii dar ferm. Pentru că, domnule coleg, României, în 10 august, i-a trecu, iar, glonțul pe la ureche. Și pericolul nu a trecut. Culpabilizarea Jandarmeriei face parte din plan. Vor ca instituțiile de forță ale statului să fie timorate, slabe. Pentru momentul ZZ. Când se va împărți prada. Dă doamne să mă înșel. Dar, domnule coleg, evident, vă respect opinia și nu știu dacă îndrăznesc prea mult rugându-vă să procedați la fel!

dacă era după mine, la primul atac asupra jandarmilor, evacuam fără menajamente piața și restabileam ordinea publică. Și vă spun asta ca unul care a participat la nenumărate mitinguri. Inclusiv când a căzut Boc.

PS 2. Vă rog să răspundeți și dumneavoastră la întrebările pe care i le-am adresat domnului Florentin Sorescu. După cum ați observat, eu am răspuns întrebărilor dumneavoastră.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 20:40:53
         
 
  Adrian Mihai, mulțumesc. Am primit am văzut, am propus, am trimis răspuns. Cam laborios dar am trimis. Mulúmesc.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 20:23:32
         
 
  p.s. cele 500 de victime ale agresiunilor jandarmilor din seara și noaptea de 10 august a.c. vă mulțumesc pt articolul acesta lămuritor;din păcate laringita acută invazivă și blefarita obliterantă contactată după inhalarea gazelor toxice, lacrimogene îi împiedică să vă comenteze favorabil și să vă citească minunatul articol despre scenarită.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 19:52:30
         
 
  din păcate, domnule proprietar, evidența vă contrazice!nu detailez dar, atîta vreme cît în spațiul acesta european se vîntură suduind și făcându-și mendrele(provocat , cică, aidoma sărmanilor jandarmi care au reacționat în seara de 10 august ireproșabil, gazînd, asfixiind și călcînd în picioare circa 500 de fraieri care își imaginau că participă la un protest pașnic)un rasist, un xenofob și un propagandist al stîngii extremiste colcăind de ură și aflat într-o prezumtivă stare de discernămînt intact al cuvintelor și gesturilor sale, europeea aduce cu spațiul european cam în aceiași măsură în care periferiile Calcuttei seamănă cu cele ale New Yorkului.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 19:48:34
         
 
  Dle profesor, rog verificați-va emailul, am trimis cele 6 poze. Sper să fie în regulă! :)  
Postat de catre adrian mihai la data de 2018-08-13 19:39:56
         
 
  Domnule Adrian Mihai

Unde să mi le trimiteți? Cea mai simplă problemă: pe e-mail la adresa [email protected]

Fotografiile sau cartonașele ar trebui să fie ca niște emoticoane, Fie disc cu un diametru de 15 mm fie dreptunghi cu dimensiunile 2/3 cm.

Ideal ar trebui să fie în revistă. Și să le pot prelua printr-un click! Dar mă rog, să le am. Îmi fac o pagină pe un site de găzduire și iau link-ul de acolo.

În plus aș avea nevoie, tot ca un fel de emoticon, de o frunză de laur și de o cunună din frunze de laur. Astfel, unui text i se pot acorda frunze de laur iar când se adună un număr de frunze de laur textului respectiv să i se acorde cununa de lauri. Ele ar trebui să fie acordate cam cum se acordă acum steluțele.

eva în genul de mai jos. Dar personaliozat pentru europeea. Insertată sigla Europeii, sau anul 2018 etc.

gold_laurel_wreath_21204676_1

laurel_wreath

lauri
ammonia precautions


Acuma și văzând și făcând.

Oricum, mulțumesc foartea mult pentru sprijin.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 17:06:08
         
 
  PS. Poate cineva să-mi facă o grafică în photoșop cu următoarele fotografii?
......

Da, cred că v-aș putea ajuta eu, dle profesor. Dar am rugămintea să precizați dimensiunile pozelor (L x h. în pixeli). Și, mai ales, să îmi spuneți unde vi le-aș putea expedia...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2018-08-13 16:15:34
         
 
  Erată

Mă mulțumește, deși nu total, răspunsul dumneavoastră. Prin urmare pot conta pe dumneavoastră, domnule Florentin Sorescu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 14:54:46
         
 
  Mă mulțumește, deși nu total, răspunsul dumneavoastră. Prin urmare pot conta pe dumneavoastră.

PS. În problema invocată dreptatea, în opinia mea, este a jandarmilor care au reprezentat autoritatea statului. Care, ds-a încercat, a fi pusă la îndoială. Într-un alt spațiu internautic, mi-am exprimat temerea ca nu cumva, din conducerea Jandarmeroiei, să trădeze. Ei bine, nu a făcut-o nimeni spre cinstea lor. dar pericolul nu a trecut. Nu se poate ca o mână de oameni să forțeze schimbarea unui guvern legitim. Dar, să fim serioși, am avut de-a face cu un scenariu operațional tip Allende și tot șirul care a urmat. Am pomenit de Allende pentru că a fost primul pe care, personal (eram student atunci) l-am conștientizat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 14:53:31
         
 
  Domnule Recheșan,

Iată, răspund cu plăcere.

”-atelier literar europeea mai are un profil literar sau titulatura aceasta e inadecvată?”

Da, are sau va avea în continuare un profil literar. Din nefericire, da, titulatura este inadecvată. Denumirea corectă este ”Literatura online”. De altfel, este denumirea prin care se intră în site din Revista Europeea. (vezi foto)

Printsceen_denumire_Literatura_online

”-atelier literar europeea este, în continuare revista cetățeanului european? ”

Este. Sau va redeveni. Cu sprijinul tuturor membrilor.

”-în ce măsură vă asumați conținutul articolelor publicate aici” Conform regulamentului responsabilitatea pentru conținutul articolelor revine, în totalitate, exclusiv autorilor. Prin urmare, îmi asum responsabilitatea pentru tot ce am scris sau voi scrie. Voi încerca să curăț Grajdurile Europas. Caut un Hercule să mă ajute.

PS. Nu trageți în pianist. Face și el ce poate!
Credeți că este ușor să faci ordine printre atâția armăsari literari pur sânge? Cu vanități cât mintea nu poate cuprinde? Optimist cum sunt, îmi spun, cu vocea lui Birlic: a opta...a opta încercarea. Dar dacă s-o mai întâmpla....

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 14:44:36
         
 
  Domnule Cristescu, nu îmi stâ în obicei să jignesc. De altfel, nici nu am făcut acest lucru decât extrem de rar, forțat de împrejurări. Cu raportarea/pâra nu sunt de acord.
Relativ la problema învrăjbirii este o chestiune față de care am luat de multă vreme poziție și nu doar aici. Inclusiv pe pagina mea de FB am căutat o abordare corectă și neafectată, chiar dacă ale mele convingeri diferă de ale altora. Niciuna dintre cele două tabere nu are în mod absolut dreptate, ambele poziții fiind în diferite puncte amendabile. Spre exemplu, consider că, în unele situații, protestatarii au sărit calul, iar în altele, jandarmii. Lucrurile trebuie văzute și judecate de la caz la caz, nu generalizate.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-13 14:39:35
         
 
  p.s.bannerul cu error a ap[rut de vreo zece ori in luna aceasta;probabil că e postat de haștagiștii și face parte din scenariul de subminare a europeei, alături de cel mai amplu de subminare a democrației (marca dragnea)și a instituțiilor de stat dănciliste!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 13:15:59
         
 
  Domnule Corbu, ]nainte de completarea chestionarului ar trebui să vă puneți dumneavoastră, înșivă 2-3 întrebări fundamentale:
-atelier literar europeea mai are un profil literar sau titulatura aceasta e inadecvată?
-atelier literar europeea este, în continuare revista cetățeanului european? (avînd în vedere și luînd în considerare, vb marxistului, articolele cu caracter xenofob, antieuropean și desele deraieri rasiste ale userului Peia, căruia i-a trecut de vreo o sută de ori fireasca sesizare către Consiliul național împotriva discriminării, pe lîngă ureche)
-în ce măsură vă asumați conținutul articolelor publicate aici(și e vb tot de xenofobie și discriminare pe criterii etnice)din moment ce nu le comentați negativ și nu le aplicați prevederile regulamentului europeic(aruncarea la coșul cu sudalme, porcărele și tîmpenii din subsolul arhivei)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-13 13:06:23
         
 
  Ar fi de dorit ca toți membrii activi, în special cei cu potențial conflictogen accentuat, să răspundă la întrebările adresate domnului Sorescu.

PS. Poate cineva să-mi facă o grafică în photoșop cu următoarele fotografii?

o fotografie de atenționare. Un cartonș galben și un deget arîtând obrazul.

o fotografie cu un cartonaș roșu și un semn grafic sugestiv. La libera propunere. Eu acum nu am idee.

o fotografie cu un cartonș verde și un semn grafic care să simbolizeze că textul este OK.

o fotografie cu un semn grafic care să simbolizeze faptul că avem de-a face cu un membru politicos.

Dacă aveți alte sugestii nu ezitați să le faceți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 12:35:32
         
 
  Iată, domnule Sorescu, un prim punct comun. Dar unul FUNDAMENTAL. Să nu avem noi capul acela în plus despre care am vorbit mai sus. pentru a nu ne mai lăsa învrăjbiți?

Am să discut cu fiecare membru în parte. Încep cu dumneavoastră. Sunteți de acord să nu jigniți (sau măcar să nu jigniți primul) niciun membru de pe site? Sunteți de acord ca, dacă cineva vă va ofensa, să nu răspundeți ofensator imediat? Ci să-mi reclamați mie jignirea? Iar dacă în 3 zile nu răspund să puteți răspunde direct insolenți? Ideal ar fi ca dumneavoastră să nu jigniți, aici niciodată.

Presupun că aici sunt oameni inteligenți care pot face diferența între, ironie, umor etc. aspecte permise și jignire care nu este permisă.

Mulțumesc dacă îmi veți răspunde. Aceeași ușă deschisă veți găsi aici și dacă nu îmi veți răspunde!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 12:30:01
         
 
  De acord cu faptul că principalul și cel mai mare pericol este învrăjbirea.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-13 12:09:47
         
 
  să începem  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 05:14:02
         
 
  Premeditat, o vreme, nu am mai intervenit în pagina europeică. Evident m-am achitat de toate sarcinile pentru funcționarea site-ului, Inclusiv contravaloarea domeniului și funcționarea severului, dar nu am citit ce s-a scris. Așadar, s-ar părea, am abandonat Europeea. Nici vorbă. Am făcut un experiment. Să văd unde și la ce se poate ajunge.

Am încercat să citesc ce s-a scris. Nu am putut. Nici nu știu dacă voi mai încerca.

Faptul pozitiv, în acest experiment, este acela că, iată, cum necum, se scrie. Chiar și când Europeea este lăsată de izbeliște.

Vă rog citiți topicul de mai sus. Și reflectați. Apoi, încet încet, tranzitoriu, vă rog să respectăm regulamentul și să ne respectăm unii pe alții. Poate nu v/ați gândit ce mare pericol ne paște pe noi, românii, învrăjbirea. Ne-a trecut glonțul pe la ureche. Mi-am reamintit de scenariul cu Allende. Apoi nesfârșitul șir de scenarii similare. Și am realizat că, iar, ne-a venit rândul. Și m-am înfricoșat. Nu, nu este de glumă.

Vă sugerez să încep de aici. Din mica, tumultuoasa și pasionala noastră comunitate. Să încercăm experimentul solidarității. Miza transcende jocurilor și pasiunilor mărunte. Înainte de a jigni, de a ofensa, de a insulta gândiți-vă că vă pot bate obrazul. Nu încercați justificări. Nimic nu justifică ÎNVRĂJBIREA. Putem discuta polemic dar civilizat. Mai lăsați naibii vanitățile.

Vă mulțumesc și vă doresc succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-13 05:12:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE