FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Calomniere sau informare?
Text postat de Emanuel Cristescu

A calomnia înseamnă a spune neadevăruri. Adică așa cum procedați dumneavoastră, domnule CTA, scriind: ” Calomniază, calomniază că tot rămîne ceva, asta e arta ponegririi tuturor celor care sînt incomozi, artă deprinsă de la securiștii frecventați, de felul generalului Rogojină.

Nu sînteți în uniformă, lucrați pe cont propriu, securist onorific.”

A căuta informații pe google, nu înseamnă a frecventa securiști.

Iată cam ce se spune pe google. Cu mărturii, dovezi, probe. Poate nu toate sunt bine documentate dar majoritatea sunt credibile! A informa nu înseamnă a calomnia. A informa presupune a verifica informația din mai multe surse. Vă prezint mai multe surse.

Catrinel pleșu a fost recrutată de securitate

Petre Roman îl acuză pe Andrei Pleșu

Un personaj Petre Roman

Andrei Pleșu furniza informații

Liiceanu se autodenunță

Restituiri
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”Daca nu erau hienele” ați restrâns excesiv cercul. Hienele postdecembriste au fost multe. Am scris un topic separat pe temă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-24 21:57:18
         
 
  Noica a fost, că vă place sau nu, colaborator, documentat, al serviciilor secrete engleze. Că ne place ori nu. Că a făcut bine ori nu. Acesta este fondul. Consecințele le putem evalua. Printre care și promovarea și legendarea de neolichele!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-24 21:55:35
         
 
  De admirat, domnule Cioacă abilitatea dumneavoastră de a fanda, de a face sofisme și de a răstălmăci texte. Vă felicit. Parcă ați fi discipol al lui Volkoff!

Problem, spusă de mine, en passant, era că Neagu Djuvara a fost spion. Bun, rău, pe cine a spionat, nu am făcut nicio evaluare în acest sens. Atât. Am afirmat că a fost spion. Iată ce declară domnia sa însuși: ”Neagu Djuvara, pe care unii l-ar pune alături de Herodot, a fost spion CIA și al serviciilor secrete franceze. O spune chiar dumnealui în mai multe interviuri: „Am fost un fel de șef de spionaj pentru Comitetul Național Român, dar în legătură cu CIA și cu serviciul special francez” („Kamikaze”), „Am fost reprezentantul Comitetului Național Român la legătura cu CIA și cu serviciul special francez. Dacă vrei, sunt 4 ani din viața mea când am fost spion… Printre acțiunile care s-a hotărât să se facă în momentele acelea, a fost una foarte nefericită, și anume trimiterea de parașutiști din România, cu scopul de lua contact cu grupurile care se știa că există în munți, cu colonelul Arsenescu și mai cu seamă cu tânărul locotenent Arnăuțoiu. Din păcate cea mai interesantă ar fi fost această lansare de trei parașutiști în România, care din păcate au căzut după puține săptămâni în mâinile comuniștilor, așa că vestea căderii lor a fost unul din cele mai triste momente din viața mea. Asta a fost una din marile mele dureri sufletești, că uite, m-am băgat într-o chestie pe care nu trebuia s-o facem. Eu eram responsabilul acestui grup” („România liberă”).”

https://www.cotidianul.ro/domnule-neagu-djuvara-iertati-ma-si-dumneavoastra-sinteti-un-bou/

Prin urmare, faptul că a fost spion, mai poate fi contestat? Că a lucrat numai în interesul profund al României, că i-a păcălit pe comuniști, pe sârbi, pe americani, francezi sau invers, nu a făcut obiectul evaluărilor mele. Eu atât am afirmat. Că a fost spion. Conotația, de principiu, a acestei spuneri, este aceea că în raport cu un spion, cu orice spion, afirmațiile sale nu trebuie luate niciodată ca fiind sută la sută adevărate. Ci trebuie contextualizate, analizate, coroborate și, mai ales, relativizate. Adică, dacă există capacitatea și informațiile necesare, trebuie răspuns la întrebarea Qui prodest?

Mai mult, am trecut și peste amestecul său în ceea ce privește obnubilarea celebrei telegrame de la Stockholm.

Ceea ce m-a deranjat cel mai mult la acest domn, în mare parte legendat, (toți spionii din lumea aceasta au minimum o legendă!) a fost încercarea de a distruge ființa istorică a națiunii noastre. Care, chipurile, nu s-ar fi născut aici, nu ar avea legitimitate istorică ancestrală. Pentru că, nu-i așa, un migrator, un cuman a reunit românii și le-a dat o formă statală. Cui credeți dumneavoastră că servește această teorie? Știu, veți fanda din nou, veți spune ceva spumos, care să ducă subiectul în derizoriu, dar gravitatea problemei rămâne? Credeți că sunt popoare care au dispărut din istorie? Știți că sunt imperii care s-au prăbușit din astfel de lipsă de vigilență și tratarea a la legere a problemelor reale privind acele imperii? Să va amintesc de faptul că Imperiul cel mai longeviv din istorie s-a prăbușit ei preocupându-se de sexul îngerilor, în timp ce armatele turce erau la zidurile cetății?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-24 21:52:48
         
 
  "Noica. Era de notorietate în epocă faptul că lucra pentru serviciile secrete engleze. De ce era necesar? Ca agent de influență. Nu mă pricep eu prea bine, dar din câtă literatură am citit pe temă, și am citit foarte multă, sunt multe astfel de conserve. De aceea mă bucuram că noi cetățenii nu suntem obligați să facem astfel de lucruri murdare. Și le acord o anumită recunoștință lucrătorilor din contraservicii. Atâta timp cât luptă împotriva acelora care nu ne vor binele și cât timp nu se amestecă în politică!"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Din cate stiu filozoful Constanti Noica a fost prins de Securitate spionandu-l pe filozoful german retrograd Hegel, pe care il traducea in Limba Romana cu scopul a submina autoritatea Partidului in randurile clasei muncitoare si a taranimii sarace; pentru asta afost Noica condamnat la ani grei de puscarie. Nu pentru ca le-ar fi tradat enlezilor cea mai secreta filozofie a PCR-ului.
Ca daca-l prindeau cu enlezul spionandu-l pe ciobanul mioritic de la stana de langa Paltinis l-ar fi condamnat la moarte, asa cum erau condamnati toti spionii prinsi ca lucreaza pentru Perfidul Albion. Deci daca merita cineva sa fie criticat pentru aparitia lui Gabriel Liiceanu pe scena filozofica din Romania, nu este mentorul lui, Constantin Noica ci Securitatea care nu s-a prins cat rau face Poporului Roman spionul Constantin Noica luindui de ciraci pe Gabriel Liiceanu, Alexandru Palelogu si alti fanarioti de aceiasi teapa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-24 20:56:15
         
 
 
"Venerabilul istoric. El însuși a declarat că a fost spion."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Sa stiti ca am citrit caretea autobiografica a lui Neagu Djuvara in care declara ca in perioda cand se ocupa de refugiatii proastat sositi din Romania culegea informatii despre regimul comunist pe care le transmitea serviciilor secrete franceze. Cand am citit acest lucru pentru mine "spionul" Neagu Djuvara a devenit si mai simpatic, fiindca incerca prin faptele lui , reprobabile dupa parerea dumneavoastra, sa ajute puterile vestice in lupta lor impotriva comunismului. Deci, dupa parerea mea, nu trebuiesc confundati spionii de rand iesiti din randurile proletariatului cu spionii boieri de tipul Neagu Djuvara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-24 20:34:43
         
 
  "Cum ar fi putut ajunge țara aceasta dacă nu erau aceste hiene? Au plecat 5 milioane de români din țară și fenomenul continuă."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Trebuie sa recunosc, aici ati pus punctul pe i.
Daca nu erau hienele de Neagu Djuvara si Andrei Plesu iar Editura Politica ramanea Editura Politica si nu devenea Editura Humanitas datorita
escrocului de Gabriel Liiceanu, cei cinci milioane de romani nu ar fi renuntat niciodata la patriotismul propagat de cel mai iubit fiu al poporului si ar construii si astazi socialismul multilateral dezvoltat pe plaiurile mioritice.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-24 20:21:23
         
 
  Linkurile dv. nu trimit cumva la atacuri la adresa persoanelor? Sau dv. faceți parte din tagma celor îndreptățiți s-o facă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-24 10:59:14
         
 
  Ați citit cumva vreunul din volumele pe care le-am enumerat mai jos sau v-a fost teamă că v-ar îndemna și v-ar convinge să deveniți spion sau turnător?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-24 10:53:30
         
 
  Că nu puteți depăși stadiul de argumentum ad hominem, domnule CTA, este evident. Aș fi curios dacă vă puneți și mâinile în șolduri când exersați ritualul

Câteva întrebări:
sunt legile actuale ale justiției bune sau nu, domnule CTA?
Trebuie ele schimbate sau trebuie să le lăsăm așa cum sunt?
S-au făcut și se fac abuzuri în baza acestor legi?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-24 00:01:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Parafrazez: spune-mi ce surse folosești, ca să-ți spun cine ești. Google oferă, nu selectează. Calitatea intelectuală te obligă să alegi și să deschizi surse decente și nu pe cele care e limpede că nu vor decît să bălăcărească personalități invidiate. Citind asemenea porcării îți alini doar frustrarea urîcioasă.

Poate că genomul dv. este la origine unul onorabil, dar ați altoit pe el inginerește o genă securistă adoptivă. Și acum sînteți prizonierul unei viziuni care vă generează întreg comportamentul.

Presupunînd că ați fi citit la vreme ce scrie Liiceanu, nu e exclus să vă fi format altfel. Acum nu mai aveți nicio șansă, pentru că vă solidarizați cu boala care vă bîntuie. Noroc că nu sînteți singurul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-23 23:41:15
         
 
  Puneți problema total greșit, domnule Cioacă.

Nu au devenit etc.etc pentru că nu-mi plac mie! Ci tocmai de aceea nu-mi plac! Pentru că unii sunt neolichele, ticăloși și trădător, alții foști sau actuali spioni, alții lupi îmbrăcați în blană de oaie, etc.

Cum ar fi putut ajunge țara aceasta dacă nu erau aceste hiene? Au plecat 5 milioane de români din țară și fenomenul continuă.

Acum, când s-a făcut un pas pentru revenirea la o Justiție normală sunt în stare să dea foc la țară doar să blocheze legile Justiției. Spuneți că nu știu care filosof a făcut nu știu ce minune! Da, dar bazat pe un prim ;i mare act de corupție postdecemrist. Rețineți, tot ce este bazat pe fraudă și minciună nu rezistă. După logica dumneavoastră, vechiul regim ar trebui lăudat că a făcut imens. Dar pe ce bază și cu ce preț? De aceea s-a prăbușit.

Venerabilul istoric. El însuși a declarat că a fost spion. Căutați pe net. Dacă nu găsiți, help, și vă ajut. Trec peste minciuna cu telegrama de la Stockholm! Dar îmi este extrem de greu să trec peste faptul că a săpat la temelia istoriei noastre. Cu gogorița că Negru Vodă ar fi fost un prinț cuman. Noroc cu proiectul de cercetare științifică româno-german de la Cluj, care l-a plesnit de nu s-a văzut.

Noica. Era de notorietate în epocă faptul că lucra pentru serviciile secrete engleze. De ce era necesar? Ca agent de influență. Nu mă pricep eu prea bine, dar din câtă literatură am citit pe temă, și am citit foarte multă, sunt multe astfel de conserve. De aceea mă bucuram că noi cetățenii nu suntem obligați să facem astfel de lucruri murdare. Și le acord o anumită recunoștință lucrătorilor din contraservicii. Atâta timp cât luptă împotriva acelora care nu ne vor binele și cât timp nu se amestecă în politică!

Nu m-aș fi inflamat atâta dacă nu venea domnul CTA aici cu mizeria aceea a lui Liiceanu, No hai! Care vrea prostirea multora. Care vrea menținerea acestui sistem sufocant, opresiv și sălbatic din cauza căruia au plecat milioane de oameni afară. M-a durut sufletul când copiii mei, mi-au lansat ideea că ei nu vor mai putea tolera ideea că și copiii lor ar putea trăi în această mizerie. Și că se gândesc serios să plece din țară.

De asta mă revolt. și vin în contradicție cu toți aceea care, sub masca unui pretins bine, fac rău acestei țări. De asta l-am susținut fără rezerve pe ministrul Tudorel Toader. Chiar cu riscul de mi se reproșa un anumit filopesedism. De toate acestea și de încă o mie de ori pe atât domnule coleg. Nu știu dacă am fost clar dar am spus tot ce am spus cu toată buna credință și cu toată sinceritatea! Poate de asta l-am susțnut și pe Trump. Că a deschs zăgazurile unei independențé extraglobalizante și ne-a dat și nouă șansa să spunem> România first!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-23 23:27:09
         
 
  Domnule profesor,
Am si eu o intrebare, cum se face ca toate personalitatile care nu va plac sunt ori spioni ori colaboratori ai fostei securitati? Fiindca nu va palce de Gabriel Liiceanu pana si mentorul lui Constantin Noica a devenit agent al serviciilor
de spionaj engleze. (Inca nu mi-ati raspuns la intrebarea pe care v-am pus-o: ce secrete militare sau economice detinea fostul filozof si detinut politic Constantin Noica de englezii erau asa interesati in a-l recruta ca spion?) Fiindca nu va place de Neagu Djuvara si el a fost un foarte periculos spion. Fiindca nu va place de Andrei Plesu sotia lui a fost recrutata de seecuritate sa-i spioneze pe englezi. Parca este un facut, cum nu va place de cineva, cum acel cineva devine spion sau turnator.

p.s.
Gabriel Liiceanu, zic unii si dumneavoastra ii credeti pe cuvant, a furat fosta editura politica; si eu, neavand dovezi ca nu a fost asa, va cred pe cuvant. Dar, inca o intrebare, va place ce a facut Liiceanu din fosta editura politica, sau nu cumparati si nu cititi nimic din ce apare in "Humanitas" pentru a nu-l imbogatii pe infractorul Gabriel Liiceanu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-01-23 20:13:37
         
 
  iar ultimul link zice că page not found.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-23 18:43:05
         
 
  nimic credibil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-23 18:41:36
         
 
  Ați citit cumva:

Încercare în politropia omului și a culturii

Jurnalul de la Păltiniș. Un model paideic în cultura umanistă

Epistolar

Cearta cu filozofia

Despre limită

Ușa interzisă

sau numai bîrfele la care dați linkuri?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-23 17:54:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE