FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Crăciun fericit
Text postat de Emanuel Cristescu
Tuturor membrilor Europeea Crăciun fericit.

Să ne bucurăm de magia sărbătorilor, de frumusețea tradițiilor, miturilor, legendelor și realităților creștine. Și, mai ales, de revenirea la normalitatea lor. Că "political correctness" era, cât pe-aci, să ne lase fără ele în globalismul sălbatic și uniformizator în care toate acestea erau pe cale să devină simple "sărbători de iarnă". Ce nu a reușit comunismul dictatorial era să reușească democrația perversă a capitalismului darwinist și polarizant!

Însă, se pare, avem noi românii, o capacitate de a ne da cu stângul în dreptul, care depășește orice imaginație. Tocmai acum când la nivel global începe să bată un vânt eliberator, de revenire la valorile umaniste și creștine, pe timp de pace, fără o motivație ideologică, să ne convertim, fie și administrativ, la islamul ghiaurofob!

Toleranța și respectul interreligios sunt una, prostia politică este cu totul și cu totul altceva. Mirarea este și mai mare când aceasta, prostia politică, este promovată prin efectele perverse ale democrației netransparente și "votului în alb". Și aceasta nu este , chiar, cea mai mare grozăvie. Ci să legi România de regimuri și mișcări (Bashar al Assad, Hezbollah) condamnate de "Cluburile selecte" cărora, voluntar, le apaținem!

Vom depăși, sper, și acest moment, de necrezut, al stării națiunii.

Încă o dată Crăciun fericit!


PS. Domnule CTA, mă onorează monitorizarea dumneavoastră. Sper să beneficiez de rapoarte corecte. Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s. schimbați, vă rog eu, editorialul că ne prinde Revelionul cu cenaclul neîntrunit din ocotmbrie!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-12-27 12:42:45
         
 
  er. Ștefănescu în loc de Rădulescu! :))  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-12-27 12:41:38
         
 
  La Mulți ani, domnule profesor Corbu, europeea să prospere-n raiting și producții literare de vîrf! și vorba dlui Rădulescu, lăsați politica, e o îndeletnicire pt lichele, curve și șuți!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-12-27 12:41:07
         
 
  Domnule Cristescu, mă bucur că sunteți bine, toate cele excelente vă doresc, dvs. și familiei. Cât despre starea națiunii, hai s-o lăsăm după Revelion.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-12-27 10:30:32
         
 
  Dacă v-am înțeles bine, nu scrieți petiții funcționale, ci documente pentru posteritate. Pentru portofoliul universal al gîndirii politice.

S-ar putea s-o semnez și eu peste vreo zece ani.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-12-27 09:40:31
         
 
  Iată ce spune autoarea celei de-a șaptea semnături: "Pentru ca m-am saturat de ambitiile unora. Alesii trebuie da fie in slujba poporului si nu in slujba propriului interes. Din pacate sunt manati de aceeasi rautate si ranchiuna. Iar de suferit , sufera cetatenii de rand."  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-12-27 09:35:31
         
 
  Sunt obișnuit. În 2013, am inițiat o Petiție împotriva înstrăinării pământurilor. Am strâns 80 de semnături. Acum și autoritățile au înțeles prostia politică a vânzării neîngrădite a terenurilor.

Să vă reamintesc mâna criminală de la Colectiv? Eram printre puținii care trăgeam semnalul de alarmă. Acum au apărut o serie de probe care susțin ce susțineam eu.

Așa că este greu să se înțeleagă din prima prostia lui Dragnea care, practic, a fentat democrația, a păcălit electoratul și sacrifică iar un imens capital electoral pe ambițiile proprii.

Adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-12-27 09:33:55
         
 
  Ultima raportare:

semnatarii își mențin poziția, sînt tot 6

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-12-27 09:03:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE