FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce homosexualii și lesbienele nu formează și nu pot forma o familie
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Sunt unii, în ziua de azi, care cred că familia este o simplă uniune juridică dintre un bărbat și o femeie. Aceștia locuiesc împreună, își pun bunurile în comun, fac sau nu fac copii și se pot despărți oricând, ca și cum nu ar fi fost uniți niciodată. Nimic mai fals! În fapt, o dată ce un bărbat și o femeie au făcut sex NORMAL, adică prin pătrunderea penisului în vagin, între cei doi se creează o legătură unică, de nedesfăcut, ce rămâne până la moarte și chiar dincolo de moarte. Cum se face aceasta? Prin plexul solar, care mai este numit și ”al doilea creier”. Astfel, în timpul actului sexual, penisul și vaginul, prin terminațiile nervoase pe care le conțin, cuplează efectiv energetic și nervos cele două plexuri solare, între ele producându-se o ajustare reciproca ce face ca cele două creiere să se acordeze pe o frecvență comună de funcționare. Astfel cei doi ajung să fie efectiv frați și o singură ființă, capabili să se conecteze emoțional și telepatic, să gândească și să simtă la unison. Bineînțeles însă că această legătură emoțională este influențată foarte mult și de partea rațională a celor doi soți. De aceea, dacă cei doi se iubesc și cu partea conștientă a gândirii lor, atunci legătura dintre ei devine și mai puternică și mai ușor de observat.
Ce se întâmplă însă, în cazul homosexualilor și lesbienelor? Păi... cuplarea celor două plexuri solare este posibilă exclusiv în cazul legăturii penis-vagin, sexul oral și anal sau prin ”jucărioare” neputând oferi o astfel de conexiune. Este o imposibilitate fizică, pentru simplul motiv că, din construcție, există o singură mufă-tată și o singură mufă-mamă. Așa că,uniți legal sau nu, homosexualii și lesbienele vor forma TOTDEAUNA doar o adunare de doi oameni, niciodată o conexiune și niciodată o FAMILIE. Și chiar dacă își fac operație de schimbare a sexului, chiar dacă își vor lipi terminație nervoasă cu terminație nervoasă cele două plexuri, niciodată nu se va realiza între ei conexiunea care se realizează, între un bărbat și o femeie, prin simpla introducere a penisului în locașul special construit pentru el: vaginul.
Deci, familia ESTE unirea dintre un bărbat și o femeie, nu pentru că așa zice legea, fie ea și Constituția, ci pentru că așa zice MAMA NATURĂ. Și așa va rămâne în veci, chiar de mâine homosexualitatea devine lege și cei care o refuză sunt băgați la pușcărie.
Amin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Să înțeleg că toată viața ați folosit, cu doamna domniei voastre, numai prezervativ? Niciodată nu i-ați simțit punctul G în vârful ”peniței” dumneavoastră?
Strict la întrebarea domniei voastre, l-am întrebat pe Dumnezeu și a zis că nu suferă.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-07 16:35:04
         
 
  "În fapt, o dată ce un bărbat și o femeie au făcut sex NORMAL, adică prin pătrunderea penisului în vagin, între cei doi se creează o legătură unică, de nedesfăcut, ce rămâne până la moarte și chiar dincolo de moarte."
(MTL)

Domnule Lazar,
Legatura unica, de nedesfacut, sufere sau nu sefere atunci atunci cand este folosit un prezervativ?
Dupa folosirea acestei uracioase, dar atat de necesare inventii, impresia mea a fost ca legatura sufere, dar vreau si parerea unui specialist. Va multumesc in avans pentru lamuririle pe care mi le ve-ti da.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-06 23:57:32
         
 
  De fapt și de drept, am prezentat o simplă ipoteză și nu cred că am pretins vreodată a fi demonstrația completă. Singurul pas corect, de aici înainte, este verificarea ipotezei, nicidecum negarea ei fără dovezi. Că unii o consideră neverosimilă și nedemnă de a fi verificată, problema lor.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-06 19:24:30
         
 
  ... este, de fapt, un dscurs naiv, spusele aidoma celor din postarea aici de față. Mai bine zis: un discurs de tip scolastic. La nivel de care (în general) se pierde din vedere faptul că trăsăturile aristotelice de observat că le-ar avea o anume situație, pot fi inclusiv aparente. O Cauză, deși reală, nu conduce neapărat la Efectul ce ni se arată axiomatic. Nu este de exclus, nici măcar de considerat admisibil că puternica legătura dintre un bărbat și o femeie nu s-ar baza pe buna armonia existență în viața lor sexuală. Nici nu e acceptabilă credința că o puternică legătură, căruia îi spunem generic "relație de familie", ar pivota pe chestiuni ce țin de intimitatea celor implicați. Și, ca exemplu, aș da faptul că un cuplu ajunge la vărsta senectuții, vărstă la care mai că ar însemna o necuviință a mai vorbi despre sex, și, totuși, abnegația de a fi unul pentru celălalt, se păstrează; există persoane care dintr-un motiv sau altul rămân singure la bătrânețe, și se recăsătoresc, trăiesc foarte bine una cu alta; apoi, familia mai presupune și o largă paletă de "relații" ce n-au absolut nicio tangență cu intimitatea protagoniștilor - relația părinți-fii/fiice; relația bunici-nepoți; unchi, mătușe, socri, veri, cumnați etc.
Acea "energie" și "frecvență", chestiuni mai mult sau mai puțin metaforice, există sau nu există în măsura în care observăm că un om este sau nu este capabil de sentimente. Unde aș considera că sentimentele în general au și ele un fel de anticameră - similară subconștientului stipulat de Freud - această anticameră a sentimentelor având probabil rolul de a crea conexiunile necesare dintre instincte și sentimente. Mi-e gândul la faptul că există destule animale care, deși departe de situații apte a ne face pe noi să considerăm că ar fi capabile de sentimente, prezintă surogate de sentimente. Unele dintre ele chiar foarte puternice. Devotamentul câinilor, de exemplu. Prin urmare, dacă un câine este totuși în stare să-și "iubească" stăpânul (deși de la natură nu este înzestrat cu inventarul de lucruri în măsură să genereze sentimente, iar simplele instincte au în general rol de aferentare inversă) este pentru că la câini există un substitut al acelei anticamere despre care spun că ar fi la oameni (și ea, probabil, cu particularități mai mult sau mai puțin diverse de la caz la caz).
Sexualitatea oamenilor a fost și rămâne un factor esențial, atât în ceea ce privește viața personală, cât și socială a cuplurilor. Cu toate acestea, ea, sexualitatea, a fost și rămâne până la urmă tot una dintre chestiunile ce țin de condiția umană. Nu este mai importantă, nici mai puțin importantă, sexualitatea, comparativ, să zicem, cu necesitatea de a mânca. Atât doar că oamenii pot fi echilibrați, isterici sau ignoranți, în raport cu o anume chestiune ce ține de condiția umană. Astfel că, în funcție de mediu și împrejurări, este posibil să găsim oameni care fac discursuri de tonalitatea oarecare, pe teme ca sexualitatea, mâncarea și băutura, confortul și luxul în general, distracția etc.
Unul dintre sentimentele cele mai înălțătoare de găsit la om este acela de indicat generic cu expresia sentiment de recunoaștere și prețuire. Recunoașterea și prețuirea faptului că femeia X, prin simpla ei prezența, dar și prin complexitatea acțiunilor ei, completează un Bine pe care, în caz contrar, bărbatul Y nu l-ar fi cunoscut/nu l-ar trăi, induce în conștientul și gândirea bărbatului Y sentimentul de respect, prietenie preferențială, dragoste, devotament și reciprocitate. Nu condiționate strict de performanțele sexuale ale unuia și-a altuia, de la nivelul relației, ci condiționate de tipul și măsura lucrurilor de care vor fi mulțumiți și unul și altul.
Pe direcția încercată aici pot fi explicate inclusiv și cazuri aparent stranii, de soiul, să zicem, că un mare războinic și-a iubit foarte mult calul. Nu era deci vreo chestiune nici pe departe tangențială sexualității acelui războinic - cum nici în cazul unuia care și-a iubit casa pe care a pierdut-o din cauza datoriilor, așa de mult, încât s-a sinucis. Sunt realități și realități care nasc sau sting sentimente în felul oamenilor de a fi. Iar variabilitățile sau trăinicia unor sentimente și trăiri, nu vin deloc pe via convențiilor stabilite în și de către societate. Un cuplu - fie el bărbat-femeie, fie el bărbat-bărbat sau femeie-femeie - va fi efemer sau definitiv, în strânsă legătură cu trăsăturile individuale ale celor împlicați, dar tot atât de în strânsă legătură și cu mediul, timpul istoric, situațiile sociale ale protagoniștilor etc.

 
Postat de catre Toma Gheorghita la data de 2016-11-06 17:47:25
         
 
  De-a lungul timpurilor, pentru a supravietui, oamenii au fost nevoiti sa se asocieze intim în grupuri sau cupluri, statuate sub denumirea de familie. Reusind sa asigure supravietuirea, calitativ si cantitativ a tot mai multe persoane, familia a devenit din ce în ce mai functionala, viata a elaborat, a uniformizat si a impus tot mai multe norme de formare si existen 131d32b ta a acesteia. Familia a fost prima institutie sociala din istoria lumii.

Familia este definita drept un tip de comunitate umana alcatuita din persoane legate între ele prin relatii de consangvinitate si înrudire, care traiesc împreuna, coopereaza si au grija de copii. Familia s-a delimitat, în functie de posibilitatile concrete, într-o diversitate de forme. Grupul familial poate fi restrâns sau largit în raport de conditiile economice, de contexte istorice si culturale specifice diferitelor culturi umane. Indiferent de marimea ei, familia constituie o institutie regasita în orice societate de oriunde si din orice timp, ceea ce nu este valabil pentru alte tipuri de institutii: religioase, economice, politice, educationale, medicale. Nu exista societate fara relatii familiale.

Istoria evolutiei omenirii a cunoscut mai multe tipuri de familie. În general, în societatile traditionale au predominat tipul de familie mare, precum familia de grupe mari (cuprindea grupuri de perechi casatorite care traiau împreuna în cadrul aceleasi gospodarii; spre exemplu: la slavii din sud o asemenea familie se numea zdruga) si familia extinsa ( era formata dintr-un cuplu împreuna cu rudele apropiate; într-o asemenea familie coabita una sau doua generatii ascendente sau descendente, iar relatiile dintre soti erau mediate de relatiile fiecaruia dintre ei cu rudele existente în cadrul familiei: parinti, nepoti etc.).

http://www.scritub.com/sociologie/FAMILIA13135.php
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-06 14:31:27
         
 
  OK. Vorbind serios, homosexualitatea exista de cand lumea si desi sterila dpdv biologic si marginala, pare a fi o componenta la fel de naturala a naturii umane ca si heterosexualitatea. Eu as aborda chestiunea in termeni sociali. Daca vrei sa distrugi o natiune, cel mai simplu e sa incepi de la celula de baza, familia. Cum poti oare apara o colectivitate pastrand dreptul fiecarui individ de a fi diferit? Care sunt limitele tolerantei? Acestea sunt, cred, cateva intrebari la care trebuie sa raspundem.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-06 14:30:35
         
 
  Scârțâie conceptul de ”frecvenț㔠pe care eu l-am pus în ghilimele, domnia voastră l-ați luat la propriu.
Poate nu am făcut analogia corectă, poate era mai bine și mai corect să compar această legătura cu dansul. Astfel, în doi este foarte ușor să nu te calci pe picioare unul pe altul, cu condiția ca unul să conducă și celălalt să accepte să fie condus. Dar cu cât sunt mai mulți parteneri, cu atât sincronizarea devine mai dificilă, chiar dacă partenerii se țin de mână. Astfel, cuplarea penis-vagin înseamnă doar că cei doi rămân prinși în același dans, fără posibilitate de a renunța decât atunci când unul cade (moare).
Pe de altă parte, de ce sunteți chițibușar? Legătura subtilă care se realizează dintre un bărbat și femeia (femeile) cu care s-a culcat este ușor de observat pentru oricine are ochi de văzut. Însă, a explica mecanismul în sine nu mai este la fel de ușor. Iar dacă eu nu sunt în stare, încă, să explic aceste mecanism, nu înseamnă că el nu există, d-le Ștefănescu.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-06 13:39:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si totusi ceva scartaie in demonstratia dvs.
Daca sultanul emite pe o singura frecventa, ca de-aia e sultan - sper sa fiti de acord ca fundamentala sultanului e una clara, batuta-n cuie, stabilizata cu cuart - cadanele ar trebui sa se inteleaga intre ele tocmai pe aceasta frecventa comuna, dar uite ca nu. Avansez aici doua ipoteze:
- acordul cadana X - sultan se realizeaza pe cea mai apropiata armonica superioara a frecventei imperiale.
- sultanul emite banda larga.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-06 13:23:16
         
 
  Tocmai astfel se explică certurile, violența casnică și divorțul: pentru că această acomodare de ”frecvenț㔠presupune o luptă, ce va fi cu atât mai neplăcută cu cât diferența de ”frecvenț㔠între cei doi este mai mare. Dacă între cei doi nu ar exista o astfel de legătură interioară, orice alte aspecte exterioare i-ar lăsa indiferenți.
Iar Suleiman Magnificul nu a reușit să gestioneze aceste zeci de frecvențe diferite și niciunul dintre cei care au avut haremuri. De aceea erau atâtea certuri și intrigi în palatul femeilor. Iar aceasta este încă o dovadă că această legătură există, pentru că dacă ar fi fost o simplă uniune juridică, n-ar fi trebuit să fie probleme, pentru că Suleiman avea dregători pricepuși și bani destui cât să le dea tuturor cele ce-și doreau.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-06 11:04:09
         
 
  Pare logic. Totusi, cum va explicati certurile, violenta casnica, divortul? Cum functioneaza din punct de vedere energetic un harem? Cum gestiona Suleiman Magnificul, sa zicem, zeci de frecvente diferite?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-06 08:37:49
         
 
  Păi, sunt mai multe, puse cap la cap. Începând cu ”cei doi vor fi un singur trup”. Au ce credeați, că-i vorba doar de un fel de a spune? Restul este fizică. Mai precis fenomenul rezonanței, despre care cred că ați auzit. Coroborat cu faptul că fiecare dintre noi are o frecvență unică de funcționare. Deasemeni, multitudinea de terminații nervoase de pe penis și din vagin nu sunt un secret. Iar faptul că, aceste terminații nervoase puse într-un contact atât de strâns cum este cel sexual se vor influența unele pe altele, iară nu este greu de dedus. De plexul solar iară a auzit mai toată lumea și de faptul că este numit ”al doilea creier”. Mă rog, după cum vedeți, deocamdată sunt doar ”suspiciuni rezonabile”. Destul cât să merite a fi băgate în seamă, nu?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-05 23:04:55
         
 
  Eu nu zic ca-i asa sau altminteri, fiindca nu stiu, vreau doar sa aflu cat de credibila e sursa dvs.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-05 22:45:50
         
 
  Pe ce mă bazez? Am eu motivele mele. Dar domnia voastră pe ce vă bazați când ziceți că nu-i așa?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-05 22:33:14
         
 
  D-le Radu Ștefănescu, dacă două stații de emisie-recepție rămân conectate, nu-i nici o problemă, pentru niciuna dintre ele, dacă cealaltă tace. Și nu-i problemă nici dacă transmite, depinde însă ce anume transmite. Deci, depinde ce fel de persoană este acea profesionistă a amorului. Depinde cât de puternic este mental și cât de puternic sunteți și domnia voastră. Deci, dacă v-ați cuplat cu o gâsculiță cu o personalitate ștearsă, probabil că nu o să fiți prea deranjat în creier de gândurile și acțiunile ei, altminteri foarte posibil să vă simțiți bip la creier și să nu știți de ce. Și vorbesc foarte, foarte serios, domnia voastră trebuie doar să puneți lucrurile cap la cap și să cercetați cu de-amănuntul ceea ce spun eu acum. Iar dacă nu am dreptate, să-mi spuneți, dar cu argumente, nu cu ”ba nu, ba da”.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-05 22:28:22
         
 
  nu va contrazic, domnule MTL, si eu sunt adeptul familiei traditionale, dar citindu-va simpatica argumentatie, nu ma pot impiedica sa va-ntreb, ca in poiana lui Iocan: pe ce va bazati? daca, sa zicem, eu de exemplu, am pacatuit candva accidental cu o profesionista a amorului (doamna Elena, va rog sa observati cu cata eleganta evit derapajele de limbaj) urmeaza sa ramanem pe veci conectati solar, lunar, emotional, telepatic, telemetric, etc? sunteti sigur?!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-05 21:58:37
         
 
  Adevărat, rămâi legat până la moarte de ”conglomeratul de organisme feminine de toate felurile” în care ți-ai băgat ”antena”. Îți vine a râde? Te cred, dar... mânzește.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-05 21:06:50
         
 
  sory, Lazare, poate-s și eu nițel homofob, ca toți românii, dar la fraza:„În fapt, o dată ce un bărbat și o femeie au făcut sex NORMAL, adică prin pătrunderea penisului în vagin, între cei doi se creează o legătură unică, de nedesfăcut, ce rămâne până la moarte și chiar dincolo de moarte” m-a pufnit rîsul!Motivul e că m-am imaginat, pe neașteptate, legat pînă la moarte de, hai să zicem elegant, un „conglomerat” de organisme feminine de toate felurile. Cît despre teoria fiziologico-fantezistă a conexiunii indestructibile plex solar-creier nuș ce să zic, posibil, că prea le zici cu convingere!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-05 20:37:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE