FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poate nu este inutil să citiți și să reflectați
Text postat de Emanuel Cristescu
Oricare dintre domniile voastre, stimați membri Europeea, poate fi provocat, întărâtat și, la limită, scos din sărite. Și adus în situația de a greși, de a ofensa, de a jigni. Și aceasta se poate face cu aparența respectării regulamentului. Cu titlu experimental, dacă există cineva care pune la îndoială aceste spuse, se poate oferi pentru un studiu de caz.

Vă rog să vă imaginați că participați aici ca la un eveniment într-o familie. Oricare dintre domniile voastre puteți imagina, iniția, provoca, întâmplător sau premeditat, o situație în care "să stricați petrecerea"

V-am spus de mai multe ori că scrisul are varii și poate, profunde motivații. Și că este un domeniu în care sensibilitatea poate fi un punct extrem de vulnerabil. De ce oare nu încercați să gândiți empatic? De ce, uneori trageți în libelule cu rachete nucleare? De ce nu înțelegeți că spațiul public irascibilizează? De ce, unii dintre dumneavoastră, vă tot găsiți pretexte pentru a deveni centri de vrajbă?

Am încercat, prin exemplu personal, să vă sugerez cum pot fi evitate conflictele pe site. Care vă fac rău și dumneavoastră dar și site-ului. Mai renunțați la vanități. Spuneți-vă părerea ferm dar delicat. Românul are o vorbă: "ce ție nu-ți place altuia nu-i face." De ce oare ignorați această înțeleaptă spunere?

Unii veți spune că numai și numai din dorința de a ajuta procedați cum procedați. Dar ignorați un principiu medical și, prin extrapolare, de viață, esențial: "primum non nocere!"!

Mulți dintre cei care accesați aceste pagini și scrieți. Și scrisul oricui poate fi atacat, comparativ cu marile capodopere ale lumii! Și oricine poate fi aneantizat din câteva fraze meșteșugite. Mai ales câd sunt scrise și de către oameni talentați. Sunt, printre noi personalități puternice și care își cunosc valoarea și care cred în scrisul lor. Aceștia au știința de a ingnora cu serenitate ori de a da replici elegante și ferme unor astfel de critici. Dar sunt și persoane fragile, unele neadaptate, altele de-a dreptul vulnerabile. De ce sadiamul de a-i răni? Ori chiar de a încerca să-i desființați?

Este loc în acest ccyberspațiu pentru toți. Oare chiar, în cadrul unui grup de creatori, să nu putem găsi un mod de a coexista? Vă rog să meditați la aceste spuse! De asemenea v-aș ruga să reflectați dacă nu ați putea fi exemple, fiecare dintre dumneavoastră.

Dacă fiecare pune "o cărămidă" cât de mică la crearea de disensiuni pe site și, în plus, mai vine și cu reclamații cearta generalizată pe site este gata. Nu mai vorbesc despre încercările de a mă responsabiliza pe mine și de a mă șantaja. Pentru cei mai nou veniți pe site precizez: NU AM CEDAT ȘI NU VOI CEDA NICIODATĂ VREUNUI ȘANTAJ SAU ULTIMATUM. Mai mult, astfel de provocări mă îndârjesc și mai mult!

Cine are ochi de văzut să vadă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  multumesc dle CTA, am realizat si eu greseala dar era prea tarziu..:)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-28 19:35:42
         
 
  Pe vremuri, problemele de genul asta se rezolvau rapid, invalidand pur si simplu textul infamant. In plus, fiindca autorul nu a dat curs cererii de a-l retrage, primea un avertisment, urmand ca la a doua abatere sa primeasca o pauza de reflectie o luna-doua la -10. De ce nu mai procedati asa?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-10-28 13:00:24
         
 
  Domnule IGP, ați scris corect prima oară, infinitivul este a crea. Conjugarea introduce în multe locuri doi de e:



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-10-28 12:40:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  erata:' de a creea'  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-28 12:09:45
         
 
  de 13 ani...

Părerea mea fermă este că sînteți doar un activist de tristă faimă. Activist în opoziție cu manager. Aflător în treabă încremenit în proiect. Lucru dovedit prin felul în care conduceți trebile fără ca să se schimbe nimic în bine. Cu expirescu, peia sau nechezan sau fără ei, totul se repetă la indigou. Regulamentul este încremenit ca și cel care l-a făcut. Aplicîndu-l nu aveți promptitudine, eficiență, fermitate și flexibilitate. Aveți în schimb un nepotolit apetit pentru argumentări nesfîrșite.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-10-28 10:26:10
         
 
  Dle Cristescu, una este sa fii la limita regulamentului cu spirit, cu sarje ironice, cu un pamflet ingenios si alta sa fii grobian, sa baltesti in nestiinta stropind cu noroiul propriei existente mizere tot ce nu intelegi. Aproape imi este dor de confruntarile cu Peia si Rechesan. Macar ei aveau talent.

Sunt solidar cu dl Dan Petrescu pe care il invit sa ma contacteze pentru o discutie de principiu.

Consider ca nesanctionarea celor doua abateri consecutive ale personajului care va aproba , iata, dand bucuros din coada plina de scaieti este in masura de a crea o idee si despre cum se vor desfasura sedintele Cenaclului Europeea.



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-28 09:20:45
         
 
  ... bine vorbit!  
Postat de catre Toma Gheorghita la data de 2016-10-28 09:04:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE