FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru nou veniții pe site
Text postat de Elena Stefan
Pe acest site sunt două restricții majore:

"limbaj ecoliterar."

și

"nu atacului la persoană"

Când v-ați făcut cont aici ați acceptat prevederile regulamentului care este fără echivoc. Recitiți Regulamentul dând clik la secțiunea "Opțiuni" pe "Nu am cont".

De asemenea, vă rog lectuarți și considerațiile de la link: ecoliteratura

Veți observa că ecoliteratura nu neagă niciun fel de altă literatură însă, aici, pe Europeea, limbajul ecoliterar este obligatoriu. Așadar cuvintele vulgare nu sunt admise. Indiferent cine este autorul. Chiar laureat Nobel dacă este! Dacă are în text cuvinte vulgare nu poate publica aici.

Prin urmare aveți următoarele posibilități:

1, Nu publicați aici niciun text sau comentariu care conține cuvinte vulgare. Chiar și un singur cuvânt. Vă precizez că, deși este prevăzut în dicționare cuvântul c.r nu ete acceptat aici.

2. Dacă aveți în texte astfel de cuvinte, înainte de a le publica aici, înlocuiți-le.

Altfel intrați în "coliziune ideologică" și administrativă cu prevederile regulamentului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Presupun că, tehnic, există o limită. Nu știu. Însă empiric, putem spune că atât cât s-a postat din roman ar fi limita maximă.

Însă sunt soluții: Se screie "Partea I". Se poate posta atâta cât se poate în topic. Se scrie "Continuare". Apoi, în comentarii, se posteaza "Partea a II-a", "Partea a III-a", etc.

O Altă soluție: se scrie partea I și se postează un topic în finalul căruia se scrie continuare. Apoi se scrie cu același titlu un alt topic cu "Partea a II-a" și Continuare. Apoi alt topic "Partea a III-a" șamd.

Succes.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-07-24 15:28:19
         
 
  Am schimbat cu "fund" dar am o nedumerire referitoare la lungimea textului și nu am găsit nimic în regulament despre asta. Oricât am încercat să pun romanul "Apocalipsa după Ceaușescu" în întregime se încarcă numai jumătate. Exită vreo limită le lumgimea textului și nu am găsit-o eu sau am făcut ceva greșit.
Pe viitor sper să nu mai scap astfel de cuvinte dar dacă scapă totuși rog un redactor să înlocuiască cuvântul incriminat cu priul sinonim care îi vine la îndemână
 
Postat de catre Sergiu Somesan la data de 2016-07-24 15:16:24
         
 
  Doamnă Elena, cred că exagerați. De așa natură încât, nefăcându-i nici o observație domnului Kosta, în momentul când s-a comportat total ”neecoliterar” și chiar mai mult, dar sărind repede să faceți o observație pentru cuvântul ”c.r”, în totală potrivire contextului și textului în care a fost scris, mă faceți să vă văd ca pe o excelentă exemplificare și parabolă a celor care ”strecoară țânțarul și înghit cămila”...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-24 12:23:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am început lectura textului "La plimbare cu Clara" și la pg. 2 am întâlnit expresia "sâcâitor ca o mâncărime în c.r."

Sigur, mi-am spsus, chiar dacă va fi citit Regulamentul, poate, omul nu a înțeles acest tip de exigență NENEGOCIABILĂ.

De aceea am postat topicul de mai sus și rog autorul să remedieze situația.

Această exigență este valabilă absolut pentru toată lumea care postează pe Europeea!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-07-24 06:30:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE