FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule Cristescu, Latunski
Text postat de Ion Gabriel Pusca
ma intreb daca mai exista vreo farama de respect pentru REGULAMENT sau s-a dat liber la mascari, nu de alta dar daca nu mai este in vigoare chestia cu atacul la persoana sa stim si noi. :)Sau pentru editori 'e la liber' ?




mai, meteleule, tu nu te vezi cat esti de dobitoc? De ce mai intri si in vorba? Ca sa te faci si mai tare de ras? Nu ti-a aratat mai devreme omul ala ca esti pe langa subiect? Du-te dracului, mai, idiot cu pretentii! Hai siktir!
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2016-07-12 08:23:44


Stim ca, Constantinescu vianu este needucat, o demonstreaza la fiecare intervetie, dar nu inteleg de ce este acceptata mojicia individului cand interlocutorul sau a spus doar ce nu intelege:

' Pentru mine, tot ce nu are corespondent în realitate este o aiureală. În plus, nu știu cum să numesc genul acesta de scriere: poezie porno? Și care-i mesajul, în afară de ”ha, ha, ha”? Că există prințese sau ”prințese” care folosesc vibratoare? Și ce-i cu aceasta? Este o problemă care ar trebui să ne preocupe?!
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-12 00:33:28 "


Deci vreo reactie, vreo aplicare a regulamentului? :) intrebarea este retorica..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  meteleule, si totusi, cat de adevarate sunt toate cele pe care le-am scris despre tine! De ce nu te ingrijoreaza deloc? Io stiu, da' nu-ti mai acord premiul unei explicatii, ai dovedit deja ca nu meriti!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-01 16:15:32
         
 
  D-le Vianu, ești deja sub nivel și nu mai este posibil să ți se reducă ceva... Și cred că, și dacă ai fi fost cândva mai tare, ai atins deja vârsta la care apropierea morții și scăderea nivelului de hormoni masculin (testosteron adică), te-au înumiat total și te-au făcut să muști la fel de tare ca... doi sâni mărinimoși între care îți bagi mâna să-i mângâi. Îți apreciez însă perseverența!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-08-01 15:24:11
         
 
  Ma bucur sa constat( si va multumesc pe aceasta cale pentru asta), ca va exprimati pentru prima data in scris unda de simpatie pe care ati avea-o fatza de mine! Din parte-mi e vorba de dragoste frateasca si respect deosebit, in replica. Va cer de-a dreptul scuze dumneavoastra fiindca am defecat in capul meteleului, aici, pe ioropeea, unde el habar nu am ce cauta. Probabil ca "o cauta" cu lumanarea, daca e sa-i analizez comportamentul. Va rog sa-mi reduceti nivelul, dati-le aceasta satisfactie, pentru ei ar fi o victorie literara, singura din viatza lor. De ce sa le-o refuzati?
Cu prietenie, Kosta Vianu. Dulau batran si cu toata dantura in buna stare, dar nu musc orice jigodie, asa sa se stie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-01 13:32:30
         
 
  Domnule Cristescu, va rog respectuos sa-mi reduceti nivelul, deoarece, chiar neexprimate in scris, parerile mele despre cei doi derbedei coincid!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-01 13:23:46
         
 
  messire Latunski, ce-mi doresti matale...se sparie gandul! Adica, dupe kum te esprimi, dupa ce ca sunt nevoit sa le suport comentariile celor doi, ma obligi sa-i si vad? Nu! Refuz. Educatia mea, pentru care s-au cheltuit oaresce banutzi, mai demult, mai dedemult, n-ar fi in stare a fi capabila sa ma opreasca sa-i ...ma rog, asa cum ar merita. Taman de aceea ma vaz nevoit a spune "pas" intalnirii cu cei doi derbedei literari. Sa-i intalneasca cine i-a mai intalnit!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-01 13:22:18
         
 
  Am fost plecat in concediu si n-am mai avut rara si deosebita placere sa mai dansez cu madam Ioropeea. Cand am revenit, odihnit si cu mintea limpede, ce-mi vazura ochii? Ighepeaua literara si meteleul ofuscat compatimesc impreuna, ca sa ma esprim ashea! Felicitari! Masa si dansul in casele ginerichii, banuiesc! La mai mare si aferim! Cabulipsim! Doar un lucru e cert: cei doi sunt ejusdem farinae! Adica asa de enervanti incat unul a inebunit si are vedenii cu caini mari si batrani etc iar celelalt se ineaca de furie ca nu l-am bagat si pe el in...seama, evident, in alta parte n-ar mai incapea! Imi cer scuze domnului Cristescu pentru situatia absolut jenanta in care l-am pus si anume aceea de a le da dreptate acestor doi trancalai literari si nu prea, ighepeul si meteleul. Da, are dreptate Latunski, puteti sa-mi sarutati mana pentru ca v-am acordat bancutza bagarii in seama, cea mai mica moneda posibila. Va rog pe amandoi sa nu mai consumati timpul domnului Cristescu cu impertinentele voastre. Un sfat, de data aceasta, prietenesc: cand va mai...plimbati impreuna, luati-va de manutza (ma rog!) ca sa nu cadeti in fantanutza!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-01 13:15:48
         
 
  Domnule Gabriel Pușcă, adevărul este că bunul simț m-a împiedicat să merg cu imaginea și mai departe și să spun ce face în final acest câine mare, alb și lățos, mândru că mă..., în timp ce-mi ține strâns piciorul. Și eu mă gâdil așa de tare că mor de râs și nu știu dacă să-l alung sau să-l las să termine ce a început. Dar uite că m-ați provocat și, după ce laudele mi s-au urcat la cap, am scos porumbelul din gură.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-23 20:13:55
         
 
  Latunski, eu te-am pus in titlu deoarece esti editor Europeea si ar fi trebuit sa ai in vedere modul in care 'câine mare, alb, lățos și știrb total (MTL m-ai cucerit cu imaginea asta) caruia unii -pe motive de un galon de vin sper :)- ii zic 'maestre' isi demonstreaza vederile mioape si inguste.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-07-23 19:49:22
         
 
  Stimaților, Kosta Vianu n-o fi fost educat la grădinițe contemporane, alea care se numesc acu "academy și after shău (pardon, after școl)", dar mulți dintre voi ar trebui să vă înscrieți pe la universități din Micigan,ori să lopătați pe Tamisa, doar ca să aveți privilegiul să-i spuneți: Maestre - atunci cînd îl veți vedea de visu...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-07-23 19:33:18
         
 
  Oricum, orișice ar fi, pe mine mă încîntă faptul că Europeea reînvie din cenușă, precum pasărea aia pe care au prins-o pisicile mele acu două zile, au ucis-o, iar azi, cînd am vrut să o duc la pubelă, nu mai era acolo! Cum să nu cred în mituri?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-07-23 19:24:22
         
 
  Păi, nu ești o insectă rară, nașule? Ce te miri că ai ajuns într-un insectar?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-23 19:21:19
         
 
  chiar, pe mine cum m-ați fixat în acest insectar? și de ce?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-07-23 19:17:14
         
 
  Și, să nu uit, chiar și eu îl simpatizez enorm pe d-l Kosta Vianu întrucât, de câte ori m㠔jignește”, vizualizez un câine mare, alb, lățos și știrb total care mă mușcă de picior reușind doar să mă gâdile, să mă amuze și, adevărat, să mă umple de bale. Iar, în acel moment, simt nevoia imperioasă să-l mângâi pe cap și să-i spun ”Lasă, bătrâne, că va trece și această durere”. Este un om care suferă și caută tovărășie. Chiar nu se vede clar?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-23 16:42:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dacă îmi permiteți să intervin, din punctul meu de vedere, d-l Kosta Vianu nu este el însuși când vorbește astfel, este pur și simplu stăpânit, în acel moment, de una dintre personalitățile sale ”deraiate”, ceea ce, în limbaj bisericesc, se numește posedare demonică, iar în limbaj psihiatric ”dedublare”, ”personalitate multipl㔠sau ”schizofrenie” (nu sunt medic să pun un diagnostic exact).
Și adevărul este că m-am mai confruntat cu astfel de persoane și toate, fără excepție, au sfârșit prin a se îneca cu propria furie. De aceea, tot ce simt pentru d-l Vianu este doar compasiune pură și chiar vă rog să nu-l sancționați prea aspru. Din punctul meu de vedere, dacă astfel se simte mai bine, îi pot da numărul de telefon să mă înjure în direct. Să mă ierte însă dacă nu voi accepta decât sesiuni scurte, de maxim zece minute, că nu cred că știe atât de multe înjurături încât să nu înceapă a se repeta după acest interval de timp.
Sănătate și mai multă înțelepciune tuturor!

”meteleul”
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-23 16:35:34
         
 
  Este exact o forma de salut domnule Cristescu.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-07-23 09:56:37
         
 
  "nu inveti calul batran la buiestru. :)"

Europeea are posibilitatea tehnică de a se apăra. Și o face. Dar ca să o facă bine are nevoie de efortul comun al membrilor. Adică de implicare. În primul rând prin exemplul personal. Apoi prin semnalarea cazurilor de încălcare a Regulamentului. Cum a fost cazul de față. Dar, mai ales, prin participarea cu scrieri, opere literare, creații bune. Cum este excepționala proză publicată astăzi de un nou venit, proză căreia i-am acordat trei stele.

PS. Am luat "Sănătate" ca o formă de salut și nu ca pe una aluzivă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-23 09:32:36
         
 
  Aveti dreptate dle Cristescu. Eu am gresit! Adevarul este ca nu am mai citit regulamentul de pe vremea cand eram sanctionat pentru ca ii raspundeam -cu aceeasi masura dar mai civilizat- lui Peia. Si nici el, nici eu nu semnalam 'lezarea'. :)
Si, da, se doreste 'indreptarea pacatosului' nu pedepsirea lui, dar stiti ce spune un vechi proverb romanesc: nu inveti calul batran la buiestru. :)

Sanatate!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-07-23 09:11:25
         
 
  Da, distinsul critic este și editor. KV nu.

Din păcate, dl. Latunski se vede mult mai rar, prea rar, pe Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-23 09:03:29
         
 
  Extras din Regulament

"2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:"

La semnalarea primită, am constatat, am analizat și am aplicat un Avertisment. Este prima sancțiune legală.

Rolul sancțiunii este îndreptarea nu sancționarea în sine. Cred, sper, că Avertismentul va avea efectul de îndreptare. Aceasta este esența. Nici Dumnezeu nu sancționează oamenii cu moartea. Care ar fi sancțiunea divină pentru păcat. Ci ne lasă șansa de a ne îndrepta.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-23 08:59:59
         
 
  L-am trecut si pe Latunsky deoarece stiam- probabil gresit dupa reactia dvs- ca sunt doi editori pe sait Criticul si Kosta.

Apreciez frectia a picior de lemn a 'Avertismentului', si -serios acum- apreciez sinceritatea dvs.

In schimb chestia asta: "Nu o voi face pentru că dacă MTL nu s-a simțit ofensat, probabil, va fi având domnia sa o rațiune." este mai mult decat discutabila (adica m-a facut sa rad!)intrucat nu am observat sa scrie in Regulament ceva despre necesitatea unei reactii a persoanei careia i se adreseaza injuriile (poate nu am fost eu atent). Stiam ca se sanctioneaza fapta in sine, la sesizarea din oficiu a editorilor sau la o sesizare cu citat si sursa a unui membru al saitului -care, intr-adevar, poate fi si cel lezat!. Sunt sigur ca MTL nu a reactionat tinand cont de 2 motive: 1. a lasat sa actioneze Regulamentul fara a interveni el cu o plangere, ceea ce ar fi fost corect -pe de o parte- iar pe de alta parte aceeasi 'lipsa de reactie' demostreaza ca MTL are bun-simt, lucru destul de rar astazi-deci un pas inainte!(sper ca asta este 'ratiunea' pe care o intuiati dvs) 2. MTL a aratat detasare si ceva obiectivitate in comentariile sale SI A INTELES CA AVAND DREPTATE, nu are rost sa reactioneze mai mult -bazandu-se pe interventia unui editor care sa aplice Regulamentul, daca tot exista asa ceva si nu este doar un zmeu de hartie pentru de speriat novicii de pe sait. Omul a spus cu ce nu este de acord, punctand -corect- ca textul incriminat nu este decat o parada care doar SE VREA inteligenta. Iar reactia autorului nu a facut decat sa confirme adevarul spuselor lui MTL.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-07-23 08:33:04
         
 
  PS. Nu am ănțeles ce caută distinsul critic Latunski în acest topic!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-23 05:11:29
         
 
  Ce mă surprinde este faptul că MTL, care ar fi trebuit să se simtă lezat, nu a făcut nicio reclamație, sesizare sau măcar să se fi plâns.

Da, am verificat. Reclamația este corectă. Și, în mod normal, ar trebui să-i reduc nivelul domnului Kosta Vianu. Nu o voi face pentru că dacă MTL nu s-a simțit ofensat, probabil, va fi având domnia sa o rațiune. Însă domnul Kosta primește o ATENȚIONARE. Astfel încât, la prima încălcare a Regulamentului, nivelul îi va fi redus. Amicus Plato sed magis amica veritas. (Mărturisesc, am o anumuită simpatie pentru domnul KO și nu mă așteptam să mă pună în această situație dificilă.)

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-23 05:10:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE