FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scurte idei
Text postat de ecsintescu virtual
Din punct de vedere al comunicarii, sesizez urmatoarele:
1.Erdogan cenzura la greu social media dar a chemat lumea in strada pe FaceTime.
2.Pucistii au oprit si ei netul declamand revenirea la democratie si normalitate.
3.Moscheile si geamiile din toata Turcia au tinut loc si de Facebook si de Twitter. (Ceea ce nu s-a intamplat in timpul Primaverii Arabe) La ora locala 01:00, Moscheile au inceput sa faca apel ca lumea sa iasa afara din case in apararea lui Erdogan. In strada au iesit in marea lor majoritate tineri, adica utilizatori ai retelelor sociale care nu mai functionau. (In niciun caz batrani care merg la moschei cu regularitate)
4. Oficialii de rang inalt ai SUA, Germaniei, NATO nu au facut nicio declaratie de sustinere pentru presedintele Erdogan pana cand nu au fost siguri de esuarea loviturii de stat. Si apoi au curs pupaturile pe papucul si pulpama Sultanului.
Din punct de vedere al analizei geo-politice pe plasma/LCD TV, sesizez:
1.Erdogan a devenit Sultanul absolut si are curaj sa ameninte SUA. Sa aresteze procurori si judecatori. Sa inchida baza Nato de la Incirlik.
2.Pana acum, NATO vorbea de o stabilitate socio politica in sanul organizatiei si impunea cumva Statul de Drept, Libertati, bla-bla. Acum o sa taca malc. Precedent mai mult decat interesant. A se vedea Romania
3.O noua axa se va crea: Tel Aviv- Moscova- Ankara.
4.Victor Ponta devine de acum incolo un personaj politic foarte interesant. Daca mai trage un baschet cu Ghita si isi mai face inca un drum la Erdogan suntem in carti:)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu de câinele care latră la vedere ar trebui să ne temem, ci de cel care nici măcar nu știm că există ar trebui să ne ferim...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-17 12:55:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE