FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Copacul uscat
Text postat de Relu Cazacu
vântul își cântă simfonia pe diferite teme prin crengile mele uscate
pentru pământ
spațiu și aer
vino copile și rupe-mi ultima frunză
sărut-o cu dragostea ta orfană
soră cu singurătatea pământului unde îmi sunt rădăcinile
pune-o în cartea veche și scrie:
Doamne
iartă copacul uscat că nu mai dă rod
și păcătosul
amenință că sare din turla bisericii
că nu a sărutat verdele meu
urma Ta
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Omul, în fața necunoscutului și mai ales în fața incognoscibilului, muțește. Ori, poezia ta, în mod voit este foarte sibilinică. Iar când acest necunoscut incognoscibil își retrage frunzele, punându-și astfel văl, la orice mică atingere, doar că nu strigă, precum o catapultă gata armată, ”ieși din lumea mea”.
Aceasta este senzația pe care mi-o creează poezia ta, cea pe care nu reușesc să o înțeleg. Iar când reușesc să înțeleg câte ceva, mă pun în situația celui mai puțin dotat ca mine, încerc frustrarea lui și iarăși mă simt cu botniță și prins în scaunul catapultabil. În mod sigur niciodată nu voi putea aprecia astfel de poezie, decât ca un joc de ”cine știe câștigă”, dar care devine extrem de obositor dacă ești nevoit să-l joci tot timpul. Da, am obosit și m-am săturat să-ți tot joc ”Cine știe câștigă” și să-ți tot rezolv integramele. Aș vrea să fii ca vinul, de care se poate bucura și un prost începător, dar și un veteran degustător și fiecare este mulțumit și încântat, începătorul cu picul pe care l-a putut simți și care i-a încântat limba, degustătorul cu avalanșa de informații care i-au invadat creierul... dar nu ești. Simt însă că ai putea fi, dacă ai vrea și ai fi dispus să muncești, nu doar să fii curva muzei și să scrii ce-ți șoptește ea. Și crede-mă că știu prea bine cum este să fii curva acestei muze și să te lași răsfățat de ea. Dar este un răsfăț egoit, să știi!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-15 14:59:42
         
 
  Marian, detaliaza te rog "dar nu uiți să-i pui botnița mai întâi și să-l inviți să stea în scaunul catapultabil...".De aceasta data nu am inteles.  
Postat de catre Relu Cazacu la data de 2016-07-15 13:42:22
         
 
  Relu, tu trăiești în lumea ta cu un singur locatar: tu însuți. Chiar când inviți cititorul în ea, îl inviți doar ca observator, dar nu uiți să-i pui botnița mai întâi și să-l inviți să stea în scaunul catapultabil...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-15 12:49:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE