FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
festina lente
Text postat de Cristian Lisandru
festina lente
gândea melcul
decis să ia în coarne drumul robilor
în acest timp
lumea se răsucea indiferentă
din ce în ce mai repede
pălmuită de mâna aprigă a destinului

știu
eram buimaci de atâta dragoste
în iarbă sclipeau cochilii de melci călători

festina lente
gândeau toți melcii aceia
degetul tău arătător străbătea cerul
neobosit
de la un capăt la celălalt
pe drumul robilor
abia pe urmă îmi stârnea în piept un alt vertij

zănateci
ca niște copii scăpați din chingile maturității
ne rostogoleam din nou
pe dealuri
împreună cu lumea

Cristian Lisandru
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Viene, de fapt atenția pe care mi-o acorzi constant nu face decât să mă măgulească.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-12 00:08:25
         
 
  meteleu, este...vai de capul teu. Esti nepoliticos, si asa cum singur spui, prost-crescut. De educatie ziceam. In rest, poti fi oricat de malac, ca-i tot un drac. De ce nu stai tu locului? Ia, dracului, o mistrie si-un cioccan, fa ceva util omenirii, si-apoi, om vedea! Pana acolo, ar fi tare bine pentru tine sa taci si sa nu te mai prefaci. Nu esti nici ce vrei sa pari, nici altceva. De fapt, nu esti de niciun fel.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-07-11 11:24:13
         
 
  Este adevărat că de foarte multe ori nu reușim să transmitem tot ceea ce am fi dorit.
Vă trimit gânduri bune și vă doresc o duminică frumoasă! La bună recitire, spor la scris!
 
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-07-10 08:48:52
         
 
  Acord atenție tuturor textelor, pentru că încerc să înțeleg natura umană. Îmi cer scuze dacă am fost lipsit de respect, mă străduiesc să nu fie așa, dar nu am fost crescut în puf și cu codul manierelor elegante sub pernă. Cred totuși că, între ”colegi”, ar fi mai ușor și mai simplu să ne tutuim, dar este alegerea dvs, stimate domn. Am întâlnit cazuri de poeți cărora prea puțin le păsa de ceea ce credeam eu despre scrierile lor. Am luat însă act de cât de categoric sunteți că, de data aceasta, nu este cazul.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-09 23:24:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cu tot respectul, poate că ar trebui să renunțați la acest "dacă nu-ți pasă" - e o presupunere greșită. Si vă rog să folosiți formula de politețe, așa cum fac si eu.
În rest, iau notă și mă bucur de orice feedback. Totodată, vă multumesc pentru atenția acordată textelor mele.
 
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-07-09 19:00:12
         
 
  Nu neg că există un mesaj, voiam doar să spun că imi vine extrem de greu să-l descifrez. Doar flash-uri pe care nu le pot aduna într-un tot unitar. Și am pus mesajul în eventualitatea că te interesează cât de inteligibil este mesajul pentru cititorul obișnuit. Dacă nu-ți pasă sau în mod voit ai vrut să fie greu de descifrat, nu-i nici un bai. Eu cred însă că oricine scrie este, în primul rând, interesat de feedback.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-09 18:46:26
         
 
  Toate cele bune, nu-i bai, mulțumesc pentru răbdare și lectură.
Un mesaj există pe-acolo, orice s-ar spune. Și, dacă s-a ascuns așa de bine, atunci poate că nici nu trebuie să căutăm a-l descifra.
Nici eu nu înțeleg multe poeme pe care le citesc, probabil e vina mea.
 
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-07-08 12:26:45
         
 
  Sincer, dacă îți pasă, eu n-am priceput o iotă din mesajul poeziei.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-08 00:42:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE