FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ghicitoare
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Geto-dacii erau extraordinari de avansați în toate domeniile. Aveau și aparate de zbor, au făcut hărți de deplasare pe planetă la care cei de la NASA se uită și astăzi și spun că nu le pot face la nivelul geto-dacilor. Eu am intrat în marea grupă a haiducilor științifici în domeniul istoriei. Noi, românii, nu știm că în România avem o mulțime de piramide, iar după modelul piramidelor din România, strămoșii noștri geto-daci au construit piramidele din Egipt.

(Ghiciți cine e autorul spuselor.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar, slavă domnului, avem antidot: argumente, cuvinte și atitudune.

Apă de ploaie reciclată. Sau, altfel spus, cărați apă cu ciurul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-07 17:59:02
         
 
  Vai câte typo am! Scuzați-mă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-07 14:26:16
         
 
  Domnule coleg,

1. Cât timp nația este vie, cu toate păcatele pe care le poate avea, există șansa renașterii acelei nații.Cât privește "adevărul" nația noastră, la nivel filosofic, la nivel conceptual și de mentalitate colectivă, nici vorbă de erezie. La nivel practic și punctual, da, sunt persoane care au viziunea invocată de domnia voastră. Dar, pornind de la cazuri punctuale, a generaliza constituie o întreprindere riscantă. Așa cum este națiunea noastră și-a păstrat și își păstrează valorile fundamentale profune. Un singur exemplu și, cred, veți înțelege. Fațaă de erezia LGBT, iată, când a ajuns cuțitul la os, un slujitor al Bisericii a inițiat o petiție pentru modificarea Constituției. Petiție pe care, mărturisesc, eu o voi semna li îi îndemn pe toți care cted în valorile familiei să o facă.

În plus, sunt milioane de oameni care nu ar lua un ac de la altul, care dacă găsesc ceva înapouază, care nu fac rău, care fac binele, atâta cât pot și care trăiesc în principiile moralei creltine sau, mai general, în principiile moralei. Că sunt și excepții, nu cred că sunt cu mult mai multe decât în oricare altă țară. Admir exigența domniei voastre dar cred că este ușor exagerată. Am spus-o de nenumărate ori: oamenii nu sunt îngeri.

2. Da, vorbim despre istorie. Și da, avem cu ce ne mândri ca fapte pe care înaintașii noștri le-au făcut. Și chiar dacă au trebuit să slalomeze printre interesele marilor imperii care ne-au înconjurat, iată, am reușit să viețuim, uneori chiar să supraviețuim pe aceste teritorii râvnite de mulți. Cu toate trădările, cu toate sacrificiile, cu toate umilințele și suferințele la care, uneori, am fost supuși. Putem detalia. Și cu performanțele militare pentru care, de multe ori, atât dușmanii cât și alții au rămas surprinși. Falsă afirmația cu războaiele.

"vine unul ceva mai treaz si zice fratilor, mai usurel cu pudra" Nu aceștia mă dezgustă. Ci cozile de topor, ticăloșii, denigratorii care, din interior, fac jocul altora.

Și, da, ar trebui, după modelul altora care au reușit, să luăm atitudine față de cei care ne fac rău. Dacă mineriadele au făcut un rău localizat și temprar, "intelectualiadele" fac un rău imens pentru că este nelimitat în timp și spațiu. Dar, slavă domnului, avem antidot: argumente, cuvinte și atitudune. Și răul poate fi demontat. Pentru că, domnule coleg, adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește.

Vă stau la dispoziție, fie pe teme generale, fie pe aspecte punctuale, concrete.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-07 13:53:33
         
 
  domnilor, eu unul atat va zic: pentru o natie care priveste furtul, golania, tupeul si impostura cu atata blandete, nu-i de mirare ca adevarul i se pare erezia maxima si trebuie tratat ca atare, adica denuntat la organe.

despre ce vorbim aici? despre istorie sau despre cea de-a 7-a arta? ok, d-le Cristescu, are si mitul rolul lui in refresh-ul identitar, mai biciuie orgoliile, ne mai scoate din fast-food, tablete, manele si gagici, foarte adevarat. toate natiile lumii isi cosmetizeaza din cand in cand trecutul cu superproductii color gen Sergiu Nicolaescu si Amza Pellea, inclusiv alea mari si dure, care din 10 razboaie au castigat 8-9 pe bune. dar noi, o natie mica, vesela si cumsecade, care din 10 razboaie a infrant oficial cam in 6, iar in triumfuri s-a remarcat mai ales prin replieri indraznete si otravirea fantanilor, evident ca noi am avut nevoie de mai mult, si tot punand strat peste strat, a-nceput sa cada tencuiala.

asta e motivul pentru care atunci cand o data la suta de ani, mai vine unul ceva mai treaz si zice fratilor, mai usurel cu pudra, ca ne rad si curcile, ar trebui sa mai stam si sa mai cugetam. cand vine Gica si-mi zice ca a vazut-o pe gagica-mea la cules de cirese in sopron cu nea Costel, cat eram eu la arat, eu ce fac? ii dau aluia o palma sa-i sune apa-n cap si-i zic bai Gica nu mai denigra ba, porcule, ca femeia mea e sfanta, sau cad oleaca pe ganduri? cand citesc de faza cu piramidele si deplasarea cartografilor geto-daci prin vazduh cu gps-ul, ce fac? ma-nscriu in organizatia aia care lupta monitorizeaza si denunta activitatile antiromanesti? imi iau halat? imi iau gps?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-01-07 09:09:31
         
 
  Citind comentariul domniei voastre și creaturile pe care le imaginați și le invocați, instant, gândul m-a dus la Hieronymus Bosch. Numai în această cheie puteți fi scuzat.

Una este să promovezi și să aperi valorile neamului având deschidere către valorile tuturor neamurilor și alta este să invoci modele condamnate de istorie. Ura și veninul unora par a fi intratabile.

Eu încă mai sper să rămâneți măcar în planul civilizației.

La mulți ani.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-07 08:29:48
         
 
  Și mă gândesc serios, să militez pentru inițierea, după modelul israelian, a unui centru de monitorizare și denunțare a activităților antiromânești.

Pentru un spirit democratic și multicultural ca al dv. ați putea milita curînd și pentru un mic Gestapo după modelul german, și pentru o elegantă ghilotină, model franțuzesc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-07 07:52:16
         
 
  "vă luam în derîdere" Din Mont Blanc-ul spiritualității în care vă aflați, numai atât?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-07 00:12:04
         
 
  "hitlerismul israelian." S-ar putea să vă ia în colimator Centrul amintit ori directorul Alexandru Florian. Așa că atenție!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-07 00:09:51
         
 
  Pînă acum, vorba dv., vă luam în derîdere, dar văd că sinteți periculos... de sincer. Vă tentează hitlerismul israelian.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-06 23:54:51
         
 
  Prefer delirul mitic, pus în slujba României, chiar copios, în defavoarea veninului antiromânesc de oriunde ar proveni.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-06 22:55:17
         
 
  Sunt adeptul cercetării științifice fără prejudecăți. Sunt adeptul valorificării rezultatelor cercetărilor în favoarea adevărului și în favoare României.
Sunt adeptul apărării valorilor României.

Sunt adeptul protejării, promovării și valorificării miturilor oricărui popor inclusiv ale poporului nostru.

Detest pe toți aceia care premeditat, manipulatoriu sau din prostie, ori alte motive, denigrează România și valorile ei. Și, atâta cât pot, iau atitudine. Și îi îndemn și pe alții să ia atitudine.

Și mă gândesc serios, să militez pentru inițierea, după modelul israelian, a unui centru de monitorizare și denunțare a activităților antiromânești.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-06 22:51:37
         
 
  Sînteți deci adeptul haiduciei științifice în domeniul istoriei. Distinsul este grav afectat de o inflamare a glandei mitice și delirează copios. Dar merită mîngîiat pe țeastă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-06 22:40:45
         
 
  multe personalități științifice și chiar religioase externe  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-06 21:47:30
         
 
  Fără să-i iau apărarea spun că toate popoarele civilizate ale planetei au miturile lor. Pe care le cultivă, le întrețin și unele, câștigă fabulos din aceste mituri. Dau exemplul Bruxelles-ului. Am fost de mai multe ori la Maneken Piss. O industrie turistcă imensă, colosală s-a dezvoltat de la mitul potrivit căruia Bruxeles a fost salvat de către acest copil care a făcut pipi pe șirul de praf de pușcă destinat să ducă la explozii care ar fi distrus celebrul oraș de la care primim, din păcate, ordine.

Și nu s-a găsit niciun descreierat, cum avem noi, să atace și să distrugă acest mit. Mai mult, la noi, de-alde Boia, Alexe, Patapievici și alții atacă și simbolurile reale, concrete ale neamului.

Trec peste, să-i spunem exaltarea distinsului ardelean și spun că sunt multe personalități științifice și chiar religioase care vorbesc despre un fel de protocronism avant la lettre al acestor spații. Iar descoperirile arheologice, excepționale, confirmă aceasta.

Așa că m-aș fi bucurat, distinse CTA, să luați în derâdere și astfel de personaje.

Dar, aceasta este viziunea dumneavoastră și v-o respect ca atare. Evident, fără să fiu de acord cu ea.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-06 21:45:41
         
 
  Inițialele sînt bune.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-06 21:38:02
         
 
  GF  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-06 21:35:10
         
 
  Nu, dar ești pe drumul bun. E un politician.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-06 21:30:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aceasta mare descoperirearheologica a fost facuta de marele savant jiidac Genuneanu. Dar daca altcineva si-a pus semnatura sub comunicarea de mai sus, asta inseamna ca unul dintre manuscrisele lui a fost furat pentru a putea fi plagiat in liniste.
Victor Ponta?!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-06 18:34:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE