FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încălcarea Constituției, un lucru bine făcut
Text postat de Emanuel Cristescu
Art 103 (1) din Constituție precizează: “ Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.”

Așadar în prima situație, “ in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta” A consulta în acest context are sensul de “a lua avizul unei persoane autorizate” în acest context persoana autorizată fiind persoana juridic㠓partidul care are majoritatea absolută”.

A doua posibilitate, consultarea “daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament” care, logic, presupune aceeași procedură utilizată la prima posibilitate însă extinsă la partidele existente în Parlament care pot realiza o astfel de majoritate. Indiferent pe ce loc s-ar situa aceste partide.

Și într-un caz și în altul consultarea trebuie să aibă drept consecință propuneri de candidați pentru ca președintele, DINTRE ACESTE propuneri, să nominalizeze un candidat la funcția de prim ministru. Din lectura cu bună credință a textului constituțional rezultă fără putință de tăgadă aceast procedură. Altfel ce rost ar mai avea consultările?
Prin urmare, în niciun caz președintele nu-și poate desemna calul, asemenea lui Caligula, în funcția de candidat la funcția de prim ministru. Poate totuși, dacă niciun partid nu desemnează un candidat să aibă acest drept.
Suntem în această situați? Nu. Cel puțin din informațiile publice PSD l-a desemnat pe Liviu Voinea. Nu sunt fanul acestui domn dar, dacă alte propuneri nu vor fi fost președintele, respectând spiritual Constituției, pe acesta trebuia să-l numească. Cel puțin în runda I.
Nu a făcut-o și, prin aceasta, litera și spiritual Constituției sunt încălcate. Probabil asta înseamn㠓România lucrului bine făcut” Adică bine încălcat”
Sigur precedentul încălcării Constituției în desemnarea candidatului la funcția de prim ministru l-a creat Băsescu.
Încălcare fără precedent a Constituției3

Scriam la prima încălcare de acest fel a Constituției:

“Consultarea partidelor este obligatorie, nu este formală și are drept scop selectarea majorității din rândul sau la sugestia căreia desemnează candidatul la funcția de premier! Altfel principiile democratice și rezultatul scrutinului sunt anulate de arbitrariul unui om. Fie el și președinte. Însă n-au inventat capitaliștii ceva care, ajuns pe „mâinile” noastre să nu reușim să facem praf! Consultarea partidelor în vederea decelării majorității posibile, nu este facultativă iar domnul Croitoru a fost numit arbitrar în disprețul legii și al electoratului. De fapt i s-a ordonat o nouă misiune. De aceea nu a crâcnit. Pentru că un om normal ar fi sesizat absurdul numirii sale. Și nu ar fi acceptat o astfel de misiune. Însă ordinul se execută nu se discută, nu-i așa?

Dacă am avea printre politicieni bărbați de stat adevărați și neșantajabili ar lua atitudine EXTREM DE DURĂ FAȚĂ DE ACEASTĂ ÎNCĂLCARE A CONSTITUȚIEI: Curtea Constituțională, mitinguri masive, denunțarea pericolului, sesizarea organismelor internaționale și a țărilor democratice și evident, în ultimă instanță, SUSPENDAREA PREȘEDINTELUI. Până nu suspendă el și bruma de DEMOCRAȚIE care mai există în afara cizmei de pe, în percepția d-lui Băsescu, “puntea navei” numită România.”

Ce am scris atunci rămâne de mare actualitate!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Eu sunt un optimist incurabil..."
(Domnul profesor emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Va multumesc pentru explicatia data care m-a facut sa inteleg totul: numai un optimist incurabil poate sa tina la politicieni atat de incurabili.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-16 18:38:56
         
 
  Suferinta mare!

PS: Nu pot sa nu observ umorul debordant cu care dl. Cioaca il face praf pe Emanuel Cristescu. Mereu si mereu si mereu...

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-16 06:22:41
         
 
  "daca veti iesi in piata Revolutiei sa protestati pe tema asta,"

Nu voi ieși pentru că dacă dumneavoastră, domnule Ștefănescu, mult mai inepuizabil decât mine, caare puteți aborda fenomenul de la un anumit standard nu înțelegeți, sunt prea mulți cărora ce predic eu aici, se pare în pustiu, le este greu de înțeles.

Pe de altă parte, cu tot regretul pentru răul pe care îl vor face României și românilor, și cum singur nu pot atinge obiectivul de a-i împiedica, rămâne să-i lăsăm să piară pere limba lor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-16 00:30:47
         
 
  "Și-ai dv. nu mai pot continua dezastrul." Care ai dumneavoastră? V-am mai spus dar ori citiți prea rar și nu faceți conexiuni, ori faceți dar pe dos și nu le înțelegeți ori mai știu eu ce, nu am fost și nu sunt pesedist. Am susținut USL împotriva regimului ticăloșit legalizat al oranjgutanilor!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-16 00:25:16
         
 
  Vă dați seama, domnule Cioacă, ce monstruos a fost Maidanezu și camarila sa dacă eu și câteva milioane, care nu suntem pesediști și care criticăm baronii și mămăligile pesediste doar în contrapartidă cu distrugerile, jaful, corupția și ticăloșia oranjgutanilor de am ajuns să-i considerăm pe Ponta și ciracii lui răul mai mic?

După cum ați văzut și vedeți, eu critic ce este de criticat. Adică sunt un om rațional căruia nu i-a luat Dumnezeu mințile, nu am fost mancurtizat, nu sunt mazochist și nu pot accepta ideea că aceia pe care eu îi susțin sunt infailibili.

Domnia voastră, care aveți drept idol pe Maidanez, nu puteți accepta că ipochimenul ar avea vreo vină, ar greși cu ceva, ar face cel mai mic rău. Ce v-a determinat să ajungeți la o asemenea idolatrie?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-16 00:20:56
         
 
  "N-am nicio problemă cu Ponta. Căutați în Europeea și o să observați că am constatat plagiatul."
(Emanuel Cristescu)

Domnule Cristescu
Pai tocmai asta este problema mai multor europeeici devotati: ca dumneavoastra nu aveti nici o problema cu Ponta. Cat despre plagiat intradevar imi amintesc si eu ca pana la urma l-ati observat (adica ultimul, care a fost un lucru pozitiv, deoarece au fost uni, acum plecati si de care imi este dor, ma refer la domni Gheorghe Rechesan si Ioan Peia, care nu l-au observat niciodata. Dar de criticat ati uitat sa-l criticati considerrand, probabil, faptul ca nu si-a scris el lucrarea de doctorat nu ca pe o abatere grava ci una minora. Deci atitudinea dumneavoastra a fost destul de parinteasca; o scapare intamplatoare din partea unui baiat dotat si de viitor. Numai ca viitorul se pare ca nu mai vrea sa stie de Ponta.

p.s.1
Dar de felul cum a reusit Ponta sa scape de lucrarea de doctorat ce ziceti? Ca nu stiu sa va fi pronuntat in aceasta problema care pe mine ma framanta. Ordonanta de urgenta pentru a scapa de tinicheau care incepuse sa-l incomodeze la coada! Si asta dupa ce declarase cu propia si scumpa lui gurita ca este extrem de mandru de lucrarea lui de doctorat.

p.s.2
Sa stiti ca nu numai dumneavoastra va va lipsi Ponta ci si mie, dar cu totul din alte motive!
Parca este un facut cu sursele mele de inspiratie, dispar unele dupa altele intr-un ritm care incepe sa ma alarmeze! De asta v-as ruga sa-i readuceti inapoi pe cronicar si bard care nu numai ca scriu bine, dar imi mai inlesnesc si mie existenta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-15 23:52:06
         
 
  V-am citit, domnule EC, sînteți „ofticat”. N-aveți guvern. Nici președinte. Și-ai dv. nu mai pot continua dezastrul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-15 21:41:41
         
 
  domnule Cristescu, sunteti inepuizabil. ei bine, eu cred ca formarea acestui guvern este constitutionala, repet, eu doar CRED. in timp ce dumneavoastra sunteti SIGUR de contrariul. dar va asigur ca daca veti iesi in piata Revolutiei sa protestati pe tema asta, veti iesi singur si veti face guturai degeaba. fiindca, oricum, chiar daca nu e tocmai constitutional, partidele au cazut de acord, ceea ce inseamna ca parlamentul il va valida, si cu asta subiectul se inchide. in ce priveste prietenii dvs oranj, as indrazni sa avansez un pronostic. daca acest guvern tanar si inteligent va cadea in urma unei motiuni de cenzura, prietenii dvs oranj vor vota alaturi de PSD, fiindca eu cred ca acest guvern va deranja pe multi. am eu asa un feeling. sau mai degraba asa sper. vom vedea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 21:30:02
         
 
  N-am nicio problemă cu Ponta. Căutați în Europeea și o să observați că am constatat plagiatul. Însă în raport cu oranjgutanii este ca și cum am compara un licurici cu Steaua Polară. Și asta privindu-le de pe Marte!

Chiar nu v-a ajuns? Ăștia habar nu au să conducă o țară. O să vedeți dezastrul. Să nu ziceți că nu v-am spus!

Dar nu aceasta este problema aici. Ci încălcarea Constituției de către acela care spunea că va face altfel de politică! Păi se poate? Să încalce chiar domnia sa Constituția? Asta să fie România lucrului bine făcut? Adică încălcare bine făcută a legii?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 21:04:21
         
 
  of, excelenta, de ce sunteti asa de vigilent cu tehnocratii si de ce atat de bland cu politrucii? ponta si-a retras 13 (treisprezece) ministri, si n-ati suflat o vorba. nu mai zic de plagiat, ca va enervati.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 20:38:11
         
 
  "Nu cu reșapați băsiști, Cioloș este cel mai cel dinter fruntașii băsiști, se conduce o țară pe care ipochimenul a cărei fie și doar simpla pomenire, constat, vă disconfortează."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Ciolos nu poate fi basist deoarece, asa cum il arata dronumele (Dacian) este dac suta la suta, pe cand Basescu, tot dupa pronume estre roman tot suta la suta. Ori se stie ce divergente ireconcibiabie au existat si inca exista inttre daci si romani.

p.s.
Nu ma asteptam ca dumneavoastra sa rigigati obiectii impotriva unui dac get-beget.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-15 20:37:35
         
 
  Aud că tehnocratul Cilos, acest Werner von Braun al programului spațio-politic dâmbovițean al lui Johannis, deja și-a recunoscut o primă și imensă greșeală și l-a retras pe savantul de la sănătate!

Păi ce credibilitae mai are Cioloș? dacă a putut numi așa ceva și acum îl retrage? Doamne ferește să ne confruntăm cu teroriștii? Tot așa ia o decizie și apoi o retrage?

De onoare ar trebui să se retragă el! Clopul este mult prea mare pentru un fost consilier băsist!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 20:20:29
         
 
  Motivat, domnule Ștefănescu, poate să nu fie de acord cu o propunere. Sau cu toate. Dar cere altele. NU PROPUNE EL. Sau somnorosul Mihalache. Asta dacă nu cumva se crede Caligula. Și atunci are o scuză. Dar și nevoie de rețetă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 20:14:03
         
 
  EsC, burta pe carte. Nici silogismul nu vă e la îndemână. Nu am fost și nu sunt pesedist. Eu vorbesc de lege și principii. Este ceva care vă depășește!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 20:09:02
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Este așa de simplu că, dacă băsismul nu v-ar obnubila, chiar ați înțeleg. Punctul 2 este, pe fond, exact punctul 1. Înțelegeți? Este exact, dar știți cum?, la milimetru, punctul 1. Doar că din părți. Adică majoritatea este făcută din părți. Și nici la punctul 1 nici la punctul 2 președintele NU ARE DREPTUL SĂ PROCEDEZE ARBITRAR. Adică să spună așa vreau eu. În bandustane așa ceva este firesc. Prin urmare, el, președintele desemnează un candidat de prim ministru dintre propunerile care i se fac. Exclusiv dintre aceste propuneri. Că nu o face este UN ABUZ. Da vorba domnii voastre la atâta apă în oceane, la atâta univers, la atâta pasiune europeică ce mai însemna un an de stabilitate și creștere economică! Trebuia Gu-ve-nul-meu. Și cu asta basta!

Dar știți ce înseamnă asta? Că fiecare pasăre pre limba ei piere!

Nu cu reșapați băsiști, Cioloș este cel mai cel dinter fruntașii băsiști, se conduce o țară pe care ipochimenul a cărei fie și doar simpla pomenire, constat, vă disconfortează.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 20:03:30
         
 
  Domnule Cioacă, raționamentul domniei voastre este ifatiga....ăăăă ăsta infailibil. Papa e mic copil pe lângă el. Pe lângă raționament vreau să zic. În ce privește infailibilotatea, of corse!

Une petite, tes petite modification: no "Ponta" in your com. No, Ponta Boss. "Ponitșor" "Pontuleț" litle boy, ceva acolo!

În rest totul este OK. Bine i-a făcut lupoiul dă vulpoi dă l-a desemnat! A fost o mutare genială. Un fel de concert de Bach în care instrumentul principal, orga sau clavecinul de Pontuleț evoluează contrapunctic cu vreo cinci octave mai încolo cu trombonul BERCEA Mondialu. La castagnete frate-său!

Spre deliciul galeriei. Inclusiv a celei din Țara lui Winetou!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 19:52:39
         
 
  Domnule Cioacă, raționamentul domniei voastre este ifatiga....ăăăă ăsta infailibil. Papa e mic copil pe lângă el. Pe lângă raționament vreau să zic. În ce privește infailibilotatea, of corse!

Une petite, tes petite modification: no "Ponta" in your com. No, Ponta Boss. "Ponitșor" "Pontuleț" litle boy, ceva acolo!

În rest totul este OK. Bine i-a făcut lupoiul dă vulpoi dă l-a desemnat! A fost o mutare genială. Un fel de concert de Bach în care instrumentul principal, orga sau clavecinul de Pontuleț evoluează contrapunctic cu vreo cinci octave mai încolo cu trombonul BERCEA Mondialu. La castagnete frate-său!

Spre deliciul galeriei. Inclusiv a celei din Țara lui Winetou!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 19:52:38
         
 
  domnule Cristescu, mai lasati-l pe basescu, sa putem continua discutia, ca m-ati obosit. basescu l-a desemnat pe ponta fiindca USL avea majoritate absoluta.
invocati constant pct 1, unde lucrurile par fi limpezi cand exista o majoritate absoluta, dar acum aceasta majoritate nu mai exista. ce sa fi facut iohannis? sa medieze el niste discutii intre capra si varza, intre tom si jerry? ca sa ce? sa puna de-o coalitie formala intre PSD si PNL, s-o inregistreze in timp record la tribunal, apoi sa desemneze candidatul propus de aceasta coalitie, ca sa nu va supere pe dvs? ar fi facut-o, dar chestiunea era presanta si miza mare. asa ca, prinzandu-i pe cei 2 combatanti cu nadragii-n vine, le-a propus sa accepte un gentlemen (asa e vorba in engleza) agreement, prin care ambii recunosc ca e cazul sa puna chifteaua la loc in farfurie, pana se raceste (a se citi, pana se calmeaza strada si incep sarbatorile de iarna, sau macar o iarna ca lumea, siberiana). adica s-o puna de-un guvern de tehnocrati. la urma urmei, Liviu Voinea era tot tehnocrat, asa ca acordul PSD, dupa modesta mea parere, a fost clar din start.

inca ceva. legitimitatea candidatului la functia de premier N-ARE ABSOLUT NICIO LEGATURA cu vointa suverana a POPORULUI, v-am citat cu majuscule. POPORUL habar n-are cine va fi prim ministru, in situatii de genul asta, fiindca nu POPORUL decide. POPORUL isi alege presedintele, primarul si partidul care-l minte mai din inima, in rest Dumnezeu cu mila. cum iese presedintele sau seful partidului castigator in alegeri din aceasta situatiune jenanta, cu respect, nu mai e treaba POPORULUI.

Vointa SUVERANA a ELECTORATULUI (A POPORULUI) are infinit mai multa legatura cu persoana PRESEDINTELUI decat cu sforile care se trag ulterior. si da, ar fi aberant ca presedintele sa desemneze un premier aiurea, fara legatura cu formatiunea castigatoare in alegeri, dar acesta nu va trece de parlament. de fapt, care e problema? ca pierdem timp? il pierdem de 25 ani, si timp mai e destul, de spatiu ce sa mai zic, milioane de constelatii, autostrazi crapate, supernove, ani lumina.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 19:32:26
         
 
  "Nici măcar Băsescu nu și-a permis o asemenea lectură. L-a desemnat pe Ponta. Pentru că avea majoritate. De ce credeți că a făcut-o? Și avea Băsescu vreun interes să o facă?"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor Cristescu,
Marele Traian Basescu care a fost si este un ganditor cu bataia lunga avea cel mai mare interes sa-l numeasca ve doctorasul si omuletul de stinta Victoras Viorelas Ponta pentru postul de pri-ministru pentru a-l omari politic. Lucru care s-a si intmplat. Ma rog, boala a durat mai mult decat se astepta el, dar pana la urma diagnosticul lui sa adeverit. Si traian Basecu nu a fost si este numai un mare politician ci si un adevarat oracol politic. Va amintiti cum Lupul de Mare dupa ce l-a momit pe Micutul Titulescu cu nada presidentiaei ("seful celui mai mare partid politic din Romania nu-si poate permite sa nu candideze la presidentia Romaniei") cand Victoras a inghitit nada cu undita cu tot, dandu-l la o parte pe Crin Antonescu, tot Train Basecu a prezis ca Victor Ponta nu va ajunge niciodata presedintele Romaniei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-15 19:13:02
         
 
  Da domnule CTA trebuie diagnostice. Doar știți, scriind, ne descriem. Toți. Iar pentru cine știe să citească diagnosticarea este floare la ureche!

De aceea Băsescu l-a desemnat, împotriva cele mai mari voințe ale sale, aceea de a nu-l desemna, premier pe Ponta. Pentru că, altfel, diagnosticul ar fi fost clar: suspendită acută cu adenoame politice maligne!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 17:50:35
         
 
  Nici măcar Băsescu nu și-a permis o asemenea lectură. L-a desemnat pe Ponta. Pentru că avea majoritate. De ce credeți că a făcut-o? Și avea Băsescu vreun interes să o facă?

Lectura Constituției spune clar: "(1) Președintele României desemnează un candidat pentru funcția de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament" Prin urmare consultarea nu este formală. Ci obligatorie și președintele trebuie să desemneze un candidat din rândul celoor propuși de partidul cu majoritate absolută. De ce? Pentru că altfel, arbitrar, un om, fie el și ales, ar anula voința suverană a electoratului. Actul desemnării este unul strict formal. Pentru că legitimitatea candidatului provine din voința suverană a poporului. Sub nicio formă președintele nu are dreptul să spună "așa vreau eu" atât în legătură cu persoana cât și cu programul de guvernare. Nu scrie în mod explicit pentru că există un mod normal și rațional de a înțelege cuvântul consultare. Iar textul Constituției nu lasă la latitudinea președintelui faptul de a desemna sau nu candidatul la funcția de prim ministru. Ci articolul constituțional este imperativ: "Presedintele Romaniei desemneaza". Nu poate desemna sau rămâne la latitudinea lui dacă și pe cine desemnează. Și acest lucru se întâmplă în toate țările civilizate. Ar fi o aberație ca un partid să câștige alegerile cu majoritatea absolută și președintele să desemneze un candidat de prim ministru de la o altă forță politică sau, arbitrar pe cine ar vrea el. Așa ceva se poate întâmpla în bandusstane!

Știu, o să-mi spuneți nu acesta este cazul. De acord. Trecem la situația 2. Ce spune textul constituțional? "ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.” Care este scopul? La fel decelarea unei majorități. Aici președintele are cva mai mult spațiu de manevră dar candidatul trebuie să fie din rândul majorității. Nicidecum arbitrar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 17:46:07
         
 
  În urma = după.

A consulta înseamnă și a cere o părere și chiar a examina un pacient. Înclin spre ultimul sens. Trebuie stabilite și diagnostice.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-15 17:27:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Mămăligile pesediste își merită din plin soarta." (E. C.)

Da, va meritati din plin soarta! :)

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-15 17:15:16
         
 
  d-le Cristescu, ati spus "Da, decide singur dar doar dintre propunerile avansate.", ceea ce, din cate vad eu la art. 103, nu scrie DELOC negru pe alb. sigur, Constitutia are capcanele ei, e greu sa le dibuiesti daca esti novice, cum sunt eu, si chiar domnia voastra, scuze; iata si motivul pentru care avem o Curte Constitutionala formata din intelepti si experti, care sa trudeasca zile-n sir, iar de sub fruntile lor asudate sa tasneasca lumina Adevarului.
dar o capcana lexicala tot am dibuit: "in urma consultarii" . pai ce inseamna "in urma"? e totuna cu "ca urmare", sau "ca efect al consultarii"? sesizati diferenta? "in urma" daca ne gandim bine, nu inseamna NIMIC. presedintele cheama, consulta, asculta, da din cap, fie in plan orizontal, fie vertical, si "in urma" acestor actiuni, adica la urma, IN CELE DIN URMA, dupa cafele si fursecuri, zice: ma baieti, ghinion, nu-mi place niciun candidat, mi-a parut bine, pa!"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 16:54:01
         
 
  Mămăligile pesediste își merită din plin soarta. "Poporul pesedist" doame și nu observă că șeful lor prin procedura mizerabilă de tip ceaușist de a candida singur praczic a pus partidul sub formă de preș la picioarele lui Johannis căre vorbește de justiție doar când este vorba despre alții. Să le fie de bine.

Nu știu cum se face că dumneavoastră, domnule coleg, nu observați că eu mă refer mereu la lege și la principii. Putea să fi fost cel mai bun Guvern din lume, constituit din laureați ai Premiului Nobel, atâta timp cât s-ar fi căcut ca acum, adică, încălcând flagrant Constituția tot aș fi spus-o.

Spuneți "presedintele le asculta cu atentie si mult respect propunerile, reflecteaza, apoi decide singur" Da, decide singur dar doar dintre propunerile avansate. Nu-și poate desemna drept candidat la funcția de prim ministru soacra, calul, nevasta ori amici politici. Ați înțeles? Dacă nu spuneți și o voi face pas cu pas pe etape, faze, operații.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 15:08:33
         
 
  acum serios. majoritatea absoluta a avut-o USL, ulterior decedat. in prezent, niciun partid nu mai detine majoritatea absoluta, astfel incat partidele propun (nu desemneaza, cum scrieti dvs), presedintele le asculta cu atentie si mult respect propunerile, reflecteaza, apoi decide singur.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 14:58:06
         
 
  e simplu, PSD a tradat!

ce e de facut?

pai, dupa cum zicea nemuritorul nenea Iancu, citez:

Batem o depeșă la București, la Comitetul central, la minister, la gazete, scurt și cuprinzător!!!

"Trădare! Prefectul și oamenii lui trădează partidul pentru nifilistul Cațavencu, pe care vor să-l aleagă la colegiul II. Trădare! Trădare! De trei ori trădare!"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-15 11:33:17
         
 
  Mutatis mutandis, adică Cioloș în locul lui Croitori și Johannis în locul lui Băsescu și situația este identică. Prin urmare, nici vorbă de restartare, cum spera Piața, ciar manipulată, ci RESTAURAȚIE în toată regula!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-15 10:59:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE