FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumiri
Text postat de Emanuel Cristescu
Am intrat acum câteva minute și în editură la invalidate. Te iei cu mâinile de cap. Înjurăturile domnului Peia l-ar face invidios și pe Mondialu.

Pentru editorii noi. Din cele trei oferte una a fost abandonată. Ceilalți doi, care au întregit echipa editorială, constat cu plăcere, s-au adaptat și suportă cu stoicism să invalideze mizeriile pe care unii le vomită aici. V-am prevenit, viața de editor pe Europeea nu este una ușoară.

Vă rog ca, în continuare, sine ira et studio, să aplicați cu fermitate regulamentul. În plus, vă rog și vă autorizez să radiați toate textele și comentariile domnilor ecsintescu și Peia în care se referă în vreun fel, unul la celălalt. Sper ca, astfel, să punem capăt acestui interminabil război care ne consumă timp și energie.

Mai am încă nevoie de editori. Și din spații decalate, ca fus orar, de România. Pentru că, încă se așteaptă prea mult timp validarea ori invalidarea unor texte și comentarii.

Vă mulțumesc încă o dată tuturor editorilor activi. În curând am să fac un inventar al celor care au nivel de editor și care, practic, nu mai activează, urmând să fac acordul nivel-realitate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Grivei, domnule Rădulescu, zice că nu!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-23 09:04:40
         
 
  Aveți prea multe? Schimbați-le mai des.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-23 09:03:26
         
 
  Ceilalți doi, care au întregit echipa editorială, constat cu plăcere, s-au adaptat și suportă cu stoicism să invalideze mizeriile pe care unii le vomită aici.

Constat că profilul site-ului s-a schimbat în azil pentru bolnavi incurabili și editorii au devenit personal de salubrizare. Suferința este întotdeauna de înțeles. Și este la fel de productivă ca frustrarea. Vă ofer un bax cu cămăși de forță pentru cei în suferință (tva-ul e plătit).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-23 08:37:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am uitat. Ofertele pentru funcția de editor se fac la adresa "[email protected]" și trebuie să conțină și telefonul ofertantului pentru a-l putea contacta direct.

Cei care vor face oferte trebuie să fie membri Europeea, să aibă ceva vechime, în sensul că să fie oarecum obișnuit cam cu ceea ce se întâmplă pe aici, să aibă ceva timp liber și să nu fie conflictuali.

Mulțumesc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-23 00:01:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE