FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule Peia, folosiți gaura asta
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu

”Onorabilul Konstantin Ivanovici Dereveașkin mai întîi a interzis categoric să se înjure în pîlnie și chiar a bătut o dată din picior, dar pe urmă, găsind ideea ispititoare, a cerut să fie chemat din casa vecină un fost marinar din flota Mării Negre, un zurbagiu tare scîrnav la gură.
Marinarul nu s-a lăsat așteptat:
- Unde să-njur, întreabă, în care gaură?
I s-a arătat unde, vezi bine. Măi, și cînd i-a tras ăsta una, pînă și onorabilul Dereveașkin a dat din mîini, chipurile – grozav! În chestiile astea, tot noi sîntem mai tari ca America!” (Mihail Zoșcenko - Dictafonul)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ce discurs uscat și bățos ai, atatanase!
adevăr grăit-ai, poate fără să vrei: eu mi-s natural, ca însăși maica gheea. neprefăcut, nefestonat, nedat la rindeaua artificialului și filistinismului măreț. eu cînd vreau să fluier, fluier, cum ar veni. tu, cînd vrei să fluieri, scoți un fel de șuier scrîșnit, contorsionat, castrat, ca al unui pițigoi de apartament, cu gheara-n gît!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-26 16:48:00
         
 
  "Domnul (chiar și ăla simbolic) v-a sărit cînd a împărțit rușinea."
(domnul Atanasiu adresandu-se tovarasului general Peia)

Dumnezeu se justifica:

Eu, cand vreau, pot da rusine,
pan' si-unui parlit pigmeu,
dar lui Peia nu imi vine,
ca-i si tzatza si ateu!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-26 16:41:08
         
 
  Domnule Peia, utîndu-mă îndărăt, mi-am dat seama că mușuroiul meu de cîrtiță este copleșit evident de Himalaia dv. Mai ales că ea se și oglindește, în toată splenodarea, în Marea Nerușinării.

Domnul (chiar și ăla simbolic) v-a sărit cînd a împărțit rușinea. Închipuirea dv. este extrem de butucănoasă. Natur. Neprelucrată.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-26 15:33:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "domnule Peia" versus "atatanase" - diferență de clasă (posibil primară, gimnaziu, liceu; de facultatea(ățurile) de dictafoane, nu-ndrăznesc a face vorbire, că tot pe-acolo trecui și eu). stima, domnule Atanasiu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-26 13:28:26
         
 
  atatanase,
vrei să te uiți oleacă îndărăpt, la dejecțiile tale, expuse în public? zău că nu prea e cazul să faci pe sobrul și demnul, decît, poate, numai în închipuirea matale spilcuită!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-25 23:38:13
         
 
  Domnule Peia, pentru mulți oameni autocenzura, adică să te ții, să te conții, să te reții este un exercițiul de sobrietate și chiar de demnitate.

Alții, pe lîngă că-și dau mereu drumul, mai și țipă că le sînt reținute dejecțiile în loc să fie expuse în public.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-25 23:30:04
         
 
  atatanase, bucură-te!
am fost cenzurat în legătură cu gaura.
deci ai fost proteguit.
deci e cazu să-i mulțumești hermenikăi pentru asta. vezi că nu e așa rea pre cît pare?
căz doară sunteți din aceeași branșetă, cum ar veni: ea hermenikă, tu hermenel - doo inemi, într-un glas!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-25 22:16:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE