FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
America
Text postat de Elena Stefan
America

America!
America lui Whalt Whitman?
NU. Din păcate nu!
Și cât te-am iubit Americă!
Și cât am crezut în tine, Americă!
Măreață Americă.
Frumoasă Americă.
De fapt, infatuată Americă!
Îngâmfată Americă!
Disprețuitoare Americă!
Păcat de tine.
Cu Biblia într-o mână și cu nedreptatea în alta! Decadentă Americă!
Nu mă crezi?
Știu, nu mă crezi!
Nici alte imperii nu au crezut-o!
Le știi!
Dar le repeți greșelile!
Te înșeli Americă!
Românii nu sunt toți neolicheliștii care să te considere Marele lor Licurici!
Și să presteze ca atare.
Simțindu-te tu, Americă, bine în orgasmul tău planetar.
De care te bucuri.
Încă.
Deocamdată!
Revino-ți Americă.
Mai întâi pentru binele tău, AMERICĂ!
Noi, românii, iubim America!
America dreaptă.
America profundă.
America adevărată.
America lui Whalt Whitman!

Notă: Nu am uitat și nu vom uita că un anume Philip Gordon a intrat cu bocancii în democrația dâmbovițeană. Acum vine o anume, Mare Licurice, Victoria Nuland. Probabil, pentru a mări numărul de mandate la care are dreptul un demis!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  acum, dacă într-adevăr, dacă ponta nu a vrut să-i vadă moaca lu nula la nula aia, atunci mi-a devenit, brusc, simpatic!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-11 15:47:39
         
 
  da bășilă nu și nu! e paralale cu ideea de bulău?
că el are superimunitate!
mă bășistule, măi băiatule, du-te, mă, i-ați solda și lasă gargara de posatc plătit, că nu vă convingeți decît pe voi înde voi, cît de jemekeri sunteți!
chiar crezi că bășilă o să scape?
am văzut alșii li mai jmekeri prin istorie, care au pltit en gross, pt că li se urcaseră la cap gărgăunii puterii!
ps: ce-ai zice dacă tu, personal, lașule cel viteaz, ai ajunge subiect de drept și ți s-ar întocmi un dosărel aranjat, ca să mai vezi lumina soarelui la sf. așteaptă! cum ar arăat atunci democrația aia bășisto-yankee, privită din această pespectivă? ai mai rumega-o cu atîta entuziasmos?
dar ce vietaz pari, americanule, cu deșetetu pe trăgaciu bombardelei! da' să ne-frunți în cîmp deschis, la caft cinstit, mai ai tupeu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-11 15:44:08
         
 
  pai si unde a tulit-o prim-ministru adulat de milioane de votanti, ca nu stie nimeni unde-si face veacul. Si-a luat cumva liber?
Asa face un barbat de stat? De aia il platim, sa fuga cand e mai greu?
Pe de alta parte, se poza cu obama si nu parea prea suparat de asta, acum tuna prin ciracii lui impotriva yankeilor, mai sa fie, ntz, ntz, ntz...

Pai e nasoala treaba uslasilor, se vede cum aia 7 milioane de votanti au fot chiar mai putini(trebuie redus la vreo 3-4 meleoane), dupa cum incep sa-si recunoasca faptele acolitii lui dragnea. Ati vazut ieri ca nenea liviu a iesit transpirat de la judecatorie. Acum intelegeti de ce voiau astia sa puna justita "la locul ei"? bombonel e la bulau, urmeaza voiculescu si multi altii.

 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-01-11 13:16:43
         
 
  cînd a văzut-o pe niulanda ata, bășilă era numai miere și zîmbet. apropae că ar fi-ngenuncheat și i-ar fi pupat desuurile, cu religiozitate. normal, cine-l ține-n scaun? despre noriega, americanii, pe vremea cînd îl plăceau, ziceau că e "o curvă, dar e curva lor"!. cînd nu l-au mai plăcut, pentru că le-a pretins bani la trecerea prin canalul panama, au intrat peste el cu mascații și l-au mazilit. acu, bășilă, însușindu-ți lecția, știe că trebuie să îngenunche și să pupe pantofii stăpînilor, ca să nu pățească precum noriega. deh, capul plecat dă cu nasul în rahat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-11 07:07:04
         
 
  tot din comurile petitile onlilne:

"BEȘESCU
IERI ------ AZI
-bișnițar --- -mafiot
-securist --- -ȘS(șef servicii)
-,,marinar,, --- -pirat
-asediator --- -DICTATOR
-condamnabil --- condamnat
(salvat de secu) (salvat de servicii)
MÂINE ???!!!
(depinde de NOI !!!"

„am inteles ca base cauta argati la nana. Angajatii b1 au prioritate”
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 22:40:17
         
 
  moștenind ecoul anilor de suferință, din epoca stalinistă, am fost pro/american fervent. credeam, ca un idiot, în toată propaganda lor holly-wood-iană. eram atît de naiv, încît refuzam să observ că pe ăștia i-a durut în cot de soarta noastră, ne-a abandonat în gheara marelui urs. părinții noștri i-au tot așteptat, și ei, să vină, tot ca niște fraieri. doar că interesele lor, care i-au determinat să intre în război, nu cadrau cu idealurile noastre romantice despre... curvărăsia politicii mondiale. ne-au silit, și unii și alții, să ne clătinăm, cînd în stînga, cînd în dreapta, după cum ne arătau bîtele lor, unele mai ghintuite decît altele. ei, și după ce am trecut, cu chiu, cu vai, prin grozăviile staliniste și reușisem, cît de cît, să ne redresăm economic, hop, că veniră femeiștii lu pește prăjit și băncile mondiale, și bancherii lu bilderbergii urului, supărați foc că nu le mai suntem datori, și ne-au făcut praf și pulbere.
acum, Ardealul va fi cumpărat de unguri, bucățică cu bucțică, pe nimică;
Țara Românească se va dizolva în pustiire, căci la un număr de 100 de norți se nasc doar doi țînci;
iar Moldova este deja plecată în bejanie, pe la porțile stăpînilor din occidentul cel, vai, democratic, care-i folosește pe moldoveni drept sclavi pe plantație.
acum, americanii au venit, în sfîrșit!
ca să ne pună desupra colacului o lumînare și să ne cînte veșnica pomenire!
e o consolare!
cînd România se va desființa ca stat, sper ca blestemul românilor loiali să cadă pe capul memernicilor ca o ploaie de foc cu pucioasă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 22:33:34
         
 
  PS: si sa nu uit. Am semnat petitiile. Ambele amandoo...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 22:13:05
         
 
  Super tare batranul asta! M-au podidit lacrimile...
Cu oameni ca el intr-adevar Romania are un mare viitor. :)

PS: Nu mi-ai raspuns insa la intrebare.

Ti se pare corect, peio, ca:

La o populatie de 330 de milioane, SUA are 554 de congresmeni (Senat + Camera Reprezentantilor).

La o populatie de 20 de milioane, Romania are 588 de parlamentari (Senat + Camera Deputatilor).

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 22:12:25
         
 
  uite ce spune un bătrîn de 70 de ani.

"Am semnat aceasta petitie cu speranta ca in aceasta tara se vor indrepta lucrurile. Acum, la varsta de 70 de ani, am mustrari de constiinta ca pe vremea lui Ceausecu am stat cu capul plecat si am suportat o dictatura fara precedent dar care acum este pe cale de a se instaura din nou prin clica BASESCU.
ATENTIE ! EXISTA O MARE DIFERENTA INTRE CEI DOI . CEAUSESCU A TRAIT DECENT SI EL SI COPII LUI. NU SI-A FACUT AVERI PERSONALE. TOATE AU FOST ALE STATULUI. CATE CASE ARE BASESCU CU CLICA LUI?!!!! CATE HA SI CATE TERENURI INTRAVILANE ?!!!. TREZITI-VA PANA NU NE INCALECA DE TOT!...
NU AM LIPSURI MATERIALE. AS PUTEA SA TAC DAR NU O FAC PENTRU MINE, CI PENTRU CEI MULTI!
TATAL MEU M-A LASAT LA VARSTA DE UN AN SI SI-A DAT SFARSITUL CU ARMA IN MANA, ELIBERAND ARDEALUL... CA SA POATA LUA CU JAPCA 300 DE HA DE TEREN ODRASLA LUI BASESCU CARE S-A FACUT NOTARITA LA INVATAMANTUL LA MARE DISTANTA DAR A AVUT ,,SUCCESURI CA SI DESTEAPTA DE SORA-SA''
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 21:50:00
         
 
  peio, cum ti se pare asta?

La o populatie de 330 de milioane, SUA are 554 de congresmeni (Senat + Camera Reprezentantilor).

La o populatie de 20 de milioane, Romania are 588 de parlamentari (Senat + Camera Deputatilor).



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 21:44:10
         
 
  Ha-ha-ha, peio... nu-i asa ca petitia e OK daca e indreptata impotriva lui Basescu personal si e o idiotenie daca e indreptata impotriva a 588 de parlamentari si a unui intreg guvern?

PS: Iti meriti soarta.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 21:43:07
         
 
  gemabașule viteaz și laș,
nicio para de la căpșunari nu ajuns în buzunarul meu, ci tot în buzunarul comersanților din ocțident, care le vînd otrăvuri, în supermarketurile lor, special construite pe aici, ca să adune înapoi, de la căpșunari, ce au cîștigat, mizer, în străinătățuri, ca scalvi.
un sclav ești și tu, dar unul mai de lux, devreme ce te lauzi cu paraii stăpînilor!
mai bine te-ai uita la cîte semnături se adaugă, minut de minut, pe petiție online, ca să vezi ce părerea are poporul ăsta de niște cozi de topor nemernice, ca voi.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 21:15:12
         
 
  Adevarul e ca useleul asta si oameni ca peia demonstreaza cat de retrograda-i romania.
Speranta e la aia tineri, care s-au saturat sa auda fasurile patriotarde ale reumaticilor astora, insa chestia e ca astia (cei cu adevarat buni) fug pe ruptele de ei. Iti dai seama, sa ai 20-30 ani si sa ai profesor pe unu ca peia. Ce naiba sa inveti de la el? Aoleu...:(
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-01-10 20:24:33
         
 
  peio, nu mai muri tu de grija americanilor si nu mai scuipa tu mana care-ti da de mancare. Ca fara banii aia veniti de la capsunarii pe care-i hulesti si de la UE-ul pe care-l ...esti, s-ar putea sa cumperi o paine cu zece milioane de lei si pensia sa-ti fie recalculata ca-n africa centrala.
Pricepusi? acum, ciocu mic, taietzelule.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-01-10 19:56:08
         
 
  ioa peia, se pare ca tu nu ai habar de Constitutia Romaniei, darmite de cea a SUA.
Colorado, ca orice alt stat american, poate face unele chestii la nivel local, insa pentru alte legi, mai importante, trebuie sa se inscrie in prevederile Constitutiei SUA.

Si stai linistit, nimeni nu a venit sa te ia la intrebari.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 19:39:22
         
 
  Apropo de America:

La o populatie de 330 de milioane, SUA are 554 de congresmeni (Senat + Camera Reprezentantilor).

La o populatie de 20 de milioane, Romania are 588 de parlamentari (Senat + Camera Deputatilor).

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 19:34:50
         
 
  eu stau și mă-ntreb: ăștia, americanii lu pește, jîndarii, de, din guvernul federal, s-or duce peste cesemeu lu ăia din colorado, să-i ia la întrebări pentru că au legiferat comercializarea drogurilor?
sau la ei nu e democratic?
da' la noi e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 19:32:46
         
 
  americani cică ar fu șucăriți de nu'ș ce ingerințe în justiție ale ăstora de la usele.
da' cînd vii și chemi la ordin pe șeful csm, asta nu se cheamă ingerință - și încă una grosolană, a unui stat străin, în teburile justiției altui stat! sau e doar bătăiță o bătăiță grăgădtoasă, cu nuielușa, la popoul coanei justițica-romanica?
ce mizerie ordinară! pe cine or crede proști ăștia care fac pe jandarii lumii, noii super/staliniști universali?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 19:02:48
         
 
  "nu sunt fan antena 3, de fapt nici nu stiu daca televizorul meu prinde asa ceva, am sa verific."(răDulea)


tz, tz, tz, ce naivitate înduioșătoare!
da' pe ăia de la labe unu îi prinzi?
sau tu nu stai conectat decît pe pilonii de transmisie, de unde asculți teatru radiofonic, cu naum în rolul de poet universal?
te pomeni că așa faci!
ce ușor te divulgi, înstelatule!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 18:54:40
         
 
  PS: Mi-a placut asta.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/in-ce-casa-locuieste-angela-merkel-foto-1076226.html

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-10 17:30:32
         
 
  Corect, nea Mitica. Unii trebuie sa se mai nasca inca odata pentru a pricepe cum merg lucrurile in lume.

Pai haide sa ii explicam d-lui peia cum sta treaba cu eroina nationala Ioana Basescu sau cum o cheama pe fiica presedintelui. Pentru ca este o eroina, o veritabila patrioata.

Acum mai multi ani, inainte de intrarea Romaniei in UE, un escroc italian - aflat in cardasie cu administratia locala - a cumparat pe nimic 300 de hectare de pamant lasat parloaga de taranii dintr-un sat romanesc. Pretul pe hectar a fost in jur de 100 de euro, bani de bautura si de chefuit o noapte pentru unii dintre tarani.
Italianului nu i-a trecut niciodata prin cap sa faca productie acolo, ci a asteptat intrarea in UE si subventia pe hectar, dupa care a vandut pamantul cu un pret de zeci de ori mai mare. Cui? Unui roman care va reintroduce acele 300 de hectare in circuitul agricol.
Ideea este salutara si nu conteaza ca romanul s-a numit Ioana Basescu sau Daciana Sarbu.

Iar faptul ca fiica unui presdinte de tara s-a imprumutat, la vedere, cu dobanda si garantii, de la o banca nationala, denota normalitate.
Garantiile sunt tocmai subventia de 150 de euro/hectar. Plus productia care se poate face pe 300 de hectare. Fiindca banii nu au fot imprumutati pentru achizitionarea de tablouri, diamante, masini de lux sau antichitati.

Daca Basescu ar fi furat intr-adevar flota, fiica-sa nu ar fi trebuit sa imprumute bani de la CEC. Si-ar fi cumparat 300 de hectare de plaja in Republica Dominicana. Cu cash.

PS: Verisoara mea din Timisoara a imprumutat de la BCR in trei randuri cate un milion de euro.
Pentru ca are o firma de constructii metalice care produce la greu.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-10 17:27:29
         
 
  "Ce ați spune dacă fiica președintelui USA ar împrumuta, fără garanții, de la trezoreria USA, 1 milion de dolari și ar cumpăra în Texas 300 ha de teren petrolifer, pe care vicepreședintele USA l-ar alege special pentru ea, în timpul lui liber, că se pricepe, după o verificare a acestuia (terenului), făcută de procurorul districtual, dintr-o pură întâmplare, că cerceta el ceva și s-a nimerit?"
(un petitionar descoperit de tovarasul general Ioan Peia la Antena 3"

Am zice ca e fata desteapta si ne-am bulucii sa cumparam terenuri langa terenurile ei. Fiindca noua americanilor nu ni se face scaraba cand aflam ca sub terenurile noastre din Texas se descopera petrol.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-10 16:26:15
         
 
  "ps: ești și tu postac angajat de bășiști să croncăni pe net? cît iei? ți-ajunge de un schimb de patine? sau măcar de rotile!..."
(tovarasul general Ioan Peia adresandu-se domnului Corneliu Traian Ataniu))

Mult stimate si iubite tovarase general,
Va multumesc din suflet pentru ca ati mai pus pe statele de plata le lui Victor Ponta inca un coleg de talia domnului Corneliu Traian Atanasiu. Fiindca de cand Ponta e prim-ministru, banii pentru plata informatorilor si agentilor lui Basescu de la Ponta vin. Ca el strange toti banii de taxe, Basecu fiind sarac lipit pamantului. Sau de credeti ca a semnat Basescu pactul de coobitare si neagresiune cu Victoras?
-Ba Victoras, i-a zis capcaunul, pana nu-mi garantez paralele cu care sa-i pot plati pe de alte Cioaca, Olariu, Stefanescu, Cercel si Atanasiu, eu nu semnez nimic.
-Nici un fel pe problema, domnule presedinte, numai sa ramaneti in functie pana la sfarsitul mandatului, ca altfel m-ati nenorocit; mi-l puneti pe Crnulet presedinte.
Si asa am ajuns noi sa ne infruptam din taxele pe care dumneavoastra le platiti lui Victor Ponta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-10 16:18:05
         
 
  ioane, prietene, nu stiu despre ce petitie e vorba, nu sunt fan antena 3, de fapt nici nu stiu daca televizorul meu prinde asa ceva, am sa verific. oricum, insistenta aproape maniacala cu care ma pui in capul tuturor listelor tale, ma onoreaza, multam.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-10 16:01:01
         
 
  dar iată o întrebare deșteaptă care ar trebui pusă redingotei americane, care vină se ne bată cu nuielușa la poponeață, întrebare sugerată de un semnatar al petiției online, inițiată de Antena 3 (apropo, cîți ați semnat-o? presupun că rădulescu, atanase, pușcă, olariu, cioacă, cercel, viteazu etc., au semnat-o printre primii!!...):


"Ce ați spune dacă fiica președintelui USA ar împrumuta, fără garanții, de la trezoreria USA, 1 milion de dolari și ar cumpăra în Texas 300 ha de teren petrolifer, pe care vicepreședintele USA l-ar alege special pentru ea, în timpul lui liber, că se pricepe, după o verificare a acestuia (terenului), făcută de procurorul districtual, dintr-o pură întâmplare, că cerceta el ceva și s-a nimerit?"

păi, da.
ce-ați zice de o așa întrebare pusă nulandărei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-10 13:51:13
         
 
  ați lovit exact în acei membri - puțini, de altfel - care rezonau cu punctele dvs de vedere. iar acum sunteți singură, îngrozitor de singură...

Domnule Elena, cozile de topor cer insistent recunoștință. Doar nu doriți să intre-n grevă?! Plătiți-le solda!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-10 13:24:27
         
 
  Deci sa recapitulam...

Profitand de somnolenta unui popor vegetal, o armata de jefuitori din diferite partide (nu conteaza care, ca toate sunt la fel), deghizati in parlamentari (nu conteaza din ce tara si nici de pe ce continent) incearca pe ascuns sa isi traga imunitate pentru a putea fura linistiti, legal, fara a mai fi sicanati de nimeni.
Poporul atipit si aburit ii aplauda si e mandru cat sunt de destepti baietii astia, parlamentarii, si cat de bine il jefuiesc ei. Deh, sindromul Stockholm!
Un mic grup insa nu mai este de accord sa fie furat, asa ca semnalizeaza asta.
Si semnalizeaza cui? Exact celor carora jefuitorii le promisesera ca se vor face cuminti daca ii lasa si pe ei sa intre in rand cu lumea buna a planetei.
Iar acuma lumea asta buna a planetei vine sa le reaminteasca asta: nu se poate numai cu foloase si fara nicio obligatie. Vrei sa stai la masa cu noi, te comporti ca noi. Daca nu, mai exista si o Cuba, o Coreea de Nord, un Iran, o China... unde poate ca o sa fii mai... felix.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-10 06:02:03
         
 
  atanase,
dacă te oripilează așa de tare literatura proletcultistă (pare că o cunoști mai bine decît alții,- decît mine, în orice caz) de ce nu faci tu una pro/capitalistă fierbinte, de adîncă recunoștință, vizavi de boii zei ai politichiei mondiale, că ce mi-e stalin, ce-mi sunt baroșii: și unii și alții ne-au belit de piele! doar că, azi, voi, berbecuții de prăsilă, ați tras la ieslea cu nutrețuri combinate și behăiți a mulțumire către stăpîni și, a învîrtoșire, către cei ce nu prea-i iau de salvatori! adică, nește oi proaste, care trebuie tunse și mulse, pînă își dau duhul. operațiune clară de triere, de tip stalinist, doar că e făcută cu unelte ceva mai perverse: rînjind dimplomatic sau, după caz, plasînd cîte un șpiț lustruit în fundul oponeților!
cum ziceam, de ce nu fabrici tu poezele pro/capitaliste, mai ales că le ai cu alea în pantaloni scurți, - hai-kukuiuri, parcă - poezici care nu sunt prea departe, valoric vorbind, de proletcultism. le-am putea numi, chiar: bermudisme!

ps: ești și tu postac angajat de bășiști să croncăni pe net? cît iei? ți-ajunge de un schimb de patine? sau măcar de rotile!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-09 22:11:54
         
 
  E la modă restaurația:

”Ar trebui să se studieze din nou în școală literatura proletcultistă și realist-socialistă din anii 50. Un exemplu este Maria Banuș - "Ție-ți vorbesc, Americă!", o poezie atât de adevărată și mai ales atât de actuală acum:

Ție-ți vorbesc, Americă!
Ție-ți vorbesc, Americă!
Ție-ți vorbesc, Americă!
Nu cu America pumnului și a linșajului,
Nu cu patroana crimelor și a orgiilor,
Nu cu vrăjitoarea ce mîna sabatul drăcesc al miliardelor,
Ci cu tine, America simplă, vorbesc.
O, Americă simplă!
Minciuna s-a-ncolăcit în jurul tău
Și tu n-o simți.
Minciuna se-așează ca oaspe la tine la cină,
Mănînca din vasele tale și tu n-o vezi.
La temelia căminului tău
Îți cloceste ea puii
Și tu nu stii.
Sub căpătîiul copiilor tăi zace minciuna
Și tu nu te cutremuri.

Și multe alte asemenea creații minunate ale internațional-socialismului democratic și progresist, scriituri ale luptei de clasă și ale victoriei democrației populare. Noi, generațiile ceaușiste nu am avut parte de asemenea opere în manuale, dar am ajuns să descoperim ulterior literatura românească din perioada autentic socialistă, adică Nina Cassian, Dan Deșliu, A. Toma, Victor Tulbure, Maria Banuș, Alexandru Sahia, Titus Popovici, Aurel Baranga, Paul Everac etc.”

Sau:

„Cum să nu strig spre mileniu: / Partidul, Partidul e forța! / Uniți, muncitorii sunt geniu, / Sunt soarele, torța (…)” (Cântec de viață lungă, Maria Banuș)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-09 21:36:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  țin  
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-09 13:42:24
         
 
  doamna-i născută-n eprubetă, manipularea sondei de implant făcîndu-se cu mănuși chirurgicale!
dacă-i intră hoțu-n casă, doamna i se adresează cu: "distinse coleg, fii amabil și poartă-te civilizat!" iar dacă o și violează, îi face o sinteză intertextualistă asupra evoluției violului, în decursul istoriei, și-i arată obrazul domnului hoț!
te mai întrebi cum de ni s-au urcat în cap lighioanele bășiste! simplu: unii tac, alții fac pe mironosițele, dîndu-și cu tesla-n ovoide, în timp ce ține discursuri rafinate, citînd pe marii moraliști ai umanității.
cîtă lipsă de realism și cîtă fleșcăială principialistă!...
îți dă pușlamaua cu leuca-n țeastă, iar tu faci pe cavaleru habarnam (se citește cum se scrie), mare domn de macadam!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-09 13:17:09
         
 
  civilitate  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 12:20:05
         
 
  Nu am lovit în nimeni domnule adrian mihai. Am apărat site-ul de mahalagizare. Și, după cum vedeți, nimeni nu vă oprește să publicați aici în termeni de eleganță, cicilitate și polemic însă cu respectarea regulamentului. Altfel site-ul se degradează și lumea nu mai este interesată.

Europeea trebuie să fie și să rămână un spațiu de creație și de dezbatere intelectuală. Poate, cândva, voi face și o secțiune, "Mahaleea"

Mulțumesc pentru intervenție. Și, vă asigur, nu sunt singur!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 12:19:12
         
 
  http://mediapublic.md/?go=news&n=6021&t=

@europarlamentarul independent Godfrey Bloom, în discursul său din Parlamentul European (Strasbourg, 21 noiembrie 2013): „
„Ei bine, domnule Președinte, îmi vine în minte un citat al marelui filosof american Murray Rothbard, care spunea: «Statul este o instituție tâlhară”. Impozitarea este un sistem prin care politicienii și birocrații fură banii de la cetățenii lor pentru a-i risipi într-o manieră rușinoasă. Acest loc nu este o excepție. Este fascinant, și mă întreb cum reușiți să vă păstrați seriozitatea atunci când vorbiți de evaziunea fiscală. Întreagă Comisie și birocrații din Comisie nu plătesc impozite. Voi nu plătiți taxe și impozite ca și restul cetățenilor! Voi aveți tot felul de avantaje… Voi sunteți cei mai mari evazioniști fiscali din Europa și, totuși, voi stați aici și dați lecții! Oamenii din Uniunea Europeană încep să înțeleagă mesajul. O să vă dați seama că euroscepticii vor deveni din ce în ce mai numeroși. Și să vă mai spun ceva: când popoarele își vor da seama de ceea ce sunteți, nu vor avea nevoie de mult timp să ia cu asalt Parlamentul și să vă spânzure. Și vor avea dreptate!”

O fi și ăsta stalinist?! Să vezi c-așa e!...

“ Practicile de spionaj ale Statelor Unite se aseamănă cu cele ale STASI, celebra poliție secretă est-germană”, a declarat cancelarul german, Angela Merkel, în timpul unei discuții cu președintele SUA, Barack Obama, informează The Guardian.
Der Spiegel a dezvăluit anterior că americanii i-au ascultat telefonul personal, Merkel!!

„NSA nu poate fi în mod clar de încredere în legătură cu informațiile private pentru că l-a lăsat pe Snowden să le sustragă”, a specificat Merkel.

Waw! Waw! Waw!... merkăleasa, rupta-n șold, e supărată pe bănel obama, că i s-a uitat pe gaura cheii taman cînd făcea ski nautic în baie, surprinzînd-o în bibilica goală!!
Tt, tz, tz, civilizații eștia, din a căror troacă mănîncă alde slugili băsiste, cum ne mai dau ei lecții de bună-purtare, de principialitate și umanism!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-09 11:43:33
         
 
  stimată domnule ștefan (sic!)

prin nefericita (în opinia mea) aplicare a regulamentului la care ați purces voinicește, citind comentariile de mai jos, se poate constata, lejer, că ați rămas, ca să-l citez pe iorga, "ca un drumeț în calea lupilor".

ați lovit exact în acei membri - puțini, de altfel - care rezonau cu punctele dvs de vedere. iar acum sunteți singură, îngrozitor de singură...

și cine seamănă vânt...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-01-09 08:56:20
         
 
  "un astfel de text depășește cadrul unei simple lamentatio?"

Contrapunctic vorbind, răspunsul este da! Pentru că, lesne se poate observa mai mult decât lamentatio și mai mult decât laudatio!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 06:37:02
         
 
  Poeți ai viitorului!
Traducere în limba română de Leon Levițchi și Tudor Dorin
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Poeți ai viitorului! oratori, cântăreți și creatori ai melodiei,
Nu ziua de azi dreptate-mi va da și nici rostului meu nu-i va sta mărturie,
Ci numai voi ce veți veni pe aceste meleaguri, o nouă, atletică seminție continentală, mai mare decât cele ce-au fost ori mai sunt încă.
Hai, ridicați-vă! Veniți să-mi dați mie dreptate!
Eu nu fac altceva decât, cu-o slovă-două, să prevestesc ce mâine va să fie.
Din umbră, o clipă doar răsar și mă întorc în umbră.
Eu nu sunt decât un om care, trecând fără să se statornicească, își aruncă întâmplător spre voi privirea, apoi întoarce capul,
Lăsându-vă pe voi s-o înțelegeți și s-o deslușiți,
Căci de la voi așteaptă tot ce-i mai de seamă.


Vă simțiți inclus, domnule Cioacă, în acest voi?

 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 05:52:40
         
 
  părerea mea este că, în general, politicul – atunci când nu se substituie religiosului – începe acolo unde se termină poeticul; tocmai de aceea, profeticul, aparent paradoxal, recurgând la regresie în maniera de abordare, îl poate ajuta pe acesta din urmă (poeticul) să îmbrace politicul în hainele imaginarului de tip estetic (fără a comenta în cazul de față gradul de reușită, adecvarea mijloacelor la scop șamd, aspecte care, în ultimă instanță, țin, până la un anumit nivel, de „gustul poetic” al fiecăruia; de la un nivel încolo, de gradul de cultură al fiecărui cititor).

prin urmare, “America” drept temă și/sau motiv literar este o ispită pe cât de generoasă (părând – subliniez: „părând” un teren virgin), pe atât de înșelătoare și dificil de redat în manieră credibilă dpdv poetic (stricto sensu), fără a lăsa impresia militantismului (tocmai pentru că acestei teme/ acestui motiv îi lipsește cu desăvârșire elementul mitic – aspect care dpmeudv caracterizează nu în exclusivitate, dar în mod deosebit cultura de tip european; mai ales la nivelul subconștientului – atât individual, cât și colectiv).

- pt exemplificare, nu întâmplător, aleg să redau aici un citat dintr-un autor preocupat încă din timpuriul marii poezii europene de „America” (inclusiv de America lui Walt Whitman):

„[...]. Pentru că nu mai există cine/ să împartă pâinea și vinul/ nici iarbă în gura morților/ nici să deschidă umbrele de in/ sub care te poți odihni, nici cine să plângă rănile elefanților./ Nu există decât un milion de fierari,/ care forjează cătușe/ pentru copiii ce se vor naște./ Nu există decât o mulțime de tâmplari,/ care geluiesc coșciuge fără cruci./ Nu există decât o mulțime de plânsete,/ care-și desfac hainele așteptând glonțul. […].” (F.G. Lorca – Strigăt către Roma, (sugestiv subintitulată) Din turnul edificiului Crysler Building)


pornind de la aceste premise, o primă concluzie ar fi aceea că un poet și/sau un autor (dacă un poet este și autor, nu întotdeauna un autor este și poet...), pentru a reda credibil „America”, trebuie să surprindă în plenitudinea lor relațiile specifice atât „naturii naturale” (natura naturans), dar și pe cele ale „naturii sociale” (natura naturata), traducându-le într-un limbaj accesibil deopotrivă sensibilității și inteligenței umane provocate a distinge între „topos” și „logos”; fără a satisface această provocare, rezultatul este echivalent (cel mult) unui lirism istoric de conjunctură, având ca materie primă dpdv poetic un atlas geografic.

totodată, un rol major în acest text îl joac㠓anatemizarea”; după cum se poate vedea, versurile nu sunt nici măcar subversive, ele echivalând (nu întâmplător) în manieră directă tehnicul și militarismul cu „furtuna în deșert”; (probabil) de aici și renunțarea la formă, versurile succedându-se liber, ca într-o „notă de plată”; o notă de plată a unui consumator etico-estetic ce și-a asumat a priori incapacitatea economică, transferul libertății fizice către un furnizor de bunuri materiale, de ordine strict externă.

„[...] sodomiții, Walt Whitman, sodomiții,/ înmuiați de lacrimi, carne pentru nutreț/ cizmă sau mușcătură a îmblânzitorilor de fiare. […].” (idem, Odă pentru Walt Whitman).

concluzie finală (desigur, nu pretind că este un subiect epuizabil sau că am surprins totalitatea aspectelor; e un simplu exercițiu... virtual) - o abordare pertinentă (așa cred) este aceea dacă: un astfel de text depășește cadrul unei simple lamentatio? îmbogățește de vreo manieră fondul de idei și/sau fondul limbajului? amplifică dimensiunea umană? identifică alte tare ale civilizației vestice (exceptându-le pe acelea universal-acceptate)?

pentru că, altfel, a denunța „ipocrizia vestică”, decadența Americii fără un astfel de aport este un lucru săvârșit, redundant:

„[...]. Masca! Priviți masca!/ Ce val de noroi și de licurici peste New York! [...]” (idem, Dansul Morții, în Străzi și vise).
 
Postat de catre Vasile Munteanu la data de 2014-01-09 05:40:28
         
 
  "America!
America lui Whalt Whitman?
NU. Din păcate nu!"
(Elena Stefan)

Doamna Elena Stefan,
Dumneavostra va dati seama ce spuneti in versurile :
"America lui Whalt Whitman?
NU. Din păcate nu!"
Fiindca America pe care si-o visa marele Whalt era o America plina de baieti carora nu le plac fetele. Sa ziceti merci ca tu ati fost contemporana cu Whitman. Findca v-ati fi indragostit de el; si ati fi fost extreme de nefericita in dragoste. Whalt Whitman a fost interesat toata viata lui numai in baieti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-09 04:21:06
         
 
  "www.hotnews.ro" Să păstrăm un moment de jenă! Ăștia nu vor înțelege niciodată că băsismul și-a trăit traiul!

Câte avioane second hand, adevărate sicrie zburătoare, ne costă această invitație a Marii Porți din Imperiul Licuricilor?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 01:36:12
         
 
  Acuma, sine ira et studio, paranoicul și-a meritat soarta. Și pentru ce a urmat, și-o mai merita de câteva ori pentru că a fost incapabil, deși a știut ce se va întâmpla, să renunțe la putere. Dar, iată, timpul a dovedit că lovitura de stat a fost dată chiar de "agenturili străine" Dar faptul că a avut dreptate nu-i scuză încăpățânarea! Valul de simpatie și susținere populară și marionetele implantate ori crescute au făcut ca acea lovitură de stat să nu fie percepută imediat. De către unii.

Însă nu la agenturi se referă poemul de mai sus. Asta pour les connesseurs!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 01:33:19
         
 
  "Victoria Nuland, asistentul pentru afaceri europene si eurasiatice al Secretarului de Stat John Kerry, face o vizita in Romania in perioada 10-11 ianuarie, pentru discutii referitoare la statul de drept, informeaza Departamentul de Stat american intr-un comunicat de presa. Este a doua vizita a unui inalt oficial american in Romania in urma unei crize politice, dupa cea efectuata de Philip Gordon, predecesorul Victoriei Nuland, in august 2012, dupa referendumul de suspendare a presedintelui"
Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16367326-subsecretarul-stat-american-victoria-nuland-face-vizita-romania-pentru-discutii-despre-statul-drept.htm

De ce nu ne lasa astia sa avem si noi coruptii nostri? Nu ma gandesc numai la condamnarea preacinstitului Nastase, desigur, dar uite, il cauta de transformatoare si pe liberalul ala stupid, am uitat cum ii spune. Sa ne lase in coruptia noastra, ca suntem mai destepti decat ei. Daca ne fortam putin, ii furam mai mult decat se pot fura ei, intre ei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-01-09 01:31:49
         
 
  Agenturili straine, ale dreaq de agenturi! Ne-au trezit candidatii din somn :) Pai nu era mai bine pe vremea lui Stalin? Oh, ce vremuri!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-01-09 01:23:25
         
 
  Nici nu mă așteptam să înțelegeți ceva dumneavostră din acest text!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-09 00:46:35
         
 
  Sincer, ma intreb cum de ati ajuns la liberali.
Probabil din greseala.
 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-08 23:59:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE