FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doamnei Elena Ștefan
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
"Moviliță cu gurgui"
este cumva clona dv. de alint?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  doamna hermenika,
în ironie, sunteți tot atît de ridicolă ca și-n hermeneutică. pe bune!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-10-23 20:44:37
         
 
  Aferim. Să vă ungem un fel de Guru europeic?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-23 20:16:12
         
 
  Domnule Movileanu, v-ați căznit (ca să fiu eco) suficient și umorul abundent (cu gurgui cu tot) v-a încleiat picioarele. S-ar putea să nu mai fiți recuperabil.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-23 20:14:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce să vă fac domnule Corneliu Traian Atanasiu! Nu aveți fler, nu aveți umor și, mai mult, sunteți în afra timpului și spațiului. Vă putem recupera. Meritați. V-o spun cu sinceritate și prietenie. Și chiar simpatie. Dar nu împotriva voinței dumneavoastră.

10 secunde, mooment de compasiune!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-23 20:00:13
         
 
  Domnule Florentin Sorescu,

Mă surprinde faptul că, replicând, ori intrând în discuție cu un personaj care vă denominează "șoricilă," nici măcar nu vă revoltați.

N-ar trebui să trec peste faptul că asemenea "interpelări" încalcă regulamentul și nu ar trebui validate însă, dacă tot s-a ajuns la această situație, mă gândeam că fie, protestați ori sesizați încălcarea regulamementului, fie ignorați.

Personal, ignor astfel de mitocănisme!
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-23 13:39:30


Un monument de ipocrizie a personaliții multiple. Nu știe sînga, ce face dreapta. ES se dă de exemplu și habar n-are de posibilitățile dînsei de a invalida interpelarea neregulamentară. Pe aceea și alte zeci existente pe prima pagină. Există o procedură și birocrația cere să protestezi și să sesizezi. Nu la dînsa, la unul din dînșii.

Dumnezeu cu mila!
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-23 17:07:28
         
 
  Domnule KV, de acolo am și luat-o. Dar mi se pare că este foarte potrivită și pentru proprietăreasă din moment ce comentariul cu pricina și cele ce-i urmează o multiplică pe site-ul pe care doamna baletează-n poante, strecurîndu-se abil printre movilițe. Acum, e adevărat, invitații dînsei s-ar putea să nu fie atît de doritori să învețe arta de a se face că nu le simt mirosul.

Găsiți că e doar o găselniță sau o mojicie sadea?
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-22 18:30:29
         
 
  Domnule CTA, dati dovada ca intelegeti greu si uitati chiar mai repede decat intelegeti. "Movilita" de care vorbiti e o gaselnita a altui rautacios, domnul Peia, dar se refera la altcineva, e o gaselnitza semantica. Va rezerv placerea s-o descoperiti singur, chiar daca nu-i mare mister. Lasati apropitarul in pace, dumnealui stie ce face. Dumneavoastra insa pareti a nu avea in niciun fel simtul umorului. Poate doar pe cel al "umorilor", dar nu este nicidecum acelasi lucru, daca se intelege tot ce zic. Daca nu, tot nu-s peltic.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-22 12:44:17
         
 
  De curiozitate, cate clone aveti aici si pe FB, d-le profesor?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-10-22 04:01:41
         
 
  Da. Printre movilițe, mă bucur că înțelegeți ori poate vă confundați cu statutul lor, pur și simplu mă amuz. În piruete. Evident. Când îmi dați ocazia, ca acum, o fructific. QED  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-21 21:41:47
         
 
  Păreți o doamnă țanțoșă făcînd piruete grațioase printre gingașe movilițe. Balet cam hazardat.  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-21 21:03:55
         
 
  Ca de obicei. Mare Maestru al Sofismelor. Și al actelor ratate.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-21 20:55:12
         
 
  Deduc că flerul dv. face din grămăjoara diminutivată ceva apetisant, care face de fapt farmecul discret al locului, aroma inconfundabilă a omului cultivat și plin de talent.  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-21 20:52:01
         
 
  Dar dacă ar fi singura...lipsă de fler...
Nici vorbă.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-21 20:33:27
         
 
  Dar dacă v-ați mai face o clonă, nu vi s-ar părea o identitate potrivită?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-10-21 19:43:59
         
 
  Nț! Lipsă de fler stimabile. Lipsă de fler. Dar dacă ar fi singura, tot ar mai fi ceva!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-10-21 19:40:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE