FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Incredibil
Text postat de Emanuel Cristescu
Am frunzărit doar și m-am luat cu mâinile de cap. Ca să invalidez toate mizeriile postate mi-ar lua prea mult timp.

Așadar, toți cei care au încălcat regulamentul să se considere deja atenționați.

Prin urmare, dacă nu sunt reclamații, las lucrurile așa cum sunt.

Dar, toți cei care vor încâlca regulamentul de acum încolo vor fi sancționați cu reducerea nivelului. Direct reducerea nivelului. Iar dacă au mai avut nivelul redus, adică dacă sunt recidiviști în materie de încălcarea regulamentului europeic, reducerea nivelului se va face pentru 3 luni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  radu ștefănescu, prost obicei ai: cel de a te băga în seamă. cine-a vorbit cu tine, bre?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-03 20:36:38
         
 
  tampax vobiscum, venerabile, cum o mai duci?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-03 18:26:07
         
 
  pace și ție, tradidore. zău că n-am citit nimic de mai jos. doar că vreau să te salut. să moară mama lui frankfurt.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-03 18:08:01
         
 
  pace tie, gheorghita. imi mentin oferta, d-le Cristescu. nu sunt pt sanctiune, o sa-i treaca.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-03 16:44:11
         
 
  Păcat domnule Recheșan. Păcat. Nu pot să înțeleg. Suntem aici o mână de oameni! Și să ajungem să ne drăcuim! Ciudat. Chiar foarte ciudat! Dar viața m-a obișnuit cu multe.

Oricum, o pauză cred că v-ar prinde bine. Altfel cu toată diplomația mea, constat că un fel de avalanșă agresivă se dezvoltă sub ochii noștri!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-03 15:26:08
         
 
  textul e de un penibilism veleitar de anvergură.e măsura europicii de azi.critică simultan elena ștefan cu hermeneutica ei absconsă, se entuziasmează distinsul owner, ce mai comedie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 15:19:24
         
 
  scutiți-mă de farafastîcurile dumneavoastră diplomatice și fals educative, v-am spus că am terminat cu europeea. oricum pe gorobetele fănel îl mînca limba, sporovăia vesel triturînd cinisme de-ale lui strepezite și i-am servit ceva de mestecat.. a la chasse comme a la chasse, cu mitocanii nu merge cu maniere alese, îți rîd în dos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 15:17:28
         
 
  Domnule Recheșan,

Ați depășit cu mult ceea ce s-ar putea numi un ton civilizat! Ce vă veni? O faceți ostentativ? Ați citit textul de astăzi la distinsei emi nicol?

Aștept și punctul de vedere al domnului Ștefănescu, pe care l-am zărit în ultima vreme prin peaceland. Este îndreptățit să ceară sancționarea domniei voastre. Dar știu eu cum va reacționa? Că mai jos, ca un fel de nabab, vă ceda ceva din nivelul său.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-03 15:07:36
         
 
  er .artificial  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 14:41:56
         
 
  nivelul tău de tălmaci, articial googălisit și de voyeur vioi pe sub gacele lui nea șekspirică, l-am văzut, bre , fănică! ceea ce nu pot pricepe este că, de dragul supremației într-o haită cam rărită de cîrcolaci orgolioși în credința lor literară cam rărite, te pupi cu prostu în bot...fiindcă tot e ziua lui Kafka, ce bine le dezlega, ia și tu de aici:”Unul din artificiile cele mai eficiente de seducție ale Diavolului constă în faptul că ne provoacă la luptă. E întocmai ca lupta cu o femeie, se termină până la urmă în pat.”
so,după ce terminași cu datu la rățuște, ori de jucat cu aia mică-n baia rațelor de plastic auriu, du-te dracului în cel mai artificios și ecoliterar mod posibil, secătură mică!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 14:41:19
         
 
  d-le Cristescu, boss, prin prezenta cedez 80 unitati metrice din nivelul meu generos, colegului Gheorghita, spre binele natiei, in general si al literaturii romane, in special. si-o fi un lup mancat de oaie. mare chestie.

p.s. sunt multumit cu 20. onoare munci (sic).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-03 14:05:25
         
 
  ps: cu ușoare regrete(cît virginitatea la fete, în vremea asta) și sinceritatea unei umbre de respect datorat persoanei, vă doresc cazne ușoare...c-așa-i destinul lavrelor mari, mici sau ruinate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 13:45:40
         
 
  îmi pare rău că alunecați în deducții cu miroaznă biblică(de altfel la mayași sau ayteci șarpele are alte semnificații deistico-mistice) avansați cu pedestrimea cuirasată într-o teogonie bizară.sau poate vă amuză să promovați o formă de umor original, cu discurs sec, academico-ecoliterar.probabil că vina e împărțită, dar eu n-am spațiu în ventricule pentru tot felul de fleacuri rebarbative,unele ridicol de infantile, nu mai am chef să "insectarizez" pe nimeni, vocație apostolică învățîndu-l pe cioacă măsura scatologiei și a ortografiei, de asemenea, n-am. lucrurile au ajuns la saturație, iar dacă ar fi să exprim o părere sinceră despre ce zace în chilii, cred că peste 2 milenii nici o moleculă de colb bleu liternautic nu va rămîne din lavra ecoliterară)nici chiar dacă epiglumețu sau nea pușcă culturnicu de grătare vă vor convinge să scoateți o antologie europeică de 1000 de pagini în 100.000 exemplare), așa cum nu vor rămîne din bloggerii valoroși de azi,nimic material să analizeze istoriografii literari ai viitorului.
așadar, să ne vedem cît mai rar, cu texte fără bălăcăreli de-avatar!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 13:42:45
         
 
  Nu domnule coleg. Problema nu este de acum un an. Ci de pe la 106-107 când Bicilis a indicat locul unde se afla tezaurul dacic. Dar dacă mă gândesc bine este chiar mai veche. Și de vină este șarpele care i-a sâsâit nu știu ce Evei de i-a luat mințile lui Adam. Cam de pe atunci, se pare, s-a răspândit răul în lume. Adică ura, invidia, cearta, răzbunarea, vindicativismul și câte și mai câte. Dar, dacă tot stau și meditez, acuma că bosonul Higgs a devenit o certitudine de 5 sigma, se pare că Dumnezeu nu există. Și atunci cade toată teoria cu mărul, șarpele, coasta, etc. De aceea, vă spuneam, la grele cazne m-ați pus. Că-mi vine să mă apuc de teoria relativității extinse!
Da tot eu stau și îmi revin. Și spun așa: nicio sncțiune din lume nu poate fi mai tare decât un text ecoliterar bun. În care să insectarizați pe cei pe care nu prea-i aveți la auricule. Sau ventricule. Sau, mă rog, la ambele 4! sic! Evident că mă includ. Mă și gândesc, peste vreo 2000 de ani când vor citi, probabil niște curioși istorici literari, ce părere își vor fi făcând ei despre Europeea și apostolii ei? Dar mai ales despre text?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-03 11:07:11
         
 
 
stimabile proprietar (din păcate, sporadic activ)

nu vă trimit la nicio logică zburlită, fiind vară mă tund scurt, fără zulufi poetici.faceți ce vă dictează spiritul ecoliterar, cîntăriți, meditați, analizați, dacă aveți ce. eu, unu, voi întoarce spatele unui spațiu ce găzduiește "somități" precum olariu, pușcă, cercel, cioacă and others veleități exacerbate faunistic. nu am ce să îi mai ofer europeei, așa cum nici ea nu prea are ce să dea.lucrurile îs clare, le complicați inutil, cu avertismente, termeni neonorați, iar cronologic nici nu contează, fiindcă în loc să dați cu toroipanul, cocoloșiți orgolii sterpe. lucrurile nu ar fi condus aici, dacă de pildă, acum un an, nu lăsați să treacă un articol precum infoEuropeea, operă a bălăcăritorului nr. 1 al europeii(evidența faptelor din comentarii e relevantă).
așa că, spor, micelii și conviețuire ușoară, ejusdem farinae, că pîine cu ei nu faceți în veci!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-03 10:52:46
         
 
  Domnule Recheșan,

Domnul Olariu a încălcat regulamentul după cum ați prezentat mai jos.

Domnia voastră ați încălcat, de asemenea regulamentul. (v-am prezentat citatul)

La sugestia domnului Ștefănescu (și el a încălcat regulamentul dar înainte de Armistițiu) m-am gândit să mai fiu tolerant o rundă și să vă dau o șansă amândurora. Să înțeleg că dumneavoastră insistați pentru aplicarea strictă a regulamentului și pentru sancționare? Eu am acoperirea regulamentară pentru aplicarea sncțiunii. Însă, cum vă spuneam și altă dată, misiunea Europeii nu este sancțiunea. Ci creația literară. În speță ecoliterară.
Prin urmare, revin: pentru satisfacția de a-l vedea sancționat pe domnul Olariu pledați pentru propria dumneavoastră sancțiune?

V-am spus situația este complicată și mă trimite în logica fuzzy. Aștept punctul dumneavoastră de vedere. Și, de asemenea, aștept și alte sugestii, sfaturi, soluții, etc.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-03 09:41:59
         
 
  ps deși, o entitate vizibil neecoliterară-mi șoptește că voi aștepta, din partea dumneavoastră, o decizie pînă vor apărea ghioceii din editorialul anului viitor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-02 14:21:53
         
 
  nimic complicat, domnule Cristescu! ați dat un ultimatum, x, y și z au încălcat regulamentul, așa că pt conformitate și consecvență se așteaptă din partea dumneavoastră să îl aplicați.pe rînd, obiectiv, nepartisprinic(mai ales în direcția epiglumistic-transoceanică, prea-ndelung corcolită). de atenționări sunt sătul, așa că-mi permit să vă atenționez(din șubreda-mi poziție)că, în situația unei prelungiri a meditației dumneavoastră asupra destinelor susnumiților postatori, voi rupe orice legătură cu europeea(de parcă v-ar păsa de asta!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-02 09:11:05
         
 
  Domnule Recheșan, mă trimiteți oarecum în logica fuzzy și complicați o situație și așa complicată. Nu știu ce decizie să iau. Am să mai analizez, am să mai meditez.

Cereți sancțiunea cuiva dar, după momentul armistițiului, scrieți: "naturelul lui fănică miroase a trăscău, fiincă dumnealui să magnetiză cu jamaică ca să prinză coraj" Ceea ce înseamnă încălcarea regulamentului și, prin urmare, presupune o sancțiune!


Domnule Olariu de ce încălcați regulamentul?

Acum că domnsul Ștefănescu mă tot interpelează cu "dvs de ce nu exersați mai des iertarea și iubirea aproapelui, amnistiindu-i, grațiindu-i chiar, în fine - in corpore pe păcătoșii împătimiți ai vitezei, inclusiv pe inconștienții care vă intră cu basculanta-n propria ogradă," mă gândesc să mai fiu o dată concesiv!

Însă, vă atenționaz, ulciorul nu merge de prea multe ori la apă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-02 07:39:38
         
 
  problema mi se pare foarte simplă, INCREDIBIL de simplă. spuneați, domnule Cristescu:

"Momentul ARMISTIȚIULUI 2013-06-28 ora 20:11.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 20:35:29 "

așadar, după această dată, cei atenționați vor fi sancționați. dacă recitiți toate comentariile făcute după această dată, termen, moment zero, veți observa, din nou INCREDIBIL, cine oare nu a respectat armistițiul!





 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-01 08:36:55
         
 
  Si zi asa, rechespane? Cine ti-a furat bagajele si iti da palme peste ceafa, dupa care se uita in tavan si spune: "Bâââzzzaaaa!"?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-30 19:54:39
         
 
  recheșpane, de ce te dai acuma lovit? Te-am dibuit că ești manelist fiindca toata ziua aduci aminte de eroii tai Vali Vijelie, Florin Slam si Adrian Minune.
Acuma, nu-i nimic raui ca esti manelist ca doar si manelistii ie oameni. Mai rau era daca erai USL-ist. :)



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-30 19:52:53
         
 
  domnule cristescu, oricîte parabole biblice ați frunzări tot nu eți reuși să vă convingeți de un fapt evident: continuarea proliferării de calomnii, chiar după repetatele avertizări(fără efect după cum se observă)emise de dumneavoastră e o evidență.altfel, cum s-ar explica calomnia de mai jos

Acuma, nu tre' sa te superi pe viata si sa faci vreo nefacuta, recheshpane! In fond, nu e nimic rau sa fii manelist. In tara esti bine vazut, dujmanii-ti poarta pika ka n-au valoarea ta, femeile te iubeste, sh-alte alea, alea...
Da' ninu te invidiez. Din contra...

Postat de catre Epi glumist la data de 2013-06-30 04:13:56


recheshpan = manelistul lavrei! :)

!


PS: recheshpane, Verdi nu este - cum credeti voi, manelistii - culoarea padurii tradusa in limba moldoveneasca, ci este numele unui compozitor italian care a murit acum mai bine de un secol.
Cu o alta ocazie, tot aici pe Europeea, ti-am mai postat in subsolul unei manele postate de tine acest pasaj muzical in in incercarea de a te mai cultiva putin. Recunosc ca nu am reusit: manelistul tot manelist ramane, chit ca are flotant de Timisoara!
Oricum, "asta-i muzica ce-mi place!"


Postat de catre Epi glumist la data de 2013-06-30 04:04:49
Să facem un simplu exercițiu de imaginație. sunteți proprietarul unui hotel, iar unuia dintre oaspeții dumneavoastră ise fură bagajele:dumneavoastră cum acționați cînd hoțul este prins asupra faptului:
1.chemați poliția
2.îi cereți celui păgubit scuze și îi înapoiați bunurile
3.îi spuneți să-l ierte pe hoț și să suporte cu stoicism paguba?

Nu-mi fac nicio iluzie că veți aplica regulamentul europeic în cazul acestei noi încălcări, nici că veți gestiona altfel decît ca pînă acum situațiile conflictuale, mă întreb doar ce motivații poate să aibă gestul dumneavoastră.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-30 16:40:22
         
 
  aștept opinii

Incredibil e puțin zis. Foarte aproape de un text burician sau ciurtinian.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-06-29 10:29:29
         
 
  bună dimineața, domnilor colegi sau necolegi, zi senină și pace domniilor dvs - dar nu exagerată - v-aș reține atenția cu o chestiune care mă frământă, o fundătură în care m-am înțepenit plecând de la cel mai recent text al doamnei colege valentina [valery] becart, după ce am încercat a răzbi prin jungla de youtuburi cu lansări de carte, power-point-uri cu fluturi și frumoase mâini de damă, mere, flori, cugetări, recitări, muzici, interviuri la speranța tv, poze, clavecine, coruri din opere, reflecții și altele asemenea legate de numele domniei sale: conceptul de text "becartian"


m-am tot gândit la cele câteva analogii consacrate de vocabularul criticii literare - "eminescian", "stănescian", "arghezian", "sorescian". hai și "păunescian".

credeți, da sincer, că pot să mă dau rotund și eu cu "ștefănescian"? sau măcar cu "rădulescian"? s-o supăra colegul dumitru cioacă (genuneanu) cu emblema "ciociană" când fi-va pomenit într-o antologie? într-o antologie care bate la ușă? de ce sună rău, sau de ce-mi pare mie că sună rău, de ex, "recheșanian"? ce va spune posteritatea peste mii și mii de ani, când o echipă de arheologi, dezgropând serverul europeea, vor face cunoscută publicului critica "elenoștefaniană"? de ce luară unii toată eufonia, de nu mai ajunse la toți? credeți că merităm atâta nedreptate?

aștept opinii.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-29 09:32:30
         
 
  Asta ar rezolva oarecum nesimetria pozițiilor ierarhice. Mai încercați! Și nu mai fiți așa scorțos.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-06-29 09:05:41
         
 
  "Domnule necoleg" ar fi bine?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-29 08:34:16
         
 
  domnule coleg

Mi se pare puțin cam prețios să fiu apelat de Domnu' cu acest cuvînt. A fost unul care spunea că, prin 2000, ar putea fi pomenit drept „contimporan cu fluturii, cu Dumnezeu”, dar coleg...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-06-29 08:22:54
         
 
  Nu, nu, Covrig ori Aex se pare că ar fi venit cu invenția.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-29 00:04:02
         
 
  suprasugestivul verb ”ream” e invenția d-voastră ecoliterară sau a coanei Joițica...pardon Elena Șt.?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 23:55:55
         
 
  lăsați c-am priceput, naturelul lui fănică miroase a trăscău, fiincă dumnealui să magnetiză cu jamaică ca să prinză coraj că*sic)comentează pă iuropeia...și prin urmare e pasibil dă iertăciune. bon, urăsc beutura dar iubesc pă bețivi, c-așa-i creștinește...curat ecoliterar, dar sancționați-l!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 23:54:31
         
 
  Pentru că, domnule Ștefănescu, eu cred în acel "bon naturel" care există în fiecare dintre noi. Și în forța exemplului. Și în puterea rațiunii. Și în oameni. Și, de cele mai multe ori, percep încălcările de regulament ca pe o incapacitate a mea de a găsi soluții pașnice și convingătoare astfel încât membrii site-ului, din proprie convingere să nu-l mai încalce. Recunosc, este greu. Extrem de greu. dar nu imposibil. Când sunt depășite de fapte, evenimente, sarcini și altele recurg la aceste mijloace care, cum spuneam și altă dată, îmi displac total: sancțiunile, reducerile de nivel. Care îmi demonstrează limitele, neputința și poate, păcătoșenia. Însă nu mă împac cu acestea și sper întotdeauna. Și am, și tot am, și ream încredere în oameni și în capacitatea lor de autoperfecționare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 22:04:21
         
 
  Mutatis mutandis, ar trebui să se împotrivească răului și răul va pleca de la ei! Și vor face atunci fapte plăcute lui Dumnezeu. Care, roadă bună vor fi.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:57:30
         
 
  ok, domnule Cristescu.
dar vă întreb, cu inegalabila mea candoare: dvs de ce nu exersați mai des iertarea și iubirea aproapelui, amnistiindu-i, grațiindu-i chiar, în fine - in corpore pe păcătoșii împătimiți ai vitezei, inclusiv pe inconștienții care vă intră cu basculanta-n propria ogradă, dacă tot recunoașteți că, în lipsa unei investiții minime în camere video (cum sunt cele instalate pe DN 1) nu puteți înfăptui pe Pământ justiția divină?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-28 21:49:57
         
 
  Îmi permiteți atunci să fac apel la o aplicație practică:

arătați ce responsabilități au în prezent slujitorii lui Dumnezeu și cum ar trebui să-și împlinească aceste slujiri pentru a aduce multă roadă.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-06-28 21:42:53
         
 
  domnule coleg  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:40:06
         
 
  Pentru speța de aici, comnule coleg CTA, întrebările domniei voastre sunt excesive. Sunt foarte bune pentru o lucrare de disertație la Teologie!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:38:53
         
 
  Domnule Recheșan, vă dau și domniei voatre același răspuns. Citiți-l și meditați. Și dacă vă simâiți imaculat ridicați piatra.

Recitiți pilda vierului. Pe de altă parte dintr-o coloană de autovehicule care circulă cu viteză peste viteza legală un polițist nu poate sancționa decât câțiva automobiliști incorecți. Ceilalți scapă. Dreptate absolută numai Omnipotența și Omnisciența adică numai Dumnezeu poate face. Noi păcătoșii, cu greu putem face dreptăți relative.

În plus, exercițiul umilinței și iertarea ne purifică și ne ajută să vedem lumea cu alți ochi și, mai ales, să o putem suporta
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:37:24
         
 
  Întrebări pentru discuții:

1. În ce context a rostit Domnul Isus pilda vierilor ?
2. Ce scop a urmărit Domnul Isus prin pilda vierilor ?
3. Care este semnificația pildei vierilor ?
4. Cum s-a manifestat împotrivirea fruntașilor lui Israel față de Dumnezeu, slujitorii lui Dumnezeu și față de Fiul lui Dumnezeu ?
5. În ce fel au fost conștientizați fruntașii lui Israel de atitudinea lor de împotrivire ?
6. Care este viitorul Împărăției după respingerea Domnului Isus de către fruntașii lui Israel ?
7. De ce au continuat fruntașii lui Israel cu aceeași împotrivire și după ce au fost descoperiți public și li s-a comunicat pedeapsa pe care o merită ?

Bibliografie:

http://www.misiune.ro/resurse-crestine/predici/20-noiembrie-%E2%80%93-respingerea-imparatiei-%E2%80%93-pilda-vierilor.html
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-06-28 21:34:41
         
 
  exemplar de europeic, domnule Cristescu, sunt catalogat drept un anchilozat cu un comportament deviant, iar consecința este că după a doua avertizare, sancționabilul tot nu este sancționat.ms pt evidentul partis pris aplicat, în văzul tuturor, stimabile owner!și vă mai întrebați de ce membri saitului preferă beligeranța în loc de toleranță!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 21:32:39
         
 
  Recitiți pilda vierului. Pe de altă parte dintr-o coloană de autovehicule care circulă cu viteză peste viteza legală un polițist nu poate sancționa decât câțiva automobiliști incorecți. Ceilalți scapă. Dreptate absolută numai Omnipotența și Omnisciența adică numai Dumnezeu poate face. Noi păcătoșii, cu greu putem face dreptăți relative.

În plus, exercițiul umilinței și iertarea ne purifică și ne ajută să vedem lumea cu alți ochi și, mai ales, să o putem suporta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:23:58
         
 
  cred că da. fiindcă s-au comis asupra mea calomnii și atacuri inimaginabile, domnule Cristescu, și, din diverse motive, pentru care, recunosc, nu vă fac decât parțial responsabil, autorii au continuat bine mersi, fiind sancționați în alte ocazii, cel mai adesea, conjunctural.

commul meu de mai jos e o operă de artă, domnule Cristescu. trebuie să recunoașteți. și ne aflăm pe un sait literar... în fine, o să iau o pauză. seară frumoasă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-28 21:18:45
         
 
  Da, sunteți conștient ca unul mare. Aveți dreptate, "tinerețea comportamentului deviant" cu precizarea expresă "la Gheorghiță" este un nejustificat atac la persoană, nu o simplă opinie, vădit neliterar! Iar turmatul uraniului în reactor este o inițiativă periculoasă pentru nivelul...radiațiilor. Insist excelență, respectați armistițiul. Nu mai băgați bățul prin gard. Chiar dacă, o faceți inteligent. Mulțumesc de sprijin. Acuma dacă tot spuneți " e singurul meu comentariu din ultimele 2-3 zile." faceți un pustiu de bine și nu mai întărâtați. Vă este dificil?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 21:11:29
         
 
  chiar nu înțeleg de ce ați menționat numele meu, domnule Cristescu. vă rog, precizați. pe mail, sms, etc, dacă în acest spațiu imaculat nu e posibil.

că am comis blasfemia "comportament deviant"? să fim serioși. e o părere decentă, și, cred eu, îndreptățită, ca atâtea altele, a unui om în viață, despre un semen agitat. un drept la opinie. similar cu dreptul dvs. la opinie despre semenii dvs.

de altfel, e singurul meu comentariu din ultimele 2-3 zile.

iar dacă nu vreți să ridicați piatra - ori nu puteți, n-aveți timp de astfel de fleacuri, vă rog, precizați nuanța.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-28 21:02:28
         
 
  Momentul ARMISTIȚIULUI 2013-06-28 ora 20:11.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 20:35:29
         
 
  orice  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 20:34:25
         
 
  Am făcut un apel la un armistițiu. Adică nu vă mai jigniți și nu mă mai faceți pe mine responsabil pentru jignirile reciproce pe care vi le atribuiți.

În limitele unei toleranțe, și așa excesive, vă mai acord o șansă, domnilor Recheșan, Olariu, Ștefănescu. Nu luăm în considerare ce ați scris până acum. Însă. Însă, și acesta este al doilea ultimatum, primul dintre domniile voastre, care nu respectă regulamentul de acum încolo, va avea nivel 10 pentru 3 luni. Următorul la fel. Și, în fine, ultimul la fel. Considerați acest comentariu o ATENȚIONARE și o excesivă toleranță din partea mea.

Vă mulțumesc.

PS. Este neproductiv, inutil și excesiv să mai aduceți în discuție ori ce situație anterioară acestui moment respectiv 2013-06-28 ora 20:11. Acest termen este considerat momentul ARMISTIȚIULUI pe care Europeea vi-l propune. Și consider că mă adresez unor oameni care au bune intenții europeice, pe care îi prețuiesc și care își manifestă disponibilitatea de a mă ajuta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-28 20:26:41
         
 
  ștefănescule, sper să îți citească ownerul ”deviația” de limbaj și să îți ofere, generos și imparțial un interval de reflectare asupra condiției de user cu nivel mic de comunicare.dar, cum îl știm pe dumnealui de imprevizibil nu m-aș mira să mimeze neatenția, să invoce vreo deplasare la băile termale din vulcanii noroioși ori vreo bursă pe tema rectangularității anticolocviale la Bursa.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 19:29:50
         
 
  cea mai paradoxală chestie la gheorghiță e că, în ciuda anchilozei date de ideile fixe, beneficiază în continuare de tinerețea comportamentului deviant... părerea mea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-28 19:10:08
         
 
  mă faci să rîd, avertizări dintr-astea îs emise cam la fiecare trimestru dacă nu mai des.efectul lor este cam cît îi pasă lui Obama de poeziile tale.io nu mă răfuiesc cu nimeni, vreau ca editorii sbă invalideze injuriile(o utopie, tipii ăia intră cam la 2-3 zile, cîte unul, aici), iar excepția aia e taman sorinel.el a continuat după data limită, și acum și-n trecut și acum să-și împroaște adversarii cu bale, dar ce să-i faci, de unde nu e nici dumnezeu nu prea cere!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 18:46:11
         
 
  S-a inteles foarte clar din partea membrilor acestui site literar ca, incepand din 24, data cand domnul Cristescu a postat articolul de mai sus, se va merge dupa regulament.
Daca tu doresti sa dezgropi morti acum, sa te rafuiesti cu ei, sa-ti platesti politele, e treaba ta.
Domnul profesor a fost foarte clar si toti am inteles asta, cu o singura exceptie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-28 18:39:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu am deviat deloc, chiar despre regulament este vorba.eu, peia*recent pt epitetul țigan împuțit) chiar stimabilul și spritualul Ștefănescu am fost sancționați pt încălcarea regulamentului. nepopitul sorinel, a cărui echilibristică între sudalmă și comentariu dezinhibat e celebră (îi reamintesc cum a folosit acum șase luni extremista expresie ”bozgore”,dar poate tu, mare scultptor româno/canadian nu ești deranjat de așa ceva) ba chiar comise un scîrbos plagiat și o enormă impietate, reproducînd mot a mot poezia lui Alex Mușina, recent decedat a fost doar mustrat. de aceea, nene, înainte de a arunca niscai constatări, dubuios de subiective, e bine să te informezi.că nereglementarități să tot fie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 18:20:11
         
 
  Iar ai deviat de la subiect.

Eu am facut un comentariu domnului Mataoanu, cautand sa-i explic cum unii colegi de site incalca regulamentul folosind astfel de expresii,
pentru ca despre regulament este vorba in ceeace este postat mai sus de domnul profesor.
Nu este vorba de partialitate sau impartialitate,
ci despre regulament.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-28 17:05:34
         
 
  nu puteai să nu intervii, nu-i așa?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 07:32:37
         
 
  El ti-a spus "mah pătrunjele" si tu i-ai raspuns cu "nea caisă"!
Nice!

N-ai putut sa nu-i raspunzi, asa-i?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-28 04:25:17
         
 
  nea cercele, cînd faci constatări de genul celor de mai jos, fii judicios, nu scăpa expresiile originale duhnind de aleasă cultură și bună educație precum
”mah pătrunjele te-am lasat nu doar cu dintii sparti, ci si cu sechele adanci”
”Te-am lasat sa te agiti ca sifonul, sifonarule, si sa te bucuri ca un copil autist care a dexmembrat o jucarie de plus. Am vrut sa vad cat de penibil esti. Si m-am convins.”
”nu te-a dus neuronasul ala stingher sa cauti si sa vei care e shmenu' ”
deci, altădată cînd alegeți să vă demonstrați imparțialtatea, mai bine renunțați , din pricina unor astfel de atitudini și a unor astfel de indivizi ajunse europeea sa(i)t fără cîini!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-27 23:51:42
         
 
  “loază”, “creier în paranteze ce ești”, “nea caisă”.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45209

E-adevarat, domnule Mataoanu, arta naste arta, indiferent cine zice si ce, dar, va rog sa-mi spuneti dumneavoastra cam cati dintre colegii nostri de site si-ar dori, sau ar jindui in a ajunge la un asemenea nivel literar folosind expresiile de mai sus?
Nu mai mentionez ca domnul profesor Corbu a amintit tuturor celor care nu au bun simt si decenta, ca este un regulament al siteului care nu permite folosirea cuvintelor vulgare si atacul la persoana.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-27 17:25:49
         
 
  @eπ, arta naste arta, indiferent cine zice si ce!  
Postat de catre Liviu Mataoanu la data de 2013-06-26 12:26:12
         
 
  Pai, tocmai asta e figura
Si boala care ne omoara,
Ca astia n-au macar cultura
De cand eram tara agrara!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-25 23:38:35
         
 
  @Liviu Mataoanu: ti-am furat-o!

Berchtel: contract păgubos și penalizări

Se demonstrează-n mod concret
În tot mai multe circumstanțe:
Românul s-a născut poet...
În legi, afaceri și finanțe!




 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-25 19:34:32
         
 
  aici cred ca aveti dreptate, domnule cercel.
limita bunului simt a tot fost impinsa, intr-atat incat, dupa cum observati, picioarusele bietului calut literar s-au tot scurtat. asa incat e foarte usor sa se sara peste.
tot timpul au existat astfel de dueluri! pacat ca multe observatii fine si cu talc sunt facute pentru a se spune, nu a se scrie. oralitatea limbii prin adresare directa este vaduvita de virtualitatea asta, pe care o folosim.
fenomenul nu cred ca cere explicatii. poate doar ca tot romanul s-a nascut poet, cum s-a mai spus; in constructii, in finante, in... etc.
 
Postat de catre Liviu Mataoanu la data de 2013-06-25 08:32:26
         
 
  Cu prostul nescolarizat
Te lupti putin si ai scapat,
Dar duci o lupta colosala
Cu prostul care are scoala.

(Eugen Albu - Cluj Napoca)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-24 22:33:31
         
 
  Ei, si dumneavoastra, domnule mataoanu!...
...agramati, tampiti...
Nu e vorba de asta aici.
Aici e vorba de insulte si ofense.
Pe vremuri oamenii nu aveau scoala si implicit educatie dar aveau bun simt si decenta.
Stiau sa nu ofenseze si sa nu insulte pe cineva, cunoscand cam pe unde este limita.
Iata ca astazi toti sunt ingineri, toti sunt cititi, destepti, cu doctorate, si se comporta mai ceva decat mitocanii.
Poate ne puteti explica dumneavoastra care este fenomenul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 20:12:41
         
 
  domnule cristescu, va inhamati la o munca titanica! chiar si 7 editori sunt mult prea putini. si de 4 ori pe-atatia - tot putini s-ar chema ca sunt...
nu trebuie sa-i invete nimeni sa vorbeasca sau sa scrie. daca vor si stiu sa scrie, sa-si asume legic acest lucru. daca sunt agramati, tampiti, rauvoitori, etc, le interziceti accesul pur si simplu. nu uitati ca pentru astfel de lucruri exista legi. ce atata editoreala. supravizati dialogurile si atat. apoi restrictionati. ca sa vedeti toate cele scrise, cred, e imposibil!
din pacate literatura nu poate fi tinuta in frau. nu s-a putut niciodata!
lasati postarile directe, cei ce incalca legea (asta le puteti scrie la crearea contului, prin bifarea unei casute), sa stie ca sunt consecinte!
din pacate pentru ei, memoria virtuala ii va retine asa cum isi doresc, poate, pentru creatiile lor: in posteritate, caci paginile vor ramane multi ani in memoria bitilor.
 
Postat de catre Liviu Mataoanu la data de 2013-06-24 19:27:26
         
 
  va mai reamintesc ce scriati aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=40812

1.Membrii Europeea care au nivel de editor și care nu-și mai exercită această prerogativă își vor pierde nivelul dacă nu-și manifestă prezența pe site în mod relativ constant. Acestă evaluare și acest fapt se vor întâmpla pe 2 dec. 2011. Activitatea de editor presupune prezența pe site a editorului cel puțin bisăptămânal.

mai scriati si altele, dar v-am necajit destul. plec cu fiu-meu in parc, seara frumoasa.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 18:45:01
         
 
  d-le Cristescu, din curiozitate, am intrat adineauri pe administrare, care zice ca:

Atroppa intra doar sa-i valideze textele d-lui Bolocan, asta se stie, adica de 2-3 ori/an

mai scrie ca din 6 iunie incoace, Traian Vianu nu mai e activ, iar Val Navara a avut o singura aparitie in 2013

aceasta este legiunea dvs franceza? va rog, daca se poate, confirmati.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 18:38:29
         
 
  Îmi pare rău că nu pot fi de acord cu domnia voastră. Sabina activează curent. Evident când poate. Pentru că, știți, are altceva mai bun de făcut: să crească un bebe. Ceea ce nu-i deloc ușor. Atropa chiar săptămâna trecută am văzut-o. Val Navara, nu știu de ce s-a lăsat un pic pe tânjeală dar sunt convins că va reveni în forță. Traian Vianu activează și, spun eu, foarte bine și eficient. Cristescu și Ștefan au fost foarte ocupați și or să fie însă printre picături își văd de sarcini.
Și, probabil, voi mai primi ceva oferte.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 17:56:12
         
 
  d-le Cristescu, it's better. inteleg de ce trebuie sa aveti 2 conturi de editor, ok, trebuie sa ramana, si eu, in locul dvs, as face la fel. dar ceilalti, cu exceptia Sabinei, sunt vestigii, pietrele din stonehenge, legende, atlantida.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 17:42:38
         
 
  Editori, cel puțin cu nivel de editori, în momentul de fața sunt următorii:

1. Belladonna Atropa
2. Sabina Datcu
3. Emanuel Cristescu
4. Matei Mihai Iulian
5. Navara Val
6. Stefan Elena
7. Vianu Traian

Și i-aș ruga să confirme sau să infirme disponibilitatea domniilor lor de a activa ca editori în continuare.

Totodată, solicit oferte de editori volunatri pentru cine este pasionat de literatură, are ceva timp liber și simpatizează Europeea. Ofertele se vor face exclusiv la adresa de e-mail: [email protected]

Revin, de asemenea, cu rugămintea adresă tuturor, de a respecta regulamentul Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 17:34:01
         
 
  Popa Sorin, inainte de a fi crestin este roman, aflandu-se acum la SÂMBRA OILOR in Michigan, pentru binecuvantare.
Avem si noi, pe-aici, oile noastre!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 17:16:47
         
 
  Uite cum usor, usor ajunge Peia un fel de Becali al europeei. Ar mai trebui sa vina Sorin sa faca o slujba pentru cei cu nivelul scazut.. :))  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-24 17:11:41
         
 
  Domnule profesor,
Eu i-am spus lui Peia, si v-o spun si dumneavoastra ca nu sunt afectat de faptul ca m-a facut tigan, caci eu, in tara in care traiesc pot fi orice si pot avea orice culoare politica sau a pielii, orice religie sau crez. Eu stiu ca sunt roman sadea reprezentand neamul si tara romaneasca cu mandrie. Punct.
Ma gandesc ca Peia a facut doar o gluma, ca noi, romanii, din firea noastra suntem cam glumeti, asa ca ar fi bine sa-l iertati.
Sunt convins ca isi va ajusta atitudinea si va veni cu glume mai bune pe viitor.
Faceti, va rog, o exceptie caci suntem cu totii intelegatori.
Chiar daca a zis-o din alt motiv, are circumstante atenuante.
Va multumesc pentru intelegere.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 17:02:31
         
 
  "Are editori Europeea. Dar probabil, ca și mine, vor fi fost extrem de ocupați ori vor fi fost depășiți de mulțimea încălcărilor de regulament."

gresit. dupa primele 4-5 comentarii, trebuiau sa atentioneze userii, apoi, eventual a doua zi, daca in momentul acela nu era posibil, sa va atentioneze pe dvs, care le-ati fi redus nivelul, conform regulamentului.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 16:37:17
         
 
  nu, domnule Cristescu, europeea va are doar pe dvs. Sabina intra rar, din motivele cunoscute.

daca ma insel, va rog faceti cunoscute numele celorlalti editori, activi in prezent, conform propriilor dvs cerinte de odinioara (cand spuneati ca vor fi exclusi editorii care nu sunt activi macar o data pe saptamana).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 16:31:22
         
 
  Domnule Cristescu, Peia, dupa ce vor trece cele trei luni, in primele doua comentarii va folosi patru- cinci expresii 'neecoliterare' deoarece el are nevoie ca de aer de o atmosfera ostila, de cearta, de un oponent caruia sa ii strige mascari, de o lume revoltata impotriva sa. Asta este modelul.Observati ca dupa una doua reprize de cearta vine cu o lucrare, nu foarte buna de fiecare data, dar vine cu o lucrare. Este modul lui de a-si cere scuze si de a legitima nevoia de cearta.
Pe de alta parte acest lucru nu este atat de grav cat este alt subiect ASUPRA CARUIA VA ATRAG ATENTIA:

a inceput sa fie o practica obisnuita stergerea marcajului cu stea. Daca un coleg sau o colega care are dreptul, marcheaza un material publicat cu stea, vine onorabilul coleg Rechesan si scoate marcajul. Nu spun acest lucru pentru ca a sters de mai multe ori de la materialele mele marcajul, dar pun in discutie urmatoarea problema:

Pe europeea, anumite persoane au dreptul de a marca texte. Le marcheaza deoarece este optiunea lor de a face cunoscut publicului acel material. DACA O ALTA PERSOANA DE PE SAIT VINE SI STERGE MARCAJUL, ma intreb si va intreb:
Nu cumva este o NERESPECTARE A DREPTULUI UNUI USER EUROPEEA?

Dincolo de toate animozitatile de pe acest sait, orgolii nemasurate, idei intelese sau interpretate gresit, ancorarea in refuzul de a accepta ceva nou, dorinta de a manipula imaginea lucrurilor sau intelesul faptelor etc, lucrul care a asigurat viata si verticalitatea europeei a fost aceasta RESPECTARE A LIBERTATII care, iata acum este atacata in mod repetat. PENTRU ca este o incalcare a libertatii de opinie stergerea unui marcaj facut de cineva, indiferent care sunt MOTIVELE celui care sterge respectivul marcaj.
Nu cer masuri impotriva dlui Rechesan, doar va semnalez ca un asemena comportament NU ESTE IN ACORD CU REGULAMENTUL si este daunator imaginii saitului.

Va multumesc pentru atentie.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-24 16:27:39
         
 
  realitatea e simpla: ne aflam intr-un spatiu cultural de orientare declarat proeuropeana - daca gresesc, corectati-ma. nu va ramane decat sa schimbati numele revistei, sau regulamentul. oricum, ramane insulta, calomnia, etc

sabina, am scris "editori", adica un subst comun, nearticulat, plural. adica plural, adica n editori, unde n>1, in cel mai nefericit caz. normal ca un editor nu face fatza. dupa parerea mea, e nevoie de 3 editori.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 16:25:45
         
 
  Vezi? Sabina m-a confirmat înainte să fi scris. Și mai sunt.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 16:17:50
         
 
  Și ce ne facem cu Țiganiada, Voievodul țiganilor, La țigănci și vai, atâta literatură cu și despre țigani? Dar nu mă mai miră nimic. În SUA tot nește enteligenți au legiferat că pi este egal cu...4. Fiindcă era mai ușor de ținut minte!

Are editori Europeea. Dar probabil, ca și mine, vor fi fost extrem de ocupați ori vor fi fost depășiți de mulțimea încălcărilor de regulament. Un bob zăbavă! Regulamentul va fi întronat. Fie și cu pierderi directe ori colaterale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 16:15:43
         
 
  Radule, ideea e urmatoarea: "Nu vor fi validate textele [...]". Daca userul poate posta in mod direct, atunci editorul nu mai are ce valida.

Editorii astia retrag X comentarii pt ca nu-s tocmai regulamentare, dar nu pot sta non-stop cu ochii pe userii A si B -carora li s-au inecat corabiile si au venit sa se planga aici folosind neecoliterare-.
Putina autocenzura nu ar strica...
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-06-24 16:11:16
         
 
  daca europeea ar fi avut editori, aceste superbe dialoguri n-ar fi avut loc.

in alta ordine de idei:

http://www.curentul.ro/2013/index.php/2013061787734/Actualitate/7000-de-euro-amenda-pentru-rostirea-cuvantului-tigan.html

versus regulament:

"Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-24 16:00:53
         
 
  Vă înșelați domnule coleg. Aclo unde educația nu mai poate face nimic face legea. Adică, în cazul nostru, regulamentul. Deja a acționat. Și îi atenționez și pe ceilalți colegi. Să nu se joace. Alfel vor avea o vară cu nivel redus!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 15:51:29
         
 
  Vedeti, domnule profesor, ca, cu legea nu se face mare lucru?
I-am dat colegului meu, spre studiu, un aricol, sperand ca isi va schimba atitudinea.
Si...iata-i reactia!
Legea, sau, regulamentul, nu lucraza, asa cum va spusei mai 'nainte.

http://www.ziare.com/social/romani/folosirea-cuvantului-tigan-amendata-cu-7-000-de-euro-1241263
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 15:46:51
         
 
  Pentru comentariul de mai jos domnului Peia i-a fost redus nivelul pentru 3 luni.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 15:44:37
         
 
  "Eu am fost prin tara mea " (cercel țiganu)

Care-i țara ta, țigane?
Țara ta nu-i nicieri!

"De jagardele si agitatori care n-au curajul sa-si arate fata asa cum faci tu?" (cercel)

uite cine vorbește de educație? un țigan parșiv!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 15:41:04
         
 
  Cred ca e nevoie de educatie.
Ia timp, caci de la o anumita varsta in sus e cam greu sa schimbi omul, sa-l faci sa inteleaga ca traieste intr-o tara europeana, civilizata, cu istorie si traditie milenara.
Totusi, e bine sa incercam.
Si la puscarie cand e bagat un infractor, degeaba sta acolo 7 ani daca nu i se face si educatie. Alfel, cand iese, tot aia face, poate chiar mai bine, specializandu-se chiar, de la ceilalti colegi.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 15:33:02
         
 
  Altă soluție! Ușor de spus. Ce mijloace am? Pot să le fac eu educație? Nu pot. Iar exemplul personal văd că nu ajută. Prin urmare, cine încalcă regulamentul va fi sancționat prin reducerea nivelului. Altceva mai bun nu văd. Propuneți dvs! Dar am deschis Europeea și am văzut: "țigan borât" N-am mai continuat. Nici nu vreau să-mi imaginez ce va mai fi fiind în urmă. Așa că pe măsură ce voi constata încălcarea regulamentului, de acum încolo, sancțiunea va fi 3 luni reducerea nivelului la 10. Fără discriminare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 15:21:36
         
 
  Domnule Cristescu,
Reducerea nivelului nu este o solutie.
Cei care vin cu insulte, jigniri, denigrari, nu se vor schimba niciodata.
Eu am fost prin tara mea o luna si ceva, si deasemeni, cand am vazut cum se comenteaza pe Europeea am crezut ca ati schimbat constitutia, adica regulamentul.
Ar trebui gasita alta solutie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 15:15:03
         
 
  Să nu spuneți că nu ați fost avertizați!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-24 15:09:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE