FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Traian Basescu, sa ne traiti!
Text postat de ecsintescu virtual
Traian Basescu este un altfel de presedinte. Sub pulpana lui nu au existat altii decat ai lui ca fiind scapati de mana de fier a Justitiei.

Chiar si ei tremura. Si tremura ca dracu. Am avut si inca avem un presedinte justitiar. Adrian Nastase a fost condamnat ca si corrupt. La fel Remes sau Muresan. Blejnar urmeaza si el. Videanu, Ridzi, si ceilalti. Este meritul lui Basescu.

Miscarea populara Vuiton e o tampenie. Cum este contra naturii umane ca o alianta care impune COPLATA in sistemul de sanatate. O aberatie este ca un plagiator sa fie inca doctor sisa ia bani pe chestia asta. Prim ministru pe deasupra! Traian Basescu a dinamitat sistemul politic actual.

A deschis cutia cu catuse. E meritul lui si pentru asta va ramane in istorie!
Traian Basescu a fost singurul presedinte pro-american. De la declaratia catre licuriciul cel mare si pana la Deveselu, presedintele nostru a adus americanii in Romania, aia asteptati de parintii lui Peia cu limba scoasa. Americanii sunt in Romania numai si numai datorita lui Basescu!

Traian Basescu daca dadea salinele lui Voiculescu si facea regionalizarea pentru Ilie Sarbu, era presedinte pe viata. A jucat impotriva curentului. Si n-a castigat! Dar au pierdut hotii! E greu la bulau!
Sunt unii care ne dau ca surse juridice chestiuni Europene! Pai Basescu a aratat tuturor ce inseamna sa fii European. Aia nu vor corupti in fruntea statului roman. Fenechiu, Ponta..sunt lacrimi de sfinti, nu-I asa?

Am ras in barba de discursul Lenutei care contesta cvorumul. A invatat de la Basescu neudarea. Nu poti sa sugi paiul fara sa-l uzi. Din pacate ..l-a dat…pana la flasca lui putrezire.
Traian Basescu e zero! Zero barat! Intr-un an de zile mai vin gratii..dar insuficient! Poporul roman nu-l mai vrea. Dar nici pe Crin Antonescu! Veti vedea!

Sa ne traiti bine, domnule presedinte!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  'Aveți voi un plan și țineți musai să-l puneți în praftică! O să-l puneți cînd mi-oi vedea eu ceafa! Fără oglindă.'

ASTA MI-A PLACUT! TU POTI SA ITI VEZI CEAFA, PEIA , FARA OGLINDA! ESTE DE AJUNS SA TE PRIVESTI IN OCHI. Cum nu ai nimic in cap, este logic sa iti vezi ceafa.

"Marota băsescu a stat la Cotroceni, rumegîndu-și ficații, cînd vedea cum se duce de-a berbeleacul partidul lui de mafioți."

Peia, tu ori esti orb, ori esti intarziat... la scoala. Au trecut opt luni de cand avem guvern nou. Imi spui si mie ce a facut guvernul acesta? EU, peronal, merg de doua ori pe saptamana la sedintele senatului. Nu se intampla nimic!! Ai vreo explicatie? Spune, Gurule!

"Iar numărul de parlamentari a fost mărit taman de către băsei,"

Peia , acum fara glume sau alte misto-uri de douazeci de bani cum faci tu.

Chiar crezi ceea ce spui? Inseamna ca tu spui ce spui aici doar din ce auzi la tzatzele din Malu sau de la cainii din Giurgiu.

Ai auzit de Proiectul Ponta-Antonescu? ok, asta nu conteaza... Peia, alegerile din 2012 s-au tinut dupa LEGEA PENTRU ALEGEREA AUTORITĂȚILOR ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE Legea nr. 67/2004 (actualizată)

Camera Deputaților,18 martie 2004
Senat 19 februarie 2004

Ce PUTERE avea PD ul atunci? Nu cumva era o alianta a PDSR cu PSD cu PSDR si PUR? CHIAR ESTE NEVOIE SA ITI FAC DIAGRAMA siglelor partidelor din acea vreme ca sa intelegi ca era o intelegere intre ei si ca in 2012 tu ai votat dupa o lege a partidelor din 2004? FEBRUARIE! Peia trezeste=te atunci cand a fost adoptata aceasta lege era presedinte Iliescu. Si a fost actiualizata de cuplul Ponta-Antonescu. Cata vreme era Basescu suspendat!!!!! ACUM INTELEGI ROSATUL SUSPENDARII IN GRABA?

PEIA, NU FI INCUIAT SAU DACA ESTI, NU NE CONSIDERA SI PE NOI PROSTI!!!!

Incep sa ma indoiesc de capacitatea ta de a fi lucid..:))

Serios...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 01:29:04
         
 
  N-a folosit nimeni nicio marotă.
Peia, daca nu se foloseste marota Basescu, explica tu, mare ganditor si patriot de buzunar de ce la 8 luni de la inceperea guvernarii, Antonescu il injura tot pe basescu spunand ca USL nu poate guverna din cauza lui Basescu. Ce naiba le face ? ii gadila la talpi? vine pe ascuns si se usureaza de la balcon peste hartiile lor?
Peia eu te inteleg, tu urasti definitiv, patetic, hotarat, dar nu fi barzaune ca e plina tara de ei.. trezeste-te !!!
DA ! bASESCU AR FI TREBUIT SA FIE DE MULT DEMIS DACA idiotii aia ai tai de la USL nu ar fi fost grabiti de Nastase: ori ma scoateti, ori dau drumul la testament sa fie citit. Daca nu esti pompier nnu te baga unde arde
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 21:35:02
         
 
  măi petialistule în politichie, măi comentatorule, măi jurnalistule de investigație cu trei surse de alimentare, măi pușcă, pînă la urmă, ca adjectiv al umflatului în pene de broască țestoasă!
ce spui tu, mă, pe-aici? măi, papagal cu cheiță!
ia să te luăm la bani mărunței, jurnalistule și scriitorule care ești tu propagandist băsist, chipurile oengist neutrist!...
cu cine crezi tu că faci rotocoale jurnalistice pe aici, măi țîcă!

“Mi-am pastrat toate legaturile din acea vreme ba chiar pe cele mai importante le-am cultivat cu grija. Sunt la curent cu indeajuns de multe informatii din culise.”

Ai, nu mă-nnnebuni, gagiule! “Informații de culise”, a?! Adică dai de-nțeles, așa, finesco, dîndu-te rotunjor, că, mă-nțelegi, soro, tu ești om greu umplut cu paie. Tu ai acces la servicii, la oameni pe care “i-ai cultivat cu grijă”! Ai, zi să mori tu c㠓ai cultivat” “legăturile” alea. Ce fel? De praz? Ce-ți place să joci țurca, nimicule!

“Dosarul lui Nastase chiar daca este fabricat, este fabricat cu acordul lui obtinut contra unei sume considerabile.”

Ia zi-ne, măi cultivatorule de legături de praz, cum e asta? Că nimeni nu a mai vehiculat o așa chestie cu trestie pînă acuș. Ce informații de necrezut posezi, matadorule! Păi, dacă te află ăia de la “click”, om te-ai făcut.
Cu ce bazaconii poți să umbli în gușă, jurnalistule!

Altă nerozie:

”NIMIC DIN CEEA CE A FACUT SAU FACE BASESCU NU ESTE CONPARABIL CU GRESEALA facuta de CONSTANTINESCU.”

Ce greșeală, in”CO(NNN)PARABILÔ, neamule? Zi-ne și nouă, că tu ești fefe informé!

Încă una:

“Accederea lui Basescu la putere s-a facut pe baza aceluiasi scenariu din al doilea tur de scrutin din anul 2000 cand Iliescu l-a invins net pe Vadim. Observati cum se repeta scenariile.”

Ce scenariu, oengistule neutrist? Zi-ne și nouă, să nu murim proști!

Acuș devii deja profet:

„In 2014 va fi o lupta mare, deoarece nu avem solutii viabile. “

Estraordinar! Lăbăroiu și albă ca Zăpada!

Urmează o poezie, învățată pe de rost, la ședința de instrucție, cu… Ponta care face; cu Antonescu, care nu mai face… etc și etc… gargariseală de propagandiști proști! Aveți voi un plan și țineți musai să-l puneți în praftică! O să-l puneți cînd mi-oi vedea eu ceafa! Fără oglindă.

“Surprinzator, desi a pierdut mult capital politicin lupta pentru demiterea presedintelui, USL reuseste la alegerile parlamentare folosind marota Basescu sa castige majoritatea in guvern, daaaaar mareste numarul de parlamentari,”

Cine susține, pe față, astfel de aberații, ori e prost, ori e prost! Nu există variantă de by-pass.
USL nu a cîștigat nimic.
La putere au fost puși de popor.
De poporul sătul de nemernicia, tupeul și infatuarea băsiste.
N-a folosit nimeni nicio marotă.
Marota băsescu a stat la Cotroceni, rumegîndu-și ficații, cînd vedea cum se duce de-a berbeleacul partidul lui de mafioți.
Iar numărul de parlamentari a fost mărit taman de către băsei, care au anticipat în ce rahat or să ajungă și au făcut o lege care să-i ajute să rămînă, prin redistribuire, în cărți.
Așa că, jurnalistule cu trei surse, eu zic să-ți vîri deștetele-n a patra sursă de 220 Volți și să prinzi postul paștelui cailor albaștri, poate ți se lumineaze neuronul ăla singuratic.

“Daca se continua orbeste aceasta lupta si CU TOATE CA Basesacu mai are un an de stat la Cotroceni se incearca suspendarea / demiterea lui pierde si USL ul care oricum se va rupe in 6-8 luni si Basescu dar mai ales pierde populatia . Pentru ca toate preturile o vor lua razna!!!”

Băi pithiule, da’ tare ești, mă!
Cre’ că Lăbăroiu deja e gelos pe tine, pentru previziunile fără egal pe care le faci!
Du-te, bă pușcă și te-mpușcă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 19:42:50
         
 
  Dle Tudose, observ ca faceti parte din acel val de nemultumiti care nu vor sa invete din experienta anterioara.

Reiau, poate asa reusim sa gasim un spatiu in care sa ne intelegem (asta nu inseamna ca eu acum ma cert cu dvs!):

Cand s-a pornit procedura de suspendare a presedintelui mai erau cateva luni pana la alegerile parlamentare. Este clar ca USL-UL a facut o eroare grava de strategie. DACA STATEAU CUMINTI INCA 5 luni de zile, Romania era acum scapata de Basescu dar si intrata in Schengen!!!!.
Am pierdut credibilitate am pierdut economic am pierdut TIMP si, normal, am regresat pe toate planurile.

Surprinzator, desi a pierdut mult capital politicin lupta pentru demiterea presedintelui, USL reuseste la alegerile parlamentare folosind marota Basescu sa castige majoritatea in guvern, daaaaar mareste numarul de parlamentari, in campania de dinaintea alegerilor afirma sus si tare ca nu vor repeta greselile guvernului anterior, dar cand ajung la guvernare merg exact pe aceeasi linie. S-a dat un procent inapoi pensionarilor dar acum painea este mai scumpa cu 0,2 lei, benzina mai scumpa cu 1 leu si ceva, etc.

Daca se continua orbeste aceasta lupta si CU TOATE CA Basesacu mai are un an de stat la Cotroceni se incearca suspendarea / demiterea lui pierde si USL ul care oricum se va rupe in 6-8 luni si Basescu dar mai ales pierde populatia . Pentru ca toate preturile o vor lua razna!!!

Toate orasele mari vor intra in colaps si nu vad guvernul Ponta avand solutii pentru o asemenea criza. Poate tocmai de aceea PDL ul are sanse destul de mari din pacate, sa revina in 2016 la putere.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 18:15:02
         
 
  "Opinia mea este ca Basescu trebuie lasat sa isi termine mandatul linistit. Razboiul de gherila pe care il duce guvernul cu presedintia nu ajuta pe nimeni, dimpotriva."
Aveți perfectă dreptate, numai că oare cum ai putea să nu te războiești cu unul pentru care lupta, dezbinarea, manipularea și ura sunt unicele lui rațiuni de a exista (mă refer aici, evident, la Băsescu). Tocmai de asta vă spuneam că, iată, astăzi îi distruge tocmai pe cei care, cu cîteva luni în urmă îi salvaseră mandatul și, de ce nu, chiar libertatea. Nu ai cum să faci pace cu unul care te atacă tot timpul. Poate doar să iei poziția struțului și să accepți necondiționat (așa cum cei din PDL au făcut mult timp) șuturile în BĂS.
 
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-25 16:56:21
         
 
  În schimb dvs luați de bune toate "informațiile" vehiculate de propaganda portocalie.

Va inselati, dle Tudose, nu preiau nimic fara sa verific. Sunt apolitic prin natura meseriei mele si ca sa nu mai aud iar aberatiile cateilor de serviciu: sunt presedintele unui ong.
Nu mai am simpatii politice din 1998 de cand am descoperit ca un senator pe care il credeam corect era implicat in falimetarea Intreprinderii de Rulmenti Barlad.
Asa cum am spus mai jos am lucrat in presa ca jurnalist de investigatii. Din 1993 pana in 2002 am capatat, zic eu, oarecare experienta si am lucrat la un nivel destul de inalt. In presa pe vremea aceea orice informatie se verifica din minim 3 surse diferite. Acum aceasta lege a jurnalisticii a ajuns sa fie considerata facultativa.
Mi-am pastrat toate legaturile din acea vreme ba chiar pe cele mai importante le-am cultivat cu grija. Sunt la curent cu indeajuns de multe informatii din culise. Dosarul lui Nastase chiar daca este fabricat, este fabricat cu acordul lui obtinut contra unei sume considerabile.

NIMIC DIN CEEA CE A FACUT SAU FACE BASESCU NU ESTE CONPARABIL CU GRESEALA facuta de CONSTANTINESCU. Care nu a fost doar o dezamagire. a fost cel mai slab conducator pe care l-a avut vreodata Romania.

Accederea lui Basescu la putere s-a facut pe baza aceluiasi scenariu din al doilea tur de scrutin din anul 2000 cand Iliescu l-a invins net pe Vadim. Observati cum se repeta scenariile.


In 2014 va fi o lupta mare, deoarece nu avem solutii viabile. Sper ca nu il considerati pe Antonescu un posibil viitor presedinte al tarii...:) Si sper ca observati incapacitatea guvernului Ponta de a controla situatia din tara.


In schimb v-as sugera sa urmariti cu cata atentie a inceput Ponta sa isi pregateasca si prezinte imaginea de familist, om deschis la provocari, etc. Pe el de fapt nu il intereseaza functia de premier cat foloseste aceasta postura pentru a-si pregati intrarea la Cotroceni.
Iata de ce cred eu ca scenariul prezidentialelor din 2014 - unul dur, cu sfarsit surprinzator- va fi refolosit in 2019 sau 2018 daca se revine la vechea formula, pentru ca Ponta sa ajunga presedintele Romaniei.

Ceea ce nu inteleg este de ce va agitati atat impotriva lui Basescu? mai are cateva luni de zile si pleaca. Care este problema? A facut un serviciu imens USLului prin greseala monumentala de a interveni in lupta pentru presedintia PDL.
ESTE BLOCAT IN PERMANENTA DE UN GUVERN care nu guverneaza ci limiteaza miscarile politice ale presedintelui. S-au facut toate pregatirile pentru modificarea constitutiei si in fruntea comisiei de lucru la noua constitutie se afla Antonescu, omul care in fiecare zi arata cat de mult dispretuieste legile Romaniei. A venit Presedintele Romaniei pentru a se adresa Parlamentului! Antonescu pleaca din sala pentru ca el nu il considera pe Basescu presedintele tarii. Dar pana una alta Basescu este pentru inca o perioada de timp Presedintele Romaniei, legea ii recunoaste acest drept. A nu respecta Institutia Presidentiei, indiferent cine este reprezentantul ei, insemna a sfida CONSTITUTIA, LEGEA FUNDAMENTALA!!!

Opinia mea este ca Basescu trebuie lasat sa isi termine mandatul linistit. Razboiul de gherila pe care il duce guvernul cu presedintia nu ajuta pe nimeni, dimpotriva.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 16:36:49
         
 
  ce înseamnă să privești lucrurile pe deasupra, să confunzi pojghița cu miezul!
Bunăoară, șărșăl, cel care a spălat putina de pe aici, din motive numai de el știute, devreme ce, venind în România – în una din nenumăratele lui vacanțe! – a ajuns la concluzia că pe aici ar fi un fel de corn al abundenței.

zice, șărșălatu:

"Pravaliile si mallurile sunt pline de tot ce vrei si ce nu vrei, pe strazi vezi mertane, bemveuri si masini de ultima ora, lumea se imbraca dupa Armani, Gucci si toti ceilalti designeri."

gigione, ecxscur/sionistule, hai să-ți esplic: ceea ce vezi tu e o poză. care s-a degradat, încet-încet, odată cu venirea bandiților băsisto-pedeliști la putere. marketurile de care vorbești tu s-au înființat hăt, pe vremea cînd România funcționa. care, ce să vezi? era cam înainte de a da taifunul mafioto-băsist peste noi. atunci, realmente, era o efervescență impresionantă în societatea românească. toată lumea alerga care încotro.
să facă, să dreagă, să prospere. între timp, societatea s-a polarizat. fenomen clar și pentru un trepanat! ceea ce vezi tu acum e ceea ce abia se mai ține într-o pînză de păinajen. la mine-n oraș deja au falimentat cîteva din marketurile astea. și nici cele care au rămas nu se simt prea bine. eu zic că cele care nu au putut să tragă-n piept consumatorul cu mărfuri truncate, încă mai respiră. pline de substanțe nocive, aduse din raiul capitalist, de pe banda aia specială, făcută pentru fraieri. cine mai are, totuși, parale, să se plimbe prin marketuri? în primul rînd, ăi care au supt la țîța ăstei țări vreme-ndelungă, dar, mai ales în ultimii ani, cînd băsiștii au luat în stăpînire “țara lor” (așa se exprimau, la geamul unei private, kakaveika și cu unguent). și nu e nevoie să ne uităm prea departe, ci chiar lîngă băsău, la fiicele lui și ale acoliților lui, care-s doldora de parale. apoi, la toată liota pedelistă, de prin provincii. mașini scumpe? cine crezi că le au? nea gigi de la sculărie? nu. jjjmekării, șărșăle, sclluptore? jjjmekării, ca tine, care au știut să profite la momentul oportun. în timp ce marea majoritatea a populației trage mîța de coadă, trece pe lîngă vitirinele alea și se uită ca la un diafilm. dealtfel, scăderea dramatică a consumului, reflectată în mărfuri zăcînd pe rafturi de ceva timp, și revigorate prin lustru nou, prin campanii de publicitate disperat susținute pe toate canalele media, agrăiește clar asta.

cine mai trece, încă, prin marketuri? rudele de acasă ale celor plecați să slugărească la occidentali. care îi procopsește cu niscai euroi, acolo. euroi care se întorc tot în economia lor, căci a noastră, desființată complet, nu mai produce aproape nimic. iar dacă mai produce, pe ici pe colo, ceva, atunci este compromisă zvonistic de către firmele străine, prezente pe aici, care, la strînsoare, se gîndesc cum să elimine și aceste minimale forme de independență productivă. vezi scandalurile fabricate cu carnea de cal, în loc de vită, cu curcani otrăviți, cu lapte cu aflatoxină… bla-bla-bla!
prin urmare, șărșăle, ecxscursionistule: ce se vede din avion, nu prea e aidoma cu ce se petrece în realiteișăn. așa gîndea și ceaușescu, atunci cînd trecea pe lîngă un sat: “inșii ăștia o duc prea bine, mai luați-le din porție”!
așa că, un burtos ca tine, care s-a vîndut pe sine și, desigur, și țara care l-a adăpostit și l-a crescut o vreme, gîndește fix ca un burtos: cu burta supervizoare!

Mai zice:

“Am inteles ca au plecat multi romani prin vest, si este foarte adevarat caci i-am intalnit si prin Germania si prin Italia, Spania, Portugalia, Franta si pe unde mi-am tot facut vacantele.”


voi, măi umflaților în gușă, nici măcar nu vă străduiți să aveți un pic de constanță în logică. păi, prosperule, cum de a devenit România un corn al abundenței, dacă trei milioane și ceva de românași – și anume cei mai în vînă și mai calificați – au luat calea bejaniei, să vă slugărească vouă, unii dintre ei pe nimica toată? cum vine asta? și dacă România e așa prosperă, precum spui tu, cu saliva curgîndu-ți pe la colțurile buzelor, de ce dracului nu te întorci în raiul din care ai plecat, ca să o duci așa cum o duc românașii de rînd: numai în sindrofii, spectacole de lux și vacanțe exotice?
a? ia zi, cum e cu logica voastră de îmbuibați, care priviți ieslea vecinului cu invidie și o găsiți doldora de paie suculente?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 16:07:24
         
 
  "Traian Basescu a fost singurul presedinte pro-american. De la declaratia catre licuriciul cel mare si pana la Deveselu, presedintele nostru a adus americanii in Romania, aia asteptati de parintii lui Peia cu limba scoasa. Americanii sunt in Romania numai si numai datorita lui Basescu!"
Nu poți decît să te amuzi de așa o prostie.
De parcă pe vremea încrucișătorului am intrat în NATO, iar nu pe vremea ăluia care tocmai a ieșit din pușcărie. Așa se rescrie (mereu) istoria.
 
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-25 14:37:46
         
 
  Constantinescu a fost, într-adevăr, o mare dezamăgire, dar a-l compara cu încrucișătorul... e mai mult decît o exagerare, e o impietate.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-25 14:30:04
         
 
  Eu, spre deosebire de dvs., mă îndoiesc de multe lucruri și da, e posibil ca dosarul flota să fi fost unul fabricat. Eu pot accepta asta (mai ales că justitia nu a apucat sa se pronunțe în această privință). În schimb dvs luați de bune toate "informațiile" vehiculate de propaganda portocalie. Dacă dosarul flota era unul fabricat, de ce nu ar putea să fie si cel al lui Năstase la fel?
Din păcate, memoria colectivă e tare scurtă. Uităm cu toții de ce a fost votat Băsescu în 2004: pentru a scăpa de Năstase, nu pentru că, dintr-o dată, se îndrăgostise lumea de fața lui. La fel și acum, oamenilor le-a ajuns pînă-n gît de "micile lui măgării".
 
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-25 14:27:49
         
 
  Dle Dragos Tudose, Basescu este al treilea presedinte de la Ceausescu incoace.

Iliescu a pornit tavalugul inflatiei cand a dat PARTILE SOCIALE inapoi.
Iliescu a pornit privatizarile (a se citi vanzarea industriei romanesti)pe nimic, practica ce a fost continuata de Constantinescu.
Constantinescu a recunoscut tratatul Ribentrop-Molotov asa ca urmatorii 50-60 de ani nu avem nicio sansa sa mai alipim Basarabia de Romania.

Basescu a facut si el magarii dar mult mai mici decat cele enumerate mai sus!!!

Exista oameni platiti pentru a face analize si scenarii politice pentru strategia pe 3-5-10-15 ani. Exista alte grupuri de analiza in teritoriu care nu sunt afiliate niciunui partid.

Dosarul lui Basescu referitor la flota exista, dar te-ai gandit ca el AR PUTEA FI unul fabricat? De ce? Din motivul invocat de tine: se vorbea despre ajungerea lui Basescu in fruntea tarii DE MULT , eu stiu inca din 1998. Lucram in presa in acea vreme si la o intalnire cu Val Valcu si Bogdan Chireac de la Adevarul (ziar PSD) IN ANUL 1999 am primit o lista de intrebari incomode pe care trebuia sa le pun lui Basescu , care venea la Barlad. UNA DINTRE INTREBARI ERA: Doriti sa candidati la Presedintia Romaniei si daca raspunsul este pozitiv Cand credeti ca veti ajunge la Coctroceni ?
Raspunsul a fost relaxat: "Inca nu se pune problema dar daca va fi sa se intample probabil voi fi presedintele Romaniei in anul 2008." Observa cum si-a formulat raspunsul.

Nu crezi ca era normal sa i se faca si lui un dosar? USOOOR! Nu va ambalati dle Tudose, atentie la aceasta intrebare:

Poate ca Basescu a vandut flota, dar credeti ca a vandut-o de capul lui? Nu a stiut Iliescu, nu a stiut Constantinescu? Nu cumva intentionat -de aceea spun ca exista posibilitatea ca dosrul flota sa fie fabricat- apare numele lui Basescu legat de scandalul flota?

Si daca se vorbea totusi despre dosare inainte de 2004, aveti cateva nume de parlamentari, judecatori, etc ale caror dosare sa fi fost finalizate? Stiti cate milioane de dolari a primit Nastase pentru a se lasa tarat in dosarele care i-au adus condamnarea? Dar stiti ca i s-au dat asigurari clare ca nu va ajunge la inchisoare? Stiti ce era scris in acel testament politic pe care Andrei Nastase a vrut sa il citeasca dar nu l-a lasat tatal lui? D e c e s-au grabit Ponta si Antonescu sa il suspende pe Basescu, cand erau atat de bine cotati la toate capitolele si in mai putin de 6 luni aveau alegeri parlamentare dupa care puteam scapa de Basescu fluierand?
Sunt multe, multe lucruri dle Tudose...care fac jungla politicii mai incalcita decat un ghem de lana cu care s-a jucat o armata de pisoi.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 14:17:37
         
 
  Știi ce, Take? Și tu ai dreptate...
*Take = Tudose Dragoș, pentru necunoscători.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-25 14:01:53
         
 
  "Basescu este cel mai bun presedinte de la Ceausescu incoace, dar sa nu uitam niciodata ca are si el greselile lui."
Este chiar atît de greu de văzut că tot ce atinge omul ăsta de sparge în bucăți. Își distruge chiar și propriul partid (tocmai ăla care, cu puțin timp în urmă l-a salvat de la demitere) doar pentru vina că au avut curajul să acționeze altfel decît a spus tătucul.
Spunea cineva că, înainte de a ajunge Băse la putere, nu se vorbea de dosarele politicienilor. Greșit. Era vorba tocmai de dosarul lui Băsescu (dosarul flota). E adevărat, în acel dosar nu a mai fost condamnat (pentru că a ajuns președinte).
 
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-25 12:46:40
         
 
  Basescu este cel mai bun presedinte de la Ceausescu incoace, dar sa nu uitam niciodata ca are si el greselile lui. Unele impardonabile! Cum a fost implicarea in alegerile PDL. Si asta nu este cea mai mare dar, pana una alta alt sef de stat mai bun nu avem. Desi, daca se hotaraste Peia sa candideze, situatia s-ar putea schimba....
Am avea circ complet.
De paine se ocupa 'Ponta rhei'.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 12:03:44
         
 
  Asa cum zice Florentin, mai jos, e adevarat.
Imi amintesc ca inainte, cand nu era Base presedinte, nu se auzea ca ar fi intrat vreum om de stat la parnae si nici macar nu se auzea de dosare.
Oricum, s-au facut pasi inainte, caci puscariile s-au modernizat dupa modelul celor din vest.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-25 00:43:03
         
 
  Ecsi, draga,
De cand e Base la putere, eu am venit in tara cam de doua ori pe an, impins de nostalgii si amintiri. Dupa cate am vazut, comparativ cu anii ’70, cand am plecat din tara, si cu toata istoria romanilor de pe vremea cand nici nu se numeau romani, am realizat ca in Romania, de cand e ea si de cand este acel teritoriu dintre Tisa si Marea neagra, de pe vremea cand nici nu se numea Romania, nu s-a trait mai bine ca astazi.
Pravaliile si mallurile sunt pline de tot ce vrei si ce nu vrei, pe strazi vezi mertane, bemveuri si masini de ultima ora, lumea se imbraca dupa Armani, Gucci si toti ceilalti designeri.
Nu mai zic pe litoral vara, ca nu ai loc sa-ti asezi un prosop pe plaja de lume ce e, plus cei plecati prin alte tari sa-si faca vacantele. Iarna la fel, de Craciun si Anul Nou nu gasesti o camera la niciun hotel prin statiunile montane sau pe la manastiri iar apoi, pipitele isi fac shopingul prin Dubai sau la Paris.
Belsug si prosperitate.
Despre libertatea presei sau cea a cuvantului! Niciodata in istoria romanilor nu s-a putut spune sau publica asa cum se poate astazi. La TV, fiecare zice ce are in gusha, prin ziare la fel. Nu mai zic de injurii, ca orisicine injura pe cine vrea, fara discriminare, si la fel, poate sa calomnieze pe orisicine fara sa pateasca nimic.
Zevsecii si dilii, umbla liberi, ca si maidanezii, si pot vorbi, sau latra, la cine li se scoala lor.
Nu mai vorbesc de marlani si de cei fara Dumnezeu.
Libertate absoluta!
Am inteles ca au plecat multi romani prin vest, si este foarte adevarat caci i-am intalnit si prin Germania si prin Italia, Spania, Portugalia, Franta si pe unde mi-am tot facut vacantele.
Cu astia este o alta socoteala. Astia muncesc prin tarile alea, dar eu ma refer numai la cei din tara, pentru ca viata in vest, sau in Canada, America, Rusia sau China, este la fel ca cea din Romania.
Care munceste are, care nu, nu.
Ce mi se pare mie putin mai diferit de celelalte tari, este cu romanii sunt foarte implicati in viata
politica, si asta nu este rau deloc. Ce pare a fi mai nasol e ca pe cine au tot ales si chiar pe cine vor mai alege de acum inainte, prin vot democratic, sunt cam tot aceiasi “fosti” sau…descendentii lor.
Dar asta nu schimba cu nimic traiul care, asa cum imi apare mie, este cel mai bun de cand e tara aia acolo si acel popor romanesc.
Ce ai postat tu mai sus, as dori sa pot face un comentariu referitor, dar eu nu le am cu politica, si mai ales cu cea romaneasca.
Sa fii iubit!


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-24 23:51:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bine-ar fi, Ecsintescule, să fie așa cum spui tu.
Doar că... Are suficiente bube în cap încât să fie departe de a reprezenta un simbol.
Simpla împrejurare că a luptat cu hoții nu îl recomandă ca om cinstit.
Altminteri, și eu apreciez că a fost cel mai bun Președinte român, din motive ținând în mod special de justiție.
Sper și că ultimul...
În orice caz, mă adaug și eu acestui salut.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-24 23:33:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE