FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisoare plina de obida, foc si revolta
Text postat de Dumitru Cioaca
De curand domnul avocat Florentin Sorescu m-a acuzat de faptul ca domnia sa nu stie daca eu am citit sau nu am citit o carte. Raspunsul meu este ca eu nu pot fi tras la raspundere pentru ce stie sau nu stie domnul avocat Florentin Sorescu. Nu e copilul meu, nu e mama mea, nu e amanta mea. Cu alte cuvinte nu face parte din familia mea! Si eu ma simt raspunzator numai pentru membrii sau membrele care fac parte din familia mea. In al doilea rand eu consider acuzatia adusa de domnul Florentin Sorescu ca fiind extrem de grava. Mai ales ca vine din partea unui avocat care nu a fost mici macar in stare sa ajunga procuror. Pentru a proteja site-ul de alte abuzuri venite din partea unor avocati care incalca grav codul avocatesc europeeic dau mai jos publicitatii scrisoarea mea plina de obida, foc si revolta. Il rog de asemenea pe domnul profesor Emanuel Cristescu sa introduca in Regulamentul Europeeic o noua clauza in care sa se sti****ze (domnule Cristescu sa stiti ca nu e vina mea ca am fost silit sa pun patru stelute in interiorul cuvantului de mai inainte, ci al Regulamentului Europei care interzice foloirea cuvintelor ne-ecoliterare, indiferent de locul unde s-ar ascunde ele. Ori in interiorul aceloi nenorocit cuvant se ascundea pluralul unuia dintre cele mai ne-ecoliterare cuvinte din Limba Romana) repet sa sti****ze ca oricarui avocat, judecator sau procuror europeeic, atunci cand este prins cu minciuni sau alte neadevaruri, i se va taia pielita din jurul organului cu care judeca. Fiindca daca astfel de gainarii grave i se mai pot ierta unui europeeic de rand el ele nu pot fi trecute cu vederea atunci cand e implicata justitia europeeica. Fiindca acolo unde nu exista lege europeiica nu poate exista nici dreptate cu aceiasi denumire.

Srisoare si deschisa si plina de obida, foc si revolta adresata domnului avocat Florentin Sorescu.

Motto:
"Domnule Cioacă, dvs. cum vi se pare CASTELUL DIN RÓNASZÉK?"
(Florentin Sorescu)

Stimate domnule avocat
Unde gasiti dumneavoastra cuvantul a citi sau cuvantul carte in intrebarea de mai sus, care, cu onoare, va apartine? Eu am invatat la facultatea de stiinte juridice pe care am terminat-o in mileniul trecut ca, indiferent cat de precisa sau neprecisa este intrebarea unui avocat, raspunsul inculpatului trebuie sa fie extrem de precis. Dumneavoastra ma-ti intrebat ce parere aveam despreu un anumit castel medieval. Eu v-am raspund ce parere aveam, la vremea respectiva bineinteles, despre acel castel. Dumneavoastra ma-ti intrebat cum ar trebuii sa fie facuta renovarea castelului. Eu v-am raspunt ca renovarea oricarui castel medieval trebuie sa fie facuta cu multa grije. Dumneavoastra ma-ti intrebat daca am fost sa vad castelul. Eu v-am raspund ca organele mele vizuale au luat contact cu minunatia de castel. Dupa care, repet, dupa care veniti in fata plenului de judecata si spuneti ca inculpatul nu a raspuns la intrebarea pe care i-ati pus-o: daca a citit sau nu a citit o carte!
Domnule avocat Sorescu, daca imi aratati unde ati rostit dumneavoastra cuvantul a citi sau cuvantul carte, eu sunt dispus sa inghit in fata dumneavoastra atat tribunalul cat si pe domnul Cristescu, daca domnia sa se va afla, din nefericire, in interiorul tribunalului! Ceeace nu este de colo fiindca domnul Cristescu este foarte greu de inghitit. Chiar mai greu de inghitit decat un intreg tribunal. Stimate domnule Sorescu, eu stiam ca avocatii mai umbla ei si cu fofarlica, atunci cand se afla la o inghesuiala financiara sau pofta le-o cere, dar nici chiar asa. Cand stiti ca toata stenograma dezbaterilor juridice este postata pe acest site chiar sub numele dumneavoastra, sa-mi veniti cu acuzatii false? O singura data daca se mai intampla asa ceva domnule Sorescu,, sa stiti ca va voi da afara din barou europeeic, nu cu mana mea, ca nici nu meritati sa va atind, ci cu mainile domnului profesor Emanuel Cristescu. In afara de faptul ca o sa-l mai pun si pe parintele Sorin Olariu, care mi-e prieten, sa va afuriseasca.
Si inca ceva domnule avocat Sorescu. Chiar de ma-ati fi intrebat daca am citit sau nu o carte s-ar fi putut sa va dau un raspuns fals, nu din rea intentie, domnule avocat ci datorita faptului ca intrebarea dumneavoastra era extrem de neprecisa. FI-IND-CA SI CAR-TI-LE DE JOC SE POT CI-TI DOM-NU-LE A-VO-CAT FLORENTIN SORESCU!
Cu toata lipsa de respect de care sunt in stare,
al dumneavoastra victimizat:
Genuneanu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  reformulez, nu cred că anteriorul comentariu era mai injurios decît "pledoaria!" dlui cioaca li repet semnalarea:textul ar trebui invalidat(prezența agramatismelor evidente: de 4 ori e redactat "ma-ți", ceea ce este mai mult decît o eroare de tastare, scuzabilă, comisă din neatenție ci sugerează una sistematică, cu trimiteri spre zona analfabetismului tardiv, în dauna credibilității autorului)barem din motivul enunțat ori de cîte ori se accesează un articol nou(pagină nouă):

- Textele care conin(sic) greseli gramaticale NU vor fi publicate.
Despre conținut, prevederile regulamentului(stimabilul cioaca jigni dintr-un foc pe autorul Castelului pe reprezentatul unei branșe profesionale și pe mine ca observator obiectiv al "polemicii" cu găselnițele umorului său expirat)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-12 13:15:30
         
 
  "Am postat o impresie intitulată "Se discută pe-aici literatură, ceva de speriat!" în care remarcam cum că pe acest site se discută toate alea, mai puțin literatură."
(Florentin Sorescu)

Domnule Sorescu,
Sa va spun eu cum este cu literatura asta. Este exact ca si cu dragostea: unii o discuta si altii o fac. Deci daca este adevarat ce spuneti dumneavoastra inseamna ca Europeea se afla pe drumul cel bun.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-12 06:41:00
         
 
  Stimate domnule avocat,
Sa stiti ca chiar incep sa ma supar. Si eu cand sunt lovit de vreo suparare literara incep sa am crampe la talent.
Vreti ca Europeea sa sufere numai pentru ca dumneavoastra nu vreti sa recunoasteti adevarul?
Pai sa o luam pe rand. Dumneavoastra v-ati plans ca in literatura europeeica au inceput sa patrunda tot felul de ocupatii straine cum ar fi agricultura, ingineria etc. Eu v-am dat cel mai pertinent raspuns care mi-a troznit mie prin cap la momentul respectiv. Recitindu-l am vazut ca nu a fost chiar un raspuns chiar asa de doua parale cum vreti dumneavoastra sa sugerati fiindca se referea si la marele nostru prozator Liviu Rebreanu. Dupa care, in loc sa continuam discutia pe aceiasi tema m-ati intrebat ce stiu despre un castel medieval. Deci dumneavoastra ati schimbat subiectul discutiei, nu eu. Nu numai atata dar cand v-am spus ca respectivul castel ar necesita si o renovare m-ati intrebat si cum trebuie facuta renovarea respectiva. Dupa care, fara sa ma anuntati, m-ati parat la domnul profesor Cristescu, ca eu in loc sa pun umarul la ridicarea literaturii europeeica ma tin de renovari de castele din evul mediu. Stimate domnule avocat, stiti care este parerea mea? Dupa ce v-ati vazut cu saci-n caruta culegand de la mine toate informatiile legate de sanatatea si valoarea castelului, nu mai vreti sa ma remunerati pentru serviciile aduse. Nu era mai cinstit sa-mi spuneti:
-Domnule, imi pare rau, castelul ala m-a lasat lefter, n-o sa vezi de la mine nici o chioara, decat sa umblati cu tot felul de tertipuri avocatesti numai ca sa dovediti ca nu-mi datorati nimic? Sa stiti ca astfel de tactici merg odata, de doua ori, dar la al treilea castel s-ar putea sa vi se infunde, fiindca sacul, domnule avocat, nu merge de prea multe ori la moara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-12 02:44:30
         
 
  Musiu Cioacă, îmi cer scuze pentru faptul că, dat fiind din ce în ce mai marele interes pe care mi-l stârnesc scrierile și comentariile matale, abia acum văd cât te-ai obidit, înfocat și revoltat.
Păi, iacătă, răspunsul e simplu:
Am postat o impresie intitulată "Se discută pe-aici literatură, ceva de speriat!" în care remarcam cum că pe acest site se discută toate alea, mai puțin literatură. Asta constatând, hai să le zicem polemicile economico/politice/sociale, împăcate cu niscavai istorie (absolut savuros demersul d-lui Cristescu în care lansează o polemică pornind de la o carte pe care afirmă din start că nu a citit-o).
Conform obiceiului, dumneata ai și început a face comentarii, probabil fără a te gândi prea bine despre ce este vorba în propoziție. Îți reamintesc că titlul textului este: "Se discută pe-aici literatură, ceva de speriat!".
Urmare a unui comentariu postat de Excelența ta în stilul caracteristic, am întrebat următorul lucru:
"Domnule Cioacă, dvs. cum vi se pare CASTELUL DIN RÓNASZÉK? Mă rog, ce s-a fost publicat pân' acum...
Bănuiesc că știți despre ce e vorba, nu?".
Dincolo de faptul că am folosit copy-paste pentru a reda titlul fragmentelor de roman al d-lui Hafia Traista, existând un număr de trei postări în primele 20 de titluri din prima pagină de pe site cu acest titlu, am folosit și expresia "publicat". Adică ce s-a fost publicat din mai sus numitul "Castel", nu ce s-a construit sau demolat din el.
Cu foarte, foarte puțin efort intelectual ai fi înțeles, mult stimate domn, despre ce este vorba.
Asta cu condiția să nu te gândești la tot felul de prostioare, cum faci aproape tot timpul, căutând să dai măsura inteligenței pe care ții neapărat să o afișezi.
Uneori e bine să mai și taci. Măcar pentru o vreme. Ca să mai respirăm și tu, și noi.
 

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-12 00:22:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Așa este, domnule Cristescu. Bunăoară, eu îl întreb pe musiu Cioacă dacă a citit fragmentele de roman de curând publicate/postate ale lui Mihai Hafia Traista, iar domnia sa îmi spune că a vândut sticle goale ca să viziteze CASTELUL DIN RÓNASZÉK și protestează de mama focului că în fața lui era o scuipătoare.
Curat literatură."
(Florentin Sorescu)

Stimate domnule cronicar
Mai sus am reprodus afirmatia domnului avocat Florentin Sorescu prin care pretinde ca m-ar fi intrebat daca am citit ceva. Afirmatie asta nu este numai falsa dar si periculoasa fiindca da impresia ca eu am incercat sa induc induc in eroare unul sau mai multe organe de justitie. Ori acest lucru, atunci cand este dovedit ca adevarat se pedepseste cu ani grei de parnaie. Va rog sa studiati dosarul afisat pe site sub numele domnului avocat Florentin Florescu si veti vedea ca domnia sa nu era interesat decat intr-un castel medieval si in renovarea lui. Parerea mea este ca voia sa-l cumpere. Nu pot sa neg ca atunci cand am banuit ca avocatul vrea sa se transforme intrun medieva nu am exclamat in gand: vai de clientii lui, Saracii!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-11 22:36:46
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Eu mai bine denigrez categoria sociala a sfintilor decat pe cea a avocatilor. Ca daca te pui rau cu avocatii nici dracul nu te mai scapa din coltii procurorilor. De fapt nici nu stiu ce e mai bine. Sa iesi din puscarie bogat fiindca nu ti-ai luat avocat, sau sa scapi de puscarie si sa ajungi muritor de foame fiindca ti-ai luat avocat. Si inca ceva domnule Rechesan: eu nici de delatori nu ma iau, cu toate ca uni din ei depun marturii mincinoase impotriva mea la Inalta Poarta, de domnul Cristescu a ajuns sa se uite la mine cu niste ochi care devin pe zi ce trece tot mai asiatici. Ca Dumnezeu este mare si le vede pe toate domnule Rechesan.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-11 22:12:11
         
 
  curat scrisorea, parol...doar acilea-i R[sboiu, nu, domnule Corbu? deși la a doua lecturare(logica vraiște, agramatisme supranumerare pe mp de text..ma-țí repetat, deci nu o pură eroare, de tastare ci adevărată crevasă de analfabet).păi, nene, cred că ar trebui să fii judecat scurt și în regim de urgență de o instanță a bunului gust.iar textul invalidat pe motivele următoare:
-denigrarea unei categorii sociale
-redactare plină de agramatisme
-atac la persoană și probitatea profesională a acesteia(nu cred că Sorescu va cere daune morale, dar măcar un avertisment din partea judelui s-ar cere)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-11 21:00:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE