FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Recheșan - plagiator? Să fim serioși!
Text postat de latunski criticul
Epi gramist, ai un potențial agresiv, o stază a răzbunării inutile, un recul al sentimentelor - o chestie nașpa, în definitiv. Nu că Recheșan ar fi mai..., mai, este doar mai talentat. Și tu și Cercel simțiți nevoia (apărați-vă nevoile, dar și neamul, neamule!) de protecție, altfel de ce v-ați lăuda cu opusuri, cu Bahamas și cu pozele din tinerețe?
Spuneți voi, că latunski nu se supără, din postura de emigrant în Transnistria.
Mă întreb? oare tot așa mă manifestam dacă alegeam această cale, cîndva... Bine că nu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  D-le Peia, ce vrei sa spui? Ca in Romania pentru a reusi in viata nu ai decat o singura varianta: sa furi? Oau! Si eu care credeam ca domnii Ponta si Crin, care sunt niste realizati, au reusit in viata prin munca cinstita!
Sunt total dezamagit, zau! Mi-ai stricat ziua...

:(

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 19:36:59
         
 
  Nu știi? Normal. Aia de unde ai tuns-o tu, iar acum trăiești din "renumerația" serviciilor băsiste, adică a celor care fură de sting pe aici. Faci pe niznaiu, da' nu te prinde. Așa că, de furat, furi și tu. Doar că prin intermediari.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 12:19:40
         
 
  latunski, mă șucărești!
ca să reușești, nu ai decît o variantă: să furi!
(ioan peia)

Interesant comentariu. Despre ce tara vorbesti? Ca ma facusi curios. Unde nu ai decat o varianta, furatul, ca sa reusesti?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 02:42:23
         
 
  latunski, mă șucărești!
ca să reușești, nu ai decît o variantă: să furi!
ori, și mai bine, să-i uți în gură pe ăia de strîng biruri și jupoaie. da-ți dă mîna, cînd te dau afar din casă dacă nu le-ai plătit dările inventate de către pohtele lor fără margini? deci tu-mi ceri nici măcar să nu protestez, arătînd - chiar dacă așa, cu un aer de ușoară lamentare - cum decurg lucrurile într-o rezervație de mafioți, cum să fac altfel? să pun mîna pe biciul lui dumnezeu și să articulez tot ce-mi pică sub mînă? aș face asta, da' nu-ș' pe ce limbă să vorbesc cu mnealui. că are treburi importante - doarme-n hainele statului cosmic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 02:35:14
         
 
  @ Val Navara

Dacă nu te legi de mine
Te ia vântul, ești nimica?
Ia, de papă, cât mai bine,
Să crești mare, trece frica…

Și…să nu te legi prea strâns…
Că scot sabia din teacă,
Când o vei vedea, neneacă,
Chiar vei sughița din plâns…

Dacă nu știi ce ți-e dat,
De nu ai făcut-o, încă,
Nu-ncerca de s-a scurtat
Ori e teaca mai adâncă!...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-16 23:55:04
         
 
  Pentru ca ne plac hotii ne punem premieri plagiatori, pentru ca ne plac puscariasii ii trimitem in parlament si pentru ca suntem comunisti ne ucidem copiii, intelectualii si elitele din toate domeniile, in mod regulat, in ocazii pe care suntem prostiti ca sunt revolutii, mineriade de bine etc.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-16 23:44:40

Andrei, draga,
e logic ce spui tu.
Multam!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 23:51:56
         
 
  Domnule Cercel, hai sa nu dramatizam si sa nu plangem atat de tare. Se aud pana si cainii din Giurgiu. Romania este unde este datorita comunistilor si a regimului criminal comunist. De ce nu doresc romanii sa scape de comunism si de comunisti? Ia de vezi!
Ce sa o tot scaldam filozofic? Pentru ca ne plac hotii ne punem premieri plagiatori, pentru ca ne plac puscariasii ii trimitem in parlament si pentru ca suntem comunisti ne ucidem copiii, intelectualii si elitele din toate domeniile, in mod regulat, in ocazii pe care suntem prostiti ca sunt revolutii, mineriade de bine etc.
Despre ce vorbim?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-16 23:44:40
         
 
  "Eu, care-am tras ca un bezmetic, în credința că mișc din loc, cu puterile mele, atîtea cîte sunt, carul hodorogit al economiei, și, după atîția ani de sforțări, să ajung la limita subszistenței?"(Ioan Peia)

Și cum de n-ai știut să te oprești la timp? Să-ți dai seama că ești pe trei roate?
Concluzia? Ai fost idealist și în afaceri, cum și în expozeuri. Așa am fost și eu, dar, cel puțin, recunosc. Și nu mă plîng. Asta-i "economia din piață". Reușești, ești învingător, nu reușești, nu poți arunca vina pe sistem, pe șefi. Aici au și "transfugii" dreptate. Dar ai și tu, vorba lui hogea. Că ne-am născut unde nu era cazul. Toți avem. Parcă eram pe un sait literar, nesepa? Chestia cu "mă doare de toate, inclusiv de realitate, merge pe softpedia, pe forum, pe oarece, despre ce. Mă irită lamentările lu' matale. Vezi concluzia incipientă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-01-16 23:39:23
         
 
  Si uitai,
si pe astia tot voi i-ati ales prin vot democratic!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 23:31:34
         
 
  Ioane,
Nu va judecam si avem simtire. Stai linistit!
Si daca mori pe noi, nu schimba cu nimic lucrurile.
Noi am fugit de comunistii care si azi va reguleaza, cu doua valize si doi copii printre straini si am gasit apreciere si respect si ne-am facut viata si viitorul copiilor nostri.
Ce nu vezi tu, cu toate ca te zbati, asa cum zici, e ca voi acolo va mintiti, va furati, va denigrati, va urati si va calcati in picioare, dar ce mi se pare mult mai teribil e ca unii ca tine, care se dau atotcunoscatori, tin parte unor talhari si vanzatori de tara care se tot invart din '89 la carma tarii aleia.
Ma umfla rasul, si nu te supara, cand te vad pe tine, ca si pe domnul Corbu, ca si pe multi altii, ca ii urati pe basisti si-i acceptati pe astia de le-au luat locul.
Mare scofala!
Toti sunt fatati de-o mama.
Toti sunt pentru interesul lor, burta lor si buzunarul lor.
Cum de sunteti atat de naivi?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 23:27:46
         
 
  Nu e-n stare să ce, cercele?
Frate, de-asta mor eu pe voi!
Habar n-aveți în ce condiții nenorocite ne zbatem! Eu, care-am tras ca un bezmetic, în credința că mișc din loc, cu puterile mele, atîtea cîte sunt, carul hodorogit al economiei, și, după atîția ani de sforțări, să ajung la limita subszistenței? Crezi că tatăl meu, care a muncit toată viața, ca un rob, a plîns vreodată? Nu. Dar nu areușit decît să se tărască pe pămînt. Crezi că tu ai fi făcut rahatul praf pe aici? Nu.
Crezi că tîrfa de istorie chiar poate fi trasă la ștangă între marii violatori ai omenirii? D-acolo, din cuibușorul tău de lux, îți permiți să ne judeci? Nu realizezi cît de oribil poți fi în ochii noștri? E ca și cum l-ai învinui pe un om nevinovat, vîrît la-nchisoare, că nu a făcut nimic ca să se elibereze. Cunosc un caz - dar cîte nu sunt! - care te-ar cutremura. Sau așa cred eu că ați face voi, ăștia, fără pic de simțire. Dar nu, voi vă bateți burtă, cu făloșenie, și îi faceți proști pe ăia care n-au dat bir cu fuciții, ca voi. Este incalificabil ceea ce faceți! Mai întîi că suntem oameni și, mai apoi, că suntem români, aflați, iată, iarăși la răspîntia hulpavilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 23:12:46
         
 
  Bravo si jidanilor!
Cumpere tot daca ati pus totul la vanzare!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 22:50:40
         
 
  Cum, Ioane,
cine o duce bine, are bani la buzunar si conduce Mertan, e tzigan?
Pai, bravo lor!
Tu crezi ca are cineva respect pentru unul care se plange, si nu e in stare sa-si faca viata?
Nț, fratello!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 22:48:52
         
 
  greșești!
țara e deja cumpărată de-alde shimon peres, ești neinformat, mai cerecetează!
țiganii nu prind rădăcini. jidanii, da.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 22:48:21
         
 
  da, da... ăi fi gelos pă tziganu dă cercel, că a apucat să se căpătuiască! și tu ești un amărît care-și ia doar belet dă bahamas, adică un jigărit de globetrotter, cu poznare lungi și largi, ca de om de cultură!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 22:46:42
         
 
  vazusi, Ioane, pentru cine se facu revolutiunea din '89 ?!
vezi cine o duce bine in Romania?
Da' bine le-a zis Iliescu, rromi, ca doar tara aia, Romania, a lor va fi.
Si ii vad si pe-aici pe site, ca ii recunosc dupa cum comenteaza!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 22:44:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "avem zilnic, în fața ochilor, prototipurile voastre îngîmfate. cu mertzane și parai" (peia)

Unde vezi tu Mertzane la mine-n poza, peio? Nu vezi ca imi flutura vantul prin pozonare?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 22:42:33
         
 
  să mă șifonez?
di șe, fratello?
avem zilnic, în fața ochilor, prototipurile voastre îngîmfate. cu mertzane și parai, pentru-aci șî păntru rai, cum o zis neica Budai, pupa-te-aș pă portofel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 22:36:41
         
 
  "Hahaha, sa inteleg" că n-ai înțeles?  
Postat de catre Val Navara la data de 2013-01-16 22:31:58
         
 
  Și dacă nu v-am spus "la mulți ani", este pentru că în Transnistria timpul curge mai încet, abia acum s-a schimbat anul, Crăciunul fuse cam cu o săptămînă înainte (sau în urmă?), iar peste cîteva zile fi-va Sf.Ioan (Sînt Vasile Hurmuzachi, ăla cu moliftele și cu exorcizarea a fost? Încă mai este, nu vă faceți iluzii).
De fapt, ce mai contează! Timpu-i relativ. "Mîntuitorul" s-a născut cu patru ani înainte de era noastră, gurile rele spun că popii au dat timpul înapoi cu cinșpe ani pe la anul o mie (nu venea sfîrșitul lumii la timp).
Dacă-i convenție, apăi s-o știm și noi, nu?
Hai, să fiți iubiți, cum spune și Valeriu Cercel.
Doar de femei, spun eu.
Doar de FMI spune... cine?
 
Postat de catre Val Navara la data de 2013-01-16 22:30:13
         
 
  Hahaha, sa inteleg ca Latunski Kritikul = Val Navara? :)

Mah, fratele meu, macar Rechesan da note informative despre altii, matale te desconspiri singur? :) Te parasti singur?



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 22:12:12
         
 
  Si te-ai shifonat cand ti-am zis ca aveti rege in Romania.
Uite-l aici-sa!
E a vostru, nene!

http://www.youtube.com/watch?v=1-bJCgI3M5k
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 22:05:51
         
 
  nu verică, cam peset tot, țiganii stau la margini. chiar dacă au pretenția că sunt în șăntru lumii.
doar țiganii dă dooșpatru dă karate, ca tine, stau în șăntru.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 22:03:54
         
 
  Tu vorbesti de tziganie, Ioane ?

http://www.youtube.com/watch?v=GHTBPhQcXCY

Gineste-te si tu ca tziganii stau in centru si au masini de milione, nu o rabla de o suta de ani vechime!

http://www.youtube.com/watch?v=tQTPqYdNdjY
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 22:00:43
         
 
  Na, că mă deconspirai! Odată și-odată tot trebuia să se întîmple. Poți să fugi, dar n-ai unde să te ascunzi.
Epi gramist, aka Sorin Olariu, hai, ai editură, sau te lauzi, numai? Publici un volum de versuri al lui latunski? Contra-cost, desigur. Că domnul Corbu o ține sub scară (editura end tipografia, of coouurs!). Și pe Val Navara la fel. Și nu numai din promisiuni trăiește literatul veleitar (adică discipol al lui Velea).
Trăiască Republica Autonomă Găgăuză, înfrățită cu Cea Transnistrană!
Howgt, cum zicea și Vinetu (așa se pronunță, așa se scrie, să moară mama lui Frankfurt pe Oder)
 
Postat de catre Val Navara la data de 2013-01-16 22:00:03
         
 
  Cine vorbește de țigănie!
Doamne, mă frec al ochi!
E ca și cum o centuristă le-ar acuza pe damele de consumație că-s curve!!
Și cu cîtă făloșenie își arată burta și merțanul tziganul!
Taman ca pe-aici!
Nu știam de unde obiceiul! De import-export!
Auzi, șărșăle, dar ceaunu, ceuanu, unde-l ții, mînca-ți-aș boieria ta, harătosule? În portbagaj?!
Cînd ajungi în Filipine fierbi terci în elȘi îmbii vafinele cu el?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-16 21:50:18
         
 
  Mah, cum eu nu am banii lui Valeriu ma multumesc cu mersul pe jos. E mai ecologic si mai ecoliterar.



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 21:47:18
         
 
  Domnule Cristescu,
Cu ce sa mai ajute diaspora si pe cine?
Presedintele este ilegitim, primul ministru e un plagiator, seful senatului pica de oboseala si un parlament ce mananca la o masa 4 vaci.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 21:42:57
         
 
  1. Fals.
2. Laudă-mă gură!
3. Fals.

După ora 24 asemenea postări se soldează cu scăderea nivelului.

PS. Să interpretez aceste postări, care încalcă regulamentul, ca un fel de a face orice ca să intrați în incompatibilitate cu Europeea și să nu mai apelez la domnia voastră?

PS2. Și numai pentru faptul că în lc să fim uniți diaspora cu aceia care suntem în țară și trebuie dezavuat personajul mefistofelic, respectiv cetățeanul demis de facto, care ne-a adus în situația aceasta. Eu mă gândeam că experiența disporezilor poate contribui la reformarea României. Nu la îngenuncherea românilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-16 21:36:25
         
 
  Observați că n-am spus nimic de Genu? Deșca-i șmecheră, dacă s-ar limita numai la analize sociale ar fi OK (adică OH - oceni harașo). Dar face imprudența să... catruversuri.  
Postat de catre Val Navara la data de 2013-01-16 21:36:16
         
 
  Unde-i peia sa iti zica: IMUIBATULE!  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 21:31:29
         
 
  Latunsky, draga,
Hai sa fim seriosi.
Cum e-n tara asa-i si pe site.
Bulibaseala, tziganie.
Crezi oare ca pe mine ma intereseaza asa ceva?
Si tu ai fi facut la fel daca alegeai calea spre vest si poate ca te durea in shpitz de tot ce-i pe-acolo.
Uite, ca imi reprosezi ca-mi pun numai poze din tinerete, pun una mai jos de anul asta, la 63 de ani, proaspata ca si jucaria ce-am cumparat-o pentru colectia mea.
Sa fii iubit!


F&V
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-16 21:27:57
         
 
  1. Rechesan a fost dovedit de plagiator nu de mine, ci de altcineva de aici de pe Europeea. Personal, nu fac sapaturi si nu ma pasioneaza daca a furat sau nu, asta ar trebui sa il intereseze pe el.

2. Pozele mele sunt recente, iar cu Bahamas nu ma laud fiindca e la fel de banal pentru mine ca un weekend la Herculane.

3. Ramane in picioare acuzatia mea ca Rechesan este CIRIPITOR, SIFONAR, INFORMATOR sau cum vreti sa o luati, deoarece chiar el s-s falosit cu asta, ba a mai primit si felicitari pentru notele sale informative, in public, de la ownerul Europeei.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-16 21:26:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE