FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pupăza dintre ei
Text postat de Vasile Hurmuzache
Povestea asta, nea Cercel,
O știm din tată-n fiu,
Ion e, bien sur, tot el,
Voios și foarte viu.
Iar teiul umblă doar hai-hui,
Până o fi țărână…
Și nea Ion, în urma lui
Cu un topor în mână.
A cășunat, da’ foarte rău,
Pe ăia a lui Nică,
Că au urcat în teiul său,
La biata pupăzică
Și-au dat acolo, blasfemie,
Chiar de a lui comoară;
Da’ n-au furat-o, el nu știe,
L’-așteaptă grămăjoară…
Cum vă spuneam, a cășunat
Pe ăia a lu’ Nică
Că i-au dus pupăza din sat
Tocmai în americă…
Îi ameninta ,,zău, îi rup,
Ai dracului copchii,
Că eu, acuma, ce mai pup,
La ceas n-am baterii!”
Dar pupăza, de pe topor,
( Da’ el nu o vedea…)..
,,Îți las țiganii pe ogor
Și plec în lumea mea!”
Stă Ion mirat, aude-un zbor
Nedeslușit pe cer
Și picură pe-al lui topor,
,,Comoara”, pe mâner…
Stă locului și mai mirat,
Nu se mai vede teiul
Și cerul nu e înorat,
,,De unde e poleiul?!
Dă-o în fras de pupăzică,
Poate o fi la zdup…
Da’ nu mă las, strig io: pup-pup,
Ce-‘or zice a lu’ Nică!”…


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @ Bleu LAVRA

Gheorghiță, mai lasă și tu lucrurile astea urâte din gură...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-12 07:34:03
         
 
  care-i problema, maestre vasilache? matale nu ți-au priit sărbătorile hibernale? de ce nu iei și dumneata acolo, un paleativ uzual: colebil,furazolidon, că ai umplut atelierul de duhoare...se poate așa dezinhibare coprofilă!?  
Postat de catre Bleu Lavra la data de 2013-01-12 01:22:12
         
 
  @Bleu Lavra

gheorghiță, ai făcut progrese mari, aerul de munte ți-a priit; ai reușit sâ-mi ortografiezi corect numele, felicitări! :))







 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-11 19:16:04
         
 
  @ Liviu Bordaș

și, totuși, Giordano Bruno a fost ars pe rug...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-11 19:09:32
         
 
  iar domnu Hurmuzache? ce prolific este dumnealui! n-am înțeles însă de ce domnul VC și-a postat aici prima poză de buletin?are vreo liason dangereux cu pupăza?
on topic:ÎNORAT? ca veut dire quelque chose de orație?
 
Postat de catre Bleu Lavra la data de 2013-01-11 10:18:44
         
 
  Andrei, draga,
lucrurile par altfel decat apar in realitate.
La fel cum domnul profesor Corbu polemizeaza cu colegii dumnealui de la universitate si noi, aici, polemizam. Asta nu inseamna ca ne purtam ranchiuna sau dusmanie.
Nici pomeneala!
As dori, totusi, sa il fac pe colegul nostru de site, Ioan Peia, sa inteleaga ca in tara in care eu traiesc aorisicare om poate fi orice, inclusiv tzigan.
Pentru noi, aici, nu este o insulta cand iti spune careva ca esti armean, italian, estonian sau tzigan.
si apoi, ca tot veni vorba, am sa-i postez colegului nostru o poza, mai jos, ultima mea poza facut in Romania, si dupa ce termina de inumarat pixelii, sa se duca si sa se priveasca in oglinda spre a se convinge care ar fi mai tuciuriu dintre noi doi.
Am si o poza de-a domniei sale, pentru comparatie, dar nu am sa o postez decat dupa ce voi primi lampa verde de la dansul, numai ca, ti-o spun: gagiu arata nasol rau de tot.
Dar, numai dupa comurile facute de domnia sa, sunt convins ca multi si-au dat seama,deja, fara sa-i mai numere pixelii din cerul gurii, care ar fi ăl borît.


Photobucket
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-10 14:28:21
         
 
  siktir, ceapaev!
tu ești un zero tăiat în patru și o șulfă băsistă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 12:04:17
         
 
  Domnule Peia, gata, ajunge! Te-a iertat si domnul Cercel, te-am iertat si eu, gata! Aici, printre muritori, esti iertat. Te-a iertat si domnul Cristescu, iar daca te iarta si Dumnezeu, pentru cele cu voie si cele fara de voie, te-ai scos.
Esti un iertat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-10 11:03:37
         
 
  "se leapădă, la greu, de neam," (rînd 7)  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 10:58:25
         
 
  Și nu-mi mai purta tu de grijă, cîrcele!
Că eu, de bine, de rău, m-am descurcat, ceea ce, tu, vai de capul tău nu ai fi reușit, dacă-ți preumblai ciolanele tuciurii pe-aici.
În fapt, e vorba de majoritatea românașilor care n-au nicio vină că istoria le-a stat în cîrcă veșnic, așa, ca o piatră de moară. Ceea ce nu pricepi tu este că numai un mizerabil se leapădă la greu și neam, scuipînd în urmă și zicînd: "Îi multumesc lui Dumnezeu in fiecare dimineata cand ma scol, ca traiesc intr-o lume civilizata si am mai mult decat imi trebiu."
Altfel zis, îi mulțumesc lu dumnezeu că am fugit de la leproșii ăia, ptiu! n-aș mai auzi de ei în veci. Asta-i atitudine de liftă și de laș, care o tulește la trai-nineacă atucni cînd dă de greu. Sigur că sunt nemulțumit de ceea ce se-ntîmplă. Sau ai vrea să joc tontoroiul pe culmea casei, de bucurie. Sufăr de ceea ce se-ntîmplă și reacționez, ca un om care nu se bate pe burtă cu îngerii, ci se luptă cu diavolii. Dar tu nu ai cum să pricepi asta, că ești un egoist jalnic, o mangafa căpătuită în alte lumi, care, și alea, sunt complet imorale prin felul bandistesc în care și-au tras spuza istoriei pe turta lor. Iar acum se dau civilizați și ne arată nouă fața de lux a hoției legitimate istoric. Scîrț, Marițo! Toate patzachinele astea redingotiene și merkăliene, îmhămate la carul hodorogit al altei istoriei, ar cădea-n cioc, ca bobocii. Noi, românașii, am rezistat mai mult decît eroic între fălcile hapsîne ale prădătorilor. Dar mîndria interioară de a fi român adevărat nu o resimt decît românii adevărați. Nu migratorii.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 10:57:14
         
 
  Bun, atunci, cîrcele, te comporți ca un țigan borît, ca o jagardea, ca un cioflingar, ca un mitocan, ca un vînzător de neam, ca un trădător.
Dupe cum vezi, m-am potrivit stilului tău.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 10:25:54
         
 
  maistre adrian mihai, acesta vă este tot comentariul?...
mă rog, mulțumiri pentru observații....
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-09 11:51:39

ce să comentez, meștere hurmuzache? a făcut-o dl bordaș! credeți-l, are drepate!

așadar, din partea mea, comentariu nul la o "operă" așijderea... ce dumnezeu să comentez la "capodopera" de mai sus? am rămas mut, efectiv!

mulțumit?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-10 09:52:46
         
 
  Nu te-am facut io "mîrlan", daca asta ai inteles , e vina ta.
Io ti-am spus ca te comporti ca un "mîrlan".
Ca , de fapt, in comul; de mai jos.
De exemplu.
Va trebui din nou sa-i scriu domnului profesor sa-l intreb daca acest com este ecoliterar sau a unuia ce se confunda cu un "mîrlan".

In comul anterior, nu gasesc decat disperare maxima a unui om ce si-a irosit viata nestiind ce sa faca cu ea si acum loveste in tot si in toti, sperand sa gaseasca putina satisfactie.
Chestia cu ramasul meu in Romania cade.
Puteam fi orice, chiar ca si tine, un individ scarbit de tot si de toate.
Ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare dimineata cand ma scol, ca traiesc intr-o lume civilizata si am mai mult decat imi trebiu.
Apropos de "vanzator de tara"
Aia sunt acolo, Ioane, aia de i-ai tot votat tu de 23 de ani.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-10 01:22:53
         
 
  Sa-i stinga cineva lumina domnului Peia, ca poate adorme.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-10 01:16:07
         
 
  A, și "mîrlan" zici că-s?
Ei bine, tu un cioflingar care vinzi capete de hîrci fraiericilor de americani, o jagardea de alba-neagra! Un ciofllingar mitocan. E bine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 00:20:30
         
 
  Bun, deci insiști să mă insulți!
Te-am întrebat de unde știi tu care-i statutul meu social, de unde știi tu ce am făcut eu în viață și pentru cine?
Desemenea, în timp ce eu am dat statului român o groază de bani, relativ la puterea mea de muncă, și în condiții de guerilă economică, tu nu ai dat niciun sfanț. Și, cu toate astea, ai unn tupeu monumental, continui să mă insulți, culmea! chiar și în clipa de față, cu seninătate.
Bun, acum, pentru a echilibra balanța, dar nu numai, ci pentru a rosti adevăruri mari cît roata carului, îți spun: dacă ai fi rămas în România, ai fi fost un țigan borît și atît. Eu - "trîntor", tu țigan borît! Eu parazit, tu un migrator vînzător și denigrator de țară.
Poftim, echivalență!
E bine?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-10 00:14:40
         
 
  Ba e corect, Ioane.
In disperarea ta antibasista, te cobori atat de jos, insultand si injurand lumea pe site de ai ajuns sa te confunzi cu ultimii marlani de pe planeta.
Eu atata am spus:
"tie, care ne-ai declarat in nenumarate randuri ca nu vrei sa muncesti, cam cum as putea eu sa ma adresez?
Șomerule, trantorule, parazitule, sau cum?
Dar...ar fi frumos?"

Vezi, Ioane, diferenta?!
Nu io te-am facut parazit, sau trantor.
Tu ne-ai declarat ca nu vrei sa muncesti.
Asta-i adevarul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-10 00:04:16
         
 
  e absolut incorect ca să se păstreze comentariul insultător al lui cercel cîrcel, iar al meu să fie radiat.
deși rosteam un mare adevăr.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-09 22:16:37
         
 
  Jupp, daca ti-am promis, ma tin de cuvant, ce sa fac acum? Important este sa te te simti si tu bine, altfel ce diferenta ar mai fi intre mine si domnul Peia, spre exemplu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 19:36:29
         
 
  vai, domnule Andrei, v-ați pierdut imaginația? păi parcă alimentarea inversă merge? nu merge! dar poanta tot e bună (chiar dacă e greu să recunoașteți, știu cum e să fii ținta).

iar cu trasul... păi știu pe unii care aveau mașini noi, moderne, dar plecau tot cu canistra după ei, ca pe vremea Răposatului; cu motorină "de București", "că doar n-o să stric bunătate de mașină cu cine știe ce scursură de tractor de pe la Sighet".
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-09 19:32:03
         
 
  "Vedeți de ce iubiți Europeea?"

nu mai conteaza de ce, problema e ca noi o iubim, dar ea vrea s-o iubim pe rand.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 19:31:48
         
 
  Domnule Cristescu, in acest caz rugati-l pe domnul Peia sa ma ierte si el, desi ma tem ca va sictireste de nu va vedeti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 19:23:26
         
 
  Jupp, eu nu stiu cum e, ca la masinile astea noi este aproape imposibil sa ajungi cu furtunul la combustibil. Probabil au fost concepute special pentru cunoscatorii din Romania :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 19:22:16
         
 
  "dar eu am indemnat combatantii sa-l ierte pe impricinat"

Și nu știți ce va urma? Nu ați făcut un exercițiu de empatie? Nu credeți că din punctul de vedere al "împricinatului" domnia voastră sunteți un "împricinat" Eu cred că, mai mult ca sigur, ați pus coctail pe foc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 19:20:49
         
 
  Nu cumva le-ați alimentat invers? :))))

Nu, dar a tras la furtun cînd le alimentează și știți cum e cînd amesteci băturile...


(sorry Andrei)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-09 19:17:08
         
 
  Domnule Cristescu, dar eu am indemnat combatantii sa-l ierte pe impricinat si sa treaca mai departe.
Iertarea este crestineasca.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 19:16:01
         
 
  Nu cumva le-ați alimentat invers? :))))

E doar o părere. Știu că nu vă plac convingerile.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-09 19:12:21
         
 
  Atunci nu mai puneți coctail de benzină, motorină, kerosen și spirt pe foc!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 19:11:22
         
 
  Una este pe benzina iar cealalta pe motorina.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 19:08:57
         
 
  Domnule Florian, mașina domniei voastre este pe benzină ori motorină?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 19:03:36
         
 
  Vedeți de ce iubiți Europeea? Pentru că are întotdeauna resurse de a se reinventa. Și de a renaște dintr-o eventuală, probabilă, proprie cenușă. De facpt, după catastrofa Cârlea, căreia, iată, i-a rezistat, nimic nu pare a mai impresiona, ca potențial distructiv, Europeea. Mulțumesc domnule Jupp și Radu Ștefănescu. Amic Jupp acesta dar Amicus Plato sed magis amica veritas.

Prin urmare, reiterez apelul: nu vă mai certați, nu vă mai jigniți, uitați toate relele pe care le-ați făcut ori v-au fost făcute anul trecut și să pășim în noul an purificați. Și cu mize mari. Chiar dacă polemizăm, chiar dacă ne mai certăm. Cordial firește.

Cu privire la antologie, mai am nevoie de câțiva care să se ofere și să salveze în format doc textele unor useri din care să se poată face selecția. Numele avute în vedere vi le trimit eu pe e-mail, deschideți pagina autorului respectiv, dați copy pe pagină, cu toate comentariile, dechideți o pagină word și în ea, cu paste, copiați textul. repetați operațiunea până copiați tot. Și le puneți într-un fișier cu numele autorului. Apoi le răruiți și mi le trimiteți pe e-mail. Cu cca 10-15 voluntari într-o săptămână avem tot materialul brut.

Vă mulțumesc. Dacă vă oferiți ori dacă nu vă oferiți. Ofertele faceți-le pe e-mail: [email protected]

PS. Rog toți userii care nu au citit comentariile de la "breichin niuz!!! 30/12/2012 16:04" să le citească la link-ul Postat de catre domnul Jupp B. Itter la data de 2013-01-09 18:45:59.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 19:02:31
         
 
  Pe surse, am aflat ca domnul Peia regreta limbajul folosit in comentarii si ca isi cere scuze. Eu l-am iertat. Iertati-l si voi si savurati acest pamflet absolut bestial.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 18:55:35
         
 
  Păi da, decît să dai berea...

Linkul:

breichin niuz!!! 30/12/2012 16:04
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-09 18:45:59
         
 
  Jupp, stiam eu ca ma pot baza pe prieteni :)))
serios acu, daca ai un alt link, pune-l.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 18:34:54
         
 
  Radu, văd că ai pus un link către cache-ul "breikiniuz" cu comentarii pînă pe 30/12 ora 11:00.

Eu am găsit unul pînă la 16:00... sau... n-am găsit nimic? (doar o bere din partea matale pentru efortul de a nu găsi :)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-09 17:58:33
         
 
  ps. si asta fiindca hipercrizia genereaza (h)ipocrizie, si invers.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 17:42:26
         
 
  acu serios, d-le Cristescu, de cand nu mai are editori, europeea e varza. numai editor nu se poate chema cel caruia nu i se permite sa invalideze insanitatile celor cu nivel 100, recte echipa de zgomote peia-rechesan. ceilalti sunt mici copii. in locul sanctiunilor periodice, urmate de stergerea textelor, retragerea in munti, lacrimi si tot tacamul, invalidarea comurilor jegoase ar readuce o atmosfera cat de cat respirabila, si poate si pe unii dintre cei plecati. gasiti definitia termenului jegos in larousse. daca duhneste, inlocuiti cu insalubru. m-am oferit sa reiau activitatea asta, am fost refuzat. dupa parerea mea, lucrurile-s clare, aveti fix ceea ce va place. ca tot sunteti aici, ce se mai aude cu antologia?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 17:38:15
         
 
  Eu repet (distinse Radu Ștefănescu, vă rog repostați într-un fel, "Breikin nius" acela măcar pentru comentarii. Nu mai pot să reiau ce scrisesem acolo; dacă nu o veți face, vă promit că nu voi mai comenta în subsolul textelor domniei voastre nimic, cel puțin un an!)

sorry, distins coleg, dupa cum am repetat-o pana la plictis, eu nu cedez santajului.



si poate c-as ceda, dar am sters-o

a mai ramas ceva pe google cache

breikiniuz

alta:

"Oare chiar să nu putem să realizăm aici o astfel de atmosferă? Elevată, exigentă, polemică și totuși cordială?
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 16:35:09"


pai, nu e nevoie, e deja perfect cordiala

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 17:14:25
         
 
  Am polemizat pe multiple teme. Dur, argumentat, cât a putut fiecare, de multe ori audiența, probabil, va fi crezut că ne vom lua la bătaie. Nimic din toate acestea.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 16:35:09

Domnule profesor,
Apropos de polemica ce ati avut-o :
ati auzit pe vreunul dintre colegii dumneavoastra (de polemica) spunand

"păi, proștii trebuie să se iordănească reciproc!
altfel cum să pară și ei ceea ce nu sunt?"

su

"Hai siktir!"?

Polemica de pe acest site arata mai mult a tziganie.
Injurii, ofense, insulte la ordinea zilei.
Haideti sa ne revenim!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-09 17:03:43
         
 
  PS. Ce mă surprinde pe mine? Cum puteți să vă pierdeți timpul sub astfel de "producții"? Pe care, comentându-le, păreți a le legitima.
Postat de catre Emanuel Cristescu

QED, domnule Hurmuzache. Poate că eu sunt partinic. O fi și domnul Cristescu la fel? Nu cred.

Pe de altă parte, nu m-aș fi oprit la acest text dacă laudele deșănțate postate anterior ar fi lipsit. Cineva trebuie să-i deschidă ochii onorabilului autor de pseudopamflete, altfel va ramîne cu impresia că este cu adevărat genial.

Că poate să scrie și bine, este adevărat. Dar acele scrieri rămîn o rara avis în noianul de nimicuri postate cu toptanul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-09 16:56:52
         
 
  Oare chiar să nu putem să realizăm aici o astfel de atmosferă? Elevată, exigentă, polemică și totuși cordială?
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 16:35:09


Cordiala este, domnule profesor.
Chestia e ca sunt unii care nu prea inteleg regulile.
Ma refer la mine, personal.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-09 16:52:50
         
 
  Daca ne este permis, si vad ca ne este, sa ne adresam unul altuia nu dupa nume ci dupa profesiunea ce-o avem, atunci, Ioane, de azi in colo am sa ma adresez astfel :

Parazitule (nice!)
si tu ai dreptate.
Te-am insultat in nenumarate randuri cand ti-am spus ca nu-mi plac trantorii carora nu le place munca si nici nu vor sa munceasca, traind din ajutor social, bani ai contribuabililor, bineinteles, deci, pe spinarea poporului, numai ca, domnul Cristescu, domnul profesor de universitate, Ion Corbu, pe care noi, ca profesor, il luam de "etalon", a venit cu o chestie, care ti-o dau mai jos, si care io am luat-o in serios, cu tot respectul. Daca tu nu, mai citeste-o o data:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?do_afiseaza_editorial=85

Noi ne-am prins ca tu vrei ca sa o "tundem" de pe siteul asta si sa ramai singurel.
Pai, nu te-ai plictisi?
Pe cine ai mai injura si cui i-ai mai gasi virgule lipsa?
Fa, cum spusei, putintica lectura, ca dom' profesor a zis-o in serios, nu in gluma!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-09 16:49:49
         
 
  Evident, domnule Cercel, când aveți musfiri, și ei se încaieră, domnia vostră sunteți de vină. Ca și mine de altfel.

Sigur aș putea utiliza mijloacele restrictive și, ați văzut, când epuizez toate mijloacele persuasive, utilizez și această măsură. Care îmi displace, total.

Cum naiba, exemplul personal, pledoariile mele pe tema comportamentului conform regulamentului care, pentru unii, au ajuns să fie percepute ca adevărate cicăleli iar pentru alții au devenit plictisitoare, maturitatea userilor de aici, nivelul lor intelectual, peste medie, statusul lor societal, poziția aici și în societate, pudoarea, jena, rușinea și multe altele, ei bine, cum se face că nu pot să contribuie la menținerea VOLUNTARĂ, a unei atmosfere igienice pe acest site!

Eu sper, mai sper, tot mai sper că odată și odată veți înțelege cu toții că jignirile ofensele, insultele, sunt mize mici și nu rezolvă nimic.

Se pot dezbate aici texte, idei, se poate polemiza, practic se poate aduce o contribuție fie și milimetrică la patrimoniul literar și filosofic al României. Și noi, mă rog unii dintre noi, ce facem? Ne pierdem timpul și îl pierdem și pe al altora în flecăreli sterile, în replici de doi bani!

Eu repet (distinse Radu Ștefănescu, vă rog repostați într-un fel, "Breikin nius" acela măcar pentru comentarii. Nu mai pot să reiau ce scrisesem acolo; dacă nu o veți face, vă promit că nu voi mai comenta în subsolul textelor domniei voastre nimic, cel puțin un an!) aici putem avea afinități, putem să fim adversari, putem fi neutri ori total dezinteresați. Și probabil, vor putea fi identificate și alte ipostaze. Prin urmare, orice ați face, orice ați gândi, nu veți putea elimina pe nimeni de aici și după cum știți nu voi crea niciodată niciun precedent pe această temă. Adică, nu voi ceda niciunui șantaj de genul excludeți-l pe X, sancționați-l pe Y.

Cine nu se acomodează nu are decât să plece. Pe de altă parte v-am mai spus: Europeea reflectă viața reală și este viață reală! La ce ne-ar folosi să creăm aici un incubator ori o seră culturală care, la prima adiere de vânt să fie spulberată! Ideatic ori cultural vorbind, rezistă cine poate. Iar o astfel de rezistență fără stil, fără argumente, fără o anumită ținută nu poate fi viabilă.

Domnule Cercel, cum știți, nu mă opun ca, pe site, să se facă publicitate oricărui fapt cultural și oricărui site cultural. Inclusiv aceluia ori acelora care s-au desprins ori se vor desprinde de aici. Pentru că Europeea este viguroasă și își permite să fie și generoasă. Slăbiciunea este agresivă și egoistă. Însă, domnule coleg, NU MĂ INTERESEAZĂ STRATEGIILE ALTORA. Noi aici avem o viziune și un mod de lucru. Nu-l mai reiau. Păcat că domnul coleg a șters acel text aneantizând și comentariile care îmi vor fi luat ceva timp, ca și acesta, pentru a le scrie. pentru că voiam să fac trimitere la ele.

În fne, pentru cine are ochi de văzut și urechi de auzit. Haideți să mărim cu toții mizele care se dezbat aici.

Am fost ieri la aniversarea unui prieten scriitor. Am polemizat pe multiple teme. Dur, argumentat, cât a putut fiecare, de multe ori audiența, probabil, va fi crezut că ne vom lua la bătaie. Nimic din toate acestea. Am rămas și vom rămâne aceiași buni prieteni. Pentru care bucuria și plăcerea întâlnirii și a conversației a rămas aceeași. Neștirbită. De prin anii 66! Pentru mine a fost o încântare. Și, presupun că și pentru el a fost la fel.

Oare chiar să nu putem să realizăm aici o astfel de atmosferă? Elevată, exigentă, polemică și totuși cordială?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 16:35:09
         
 
  sclluptore,
nu-ți pare a fi așa, un fel de fățărnicie fără margini ca să vii cu acuze de genul ăsta, cînd tu mi-ai adresat insulte cu mult mai jegoase?
ai, nu zău, chiar vrei să pari a fi un mare maestru al ipocriziei?
pari și fii, da' nu pe-aici.
adecă, vreau să zic, de ce n-o tunzi - că tu ești obișnuit cu tunsu - pe saiturile alea atît de lăudate de către presțioasa-ți persoană. unde, desigur, ești o mare vedetă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-09 15:37:58
         
 
  rezultatul acestui formidabil raid justitiar al profesorului Cristescu este, saptamana asta, dupa cum urmeaza:

- morti: 0 buc
- raniti: 0 buc
- suferinzi (usoare nevralgii de colon): 1 buc


onoare muncii, dreptate pana la capat
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-09 15:21:42
         
 
  Aveti dreptate domnule profesor.
Asemenea caractere trebuiesc ignorate pe acest site.
Pe alte siteuri, ce au cam acelasi regulament, lucrurile se petrec altfel.
Intr-un caz asemanator, cand un membru al siteului i-a insultat pe ceilalti, facandu-i "prosti", acelui membru nu i s-a mai permis postarea de texte pe site.

http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blog/list?user=3cfcg6uhiouxm

la fel si pe acest site literar:

http://www.bocancul-literar.ro/forms/Autori/DetaliiAutor.aspx?id=1116

Este adevarat ca mai depinde si de proprietarul siteului si de modul de interpretare, de acceptare si de aplicare al regulamentului.

Deaceea va dau dreptate, din nou.
Asa este. Asemenea insulte sunt acceptate.
Trebuie ca io sa ma dumiresc.
Cam cati ani zicea Brucan ca i-ar trebui Romaniei ca sa ajunga la nivelul ala?...
Vreo 50?
Optimist caracter, domnule!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-09 15:05:31
         
 
  vai tu, da' ce spiritual sunteam. cre' că d-aia te-au angajat ăia la Labe1!
acu îi tapezi p-ăi de la excrementu zilei și dai, drept de paregzamplu, replicile tale inteligente p-ici, pi colea-șa? bașca spiritu tău combativ? de ce nu mi-ai spus, că mă fîceam că nu te văz cînd dai cu mămăliga-n lapte. te dedeai și tu hîtru și ferm angajat în opera de propășire a băsismului pe plaiurile mioritice.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-09 13:18:42
         
 
  Domnule Peia, e randul dumneavoastra sa va iordaniti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 12:14:55
         
 
  er. vreo  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-09 11:52:44
         
 
  maistre adrian mihai, acesta vă este tot comentariul?...
mă rog, mulțumiri pentru observații....
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-09 11:51:39
         
 
  e, parcă numai de atîta-i e vorba?
mi-e lene să adun toate blagosloveniile cu care m-au firitisit onorabilii. da' știți cum e: ei înjură - ei se vaită, după ce, ca recul, o iau în freză.
la fel ca și personajul vasilache: cînd s-a legat de mine, fără să-l ating nici măcar cu o floare, l-am avertizat să-și vadă de cîlții lui. nu priceput, căci avea nevoie să fie băgat. în seamă. l-am băgat. acum e cineva.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-09 11:38:54
         
 
  "tie, care ne-ai declarat in nenumarate randuri ca nu vrei sa muncesti, cam cum as putea eu sa ma adresez?
Șomerule, trantorule, parazitule, sau cum?
Dar...ar fi frumos?"
Valeriu Cercel

"păi, proștii trebuie să se iordănească reciproc!
altfel cum să pară și ei ceea ce nu sunt?" Ioan Peia

Sunt formulări similare. Chiar dacă una este optativă iar cealaltă nu face o trimitere concretă ci, doar, subânțeleasă.

Am primit, domnule Valeriu Cercel, sesizarea. Din păcate, după cum puteți singur compara, ambele formulări sunt la limita regulamentului ori, într-o viziune mai exigentă, chiar îl încalcă.

Ce pot să fac este, deocamdată atât: să vă reamintesc faptul că avem un regulament pe care l-ați încălcat.

Vă rog, pe amândoi, în special, precum și pe toți ceilalți, cu tendințe în încălcarea regulamentului, să respectați prevederile acestuia. În caz contrar mă veți obliga să mă situez în postura dezagreabilă de a vă reduce nivelul.

Considerați această intervenție ca fiind un avertisment.

PS. Ce mă surprinde pe mine? Cum puteți să vă pierdeți timpul sub astfel de "producții"? Pe care, comentându-le, păreți a le legitima.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-09 11:30:23
         
 
  io-te că să ambală, nea bazile! acu să te țâi...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-09 11:22:35
         
 
  vasilache, personaj de bîlci,
tu ești prototipul liric al lui lăzărică.
și ăla, alt prost, cu aere de mafaldă, care, după ce a cotcodăcit o vreme pe aici despre isus și băsescu - probabil pentru a-i asemui - s-a retras în genialitatea-i hilară.
i-ai luat tu locul, un ciocîrdel mai modest, dar la fel de monumental, în mișcările tale de clinamen verbiastic. întocmai ca personajul iarmaroacelor vesele, vasilache, fincăci numai vîrîndu-te cu anasîna în ochii omului, ca o musculiță bagaboantă, bîzîind fără opreliște, poți să te remarci. cum dracu făcu saitul ăsta de tună și adună tot felul de caraghioși făloși, e greu de priceput.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-09 10:35:53
         
 
 
până se ambalează zmeul zmeilor, maistre hurmuzache, poate vă faceți olecuță de timp să vă aruncați un ochi avizat pe î.o.o.p. să vă dumeriți cum e cu scrierea corectă aici:

"...că încă nu mă deranjez să-i dau vre-o replică. aștept să se mai ambaleze..."
Postat de catre Vasile Hurmuzache

îmi promiteți că vă deranjați să vedeți cum e chestia cu trestia? sau că vă ambalați corespunzător?

și,zău, să nu încercați s-o dați cotită, cășunând pe tastatură, că nu ține!

dar deloc!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-09 09:33:33
         
 
  Vii din nou cu insulte si calomnii.
Sa vedem ce zice domnul Corbu.
Oricum, daca vezi lipsa virgulelor la altii, fa bine si tu nu gresi, si daca gresesti nu te precipita ca tot ala ramai.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-09 00:35:16
         
 
  @ adrian mihai:
nu am pus niciodată în viața mea un pariu pe care să-l fi pierdut. zmeul zmeilor a sosit cu Sancho Panza după el, dar atât de jalnic, că încă nu mă deranjez să-i dau vre-o replică. aștept să se mai ambaleze...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-08 23:58:57
         
 
  sclluptore de hîrci,
ca tu să vii a mă corecta pe mine sau pe oricine altcineva, în materie de gramatică, e ca și cum elefantul ar vrea să dea lecții de step!
și, iată, că pe lîngă celelalte "calități", ești și delator. ai dovedit-o clar. mi se pare mie sau erai, vai, o-ri-pi-lat de faptul că celălalt camarad de tresă al tău, fu dat în gît, pe la o revistă, că e un perfid colportor de vorbe jegoase.
fățărnicie fără margini!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 23:42:27
         
 
  @ Liviu Bordaș: Partinic. Depășit. Plicticos

ca o găscă jumulită,
dar plină de aroganță…
nu te-aș ține, o clipită,
nici măcar la mentenanță…

aș putea, de unul singur,
din ce-ai spus, să mă îmbuib
dar,mi-ai luat-o înainte,
te-ai făcut și șef de cuib!....

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-08 23:31:53
         
 
  Maestre, Hurmuzache,
I-am scris domnului profesor Corbu, in legatura cu acest com facut de colegul nostru, Peia.

"păi, proștii trebuie să se iordănească reciproc!
altfel cum să pară și ei ceea ce nu sunt?"

Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 18:55:41

Sunt curios sa vad daca a primit emailul meu, caci i-am mai scris eu odata si mi-a spus ca nu a primit nimic de la mine. Cert este ca adresa de contact de pe site nu lucreaza, ori casuta este arhiplina, dar i-am scris pe adresa dansului, personala.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-08 22:37:06
         
 
  Colega, draga,
vezi ca si tu, tot din viteza, ai uitat sa pui o virgula dupa "altfel", dar astea-s chestiuni minore care le trecem cu vederea.
Aprops:
daca pe acest site ne putem adresa unii altora, nu pe nume, ci dupa profesiunile ce le avem,tie, care ne-ai declarat in nenumarate randuri ca nu vrei sa muncesti, cam cum as putea eu sa ma adresez?
Șomerule, trantorule, parazitule, sau cum?
Dar...ar fi frumos?
Orisicum ar fi, eu nu pot face asta.
E chestie de stofa.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-08 21:15:56
         
 
  "Felicitari (virgulă, sclluptore!) maestre!"

păi, proștii trebuie să se iordănească reciproc!
altfel cum să pară și ei ceea ce nu sunt?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 18:55:41
         
 
  Genială. Monumentală. Epocală. Bestială. Toate cu majusculă.

Mustesc în ea hazul și voia bună precum mustește apa în penele gîștii. Versul, vioi ca o curcă plouată. Iar umorul, precum un cuib de pupăză.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-08 18:26:24
         
 
  In locul teiului taiat
Ce-ajunse tot hartie,
Cicatelea ar fi plantat
Un dud pentru rachie!

Felicitari maestre!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-08 17:58:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dle hurmuzache, părerea mea sinceră e că vă vârâți într-un război liternautic prea mare. o să vă convingeți că acel ION din... nu știu cum să-i zic (ba da, această creație care-i place atât de mult af-ului)... vă vă administra o chelfăneală versificată soră cu moartea!

v-ați ales un adversar mult prea tare și mă aștept ca, în orice moment, sforțându-vă, să vă cam cadă căciula pe ochi...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-08 13:55:14
         
 
  Bestiala cu "B" mare.
Am venit, am citit, am votat si am plecat.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 13:46:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE