FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
A început învierea morților!
Text postat de Marian Tudorel Lazar

O veste cutremurătoare a străbătut toată lumea: într-o țară de pe planeta noastră - nu vă spun unde, ca să nu dați buzna în ea - la ultimele alegeri organizate, morții au înviat. Și lucrul acesta nu poate fi decât de la Dumnezeu, că morții nu au înviat de distracție, nu au înviat că au fost invitați la plăcinte, ci au înviat dintr-o mare dorință de dreptate și spirit revoluționar. Au venit să ajute la construirea unei societăți multilateral dezvoltate și înaintarea tuturor viilor, sub conducerea morților, spre raiul suprem, comunitatea de bunuri. Șocul, în țara respectivă (și în toată lumea dealtfel), a fost așa de puternic, încât conducătorii țării au decis să scoată toți vii de pe liste, ca să nu-i încurce pe morți în procesul de votare, și să lase doar morții, care veneau, veneau si veneau, în valuri succesive, cu autocarul. De ce cu autocarul? Păi ce, voi credeți că Dumnezeu nu are și el o linie de autobuze?! Da, dragilor, cum învia un lot de morți, era îmbarcat în autocare, mașini și alte mijloace de transport, li se punea în brațe certificatul de înviere, roșu și cu o coasă peste care stă un ciocan (coasa simbolizând moartea și ciocanul distrugerea morții) și, ca vamă pentru trecerea Tartarului, ce desparte Raiul de lumea noastră, fiecare primea o bancnotă de 500 de lei, nou nouță. Întrucât unii, dintre acești morți, trăiseră deja mai multe vieți, au avut dreptul la mai multe certificate de înviere, la mai multe bancnote de 500 și, evident, la mai multe voturi, câte unul de fiecare viață pierdută. Chiar dacă procurorii, necredincioși, au ieșit la cercetat că "adică cum se poate să voteze morții!", Mesia, prim ministru în țara respectivă, a ieșit, îmbrăcat în haine albe, să liniștească lumea și să afirme, tare și răspicat, că morții au voie să voteze, indiferent de modul cum au reușit să învieze. Și mi se pare corect. Cât se poate de corect!
Cum am aflat eu despre toate acestea? Simplu, sunt prooroc! Sunt prooroc și vorbesc zi de zi cu Dumnezeu, așa că acesta m-a anunțat, cu ani în urmă, ce dorește să facă. Mi-a spus-o chiar destul de ritos: "Du-te la Dogar și cere-i să-ți facă un butoi cu pulbere, în care să intri, la porunca mea, tu și toate jivinele pe care ți le dau în grijă. Când va ploua cu votanți din cer, intră în butoi și aprinde feștila democrației. Vei fi aruncat până la nori, dar să nu te temi, că atunci vor învia morții și vor veni să voteze și, cine se va împotrivi lor, de va scăpa de mineri, va fi înfundat de Dogar. Totul va fi întors cu fundul în sus, albul va fi negru și negrul alb. Doișpe a doișpea două mii doișpe va fi prost pe lângă 23 august și străinătatea va fi rasă de pe liste".
Sunt eu prooroc, dar sunt și om. Mi-am pregătit butoiul și sper că Dogaru a avut toate doagele când l-a întocmit. Și, din recunoștință, sper că mai are destule, să-și facă și lui un butoi, că de pulbere știu că are de ajuns. Fiind om, deci, înainte să plec și să nu mai pot să spun nimic, am decis să dau vestea întregii lumi, să se căiască și să se pocăiască: a început învierea morților!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, a vrut sa invie mortii, din USL. Nu cred ca a reusit. Cat priveste mortii pe care i-a inviat USL-ul, ca sa voteze si sa-si realizeze cvorumul, Basescu le-a spus sa stea linistiti si sa nu voteze, adica sa nu invieze, mai ales ca stia ca USL-ul ii invia doar pentru cateva zile, apoi ii omora la loc, sa nu se prinda UE-ul si procuratura de mismas.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-08-18 12:27:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daca cineva a intentionat sa invie mortii, acela este doar unicul, mirobolantul basescu. Si pentru ca tot s-a adus vorba despre morti, va propun un text care trateaza acelasi subiect in stil literar-parodic :)



 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-08-18 07:47:06
         
 
  Păi "specifici aparte" sunt toți băsiștii, doar că,
mă rog, cu oleacă de corecție: specifici, aport!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-17 22:45:09
         
 
  băsescu a plecat iute-iute la ungaroteii din covasna.
Cică să-și ozonifice oleacă suspendarea.
Și le mulțumi mumos că nu săriră-n grup, ca fraierii dă români, să-l urce-n grindă.
În același timp, unu, zoltan, parlamentar ungur, se gîndește că peste 8 ani vor revizui granițele României.
băsescu e-n extază.
E, am zice să nu se grăbească, fincăci, cine știe, opt ani - fără suspendare - i-ar putea diminua entuziasmul politic, exersat, ca vecin de celulă, cu năstase.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-17 22:42:48
         
 
  Au început să fie deconmspirați securisștiii infiltrați în redacțiile ziarelor care nu-l prea gîghilă la oușoare pă suspendat. SeReIștii recunoscură, că fuseră puți în fața evidenței incontestabile. Asta ar fi trebuit să atragă după sine demisia lui Maior și Coldea. Ioc!
Pdap, parketarii kovăsiți ar fi trebuit să se autosesizeze și să puie joarda cosului penal pe onorabilii. Da, da' suntără ocupé: pun parchete pe la sate.
gargarici, cioacă, epugrantu, șărșăl, auzit-ați?
Cică vi se cam apropie funia de parmac, acoperiților!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-17 22:37:50
         
 
  cioacă,
Tu, pe frecevența aia specială - parcă STS numindu-se - auzi și vezi cam multe, inclusiv morții cînd vorbesc și fac joging pe sub calotele matale rezonante. Nu-i surpinzător, că doar pentru asta ești plătit. Din buzunarele noastre.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-17 22:32:52
         
 
  textu șî mărgica!

cică "Fraudarea asta are un specific aparte".
păi d-aia e specific, iedittore, ca să hie aparte, nu ne-aparte!

ajea că sunt de acordion cu ce zâsăși o țâră mai jos:
E absolut idiot si lipsit de orice logica
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-17 21:39:00
         
 
  Fraudarea asta are un specific aparte. A fost organizata in mod impecabil, dupa afirmatiile doctorului premier, dar a fost contestata de catre acelasi doctor. E absolut idiot si lipsit de orice logica. Niste infractori cu pretentii academice, vai de mama lor, ca banuiesc ca macar ele au constiinta impacata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-17 21:29:57
         
 
  Stimate tovarase general,
Faptele raman fapte: toti mortii care au votat sunt pesedisti convinsi, nu s-a gasit intre ei unul caare sa fi votat cu pedeleul. De ce vrea omusorul de stiinta Victoras sa-i omoare acum, ca doar el i-a reinviat? In judetul lui aud ca vrea sa omoare vreo patruzeci de mi. Pai cine o sa mai voteze pentru el la viitoarele alegeri? Sau ii va reinvia din nou?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-17 21:18:46
         
 
  cioacă,
Ăsta de mai sus, pe care tot lăzărică-l cheamă, e singurul care-nvie, din cînd în cînd, și vine să ne dea cu bu-hu-huuu pe-aici! El, săracu, se vestește pe sine, cam așa cum fac crainicii circului să-și anunțe o nouă reprezentație prin oraș. Doar că el dă reprezentație prin cimitir: stafia contorsionistă care-și duce osul la gură!
Da' tu nu ai cum să știi, că, de peste gîrlă nu vezi decît propriu-ți nas, înfipt în orizont ca o pătlăgică vînătă, modificată genetic.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-17 20:47:39
         
 
  Si inca ceva domnule Adrian.
Se pare ca foarte multi morti reinviati au votat chiar de mai multe ori, lucru care mi se pare absolult normal. Fiind morti de atata timp nu au putut lua parte la alegerile trecute. Acuma, renviati de sfintii lui Ponta, s-au gandit ca este momentul sa recupereze pierderile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-17 19:31:20
         
 
  Stimate domnule Adrian,
Dupa parerea mea toti ministri din guvernul Ponta care au organizat referentumul ar trebuii sa fie facuti sfinti, iar mrim-ministrul Ponta ar trebuii facut facut prim-sfant, fiindca el a fost cu ideea reinvierii mortilor. De la reinvierea lui Lazar de catre Isus, numeni nu a mai reusit o astfel de minune cum este reivierea mortilor. Problema pe care o am eu este ca, dupa ce i-au reinviat ca sa creasca procentajul de votanti pentru PSD, acum vor sa-i omoare din nou, pentru a dovedi ca, populatia Romaniei fiind mult mai mica, la vot au participat peste 50% din alegatori. Insa votul lor ramane valabil, fiindca nu l-am auzit pe prim-sfantul Ponta ca ar vrea sa-i scoata si din numarul votantilor pesedisti. Sau dumnmeavoastra credeti ca marele sfant Ponta i-a reinviat pe morti ca sa voteze pentru Traian Basescu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-17 19:22:17
         
 
  încă ceva... și sper din tot sufletul să n-am gura aurită!

tare mi-e teamă ca, în contrapartidă, la ipotetica înviere a morților prin usl, o să avem reversul, adică omorârea viilor de către hoardele pdl...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-17 18:46:59
         
 
  mie, unuia, inepțiile politice ale meteleu-afeului nu-mi spun chiar nimic.

însă ceea ce e jenant e faptul că dom' edittore ot sri a tras chiulul la ora de gramatică în care se povestea de scrierea corectă (cu un "i", cu doi "i" sau cu trei "i").

dovada? priviți aici:

"...au decis să scoată toți vii de pe liste... și să lase doar morții, care veneau, veneau si veneau..." (mtl)

știu, se va veni cu scuza cu tastatura, bla-bla. e bine, totuși de căutat o alta, asta s-a fumat- hăt! - de ani și ani...

păi bine, bre, edittore, se poa'? vorba tătucăi matale... eu zic că nu e bine! :))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-17 18:40:28
         
 
  Nu spui nicio noutate!
Acum te-ai trezit si tu? Mortii au inviat din totdeauna la toate alegerile!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-08-17 18:00:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE