FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dumnezeu a locuit la Cotroceni
Text postat de Marian Tudorel Lazar



Dinainte de demiterea președintelui Băsescu, tot ce se întâmpla în România, potrivit lui Victor Ponta, era vina lui Traian Băsescu. Maaare mirare mi-a fost azi să aud, din gura de-acum celebrului, la nivel mondial, prim ministru, că și acum, la peste o lună de la demitere, tot Traian Băsescu este de vină pentru tot ce se întâmplă în țara noastră. Ba chiar este de vină și pentru tot ce se întâmplă în diaspora, cu toți românii. Și o spune, d-l Victor, cu atâta convingere, că m-a convins și pe mine: nu se mișcă un fir de păr din capul românilor fără voia și intervenția lui Traian. Ori, dacă se întâmplă așa, și d-l Ponta ne-a și demonstrat-o, cu probe la fel de serioase ca și teza sa de doctorat, o singură concluzie trebuie să o tragem cu toții: Traian Băsescu este Dumnezeul românilor și, cum există un singur Dumnezeu, aceasta înseamnă că Traian Băsescu este Dumnezeul tuturor, adică Dumnezeu! Mai rămâne o singură problemă, pentru mine: dacă Traian Băsescu este Dumnezeu și Victor Ponta este dușmanul lui de moarte, cine oare este Victor Ponta?! Da, coarne și coadă nu are, furcă nu știe să mânuiască, dar în postură de cavaler al luminii se cam prezintă. Deci, ar putea fi... Lucifer? Nu știu, voi vedea când i-or sticli ochii. Până atunci aștept să revină Dumnezeu - alias Traian Băsescu - iară la Cotroceni și-i sunt recunoscător lui Victor pentru că, iată, ne-a arătat tuturor unde locuiește!
Așa să-i ajute... Dumnezeu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ai dreptate, Gheorghe, n-a locuit, locuiește acum. De ce spun asta? Păi, dacă Băsescu ar fi Dumnezeu, atunci popii i s-ar închina, că doar ei nu se închină decât în fața Domnului Tuturor. Ori popii nu se închină lui "Băse". Am văzut însă, astăzi, cu ochii mei, cum un popă i-a pupat mâna lui Putin, într-un gest de totală supunere, cu spinarea făcută seceră. Iar Putin și Antonescu Crin sunt mereu în acord (tot ce spune Crin, Putin aprobă). Ceea ce înseamnă că Putin și Antonescu sunt una. Iar dacă popii se închină lui Putin și din aceasta deducem că Putin este Dumnezeu, din faptul că Putin este una cu Antonescu deducem că și Crin este Dumnezeu. Deci, recunosc, am greșit, Dumnezeu nu a locuit la Cotroceni, Dumnezeu locuiește la Cotroceni. Dar tot nu pricep atunci de ce spune Ponta că nimic din țara asta nu se întâmplă fără voia lui Băsescu Traian. Să stea Ponta mână în mână cu Dumnezeu, să-i dea ordine chiar, și să fie așa de chior încât să-l confunde cu un marinar guraliv?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-08-07 23:53:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ateu esti , bre, meteleu! Dumnezeu n-a locuit o clipă la Cotroceni...nici măcar într-o variantă mitică politeistă din secolul de aur. a aurit el clopotul străvechii ctitorii, dar nici băbuțele cu pensiile reduse nu ise mai închină.poate cîte-un bese-n cizme, căruia i-a recalculat indemnizația cuvenită pentru marțiala și periculoasa activitate de tăiere a clorofilei la maidanezi, să strige singuratic:Osana,cîrmaciule, atotputernicule, preaînțeleptule, ochii mei Te văd!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-07 15:05:49
         
 
  Am unul dintre colaboratori la Tulcea. E pensionar, fost editor. Ieri i-am platit, ca de obicei, colaborarea pe luna precedenta. Eu ii dau 300 de lei pentru care platesc toate darile la stat. Ei, acum, dupa ce a venit guvernul Ponta nu mai ia 300 de lei net ci 250 de lei pentru ca a mai bagat noul guvernv un impozit de 16%.

Nu va spun cat injura sarmanul om guvernul pentru stupida idee de a-i fura 50 de lei din banii lui de mancare...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-08-07 11:27:27
         
 
  Azi dimineata, sa tot fi fost cateva minute peste ora opt, pe cand ma intorceam din piata, chiar in casa scarii, ma opreste un vecin. Omu a lucrat la securitate, nu stiu ce anume, ca nu mi-a spus niciodata, dar la cativa ani dupa inghesuiala din decembrie s-a pensionat pe la varsta de 50 de ani, cam asa ceva.
- Noroc vecine, imi spune securistul, E? cum e?
- Cald vecine, mor de cald. Daca si astazi o sa fie ca ieri, mai bine imi iau liber si stau la carciuma toata ziua.
- E, lasa, lasa, ca nu de caldura te intreb eu. Zi de Basescu!
- Ce-i cu el, l-au impuscat bolsevicii? Ma, astia nu stiu sa faca nimic fara pistol?
- Hai, lasa gluma, ca nu mai tine. A venit vremea socotelii
- Ce socoteala, vecine, ai stat in soare pana acum?
- Pai nu ziceai tu ca e mai bun decat Iliescu?
- Asa, si?
- Pai cum, si? Uite, ca mai au putin si ne scapa de el.
- Asa, si?
- Acum dai inapoi? Te faci ca nu stii?
- Vecine, zi frate in clar ce vrei sa spui, ca n-am timp
- Pai, incepuse el sa se balbaie, pai, nu l-ai sustinut tu?
- L-am votat, da, dar au venit onanistii astia si l-au suspendat, n-ar mai avea somn ala de la Cotroceni si carnet de copilot ala mai prost si maic.
- Vezi?
- Ce sa vad, vecine, ca de cand se joaca ei de-a guvernarea, mi s-au dublat ratele la banca si mi s-a injumatatit puterea de cumparare.
- Da' ce, cu nenorocitul ala chior era mai bine?
- Da, mie imi era mai bine.
- E, lasa sa iti fie si tie rau.
- Pai, ce, tie iti este rau? Ca ai pensia mai mare decat am eu salariu.
- Da, dar mi-a taiat-o Basescu!
- Ti-a taiat pe dracu, nu ti-a taiat nimic, dar asa iti place tie sa te vaiti, ca o muiere.
- Iti aduc talonul de pensie, sa vezi ca nu mint.
- Nu-mi aduce nimic, lasa-ma cu handicapatii tai, ca o sa ajungem ca pe vremea lui Ceausescu
- Ti-e fricaaaaa! Asa va trebuie! Lasa ca se termina si cu Basescu si ajungem la voi.
- Cine ajunge, vecine, ca tu esti la pensie? Mai degraba ajung eu sa ma pensionez, decat sa te reactiveze pe tine. Hai, mai bine hai la mine sa-ti fac cinste cu o bere.
- Eu nu beau cu dusmanii tarii!
- Vecine, sigur nu ai o ruda mai in varsta in Giurgiu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 10:04:38
         
 
  "chestia cu listele de alegatori este o alta basina rasuflata," (scllluptoru)

Absolut corect: o bășină răsuflată, de băsescu refulată, de-acolo, de după gărduțu din curticică, de unde mai cîrîie, din cînd în cînd, ca un pui de curcă beată. Mai are cîțiva procurori la comanda lui, în frunte cu kiobeși - altă bășină răsufaltă - dar să vedem cam cît o mai duc așa, din bășină-n bășină, căci neamu lu bășină e pe ducă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-07 08:07:56
         
 
  Marian, draga,
Sa stii ca ai dreptate in ceeace ai postat mai sus.
Si de la noi, de-aici din departari, se vede, dupa mai mult de doua luni de circ, ca altul mai capabil decat Basescu nu se gaseste in Romania.
Astia de la USL au tot schimbat ministri, dar toti au avut si au cate-o buba sau bubitza, de Ponta stim ca-i plagiator si declaratiile lui zilnice sunt gogosi rasuflate, Crin e nevinovat,
iar chestia cu listele de alegatori este o alta basina rasuflata, asa ca ai sa ti-l vezi pe Dumnezeu la Cotroceni
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-07 00:28:47
         
 
  Ponta la birou in pozitia ganditorului de la Hamangia:

-Oare se prind astia daca imi bag in cv si o medalie la J.O. ?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-08-07 00:14:27
         
 
  si-o baga Ciutacu, nu avea nicio grija, el si limbricul din gura presei  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-07 00:01:40
         
 
  Atunci ma rog la Basescu sa mai castige Sandra si astazi o medalie!
Sper sa nu-si bage Ponta coada si in gimnastica.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-06 23:45:50
         
 
  lăzărică,
Nu știu exact, că nu le am p-astea cu dimenzei, dar dumnezeu ăsta al tău se epupă și-n cutare loc, cu adîncî venerație!
Mă rog, îi faci libații, cum ar veni?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-06 23:16:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE