FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dacă Victor Ponta ar crede în Hristos
Text postat de Marian Tudorel Lazar


Atunci ar ști că Hristos este Adevărul și că Adevărul este Dumnezeu, ar ști că cine nu adună cu adevărul, risipește și cine nu este cu Dumnezeu, este împotriva Lui. Și n-ar mai minți cu nonșalanță, nu și-ar mai risipi capitalul politic cu atâta ușurință. Nu știu când "se va umple măsura nelegiuirii" lui Ponta, Crin Antonescu și a întregului USL, nu știu dacă s-a umplut deja, se va umple până le referendum sau imediat după aceea, dar știu că această crispare cu care fac totul, această bandă, pe care împing noi și noi minciuni precum copiii fără tuleie la gură pe care îi aruncau nemții la sfârșitul războiului, arată că sunt deja terminați, că și-au ridicat în cap ceva peste puterile lor de înțelegere. Unii ar zice că și-au ridicat UE-ul în cap, alții că și-au ridicat întreaga lume, dar nu-i adevărat.
Victor Ponta și Crin Antonescu îmi aduc aminte de povestea lui Esau din Biblie, cel care și-a vândut dreptul de întâi născut. Ceea ce este interesant la această poveste, un lucru pe care nu l-am remarcat de la început ci după zeci de citiri și recitiri, a fost faptul că, până la urmă, Esau nu și-a pierdut dreptul de întâi născut, chiar dacă îl disprețuise și vânduse pentru o farfurie de linte. Iacov, fratele lui geamăn, a fugit din casa tatălui său de teama lui Esau, care promisese că îl omoară, așa că Esau a rămas în averea și cu toată averea tatălui. Iacov nu a primit nimic din averea lui Isaac, tatăl lor, deși lui îi fusese vândut dreptul de întâi născut. Iacov a plecat în Mesopotamia și și-a câștigat, atât averea cât și soțiile și copiii, în casa socrului său, prin sudoarea frunții sale. Să fi rămas deci fără urmări nesăbuința lui Esau de a-și vinde dreptul de întâi născut? Nu, pentru că numele lui Avraam, de evreu, și binecuvântarea lui Dumnezeu le-a moștenit nu Esau, care a devenit tatăl edomiților, ci Iacov, cel care a plecat din casă și nu a primit nici măcar un capăt de ață din ceea ce toți am crede că reprezenta dreptul de întâi născut.
Cine este deci Ponta, cine este Crin Antonescu, cine este Parlamentul USL-ist? Ei sunt Esau, pentru că ei sunt acum fruntea poporului român și deci "întăiul lui născut", cei care merită, pe drept și prin alegerea poporului, să mănânce spuma bucatelor noastre. Și ce fac ei? Își bat joc, ne mint și amenință cu moartea pe cei care nu vor să le facă jocul. Moarte virtuală, bineînțeles, dar nimeni nu poate să bage mâna în foc că nu ar face uz și de ceva morți fizice, dacă nu vor avea încotro. Presupunem că, toată această putere de care s-au cramponat de vreun an încoace, o vor pentru ei. Atunci de ce se cramponează atât?! Nu erau ei aleșii? Nu erau ei majoritari în Parlament și mai sunt încă? Nu au ajuns ei la guvernare? Ce mai voiau atunci?! Păi, ei nu mai voiau nimic, pentru că nu mai aveau ce să dorească. Trebuiau doar să ia hățurile și să tragă de ele. De ce n-au tras?
Să privim puțin problema altfel: eu mă îndrăgostesc de domnișoara X. Dar eu știu că domnișoara X, dacă m-ar vedea, nu m-ar vrea, că-s urât ca dracu. Ce fac atunci? Trimit un Făt Frumos (și da, cine poate nega faptul că Victor Ponta și Crin Antonescu nu sunt feți frumoși!) să o pețească pentru mine. Dacă nu reușesc să o pețească, atunci să o fure și să o aducă legată la picioarele mele. Dar dacă, Fătul Frumos pe care îl trimit să o pețească, are chef să pună lăbuțele pe Ileana Cosânzeana mea? Păi, îmi iau măsuri de prevedere și menghină de ouțe pentru pețitorii mei.
De ce, dar, nu au pus Antonescu și Ponta mâna pe hățuri și nu și-au suflecat mânecile? Pentru că Ileana Cosânzeana nu era a lor și pentru că hățurile nu sunt pentru ei. Chiar cu riscul de a părea niște "papițoi", vor continua mascarada până la sfârșit, chiar de ăsta ar fi și sfârșitul lor.
Revenind la Esau, ciorba de linte și dreptul de întâi născut, poate că Ponta are acum Puterea și toată averea pentru care ar fi fost în stare, poate, și să ucidă, dacă nu o căpăta. Dar are, oare, acest Esau cu figură de fante caragialesc iubirea lui Dumnezeu? Crede, oare, acest Edom, care minte cum respiră, în Hristos? Iar dacă crede, este și el un Hristos și una cu Hristos. Să fie oare Hristos mincinos?! Eu nu mi-aș pune problema, la apropiatele alegeri, cu cine votez, cu Ponta, Antonescu, Băsescu sau Dan Diaconescu. Mi-aș pune problema în ce tabără mă situez: de partea celor ce mint sau de partea celor ce spun adevărul? De partea celor ce cred, sau de partea celor ce nu cred? Și, mai ales, m-aș teme să nu mă situez de partea urmașilor celor ce au ars, nu bisericile din temelii, că prea s-au construit biserici pe vremea cominiștilor și socialiștilor, ci sfinții din biserici. Au ars sfinții în chinurile pușcăriei și în iadul dezicerii și i-au înlocuit cu securiști. Nu a existat și nu există biserică, ortodoxă sau neortodoxă, care să nu fie infiltrată și transformată în oficină de partid. Care a rezistat, a intrat în anonimat, care nu a rezistat, a devenit biserică și cult ocrotit de stat.
Deci, drag popor 90% ortodox, cu cine ții acum tu? Unii ar zice că, pe data de 29 românii vor hotărî soarta țării. Nebuni ce sunt! Dacă nici un fir de păr din capul unui om nu se mișcă fără voia lui Dumnezeu, vă închipuiți cumva că lasă Dumnezeu soarta unei țări întregi pe mâinile unor oameni păcătoși și imperfecți? Au poate este unul de pe-aici care se crede sfânt și perfect? Atunci să iasă în față și să ne spună să mergem după el! Deci, soarta României, fiți siguri că este decisă deja. A fost decisă înainte ca Victor Ponta să preia puterea și înainte chiar ca Ion Iliescu să ajungă la Cotroceni. Dacă decide cineva ceva pe data de 29 iulie, la Referendum, aceea nu este soarta României, ci propria soartă. Fiecare decide dacă se situează de partea adevărului sau minciunii, de partea luminii și a celor ce au curajul să-și arate faptele în lumină, sau de partea întunericului și a celor ce acționează la adăpostul lui. Și da, oameni buni, da, 90% creștini, există un verset biblic care spune că sunt oameni cu care nu trebuie nici măcar la masă să stai. Să fie vorba oare doar de masa de mâncat sau și de cea de votat? Voi decideți! Voi decideți asta și trebuie să țineți cont nu neapărat de ce credeți voi, ci de ceea ce cred chiar cei care vă învită la masă. Vă invită ei oare la masa discuției? Doresc ei întradevăr să fiți la masa lor ca să vă afle părerea, sau vor doar o masă de manevră? Am asistat la zeci de dezbateri televizate, zeci de dispute între opoziție și putere, între USL-iști și PDL-iști. Niciunul dintre ei nu este sfânt, dar nici voi nu sunteți, după cum am zis deja, deci nu sfințenia este criteriul. Însă o singură parte, dintre cele menționate, a arătat că este dispusă să dialogheze și o singură cealaltă parte a fost de fiecare dată inflexibilă și agresivă. Nu vi se pare o suficientă dovadă că aceștia nu vor dialog și nu vă vor la masa dialogului ci doar să le fiți servitori și executanți? Care este această parte? Mai este nevoie să o spun? Nu, nu o voi spune. Cine nu a văzut-o până acum, să nu o vadă nici de acum încolo. Cine nu are ochi de văzut, să rămână orb și pe mai departe! Dar, pentru cei care "auziți acum glasul Adevărului", este timpul să acționați, urmând glasul Lui. Nu vă puneți cu necredincioșii la masă, nu vă puneți în aceeași oală cu cei care nu cred în Adevăr și se adăpostesc sub minciună, nu alegeți soarta celor care mint! Dacă voi credeți că PDL-iștii sunt cei care nu acceptă dialogul, dacă voi credeți că Traian Băsescu a fost inflexibil și Victor Ponta a fost cel care a făcut eforturi să dialogheze, atunci votați cu Victor Ponta. Dar votați ca și cum însuși Dumnezeu ar fi cu voi în cabina de vot și v-ar indica unde să puneți ștampila. Și nu uitați că acum nu-i Crăciunul. Acel Crăciun la care socialiștii au mai ucis un președinte, chiar dacă era de-al lor. Iar globulețele de Crăciun și staniolul bomboanelor ne-au făcut să uităm rapid ce s-a întâmplat. Acum este însă vară și secetă. Apropo, dacă Dumnezeu îi iubește așa mult pe USL-iști, de ce nu ne-a mai trimis nici o picătură de ploaie de când aceștia au venit la putere, iar dacă a trimis, a trimis doar furtuni? Deci, este vară și se apropie toamnă, se apropie vremea recoltei. Țara va recolta ceea ce de mult îi este menit să recolteze. Dar fiecare în parte dintre voi va recolta ceea ce seamănă acum, nu în istoria țării, ci în propria carne!
Dacă Ponta ar crede în Dumnezeu... atunci nu ar fi socialist! Așa să-mi ajute Dumnezeu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Poate tu, find "normal", porți dialog cu dumnezeirea, Gheorghe, eu sunt anormal și port un dialog cât se poate de util și productiv. Cât privește "pupincurismul" este drept că am rămas la nivelul de elasticitate în care pot doar să pup pe alții, spre deosebire de cei care au ajuns la performanța de a se pupa pe ei înșiși.
Remarc însă că, deși începi să te exprimi cât de cât acceptabil, mă îndoiesc foarte tare de utilitatea unui dialog cu mneata întrucât, asemeni celor pe care îi ridici în slăvi, nu ești interesat de dialog și schimb de opinii, ci doar de bălăcărit, care îți provoacă plăceri bolnăvicioase.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-27 12:18:36
         
 
  e bine, Metele, ține-o tot așa, spre puntea de sub vînt, cap-compas Anvers via Mihăileni...doar că vezi tu, ca să ajungi clownul marinarului de la Cotroceni trebuie să te strădui mai abitir. Eu opinez să continui pe linia deschisă de inegalabilul tău articol (culme a pupincurismului europeeic) "Cine este acest gigant" și să scoți un volum groscior intitulat sugestiv " Omagiu ție, cîrmaci aghesmuit"(îți explică AF cum să organizezi materialul, fotografiile sugestive).S-ar putea să repurtezi succes de casă. ba chiar de vilă... vila Dante, bineînțeles, iar în ceasurile de nesfîrșit monolog cu dumnezeirea să poți exclama:Quo vadis, nauta!?"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-27 11:57:36
         
 
  Chiar dacă Gheorghe mi-a redemonstrat că nu se merită să dialoghezi cu el, o anumită afirmație a lui cere totuși un răspuns:
A afirmat despre un pasaj de mai sus ca "e de un comic irezistibil si cu atit mai spumos cu cit e involuntar!". Se aștepta poate ca această afirmație să mă deranjeze dar nu a reuști decât să mâ încânte. Poți oară să-ți dorești mai mult de la un text literar creat de tine decât să fie "de un comic irezistibil" și "spumos"? Eu zic că nu și nici măcar nu mi-am propus altceva. Dealtminteri, o psihologie minimă îmi spune că mesajul unui text "spumos" și "comic irezistibil" va fi mult mai ușor perceput și reținut, uneori chiar involuntar și indiferent de faptul că prima reacție a cititorului va fi de respingere sau acceptare.
Deci mă declar mulțumit. Râsul destinde neuronii și-i face să funcționeze mai bine, râsul crează apropiere, râsul crează înțelegere. A fost o vreme când împărații ascultau de clownii lor la fel de atent ca de înțelepții lor. Ba chiar cred că uneori clownii o nimereau mai bine ca înțelepții. Și cum ai putea să te faci înțeles și acceptat, în lumea copiilor, dacă nu ai ști să o faci pe clownul?!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-27 11:20:02
         
 
  D-le Peia, întrucât apreciez efortul vizibil pe care l-ați făcut ca să vorbiți civilizat, chiar dacă nu ați reușit, doar ca răsplată pentru acest efort consider că se merită să vă dau un răspuns. În plus, ați sesizat corect câteva aspecte care se cer precizate.
Deci, sunt creștin întrucât cred și sunt de acord cu Învățătura lui Hristos, nicidecum pentru că fac temenele în biserici și pe-acasă. Dealtminteri, în afara efectului extrem de benefic pentru spate, ca exercițiu fizic, ca practică religioasă aceste temenele, numite impropriu închinare, sunt profund dăunătoare. În trecut, când o oaste sau cineva se "închina" în fața unei persoane, specificul acestei acțiuni nu era acțiunea de a te apleca, ci supunerea în sens de ascultare, ca sclav sau simplu supus, în fața acelei persoane. Deci, contrar a ceea ce învață Biserica, închinarea nu înseamnă statul în genunchi și fruntea plecată, ci ascultarea și supunerea față de învățăturile, poruncile sau ordinele unui om. Așa se face că pe Hristos nu-l încălzește cu nimic faptul că o persoană stă în genunchi în fața unei poze, indiferent pe cine reprezintă, și nu răsplătește pe nimeni, cu nimic, pentru o astfel de faptă, dar răsplătește pe toți cei care sunt de acord cu învățăturile lui, din convingere și nicidecum din oportunism sau servilism, și le împlinesc. Iar una din aceste învățături spune că, dacă vezi pe cineva că greșește, să îl tragi de mânecă și să-i arăți greșeala, ca să nu fii și tu răspunzător pentru greșeala lui. Exact în virtutea acestei învățături și acestei convingeri am acționat eu, când i-am atenționat pe creștini să nu stea la masă cu mincinoșii și să nu aibă nimic de a face cu ei.
Cât privește vechimea creștinismului, Hristos sau Cristos nu înseamnă doar o învățătură, înseamnă Adevărul. Iar adevărul nu l-au inventat esenienii, ci este mai vechi decât ei, la fel de vechi precum lumea și chiar înainte de apariția lumii. Deci da, ca mișcare religioasă, esenienii sunt mai vechi decât creștinismul, dar creștinismul nu s-a născut o dată cu nașterea lui Isus Hristos, ci doar a căpătat un nume. Mai bine zis încă un nume. Pentru că exista și până atunci, sub diverse forme. Mă tem însă că discuția te depășește, și nu neapărat pentru că ai fi nepregătit, deși și pregătirea în acest domeniu trebuie probată, ci pentru că, până acum, mi-ai dovedit cu vârf și îndesat că nu știi să porți un dialog nici măcar în limitele bunului simț, cu atât mai puțin să porți un dialog care să se poată numi civilizat.
Să fii iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-27 11:04:44
         
 
  Stimate d-le Peia, întrucât, contrar uzanțelor, ai reușit să păstrezi un limbaj ceva mai puțin execrabil, dar care este totuși încă execrabil, apreciez efortul și, drept răsplată, îți ofer un răspuns. Evident că, dacă îl dorești și pe următorul, va trebui să te străduiești mai mult și să reușești să fii chiar civilizat. Dacă nu vei reuși, îți voi răspunde totuși în situația în care efortul de a te stăpâni de la vulgaritate va fi vizibil.
Deci, în primul rând, creștinii se numesc creștini dar foarte puțini dintre ei și sunt. De ce? Pentru că a fi creștin nu înseamnă să crezi în existența unei persoane, om sau dumnezeu, și să te ploconești în fața ei, ci să crezi în cuvantul lui Hristos și să te supui lui. În fapt închinarea, contrar uzanțelor și învățăturii bisericești, nu înseamnă nicidecum ploconeală, ci supunere, ascultare. Iar în biserică toată lumea se supună și ascultă de popă, ceea ce înseamnă că i se închină, iar în fața icoanelor fac doar niște ploconeli copilărești și care nu folosesc nimănui, decât spatelui, ca exercițiu fizic.
Cu toate acestea, românii se declară creștini în proporție de 80-90%. Și chiar dacă înțeleg în mod greșit închinarea, pentru că sunt învățați în mod greșit de preoți, totuși înțeleg faptul că nu te poți numi creștin, oricâte mătănii ai face și oricâte posturi ai ține, dacă nesocotești cuvântul lui Hristos. Exact de acest cuvânt m-am folosit eu ca să le arăt unde și cum îl încalcă. Și am făcut-o nu numai din dragoste de lumea și omenirea aceasta, ci și fiindcă așa sunt obligat, potrivit REGULILOR
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-27 10:40:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Fraiere,
Religia asta în care crezi tu cică e creștină.
Mai egzactăman, comunistă. Esenienii - stră-stră-bunici voștri, pe linie religioasă - trăiau în comun, își împărțeau cele ale gurii în comun. Deci, taman comuniști, Primitivi, dar comuniști.
Romanii, care-i persecutau, făcîndu-i torțe (oh, ale democrației?) prin circuri (vezi Nero) erau, cum ar veni, cam capitaliști, cam de dreapta. Și ei primitivi ideologic, dar capitaliști. (sclavagismul, văzut la limită, e doar un fel de capitalism, căci permite acumulare de averi de către o minorotate).
Păi, băi minte-n piuneze, ar trebui să fii comunist, că asta-i esența religiei creștine: comunismul!!
Dar crezi tu în creștinism și în cine-o fi pe sus, cum cred eu în farfurii zburătoare.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 00:52:53
         
 
  Și eu care credeam că de acum se poate discuta cu Gheorghe. Cică nu-l interesează intoxicările de presă, dar pomenește de vila Dante. Gheorghe, pa! N-apucai să câștigi respectul meu că l-ai și pierdut. Du-te bre și votează. Meriți!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-26 23:52:49
         
 
  Pai vezi mai, Gheo, ca nu avem nici macar ce vota? Eu zic sa- lasam dracului si sa-i ignoram total.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:26:20
         
 
  corect.hai sa incepem cu gunoiul reprezentativ, primul, ala de frunte..cheala!? :))
ce avem de impartit? am avea.vila Dante, criza ostatecilor,dosarele flota/mihaileanu/terenuri speculate, "tiganca imputita" , "jur ca n-am lovit copilul cu pumnul peste fata sau in stomac "falsa aura anticomunista si multe-multe altele.
ce ar avea de impartit AF?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 23:22:39
         
 
  Victor Ponta este un plagiator si un mincinos, dar noi nu suntem. Pentru ce ne certam, pana la urma?
Hai, fratilor , sa ne impacam, si sa aruncam la gunoi toate aceste gunoaie politice!
Ce avem de impartit noi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:15:59
         
 
  oricum din pdv literar un pasaj ca acesta>

"Nu vă puneți cu necredincioșii la masă, nu vă puneți în aceeași oală cu cei care nu cred în Adevăr și se adăpostesc sub minciună, nu alegeți soarta celor care mint! Dacă voi credeți că PDL-iștii sunt cei care nu acceptă dialogul, dacă voi credeți că Traian Băsescu a fost inflexibil și Victor Ponta a fost cel care a făcut eforturi să dialogheze, atunci votați cu Victor Ponta. Dar votați ca și cum însuși Dumnezeu ar fi cu voi în cabina de vot și v-ar indica unde să puneți ștampila. Și nu uitați că acum nu-i Crăciunul, etc." fonfait patetic si profetic de o sutana oranj e de un comic irezistibil si cu atit mai spumos cu cit e involuntar!
Da, MeTeLe, in duminica ce vine, de Sf. Mc. Calinic, Mamant și Veniamin si Sf. Mc. Teodota cu fiii săi incercam sa-l "ciuruim" la rindul sau, pe ala ce ne ciurui sperantele de mai bine. doar atit, Dumnezeu nu are treaba cu unu care se inchina la patrimea a 4 cuburi de gheata in rachiu, la burdihanul propriu sau care impins de orgoliu ne-a dat cu tifla destul, iar acum isi aminteste cind intrebat de ce a porcait ziaristii, oponentii in general femeile si copii...is si eu om, nu!? ofta el.pai tocmai de aia, ca om fiind, deci supus greselii, satui sa tot i le indreptam ii spune, du-te, lasa-ne, vedem noi pe cine-om pune in locul tau, daca e tot rau il suspendam si pe ala.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 23:07:36
         
 
  Reche dragă, tu chiar nu știi despre ce vorbesc?! Că ești rău de gură nu mă deranjează, îmi face plăcere. Dar să fii rău intenționat este cu totul altceva. Sau poate doar ți-a "scăpat" lucrul la care mă refer. Liderii USL, după câte știu (dacă știi tu altceva te rog să mă pui în temă) au afirmat că boicotarea alegerilor prin neprezentare este neconstituțională. Ori, dacă este neconstituțională, este și ilegală. Dacă este ilegală, este pentru toți cei care iau parte. Greșesc cu ceva?
Da, nu mă tem că mă va lua cineva de urechi dacă nu mă prezint la vot, dar mă deranjează să mi se spună că fac ceva ilegal. Chiar dacă este o "amenințare" copilărească, mă deranjează foarte tare, doar așa, de principiu.

Apropo, ce înțelegi tu prin expresia "în principiu"? Cică Victor Ponta, "în principiu" acceptă să discute despre desființarea Curții Constituționale cu CNSC.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-26 22:44:30
         
 
  MTL, esti exact asa cum presupuneam, naiv(sa nu zic unilateral informat), clevetitor(fluturi "dreptul"de a trancani cind nu ai avut nimic de spus cu singurul prilej in care aveai dreptul constitutional de a te pronunta)si pe potriva personajului caruia (deprindere comunista, deh, desi n-ai prins perioada n-ai scuze, cine nu cunoaste istoria ii repeta greselile)ii ridici osanale. cine te-a amenitat domnule? concret, ca pina la urma vad ca tu arunci anatema asupra celor care vor sa spuna Stop, nu-L mai vrem!
oricum nu ma intereseaza intoxicarile de presa, sunt obisnuit sa cumpanesc dupa ce vad, nu dupa ce aud sau dupa "cica" .
Taritze? pai, neicusorule, asta e problema, vor sa va traga troaca cu taritze de sub rituri si voi urlati:anticonstitutional!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 22:23:30
         
 
  Liviu Bordas, nu discut cu mincinosii, însă fac o excepție și numai una acum. Îmi aduci aminte de o vorbă "celebră" a lui V.Ponta, într-un răspuns adresat d-lui Barosso: cică "e cam greu să fii prim ministrul lui Băsescu, pentru că într-un singur an acesta a schimbat trei prim-miniștri". Adică: Boc, schimbat că așa a vrut USL-ul, alias Victor Ponta și nicidecum Băsescu, apoi a urmat Ungureanu, schimbat tot fiindcă așa a vrut Victor Ponta, deci nicidecum Băsescu, iară Victor Ponta era al treilea prim ministru. Deci o minciuna crasă și grosolană pentru că nu Băsescu a tot schimbat prim miniștrii, ci Victor Ponta!
Zici că Băsescu nu a vrut dialog? Sugerezi că USL-ul este formațiunea care a tot vrut să ajungă la o înțelegere și ceilalți au refuzat? Asta ai văzut domnia ta? Atunci meri, bre, și votează cu USL-ul! Fii un bun cetățean.

Să fii sănătos, dar daca mai aduci în discuție șopârle, nu te aștepta să-ți mai dau vreo replică. Și pe-asta abia ți-am dat-o, doar așa, să-ți spun că cam calci în străchini și te îndrepți spre groapă. Din minimă decență de a atenționa un orb. Dar dacă orbul s-o dovedi cu gura mare... îl voi lăsa lă-și sape groapa cu ea.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-26 22:20:02
         
 
  Gheorghe, este un drept, nu o obligație! Și nu-mi place să votez când sunt amenințat. Amenințat și prostit că ar fi ilegal să nu votez, că aș fi obligat să fiu "un bun cetățean", altminteri... nu știu ce (tu știi ce?). N-am mai votat de nu știu cănd pentru că mi s-a scârbit de clasa politică. Acum și mai mult.
Oricum, s-a întâmplat ceva interesant azi, foarte interesant. L-am văzut pe senatorul Cătălin Voicu, psd-ist, lovit în moalele capului când a aflat de înțelegerea dintre greii USL și CNSC. Cică vor să desființeze CC, ANI, DNA, CNSAS. Și cică Andrei Chiliman, primarul sectorului 1, pnl-ist cu state vechi, într-o scrisoare deschisă, îi cere socoteală președintelui interimar al PNL pentru semnarea acestui protocol.

Gheorghe, ai grijă în ce tărâțe de bagi. Unele sunt pentru porci...
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-26 22:06:55
         
 
  Doar să nu-l cloneze pe Băse.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:56:29
         
 
  Stai sa vezi dialog la Ponta de-acum incolo. O sa isi plagieze asta pana si propriul monolog.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 21:48:51
         
 
  Vorbeați despre partea care vrea dialog. Acum, cînd i-a ajuns funia la par. Opt ani a monologat. A dispus. A poruncit, cu alte cuvinte, pentru a fi în tonul biblic al articolului.

E tîrziu. Nu mai rămîne de rostit decît un pios AMIN. După care, praful istoriei...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:39:31
         
 
  hai, Metele, sa iti pun o intrebare simpla, nu simplista (ca articolul de mai sus)ai de gind sa iti exerciti dreptul constitutional de aparticipa la referendum, duminica asta ori ba? Dar raspunde la obiect nu porni de la Adam si Eva, citiram si noi biblia, nu aia rosie, a lui lenin, mao sau cine-stie-carui satrap comunist. Sau e pacat de la Dumnezeu sa spui ca un ins, om si el din tarina pieritoare trebuie demis fiindca nu si-a facut treaba cum promisese in 2 rinduri, la o distanta de cinci minute intreo minciuna si alta?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 21:36:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE