FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
S-a reîncarnat Ceaușescu!
Text postat de Marian Tudorel Lazar



Osârdia cu care Victor Ponta se străduiește să mai dea câte o sută de lei la pensionari, în timp ce țara fierbe și se duce de râpă, mă duce cu gandul la un singur lucru: a înviat Nicolae Ceaușescu. A înviat și s-a reîncarnat în vajnicul luptător pentru drepturile șu nedrepturile muncitorilor, țăranilor, membrilor de partid, academicienilor cu diplomă și doar atât și condamnaților penal care își satisfac pedeapsa... în Parlament. Amu, fiindcă de frica lor nimeni nu mai mișcă în front, în curând toată țara va deveni o imensă pușcărie, iar visul de construire a "societății socialiste multilateral dezvoltate" va deveni realitate și nimeni nu va mai îndrăzni să nu fie socialist, multilateral și dezvoltat după chipul socialiștilor. Mai mult, întreaga Europă pare, de la o vreme, bolnavă de socialism și de dorul socialismului.
"Prea iubite și stimate, iubit conducător, strălucit vizionar, iartă-ne că te-am împușcat, ți-am confiscat averea și n-am omorât șerpii care te-au mușcat! Ba chiar i-am pus și la sânul nostru, să le ținem de cald, că prea erau amorțiți. Acuma... nu mai sunt. Nu mai sunt și lucrează de zor, șerpuiesc, săsăiesc și ne amețesc. Da, tovarășe Nicolae Ceaușescu, acceptăm suta de lei și socialismul infinit. Numa' nu o trezi și pe tanti Leana că, dacă află că urmașul ei a devenit doctor în drept pe când ea, care a aplicat aceeași metodă de partid și de stat, a rămas doar academician, sigur vine și dă cu el de pământ și rămânem fără conducător. Sau am uitat eu cumva titlurile distinsei?! Era oare "academician doctor inginer"? Și tot Universitatea București a făcut-o? Iartă-mă atunci tu, primul miner al țării și cel mai iubit cizmar din toate timpurile. Iartă-mă tu, distinsă Elena Ceaușescu, cel mai mare chimist nechimist că m-am îndoit de puterea exemplului tău pentru socialiștii de azi! Știu că voi faceți asta acum și știu că ăsta a fost țelul vostru de la început: tot românul să fie socialist, toți socialiștii să facă un liceu și o facultate iar toți conducătorii lor un doctorat. Iar suta de lei, pe care o vom primi cu pioșenie, o vom folosi să ne cumpărăm iară Omagiile, Capitalul și teza de doctorat a lui Victor Ponta, ca să aflăm astfel, tot prostul, cât este de ușor să devii doctor dacă ești socialist și ții cu partidul.
Să trăiți!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, inteligența creatoare a socialiștilor a pus la gazeta de perete un articol intitulat "Referendum", pe un fundal roșu iar în planul îndepărtat,dar nu foarte îndepărtat, se vede secera și ciolanul... pardon, ciocanul.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-25 08:19:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Inteligența poate fi creatoare. Sau demolatoare. Desigur, acolo unde este.

Altfel, nu iese decît un articol de gazetă de perete. Culoarea fundalului? Vă las să ghiciți.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 07:49:28
         
 
  Da' de ce, Ioane, sa ne dai cu huo ?!
Pe noi nu ne intereseaza prea mult ca voi va schimbati ciorapii rupti cu altii si mai rupti si mai puturosi.
Ne dai cu huo ca asa esti tu crescut ? sau ca ai probleme la bibilica ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-25 01:37:34
         
 
  Da, o să mă auziți cum vă dau cu huo!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:39:45
         
 
  Si io care ma asteptam ca Peia sa vina cu injurii, cu mitocanisme si cu promisiuni ca vom lua cafteala de la el...!
Inca nu a ajuns la gradul de disperare.
Dupa referendum, o sa-l auzim mai bine !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-25 00:38:20
         
 
  Bă da informați vă mai dați voi, măi migratorilor!
Voi 'steți dăștepții omenirii, vizionarii universului, mamele omida ale americii, ce mai!
Dar habar nu aveți încotro e România, băgați deștu-n gură și, apoi, îl ridicați în sus, să dacă vedeți dincotro bate vîntul, înseamnă că în parte ailaltă e România. (Că vîntul și vînturile bat pe la voi, prin preajmă!)
Hai, că n-o să mai păpați mult pe seama gargarei băsiste pe care-o faceți!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:31:15
         
 
  Capra raioasa care tine coada sus...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 23:54:12
         
 
  Si di '89 tot aia fac. Adica, cu mana lor, dar ei zic ca traiul lor mizer nu-i din cauza ca asteapta de la guvern sa le mai pice ceva, frecand ridichea de pomana, ci din cauza masonilor, a ungurilor, a jidanilor, a tiganilor, a Uniunii Europene, a diasporenilor...
si stai sa vezi, ambitiosi cum sunt ei, o sa o mai faca o data !
...democratic !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-24 23:53:11
         
 
  Pai tocmai de aia a ajuns Romania unde a ajuns, fiindca astia ca peia voteaza cu cine trebuie pentru doi mici si o bere.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 23:47:07
         
 
  Sorine,
Peia se vinde si pe un pol.
Mai ieftin ca alea de pe centuta.
Astia nu vad ca maimutoii care vor sa-si reia scaunele, rad de ei ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-24 23:26:30
         
 
  Mi se pare mie, sau in ultima vreme socialistii au lasat-o ceva mai moale? Mi se pare sau chiar sunt mai putin incisivi? Să fie de vină faptul că "Băse" a zis că, după ce se întoarce, îi va "răsplăti" pe cei care au creat acest dezastru? Dar chiar fără de Băse, e nașpa rău când îți dai arama pe față, că o faci o singură dată. Mai au o șansă totuși: dacă vor câștiga potul cel mare, atunci s-a meritat să arate întregii lumi cine sunt de fapt. Dacă nu...
Eu însă sunt curios pentru un singur lucru: cât îi va răbda Dumnezeu pe mincinoși și cum îi va răsplăti. Pentru că Băse are totuși prerogative limitate și, oricum, este un singur om, dar Dumnezeu poate pedepsi infinit mai mult și mai cu folos. Deci, dacă oamenii aceștia, ca mișcare politică, or continua să propășească, atunci Dumnezeu ori este plecat în vacanță, ori e beat mort de la prea multă împărtășanie. Dar, dacă mișcarea aceasta politică o avea un sfârșit de pomină, atunci Dumnezeu există și... VEGHEAZĂ.
Io zic că există!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-24 22:56:44
         
 
  De curiozitate... pe cine am injurat, peio?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 21:31:04
         
 
  Mah, mah, mah... asta-i drept!
Tu te vinzi cu mult mai mult, incomparabil, mah, mah!
Poate că ar trebui să ne spui, ca să ne scoatem pălăria, mah, mah!
Una e să muncești, ca prostu, pe nimica, și alta e să-ți vîri în poznar un purcoi de parale, mah, mah!
Din bănuții ălora pe care-i înjuri constant, în beneficiul ălora care i-a furat constant și i-a adus în stare de disperare. Români numindu-se aceștia.
Tu, care ai un preț de cost atît de ridicat și te-ai exportat pe sfanți frumoși, cum te-i fi numind?
Mam, mah, mah!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 20:32:48
         
 
  Da, mah peio, dar chiar sa te vinzi pentru o suta ba lui Ceausescu, ba lui ponta!!! Wow, ce ieftin esti!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 20:24:26
         
 
  Doar așa
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 18:24:03
         
 
  Măi epigrantule,
Ceea ce vă e caracteristic vouă, băsiștilor, e tupeul nemăsurat, căci mare tupeu trebuie să ai ca să-i acuzi pe alții ceea ce faci tu, guristule, plătit din banii noștri! Ce faci tu la revistuța aia? Propagandă. Cine te plătește? Propagandiștii lu băsescu.
Atunci, cum poți să mănânci ce nu-ți place?
Doare așa, ca să te afli și tu-n treabă?
Mare?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 18:23:31
         
 
  Pe peia deja l-a convins ponta. I-a dat o suta si acuma peia ii mananca din palma.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 16:39:11
         
 
  Da, în sfârșit, Victor Ponta dă românilor suta de lei promisă de Ceaușescu la Revoluție. Singura condiție era ca românii să închidă ochii. Singura condiție este și acum.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-24 12:05:35
         
 
  Tu din care castronel ciuguli, măi lăzărică?
Mai au ăștia, pentru care ciripești pe aici, mai au grăunțe?
Grăbește-te și fă-ți rezerve, că, după 29, în socialismul ăla, preconizat de către tine a se petrece, va trebui să mănînci din ce cultivi, nu din tainul zilnic primit de la băsiști.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 11:53:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE